Meer informatie aub, welk station en tussen welke tijdstippen op welke dagen? Asking for a friend.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat nu achter het station voor een tientje.
Dit stukje is echt episch jaquote:
Picsquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Muck het volgende:
Rare Japanse jelly snoepjes van mijn broer gekregen
Pics!quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:22 schreef Muck het volgende:
Rare Japanse jelly snoepjes van mijn broer gekregen
Hoitjes!quote:
Nice veel plezierquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoitjes!
Vanavond Sinterklaas vieren bij vriendin, zo leuk
Dank u!quote:
Siquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Jouw dochter ook nog vol in de Frozen fase?
Je portret is bijna afquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Zin in Mexicaans maar niets voor in huis want ik heb noooit zin in Mexicaans.
Ik heb enchiladas in de oven gezet. Wel van een pakje van Knorr, hoewel ik het zelf ook kan zonder dat pakje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Zin in Mexicaans maar niets voor in huis want ik heb noooit zin in Mexicaans.
Ben er over 20 minuten Bos.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb enchiladas in de oven gezet. Wel van een pakje van Knorr, hoewel ik het zelf ook kan zonder dat pakje...
Ik ben ook wel benieuwd, naar hoe bitterbal denkt dat ik er uit zie. Maar ik wacht netjes mijn beurt afquote:
Snap ik maar dan moet je al die ingredienten afzonderlijk kopen, is niet handig in je eentjequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb enchiladas in de oven gezet. Wel van een pakje van Knorr, hoewel ik het zelf ook kan zonder dat pakje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |