Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lust nog wel een bammetje zo. Ik heb Belgische abdijkaas meegenomen. Ben benieuwd
Lekker man!quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lust nog wel een bammetje zo. Ik heb Belgische abdijkaas meegenomen. Ben benieuwd
Ieuwlquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Abdijkaas kan best lekker zijn, al zijn niet alle abdijkazen lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haat je dan op mijn abdijkaas
Deze is wel lekker. Zacht en romig, iets meer uitgesproken smaak dan Goudse kaas.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Abdijkaas kan best lekker zijn, al zijn niet alle abdijkazen lekker
In Essen moet je ook gewoon naar De Caigny als je bier zoekt, daar hebben ze er duizenden verschillende.quote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haat je dan op mijn abdijkaas
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Essen moet je ook gewoon naar De Caigny als je bier zoekt, daar hebben ze er duizenden verschillende.
Ik heb eerlijk gezegd ook bijna nooit zulke soort kazen thuis. Meestal ligt hier alleen jong belegen en oude kaasquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze is wel lekker. Zacht en romig, iets meer uitgesproken smaak dan Goudse kaas.
Tegenwoordig lijkt het zelfs op een winkel ipv een kale loods vol met bierkrattenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]goeie tip. Ga ik daar de volgende keer eens kijken
Ik heb een zwak voor komijnenkaasquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook bijna nooit zulke soort kazen thuis. Meestal ligt hier alleen jong belegen en oude kaas
Komijnenkaas is ook lekker! Dat at ik bij vorige werkgever minimaal 1 tot 2 keer per week op een focaccia met sandwichspreadquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor komijnenkaas
Nu een boterham met Pain de Strasbourg
Ik ben bepaald geen bierkenner, maar het lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen. Ze hebben ook veel buitenlandse bieren, lees ikquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt het zelfs op een winkel ipv een kale loods vol met bierkratten
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Als er geen vijf verschillende kazen in mijn koelkast liggen voel ik me naakt en ontheemd.
Heinz sandwichspread?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komijnenkaas is ook lekker! Dat at ik bij vorige werkgever minimaal 1 tot 2 keer per week op een focaccia met sandwichspread
Het Britse Kanaal is nog wel te doen maar tussen Japan en Californië wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]overdrijven is ook een kunst.
Nee, huisgemaakte en lekkerder dan die van Heinz.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het Britse Kanaal is nog wel te doen maar tussen Japan en Californië wel ja.
Ik schrok alquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, huisgemaakte en lekkerder dan die van Heinz.
Dat snap ik ook totaal niet. Door die shit heb ik ooit een afkeer tegen sandwichspread gekregen tot ik daar toch werd overgehaald door een collega om hem eens te proberenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schrok alIk snap niet dat mensen die potjes kouwe kots kopen
Dat zurige en die zilte smaak van slappe groenten, echt goor spul ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schrok alIk snap niet dat mensen die potjes kouwe kots kopen
Ik ben ook geen kenner, maar hoop dat je wel je impulsaankopen een beetje onder controle hebt, ik neem daar meestal meer mee dan ik vooraf had bedachtquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen bierkenner, maar het lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen. Ze hebben ook veel buitenlandse bieren, lees ik
Mijn vader at het vroeger altijd. Alleen al die zurige lucht *ril*quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik ook totaal niet. Door die shit heb ik ooit een afkeer tegen sandwichspread gekregen tot ik daar toch werd overgehaald door een collega om hem eens te proberen
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner, maar hoop dat je wel je impulsaankopen een beetje onder controle hebt, ik neem daar meestal meer mee dan ik vooraf had bedacht
Dat soort dingen zijn er bij mij thuis nooit echt geweest. Al hadden mijn grootouders wel iets met schimmelkazen en zulks. Dat heb ik nooit begrepenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader at het vroeger altijd. Alleen al die zurige lucht *ril*
Witschimmelkazen kan ik wel handelen, maar blauwschimmelkaas is me te sterk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn er bij mij thuis nooit echt geweest. Al hadden mijn grootouders wel iets met schimmelkazen en zulks. Dat heb ik nooit begrepen
Ik heb ze wel eens gebruikt door pasta's en zulks voor werk, maar niet echt mijn ding. Ik ben meer van vers spul.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witschimmelkazen kan ik wel handelen, maar blauwschimmelkaas is me te sterk.
Net op tijd voor een verlate pakjesavond?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:04 schreef Voxs het volgende:
Eindelijk klaar met mijn gedicht. Het is een non-gedicht, een epistel ( traditie verbreken leek mij wel oke) en sluit af met een haiku ( die wel op rijm
)
Net op tijd voor nog wat relaxtijd vanavondquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net op tijd voor een verlate pakjesavond?
O, dus Sint stuurt de pakjes per DHL?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Net op tijd voor nog wat relaxtijd vanavond
Pakjesmiddag morgen. Te laat, maar was geen andere optie.
Paar pieten moeten overwerken, worden zwart uitbetaaldquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dus Sint stuurt de pakjes per DHL?
Hebben jullie wel op tijd Sintversnaperingen ingeslagen? Ik kon gistermiddag al geen gevulde speculaas meer vinden bij AH.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Paar pieten moeten overwerken, worden zwart uitbetaald
Hier lag de gevulde speculaas en andere dingen in de aanbieding vandaag. Er was nog genoeg.
Die was vast goed gevuld danquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hadden wij een gevulde speculaas-hamsteraar
Dan zal ik ze wel even ondersteboven voor je houden en een beetje schudden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar dikkerdjes die naar speculaas ruiken
Wat?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:52 schreef witwitwit het volgende:
Met de lichtpir voor het bieden, een roet aanslag voor een stoomlocomotief, dan verwacht ik na sinter🌴klaas toch wel een vuurhaard🙃
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/m(...)voorschijn~ac11ce4f/
Die laatste zin![]()
![]()
Ja klopt. P2000 is er mee gestopt geloof ik. Kunnen het niet meer aan.quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef bitterbal het volgende:
Al de hele tijd super veel sirenes van brandweer
Wat staat er in de fik?quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef bitterbal het volgende:
Al de hele tijd super veel sirenes van brandweer
Kleine brandjes?quote:Op zondag 8 december 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. P2000 is er mee gestopt geloof ik. Kunnen het niet meer aan.
quote:Op zondag 8 december 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze jaarwisseling wordt er eentje om in te lijsten geloof ik.
Ik heb het idee dat het straks geen reet meer uitmaakt waar je woont. Overal is er wel wat denk ik.quote:Op zondag 8 december 2019 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel kut als je in die buurten woont
Hier in de bible belt is alles veilig en rustigquote:Op zondag 8 december 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het straks geen reet meer uitmaakt waar je woont. Overal is er wel wat denk ik.
Behalve als je geen inentingen haaltquote:Op zondag 8 december 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier in de bible belt is alles veilig en rustig
Ik heb ze allemaalquote:Op zondag 8 december 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behalve als je geen inentingen haalt
Een opgeblazen bitterbalquote:Op zondag 8 december 2019 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben ze @:bitterbal opgeblazen?
Nee al is dat wel een realistisch scenario in deze buurt :pquote:Op zondag 8 december 2019 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben ze @:bitterbal opgeblazen?
Lolquote:Op zondag 8 december 2019 00:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar keer gehad in de airfryer. Teringzooi
quote:Op zondag 8 december 2019 00:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee al is dat wel een realistisch scenario in deze buurt :p
Is het zo erg? Jij woont niet eens in de buurt van Duindorpquote:Op zondag 8 december 2019 00:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee al is dat wel een realistisch scenario in deze buurt :p
Allergische reactiequote:Op zondag 8 december 2019 00:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrip het niet. soms heb ik ineens van die jeukende bultjes. Zeg maar zo een van een mug. 1 en die jeukt dan echt de tering maar de plek was constant bedekt met kleding
Nee maar Den Haag kent meerdere ghetto'squote:Op zondag 8 december 2019 00:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het zo erg? Jij woont niet eens in de buurt van Duindorp
Ja geen idee. Gebruik je ander wasmiddel?quote:Op zondag 8 december 2019 00:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat dan? Het is ook niet constant.
Pciesquote:Op zondag 8 december 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit. Kan van wasmiddel zijn. Kan óók komen van droge lucht door je cv
O ja, dat is zoquote:Op zondag 8 december 2019 00:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar Den Haag kent meerdere ghetto's
hoe kan ik die cv fixen dan?quote:Op zondag 8 december 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit. Kan van wasmiddel zijn. Kan óók komen van droge lucht door je cv
Neequote:Op zondag 8 december 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Gebruik je ander wasmiddel?
Ja maar er heeft constant een mouw overheen gezeten. Strak.quote:Op zondag 8 december 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt wel een insectenbeet.
Je kunt van die waterbakjes kopen die je aan radiatoren kunt hangen. Die maken de lucht iets vochtiger.quote:
Hmm ja ik ben geen expertquote:Op zondag 8 december 2019 00:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar er heeft constant een mouw overheen gezeten. Strak.
Ah zie hier de expertquote:Op zondag 8 december 2019 00:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit lijkt op een contactallergie.
Ik heb het als ik dichterbij Amsterdam kom.quote:Op zondag 8 december 2019 00:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook weer niet. Maar ik krijg iets soortgelijks van sommige cosmeticaproducten.
Ja dat google ik nu. Het zou kunnen en dat het toch dan bv het wasmiddel is maar dat het niet zo erg is?quote:Op zondag 8 december 2019 00:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook weer niet. Maar ik krijg iets soortgelijks van sommige cosmeticaproducten.
quote:Op zondag 8 december 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het als ik dichterbij Amsterdam kom.
Nee, erg is het sowieso niet. Alleen irritant. Is je trui van katoen of zit er veel nylon of polyester in?quote:Op zondag 8 december 2019 00:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat google ik nu. Het zou kunnen en dat het toch dan bv het wasmiddel is maar dat het niet zo erg is?
Droge huid, ik heb het ook als de cv aangaat of de airco dus vrijwel altijdquote:Op zondag 8 december 2019 00:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat google ik nu. Het zou kunnen en dat het toch dan bv het wasmiddel is maar dat het niet zo erg is?
quote:Op zondag 8 december 2019 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Droge huid, ik heb het ook als de cv aangaat of de airco dus vrijwel altijd
Ja dat laatste. Zeeman truitjes.quote:Op zondag 8 december 2019 00:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, erg is het sowieso niet. Alleen irritant. Is je trui van katoen of zit er veel nylon of polyester in?
Vreemde shit. Heb je dan ook maar 1?quote:Op zondag 8 december 2019 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Droge huid, ik heb het ook als de cv aangaat of de airco dus vrijwel altijd
Aaaah!quote:
Nou opgelost dusquote:Op zondag 8 december 2019 01:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaah!Polyester ademt niet. Dus dan gaat het broeien onder je truitje, zeker als het een beetje knelt of strak zit.
Katoenen truitje, bakje op de verwarming, ander wasmiddel. Dan ben je er zeker vanafquote:Op zondag 8 december 2019 01:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou opgelost dus![]()
Heb al een bakje water op de verwarming gezet :p
Ik was er niet.....quote:Op zondag 8 december 2019 03:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 07-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 177 haags_kwartiertje
02 154 UitStraling
03 120 bitterbal
04 083 Budapestenaar
05 072 scrupuleus
06 059 Karzai
07 048 Bos81
08 022 DerRabbit
09 020 Molo
10 006 Voxs
11 004 Muck
12 003 LTVDK
13 001 clixplicity
13 001 van_Lamehuizen
13 001 CherryLips
13 001 witwitwit
13 001 gianni61
klik hier voor meer stats
Dozen moet je vullen daar zijn ze voor...... oeps.quote:
Ik ken geen dozen en zij mij nietquote:Op zondag 8 december 2019 06:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dozen moet je vullen daar zijn ze voor...... oeps.
Lulkoek en larie.quote:Op zondag 8 december 2019 06:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je gedrag was natuurlijk ook onbehoorlijk
Het is niet wenselijk als je mensen dom gaat noemen.quote:
Ik wil nergens bij horen dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 8 december 2019 06:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet wenselijk als je mensen dom gaat noemen.
Zeker niet als je al tekeer gaat.
Je gedroeg jezelf als een paria die er niet bij wilde horen.
Nou nu hoor je er niet bij.
Ik zal wel even met @Deisyy pratenquote:Op zondag 8 december 2019 06:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil nergens bij horen dus dat komt goed uit.
vlikker opquote:Op zondag 8 december 2019 06:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal wel even met @:Deisyy praten
nee dank Uquote:Op zondag 8 december 2019 06:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu je pr man.
Deisyy wanneer mag mo het weer proberen?
We dollen maar wat maatje.quote:Op zondag 8 december 2019 06:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee dank U
Wel aardig van je en waardeer ik ook zeer.
getrouwd al vele jaren en voor mij totaal oninteressant ook, je mag ze allemaal hebben...quote:Op zondag 8 december 2019 06:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We dollen maar wat maatje.
@:Deisyy is wel een toffe vrouw.
Een zeer wijze ook met gevoel voor drama.
Is ze al bezet?
Dankjewelquote:Op zondag 8 december 2019 06:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
getrouwd al vele jaren en voor mij totaal oninteressant ook, je mag ze allemaal hebben...
Wie wil je?quote:Op zondag 8 december 2019 07:01 schreef scrupuleus het volgende:
Ja Mo ik wil wel iemand van hier.
Maar ik kan haar nog niet krijgen.
ik ben van alle markten thuis zeg het maar.quote:Op zondag 8 december 2019 07:01 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben niet van de gitaar.
Of het moet klassiek zijn.
u riep ?quote:
Hoe is het met uw pootjes?quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 07:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe is het met uw pootjes?
oja hoi ook
hartstikke lekker man de gebroeders Paul Hartnoll, Phil Hartnoll.quote:
slecht voor mijn oren die herriequote:
Herrie?quote:
Je bent niet goed wijs man, dit is finesse ten top.quote:Op zondag 8 december 2019 07:20 schreef scrupuleus het volgende:
Ja ik kan daar wel op losgaan
Al mist het voor mij wel een bepaalde verfijning.
Excellerenquote:Op zondag 8 december 2019 07:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs man, dit is finesse ten top.
Man man. Dat hoor dus echt niet?
Strakker dan dit krijg je het niet, welk instrument bespeel je zelf?
Geen een gok ik uit de losse pols.
Je pikkie?quote:Op zondag 8 december 2019 07:27 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga douchen en mijn instrument bespelen
Ik hoor tips.quote:Op zondag 8 december 2019 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Masturberen onder de douche is wel heel erg jaren 90.
Tijdens het rijden niet dan?quote:Op zondag 8 december 2019 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja onder de douche geeft zo'n troep.
En waar flikker je die dingen in?quote:Op zondag 8 december 2019 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_15.33.ProductTitle
Ja is geilquote:Op zondag 8 december 2019 08:45 schreef scrupuleus het volgende:
Klaarkomen in een file lijkt me niks btw
Is dat wat haags?
Alsof de gemiddelde vrouw alles op weet te vangen.quote:Op zondag 8 december 2019 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En waar flikker je die dingen in?
En hoeveel gebruik je er en hoe kom je in die dingen in de auto klaar?
Wat als je langs die dingen heen spuit?
#durftevragen
Beter zoek ik gewoon een vrouw
USquote:Op zondag 8 december 2019 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde vrouw alles op weet te vangen.
Het komt zo die kut weer uit, niet?quote:Op zondag 8 december 2019 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde vrouw alles op weet te vangen.
Treffend ja.quote:Op zondag 8 december 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bitterbal zat wel goed he met dat portret.
Daarna lekker al smekkende de IKEA door sjokken.quote:Op zondag 8 december 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het komt zo die kut weer uit, niet?
Ik vang het op in een bakje zet het in de koelkast en die ene keer dat we shoarma eten in de maand gebruik ik het als knoflooksaus.quote:Op zondag 8 december 2019 08:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar laat jij jouw sperma?
Ib4 je moeder
Wat een held!quote:Op zondag 8 december 2019 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ook zo'n gast die alles opving in 2 liter flessen cola?
Kan goed mikken dan.quote:Op zondag 8 december 2019 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ook zo'n gast die alles opving in 2 liter flessen cola?
Kan natuurlijk zijn dat de top eraf was.quote:Op zondag 8 december 2019 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken de technische gegevens niet helemaal precies.
Klontje suiker erbijquote:Op zondag 8 december 2019 09:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat de top eraf was.
Maar dan kon hij niet goed schudden met het machtige zaad.
Prima experiment
quote:Op zondag 8 december 2019 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/natural-harvest/9200000011752328/
Ja, was wel lekker. Ook leuk dat Ibi even mocht mee doenquote:Op zondag 8 december 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BOSSIE lekker man die 5-0
Ja was dat wat??quote:Op zondag 8 december 2019 09:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was wel lekker. Ook leuk dat Ibi even mocht mee doen
10 minuten deed ie mee. SPeelde wel okee. wel erg kort om een goed oordeel te geven natuurlijkquote:
Ik dacht eigenlijk dat hij al gestopt wasquote:Op zondag 8 december 2019 09:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 minuten deed ie mee. SPeelde wel okee. wel erg kort om een goed oordeel te geven natuurlijk
Ja daar zorgen wij wel voorquote:Op zondag 8 december 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HaagsieHet is hier al vroeg gezellig!
quote:Op zondag 8 december 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar zorgen wij wel voor
Serieus?quote:Op zondag 8 december 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu even Senseo. Dat is echt niet te zuipen
Wat is er met je Dolce Gusto?quote:Op zondag 8 december 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom neem je het dan? Nouja geen idee.
Ja ik weet het.quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Te vaak opgewarmde lauwe halfvolle melk is dat
Niks.quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met je Dolce Gusto?
O, dan zou ik geen Senseo gaan zitten drinken.quote:Op zondag 8 december 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks.
Vandeweek in de aanbieding gehaald, 3 voor 9.99. Top
Ik weet ook niet waarom ik het deed.quote:Op zondag 8 december 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan zou ik geen Senseo gaan zitten drinken.
Spuug uit!quote:Op zondag 8 december 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik het deed.
Niet? Mevrouw Haags vindt de keuken te vol worden?quote:Op zondag 8 december 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens wilde ik laatst met black friday ook nog een espresso apparaat kopen maar dat idee werd thuis niet enthousiast ontvangen
Neeeequote:Op zondag 8 december 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spuug uit!![]()
Ik had jáááren geleden zo’n ding. Toen ze net op de markt waren. #melancholie
Serieus? Ik heb die van Lidl weleens geprobeerd. Was niet best.quote:Op zondag 8 december 2019 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Die "Dolce Gusto" van de AH huismerk is trouwens erg goed te drinken en ik haat normaal huismerken.
Nou, ze gaf het argument dat we al amper thuis zijn. En dat klopt eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 december 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Mevrouw Haags vindt de keuken te vol worden?
Deze echt wel.quote:Op zondag 8 december 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die van Lidl weleens geprobeerd. Was niet best.
Ik heb daar eigenlijk nooit zo op gelet als ik daar boodschappen doe. Koop altijd die van dolce gusto zelf of Starbucks.quote:
Dan eerst daar wat aan doenquote:Op zondag 8 december 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ze gaf het argument dat we al amper thuis zijn. En dat klopt eigenlijk wel.
Gewoon nóg harder werkenquote:Op zondag 8 december 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, over een jaar of 40 ben ik met pensioen.
quote:Op zondag 8 december 2019 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik de loterij win, wil ik deze:
[ afbeelding ]
Wat kost die?quote:Op zondag 8 december 2019 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik de loterij win, wil ik deze:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zondag 8 december 2019 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Je zult dat dingen moeten poetsen![]()
Daar krijg je vast een wulpse poets bij
Gewoon mee over straat lopen, chick magnet dit dat.quote:Op zondag 8 december 2019 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik 14k aan een koffiemachine kan uitgeven, komt dat ook wel goed
Als een robotquote:Op zondag 8 december 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon mee over straat lopen, chick magnet dit dat.
Wieltjes eronder. Een r2d2 waar koffie uit komtquote:Op zondag 8 december 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon mee over straat lopen, chick magnet dit dat.
Heb je die 14k zo terugquote:Op zondag 8 december 2019 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wieltjes eronder. Een r2d2 waar koffie uit komt
Zou ermee trouwenquote:Op zondag 8 december 2019 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wieltjes eronder. Een r2d2 waar koffie uit komt
Zo’n ding is wel een blikvangerquote:Op zondag 8 december 2019 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje is een nieuw hip restaurant aan het inrichten en dat moet wereldberoemd worden als aan het aan haar bescheiden zieltje ligt, ik heb hem doorgestuurd.
Ja ze hebben een paar van die barista chicks in dienst en die zullen hem wel kennen alhoewel die ook slechts aangenomen kunnen zijn om hun machtige decolletéquote:Op zondag 8 december 2019 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n ding is wel een blikvangerEn er komt ook nog gewoon goede espresso uit
En waar zit deze zaak?quote:Op zondag 8 december 2019 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze hebben een paar van die barista chicks in dienst en die zullen hem wel kennen alhoewel die ook slechts aangenomen kunnen zijn om hun machtige decolleté
quote:Op zondag 8 december 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bitterbal zat wel goed he met dat portret.
Is nog niet klaar, bouwvergunningen fase, is een middeleeuwse kerk/kapel, ze is als de dood ook dat ze archeologisch belangwekkende items vinden tijdens de verbouwingquote:Op zondag 8 december 2019 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waar zit deze zaak?
Ik vraag dit voor een vriend die graag koffie drinkt.
Ik ben een baristachick en ken hem nietquote:Op zondag 8 december 2019 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze hebben een paar van die barista chicks in dienst en die zullen hem wel kennen alhoewel die ook slechts aangenomen kunnen zijn om hun machtige decolleté
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |