Je moet dat gif kwijt. Pissend, schijtend, kotsend. Dus toch maar doen, inclusief de andere tips die je laten kotsen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 05:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Al geprobeerd, kwam er meteen uit. Ik weet wel hoe ik ervan af kom maar ik heb maar tot half 11 om weer fris en fruitig op m'n afspraak te verschijnen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je moet dat gif kwijt. Pissend, schijtend, kotsend. Dus toch maar doen, inclusief de andere tips die je laten kotsen.
Dit, anders isotone sportdrankquote:Op zaterdag 7 december 2019 07:18 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd TS.
Haal ORS (rehydratatie-oplossing) bij een drogisterij of apotheek; of vraag het bij een huisartsenpost. Dat werkt snel.
Daar is TS nu al te laat mee. Twee flessen whiskey raak je niet zo maar even kwijt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je moet dat gif kwijt. Pissend, schijtend, kotsend. Dus toch maar doen, inclusief de andere tips die je laten kotsen.
Wie heeft je dit aangepraat?quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die kater is er omdat alle alcohol al verwerkt is. Wat is dit nu weer voor dom gelul.
Van zoveel alcohol als TS nam, kan je je maag (deels) stilleggen, dan kan je wel degelijk nog steeds last hebben. en dat vertroebelt het katergevoel juist omdat de alcohol nog een beetje werktquote:Op zaterdag 7 december 2019 07:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die kater is er omdat alle alcohol al verwerkt is. Wat is dit nu weer voor dom gelul.
Eerlijk zijn, zeggen dat je een mega-kater hebt. En je gaat helpen met je vader wassen en aankleden en als het je te veel is kun je altijd even in een hoekje gaan zitten om bij te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 06:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dat kan niet, we moeten onze pa gaan wassen en aankleden zodat hij vanmiddag thuis opgebaard kan worden. Ik kan moeilijk afzeggen. Gelukkig voelen mijn broers zich net zo vertyft als ik.
De avond ervoor water drinken in plaats van alcohol.quote:Op zaterdag 7 december 2019 05:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Al geprobeerd, kwam er meteen uit. Ik weet wel hoe ik ervan af kom maar ik heb maar tot half 11 om weer fris en fruitig op m'n afspraak te verschijnen.
EDIT: damn ik lees nu het topic, gecondoleerd, sterkte en het beste.quote:
Met die kater sowiesoquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ja dat ga ik nu doen. Het komt wel weer goed.
M'n kater is alweer over, wel heilig voorgenomen om nooit meer een druppel whiskey te drinken. Heb mezelf goed ellendig gevoeld.quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef LC01 het volgende:
Gecondoleerd.
Wat kan helpen om je maag iets tot rust te brengen is een paar Rennies slikken. Dan kun je waarschijnlijk na een minuut of 20 /30 weer water binnenhouden. Water paar uur lang blijven drinken.
Is enige dat bij mij altijd goed helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |