Meer informatie aub, welk station en tussen welke tijdstippen op welke dagen? Asking for a friend.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat nu achter het station voor een tientje.
Dit stukje is echt episch jaquote:
Picsquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Muck het volgende:
Rare Japanse jelly snoepjes van mijn broer gekregen
Pics!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Muck het volgende:
Rare Japanse jelly snoepjes van mijn broer gekregen
Hoitjes!quote:
Nice veel plezierquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoitjes!
Vanavond Sinterklaas vieren bij vriendin, zo leuk
Dank u!quote:
Siquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Jouw dochter ook nog vol in de Frozen fase?
Je portret is bijna afquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Zin in Mexicaans maar niets voor in huis want ik heb noooit zin in Mexicaans.
Ik heb enchiladas in de oven gezet. Wel van een pakje van Knorr, hoewel ik het zelf ook kan zonder dat pakje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Zin in Mexicaans maar niets voor in huis want ik heb noooit zin in Mexicaans.
Ben er over 20 minuten Bos.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb enchiladas in de oven gezet. Wel van een pakje van Knorr, hoewel ik het zelf ook kan zonder dat pakje...
Ik ben ook wel benieuwd, naar hoe bitterbal denkt dat ik er uit zie. Maar ik wacht netjes mijn beurt afquote:
Snap ik maar dan moet je al die ingredienten afzonderlijk kopen, is niet handig in je eentjequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb enchiladas in de oven gezet. Wel van een pakje van Knorr, hoewel ik het zelf ook kan zonder dat pakje...
Nou...quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Misschien schuilt er een groots kunstenaar in Bal dan hangen allemaal voor de eeuwigheid in het Louvre
Mja denk dat je toch iets te hoog inzet wel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voer slechts de druk een klein beetje op, werkt altijd prima op mijn werk.
Dit zijn juist fijne en gezellige dingen om samen te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik straks thuis kom staat de kerstboom
Mwah.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn juist fijne en gezellige dingen om samen te doen.
Klopt. Pakket van Knorr stond hier nog, dus maar gepakt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Snap ik maar dan moet je al die ingredienten afzonderlijk kopen, is niet handig in je eentje
Blijf je weer met veel over zitten en het is een stuk duurder
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit samen gewoond met een vrouw en die vond 5 kerstbomen in de huiskamer alleen al van 2 meter hoog toch nog aan de matige kant
ken ook zo iemandquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit samen gewoond met een vrouw en die vond 5 kerstbomen in de huiskamer alleen al van 2 meter hoog toch nog aan de matige kant
En buiten hadden we 22 perenbomen in de voortuin, die vroegen ook echt om kerstlampjesquote:
Ik heb ook een groot huis, voor en achtertuin maar ik doe niet al te gek hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En buiten hadden we 22 perenbomen in de voortuin, die vroegen ook echt om kerstlampjes![]()
En uiteraard hadden we ook een achtertuin en een grote woonkeuken
Haha je zoekt het op.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vrouwen missen wel een een tikje ja.
Mooi verhaal voor een boek dit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef Karzai het volgende:
Maar daar liep het niet goed mee af zijn boekhouder was er met al zijn geld vandoor gegaan
Laatste keer dat ik bij hem was stonden er alleen wat uitgedroogde plantjes
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef Karzai het volgende:
Maar daar liep het niet goed mee af zijn boekhouder was er met al zijn geld vandoor gegaan
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:57 schreef Karzai het volgende:
Ben er bang voor ja maar ja bij een gewone vrouw zou ik al vrij nel gekookte spaghetti tegen het plafond gaan gooien uit vervelingquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja maar ja bij een gewone vrouw zou ik al vrij nel gekookte spaghetti tegen het plafond gaan gooien uit verveling
Gofferquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heeft die dat geld niet terug kunnen krijgen?
weet niet, is alweer een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heeft die dat geld niet terug kunnen krijgen?
Eeeeuhm is dat een Amsterdammer met Amerikaanse roots? Dit verhaal begint me akelig bekend voor te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
weet niet, is alweer een paar jaar gelden
Was een succesvolle fotograaf, maar hij neukte ook zijn modellen
Vader van een voormalige vriend van me
ja ga geen namen noemen hierquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm is dat een Amsterdammer met Amerikaanse roots? Dit verhaal begint me akelig bekend voor te komen.
Kinderarbeidquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:04 schreef Karzai het volgende:
Hij had ook een keer de hele klas geronseld voor een fotoshoot in de telegraaf, maar betaalde die kids geen cent
Als er een paar getinte en donkere kindjes in die klas tussen zitten heb je een probleempje tegenwoordig.quote:
Sneeuwvlokjes hebben een kut leven anno 2019quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een paar getinte en donkere kindjes in die klas tussen zitten heb je een probleempje tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Portret van Uitstraling.
Hoop wel dat hij wat meer dankbaar is hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Nou Uitstraling hier is die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zonder wrijving geen glans
hmm niet slecht een spermacel met extra vleugelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom lijk ik op een niet al te snuggere duivel met een lange staart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nooit een foto van Uitstraling gezien, dus zou het niet wetenquote:
Jij slaat doorgaans geen deuk in een pakje boter dus vond het wel treffendquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Boter![]()
Ben je helemaal achterlijk
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom lijk ik op een niet al te snuggere duivel met een lange staart?
DIt ja, een rode snelle maar domme zaadcel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm niet slecht een spermacel met extra vleugels
SOW.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
op basis van je posts hier. Dat was mijn inspiratie
Doet zijn gulp weer dicht.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
op basis van je posts hier. Dat was mijn inspiratie
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SOW.
Dan kwam ik er nog goed vanaf
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij slaat doorgaans geen deuk in een pakje boter dus vond het wel treffend
Zal toch wel een string dragen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen schone onderbroeken meer.
Doe het serieus echt bijna in mijn broekquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen schone onderbroeken meer.
Ik ben een pacifist.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij slaat doorgaans geen deuk in een pakje boter dus vond het wel treffend
Denk je?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal toch wel een string dragen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben een pacifist.
En bij je moeder past die fist.
Het begon eigenlijk als vleermuis.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm niet slecht een spermacel met extra vleugels
Waarom een vleermuis?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk als vleermuis.
Iets harigs met zichtbare mentale problemen toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach US, je wil niet weten hoe ik eruit zag.
Nou.....quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets harigs met zichtbare mentale problemen toch?
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld Haags net terug van maanden verdwaald in de jungle?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn soa's van al die buitenechtelijke vrouwtjes van je
Ok valt me nog mee dan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn soa's van al die buitenechtelijke vrouwtjes van je
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem in het Louvre zullen ophangen?
Ik laat hem uitprinten en gebruik hem als dekbed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wieso?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een derdewereldland is België toch
Mwah in de amsterdam dungeon zou ie wel kunnenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die mag ze bij mij wel gebruiken, klopt ook nogquote:
je kan daar nog wel een mooie vrijstaande woning bouwen voor weinigquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
In België zijn ze met velen malen belangrijkere dingen dan wegenbouw bezigquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoals?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In België zijn ze met velen malen belangrijkere dingen dan wegenbouw bezig
Ik was vanmiddag in Roosendaal en ben even de grens overgestoken om in Essen boodschappen te doen. Maar ik schoot weer gelijk in een depressie van dat land. Man man man.quote:
Je was vuurwerk halen he, boef!quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Roosendaal en ben even de grens overgestoken om in Essen boodschappen te doen. Maar ik schoot weer gelijk in een depressie van dat land. Man man man.
belgie is een rotzooitje maar dat biedt weer kansenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, het ging mij meer om de supermarkt waar ik was. In een Bourgondisch land zou je verwachten dat het beter is dan onze AH of Jumbo, maar in zo’n Carrefour waan je je in Roemeniëquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wielrennen, lekker eten, lekker bier brouwen, halve finales halen van het WK voetbal, Grand Prix winnende F1 coureurs baren en opleiden. Om er een paar te noemen.quote:
Hier kan ik in komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wielrennen, lekker eten, lekker bier brouwen, halve finales halen van het WK voetbal, Grand Prix winnende F1 coureurs baren en opleiden. Om er een paar te noemen.
Neequote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was vuurwerk halen he, boef!
Okokquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeIk geniet liever nog wat langer van 10 vingers
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat hem uitprinten en gebruik hem als dekbed.
Je hebt ze binnenkort alle tien nodig voor de vloereninspectie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeIk geniet liever nog wat langer van 10 vingers
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ze binnenkort alle tien nodig voor de vloereninspectie.
Heeft zijn charme juist, ja België heeft zijn lelijkheid maar ook zo zijn schone plekjes als je ze weet te vinden.quote:
ja vind goedele liekens ook wel sexiequote:Op zaterdag 7 december 2019 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zijn charme juist, ja België heeft zijn lelijkheid maar ook zo zijn schone plekjes als je ze weet te vinden.
jezus naar belgie gaan om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
En de grote supermarkten, daar verkopen ze beter en eerlijker vlees, laptops, auto's, stripboeken, reisjes naar Andorra en 1900 verschillende soorten kaas en chocolade.
Dat is wel een oud aardappeltje inmiddels.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja vind goedele liekens ook wel sexie
mwoah ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel een oud aardappeltje inmiddels.
Ik heb een tijdje in een welgesteld dorpje in de bossen vlakbij de grens gewoond.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus naar belgie gaan om boodschappen te doen
Bloedhekel aan alle royaltiequote:Op zaterdag 7 december 2019 17:54 schreef Bos81 het volgende:
De kroonprinses van België ziet er overigens niet slecht uit
In de hypermarkets, maar dit was een gewone Carrefour. Die viel echt tegen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
En de grote supermarkten, daar verkopen ze beter en eerlijker vlees, laptops, auto's, stripboeken, reisjes naar Andorra en 1900 verschillende soorten kaas en chocolade.
Ja dat zal vrij armoedig zijn dan ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de hypermarkets, maar dit was een gewone Carrefour. Die viel echt tegen.
Oud-collega van me tuft elke maand naar Frankrijk om in te slaan bij de eerste Auchan over de grens. Dat vind ik ook een tikje overdrevenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus naar belgie gaan om boodschappen te doen
Ken er veel die voor wijn een akelig stukje Frankrijk of Spanje inrijden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega van me tuft elke maand naar Frankrijk om in te slaan bij de eerste Auchan over de grens. Dat vind ik ook een tikje overdreven
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
las al wat ingezonden brieven over deze schandalige reclame die voor extra co2 zorgt
Ik voel me meer thuis bij een concert van Metallica of John Lydon dan Vivaldi of Sting in de Villa Adriana.quote:
Mariinsky Sint Petersburgquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel benieuwd welke operahuizen. Scala in Milaan, de Staatopera in Wenen, Boedapest misschien?
Was mijn zus een tijdje geleden, uitvoering Russisch nationaal ballet en die was akelig onder de indruk en tja dat wil wat zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt me bekend voorBen ik volgens mij langsgelopen.
Was ze daar met Stephen King?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was mijn zus een tijdje geleden, uitvoering Russisch nationaal ballet en die was akelig onder de indruk en tja dat wil wat zeggen.
Ander zusjequote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ze daar met Stephen King?
@:CherryLips wil dit weten.
Daar ben ik al mee begonnen. Ik ben echt afgedraaidquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben eindelijk thuis![]()
Nu alleen nog wachten tot het eten klaar is en dan de rest van de avond bank hangen
Hoop zusjesquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ze daar met Stephen King?
@:CherryLips wil dit weten.
How comes?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee begonnen. Ik ben echt afgedraaid
Mijn moeder bezocht in het hospice. Nog even zitten praten met een dame met slokdarmkanker en een meneer die een ernstige hersenbloeding heeft gehad. Dat hakte er wel in. En daarna België in, dat land vreet energiequote:
NCRV & Chillquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn ouders vroeger veel tv keken.
Dat zijn niet de fijnste gesprekken nee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder bezocht in het hospice. Nog even zitten praten met een dame met slokdarmkanker en een meneer die een ernstige hersenbloeding heeft gehad. Dat hakte er wel in. En daarna België in, dat land vreet energie
Morgen weer op bezoek. Nu het nog kan, wil ik er zo vaak mogelijk zijn. Gelukkig hebben ze goeie koffiequote:Op zaterdag 7 december 2019 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn niet de fijnste gesprekken nee.
Morgen lekker vrij?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Was wel voor de tijd van de Epilady dus ik beschouw mijn vader als een held
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nooit een koude neus tijdens het beffen
Snap ik. Moet je ook doen nu het nog kan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer op bezoek. Nu het nog kan, wil ik er zo vaak mogelijk zijn. Gelukkig hebben ze goeie koffie
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daarna lekker de hele nacht nog kleine haartjes ophoesten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bikkels. Echte mannen nogquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna lekker de hele nacht nog kleine haartjes ophoesten.
Geen liefhebber van oraal?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond maar eens mijn tong door die zure sloot douwen
En dan de volgende dag met nog steeds een plekbek over voetbal lullen bij de koffieautomaat terwijl de collega's vaag iets ruiken, mooi overzichtelijk leven vroeger.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Romanticus.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Nederlandse Herman Brusselmans.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar tering hey, ik ben echt goed!
Verbeterde versiequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Herman Brusselmans.
Waar blijkt dat uit? Vertel ons ALLES!quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar tering hey, ik ben echt goed!
Kronkeling van genot, iedere keer weer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Vertel ons ALLES!
Hey chick, jij ook op FOK. Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
HAAAAAGS, HAAAAGS, HARDER, DIEPER KOM OP JE KUNT HET, JA GA DOOOORRRR, NIET STOPPEN NU HAAAAAAAGGGS
Denk je dat dit komt door jouw lenige tong of zit dit al in haar van nature?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kronkeling van genot, iedere keer weer.
Mijn tong. Uiteraard.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat dit komt door jouw lenige tong of zit dit al in haar van nature?
Of hij typt met zijn tong.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags post zo veel, dat hij ook wel goed met zijn vingers moet zijn.
2019 was mijn botje toch niet helemaal perfect hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags post zo veel, dat hij ook wel goed met zijn vingers moet zijn.
Heb ik je net niet overtuigd ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gooi het niveau wat omhoog scrup.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik je net niet overtuigd ?
De jaarcijfers vallen tegen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2019 was mijn botje toch niet helemaal perfect hoor
Ja ik wilde net weggaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gooi het niveau wat omhoog scrup.
ff serieus.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik wilde net weggaan.
Je mag altijd wat omhoog gooien in mijn dm.
Nee helemaal niet. In tegendeel, a.s. vrijdag krijg ik een mooie bonusquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De jaarcijfers vallen tegen?
Ik heb geen interesse in getrouwde mannen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wat moet ik daar wel niet voor doen?
Ik ben niet getrouwdquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in getrouwde mannen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op dezelfde zure sloot Haags
Ik snap het.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Vind ik echt een afknapper
Wrijf het er nog even in zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Een blauwe die een blauwtje oploopt, dat zie je niet iedere dag.
@dud0rquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
Je ziet dat tegenwoordig ook veel op die datingapps. Van die open relaties.
Bbrrrrrquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:27 schreef bitterbal het volgende:
Je ziet dat tegenwoordig ook veel op die datingapps. Van die open relaties.
Ja zo kan je dat ook omschrijvenquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Is hetzelfde als met zes man met honger bij de McDonald's gaan zitten en dan dezelfde cheeseburger aflikken.
Wel zin in een cheeseburger nu.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo kan je dat ook omschrijven
Trek maar een nummertje :pquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zin in een cheeseburger nu.
Man man man, het laatste beetje autoriteit en mannelijk die je bezat is er nu ook snoei en snoeihard uitgeslagenquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik druip met mijn staart tussen de benen af hier.
Je hebt nog een paar uur om die staart weer fier machtig en trots omhoog kijkend te krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik druip met mijn staart tussen de benen af hier.
Bedankt @bitterbalquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, het laatste beetje autoriteit en mannelijk die je bezat is er nu ook snoei en snoeihard uitgeslagen
Ik vermoed dat omhoog krijgen niet het probleem is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur om die staart weer fier machtig en trots omhoog kijkend te krijgen.
Het is dat hooghouden he?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat omhoog krijgen niet het probleem is.
Ik waardeer je openheidquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat het vrij makkelijk was.
Is inderdaad niet moeilijk bij haags. Er zijn zelfs homo's die hem uitlachen over hoe weinig mannelijkheid hij bezitquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat het vrij makkelijk was.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is inderdaad niet moeilijk bij haags. Er zijn zelfs homo's die hem uitlachen over hoe weinig mannelijkheid hij bezit
Hey halloquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is inderdaad niet moeilijk bij haags. Er zijn zelfs homo's die hem uitlachen over hoe weinig mannelijkheid hij bezit
Liever niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nouja je moest eens weten.
Blauw pilletje?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nouja je moest eens weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |