Al geprobeerd, kwam er meteen uit. Ik weet wel hoe ik ervan af kom maar ik heb maar tot half 11 om weer fris en fruitig op m'n afspraak te verschijnen.quote:
Sinaasappelsap heb ik niet in huis, krijg daar normaal het zuur van. Helpt paracetamol ook tegen misselijkheid?quote:Op zaterdag 7 december 2019 05:54 schreef Hiddendoe het volgende:
Sinaasappelsap drinken.
En paracetamolletjes innemen.
Ja koppijn heb ik ook maar dat vind ik minder erg dan misselijk zijn. Koffie heb ik wel. Dan ga ik dat maar even proberen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 05:58 schreef Hiddendoe het volgende:
En koffie? Heb je geen hoofdpijn dan?
Heb je geen andere vruchtensappen of smoothies oid in huis?
Dan is kotsen misschien niet eens zo'n slecht idee, hoewel dat natuurlijk ongezond is voor je lijf.quote:Op zaterdag 7 december 2019 06:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ik hoef niet te werken gelukkig.
Ik heb wel eieren, ketchup en mayo in huis maar de gedachte aan eten laat me gewoon weer kotsen terwijl m'n buik gewoon leeg is. Ik zweet m'n eigen helemaal de tering, en volgens mij komt er gewoon pure alcohol uit m'n poriën.
Dat was inderdaad heel dom om te gaan zuipen gisteren. Had ik dit gisteren maar bedacht.
Dat kan niet, we moeten onze pa gaan wassen en aankleden zodat hij vanmiddag thuis opgebaard kan worden. Ik kan moeilijk afzeggen. Gelukkig voelen mijn broers zich net zo vertyft als ik.quote:Op zaterdag 7 december 2019 06:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Doe eens slim en zeg die afspraak af en ga terug naar bed. Vergeet niet een emmer naast je bed te zetten.
Beterschap!
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 06:43 schreef Treinhoer het volgende:
Gecondoleerd TS.
Pas straks op met de schoonmaakmiddelen en eventuele emoties. Dat kunnen de braakneigingen sneller opkomen.
Sterkte. Je kan in ieder geval wel zeggen dat je een goede (drank)wake voor je pa gehad.
En dan nu afbellen en wat zeggen we dan? Dat het gisteren een goed idee leek om ons vol te laten lopen? Twee flessen Johnny Walker zijn er doorheen gegaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 06:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Shit, dat zag ik niet aankomen.
Gecondoleerd.
Waarom doen jullie dat zelf? Kan iemand van een uitvaartbedrijf toch doen?
Je moet dat gif kwijt. Pissend, schijtend, kotsend. Dus toch maar doen, inclusief de andere tips die je laten kotsen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 05:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Al geprobeerd, kwam er meteen uit. Ik weet wel hoe ik ervan af kom maar ik heb maar tot half 11 om weer fris en fruitig op m'n afspraak te verschijnen.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je moet dat gif kwijt. Pissend, schijtend, kotsend. Dus toch maar doen, inclusief de andere tips die je laten kotsen.
Dit, anders isotone sportdrankquote:Op zaterdag 7 december 2019 07:18 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd TS.
Haal ORS (rehydratatie-oplossing) bij een drogisterij of apotheek; of vraag het bij een huisartsenpost. Dat werkt snel.
Daar is TS nu al te laat mee. Twee flessen whiskey raak je niet zo maar even kwijt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je moet dat gif kwijt. Pissend, schijtend, kotsend. Dus toch maar doen, inclusief de andere tips die je laten kotsen.
Wie heeft je dit aangepraat?quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die kater is er omdat alle alcohol al verwerkt is. Wat is dit nu weer voor dom gelul.
Van zoveel alcohol als TS nam, kan je je maag (deels) stilleggen, dan kan je wel degelijk nog steeds last hebben. en dat vertroebelt het katergevoel juist omdat de alcohol nog een beetje werktquote:Op zaterdag 7 december 2019 07:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die kater is er omdat alle alcohol al verwerkt is. Wat is dit nu weer voor dom gelul.
Eerlijk zijn, zeggen dat je een mega-kater hebt. En je gaat helpen met je vader wassen en aankleden en als het je te veel is kun je altijd even in een hoekje gaan zitten om bij te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 06:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dat kan niet, we moeten onze pa gaan wassen en aankleden zodat hij vanmiddag thuis opgebaard kan worden. Ik kan moeilijk afzeggen. Gelukkig voelen mijn broers zich net zo vertyft als ik.
De avond ervoor water drinken in plaats van alcohol.quote:Op zaterdag 7 december 2019 05:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Al geprobeerd, kwam er meteen uit. Ik weet wel hoe ik ervan af kom maar ik heb maar tot half 11 om weer fris en fruitig op m'n afspraak te verschijnen.
EDIT: damn ik lees nu het topic, gecondoleerd, sterkte en het beste.quote:
Met die kater sowiesoquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ja dat ga ik nu doen. Het komt wel weer goed.
M'n kater is alweer over, wel heilig voorgenomen om nooit meer een druppel whiskey te drinken. Heb mezelf goed ellendig gevoeld.quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef LC01 het volgende:
Gecondoleerd.
Wat kan helpen om je maag iets tot rust te brengen is een paar Rennies slikken. Dan kun je waarschijnlijk na een minuut of 20 /30 weer water binnenhouden. Water paar uur lang blijven drinken.
Is enige dat bij mij altijd goed helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |