Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lust nog wel een bammetje zo. Ik heb Belgische abdijkaas meegenomen. Ben benieuwd
Lekker man!quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lust nog wel een bammetje zo. Ik heb Belgische abdijkaas meegenomen. Ben benieuwd
Ieuwlquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Abdijkaas kan best lekker zijn, al zijn niet alle abdijkazen lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haat je dan op mijn abdijkaas
Deze is wel lekker. Zacht en romig, iets meer uitgesproken smaak dan Goudse kaas.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Abdijkaas kan best lekker zijn, al zijn niet alle abdijkazen lekker
In Essen moet je ook gewoon naar De Caigny als je bier zoekt, daar hebben ze er duizenden verschillende.quote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haat je dan op mijn abdijkaas
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Essen moet je ook gewoon naar De Caigny als je bier zoekt, daar hebben ze er duizenden verschillende.
Ik heb eerlijk gezegd ook bijna nooit zulke soort kazen thuis. Meestal ligt hier alleen jong belegen en oude kaasquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze is wel lekker. Zacht en romig, iets meer uitgesproken smaak dan Goudse kaas.
Tegenwoordig lijkt het zelfs op een winkel ipv een kale loods vol met bierkrattenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]goeie tip. Ga ik daar de volgende keer eens kijken
Ik heb een zwak voor komijnenkaasquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook bijna nooit zulke soort kazen thuis. Meestal ligt hier alleen jong belegen en oude kaas
Komijnenkaas is ook lekker! Dat at ik bij vorige werkgever minimaal 1 tot 2 keer per week op een focaccia met sandwichspreadquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor komijnenkaas
Nu een boterham met Pain de Strasbourg
Ik ben bepaald geen bierkenner, maar het lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen. Ze hebben ook veel buitenlandse bieren, lees ikquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt het zelfs op een winkel ipv een kale loods vol met bierkratten
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Als er geen vijf verschillende kazen in mijn koelkast liggen voel ik me naakt en ontheemd.
Heinz sandwichspread?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komijnenkaas is ook lekker! Dat at ik bij vorige werkgever minimaal 1 tot 2 keer per week op een focaccia met sandwichspread
Het Britse Kanaal is nog wel te doen maar tussen Japan en Californië wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]overdrijven is ook een kunst.
Nee, huisgemaakte en lekkerder dan die van Heinz.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het Britse Kanaal is nog wel te doen maar tussen Japan en Californië wel ja.
Ik schrok alquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, huisgemaakte en lekkerder dan die van Heinz.
Dat snap ik ook totaal niet. Door die shit heb ik ooit een afkeer tegen sandwichspread gekregen tot ik daar toch werd overgehaald door een collega om hem eens te proberenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schrok alIk snap niet dat mensen die potjes kouwe kots kopen
Dat zurige en die zilte smaak van slappe groenten, echt goor spul ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schrok alIk snap niet dat mensen die potjes kouwe kots kopen
Ik ben ook geen kenner, maar hoop dat je wel je impulsaankopen een beetje onder controle hebt, ik neem daar meestal meer mee dan ik vooraf had bedachtquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen bierkenner, maar het lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen. Ze hebben ook veel buitenlandse bieren, lees ik
Mijn vader at het vroeger altijd. Alleen al die zurige lucht *ril*quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik ook totaal niet. Door die shit heb ik ooit een afkeer tegen sandwichspread gekregen tot ik daar toch werd overgehaald door een collega om hem eens te proberen
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner, maar hoop dat je wel je impulsaankopen een beetje onder controle hebt, ik neem daar meestal meer mee dan ik vooraf had bedacht
Dat soort dingen zijn er bij mij thuis nooit echt geweest. Al hadden mijn grootouders wel iets met schimmelkazen en zulks. Dat heb ik nooit begrepenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader at het vroeger altijd. Alleen al die zurige lucht *ril*
Witschimmelkazen kan ik wel handelen, maar blauwschimmelkaas is me te sterk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn er bij mij thuis nooit echt geweest. Al hadden mijn grootouders wel iets met schimmelkazen en zulks. Dat heb ik nooit begrepen
Ik heb ze wel eens gebruikt door pasta's en zulks voor werk, maar niet echt mijn ding. Ik ben meer van vers spul.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witschimmelkazen kan ik wel handelen, maar blauwschimmelkaas is me te sterk.
Net op tijd voor een verlate pakjesavond?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:04 schreef Voxs het volgende:
Eindelijk klaar met mijn gedicht. Het is een non-gedicht, een epistel ( traditie verbreken leek mij wel oke) en sluit af met een haiku ( die wel op rijm
)
Net op tijd voor nog wat relaxtijd vanavondquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net op tijd voor een verlate pakjesavond?
O, dus Sint stuurt de pakjes per DHL?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Net op tijd voor nog wat relaxtijd vanavond
Pakjesmiddag morgen. Te laat, maar was geen andere optie.
Paar pieten moeten overwerken, worden zwart uitbetaaldquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dus Sint stuurt de pakjes per DHL?
Hebben jullie wel op tijd Sintversnaperingen ingeslagen? Ik kon gistermiddag al geen gevulde speculaas meer vinden bij AH.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Paar pieten moeten overwerken, worden zwart uitbetaald
Hier lag de gevulde speculaas en andere dingen in de aanbieding vandaag. Er was nog genoeg.
Die was vast goed gevuld danquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hadden wij een gevulde speculaas-hamsteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |