Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik lust frikandellen, ik lust saucijzenbroodjes, maar frikandelbroodjes.... wie heeft dat ooit verzonnen? Te ranzig voor woorden, dan nog liever een frikandel op een broodje, dan een frikandelbroodje
Oude sausquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.
Of te veel curryquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.
Vega zijn ze ook erg goed te doen trouwens
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizzaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vega zijn ze ook erg goed te doen trouwens
Ik verbrand liever helemaal nooit mijn bek als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizza
Spinazie-roomkaas diepvriespizzaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizza
Het voelt als dronken van je fiets vallen, het is vervelend op het moment, maar je gaat lachend verderquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbrand liever helemaal nooit mijn bek als je het niet erg vind
Wat serveren ze daar zo op de VU dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nog nooit een frikandelbroodje op. Geen behoefte ook.
Wtfquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nee jij steek liever andere worst in je mondquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nog nooit dronken van mijn fiets gevallenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het voelt als dronken van je fiets vallen, het is vervelend op het moment, maar je gaat lachend verder
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken van mijn fiets gevallen![]()
Ik ben wel dronken uit bed gevallen, dronken op straat in slaap gevallen en dronken van de bar afgevallen maar nog nooit van mijn fiets
Nee ik ook niet nee. Dat moet ook wel hele aparte gewaarwording zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Daarentegen ben ik nooit op een vreemde plek wakker geworden
Ik kom eigenlijk nooit meer in de mensa, ga tegenwoordig voor magnetron maaltijd naar Appie of voor dönergenot naar toko op hoek van de straat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat serveren ze daar zo op de VU dan?
Smerig dik zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in de mensa, ga tegenwoordig voor magnetron maaltijd naar Appie of voor dönergenot naar toko op hoek van de straat.
Zou het vreemd vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet nee. Dat moet ook wel hele aparte gewaarwording zijn
Ik heb wat mixed feelings hierbij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maak je vooral niet druk als je in Syrië je portemonnee verliest
Sympathiek.
Hier krijg je een hoop niet gelezen, boeiend reacties opquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
New book claims Albert Camus was murdered by the KGB
Dat zijn nog eens theorieën.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
New book claims Albert Camus was murdered by the KGB
Dat zijn nog eens theorieën.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier krijg je een hoop niet gelezen, boeiend reacties op
Of ooit van Albert Camus gehoord te hebbenquote:
Niet van Camus gehoord hebben is wel schokkendquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ooit van Albert Camus gehoord te hebben
Mwahquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet van Camus gehoord hebben is wel schokkend
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zegt mij allebei niks.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
Haags wist ook niet wie Rosa Parks was dus
Nope, echt nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rosa_Parks
Ik was ook 23 toen ik van haar hoorde, ze was niet zomaar iemandquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, echt nooit eerder gehoord.
Maar ik ben dan ook één van de eerste om toe te geven dat ik heel veel niet weet.
Ach, ik kwam er laatst pas achter dat verschut een goed gebruikt woord is. Ik dacht altijd dat mensen die zeiden: Oh dat is echt verschut gewoon de term voor schut staan verkeerd gebruiktequote:Op vrijdag 6 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, echt nooit eerder gehoord.
Maar ik ben dan ook één van de eerste om toe te geven dat ik heel veel niet weet.
is dat die van de ubermensch? ;Dquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is dat die van de ubermensch? ;D
Daar kan ik nog inkomen, want het is voornamelijk haar actie die beroemd is, niet per se de persoon zelf. Camus is een zeer invloedrijke filosoof en schrijver wiens absurde held de grot van Plato weet te evenaren qua faam...quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
Haags wist ook niet wie Rosa Parks was dus
Heb je niet een combi van griepje en kater of zoquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mweh, hangt nog steeds een beetje, maar grotendeels wel.
Alleen Rosa Parks leer je tijdens Geschiedenisles. Camus leer je niet op de middelbare school tenzij je filosofie als vak hebt wellichtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kan ik nog inkomen, want het is voornamelijk haar actie die beroemd is, niet per se de persoon zelf. Camus is een zeer invloedrijke filosoof en schrijver wiens absurde held de grot van Plato weet te evenaren qua faam...
Mietjequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mweh, hangt nog steeds een beetje, maar grotendeels wel.
Echt nog nooit over gehoord bij geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Rosa Parks leer je tijdens Geschiedenisles. Camus leer je niet op de middelbare school tenzij je filosofie als vak hebt wellicht
Zou kunnen, dat zullen we morgen dan ervarenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je niet een combi van griepje en kater of zo
tl en havoquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt nog nooit over gehoord bij geschiedenis.
Welk niveau deed jij?
Ja precies. Het duurt wel errug lang hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat zullen we morgen dan ervaren
Ik heb Rosa Parks niet gehad tijdens geschiedenisquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Rosa Parks leer je tijdens Geschiedenisles. Camus leer je niet op de middelbare school tenzij je filosofie als vak hebt wellicht
Niet? Vreemdquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Rosa Parks niet gehad tijdens geschiedenis
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Rosa Parks niet gehad tijdens geschiedenis
Ja geen idee. Misschien ben ik in de war hoor want de onderwerpen zijn landelijk hetzelfde die behandeld wordenquote:
Heb je nog jongens geneuktquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien ben ik in de war hoor want de onderwerpen zijn landelijk hetzelfde die behandeld worden
Dan kunnen leraren individueel nog wel uitstapjes maken met bepaalde voorbeelden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien ben ik in de war hoor want de onderwerpen zijn landelijk hetzelfde die behandeld worden
rtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Vreemd
Kan me dat echt nog wel herinneren
Ja, was plekje met wat privacy in Balorig vanmiddagquote:
Dat zal het wel geweest zijn dan jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen leraren individueel nog wel uitstapjes maken met bepaalde voorbeelden.
Toegang gratis voor volwassenen. Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was plekje met wat privacy in Balorig vanmiddag
Moet je wel gebruik van maken jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toegang gratis voor volwassenen. Lol
VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN OFWAquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat best vreemd denk ik bij de kassa, in je uppie
Mijn neefje geeft een verjaardagsfeestje....quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN OFWA
Echtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was plekje met wat privacy in Balorig vanmiddag
En ik had één geschiedenisdocent waar ik standaard mijn aandacht niet bij kon houden zo ver dat ik niet eens wist welke tijdsperiode we überhaupt behandelden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal het wel geweest zijn dan ja
Vanaf welke etage?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frans heb ik z.s.m laten vallen.
Ik ook en Duits ook. Nu spijt van.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frans heb ik z.s.m laten vallen.
Duits ging mij veel beter af. Engels ook. Maar Frans was echt een ramp.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook en Duits ook. Nu spijt van.
Frans was qua grammatica makkelijker, maar ik verstond er nog steeds geen tyfus van na drie jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duits ging mij veel beter af. Engels ook. Maar Frans was echt een ramp.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frans was qua grammatica makkelijker, maar ik verstond er nog steeds geen tyfus van na drie jaar.
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frans was qua grammatica makkelijker, maar ik verstond er nog steeds geen tyfus van na drie jaar.
Goed onderwerp welquote:
Verdorie en je dacht dat het al af wasquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oke iets minder happy, moet nog afwassen.
Gewoon morgenochtend meenemen onder de douchequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oke iets minder happy, moet nog afwassen.
Hallo, ich bin JR und ich will Emilie Voe ficken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waar moet je het anders over hebben.
En zij was in die tijd mijn obsessie.
Sie hat ein herlicken Arschquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ich bin JR und ich will Emilie Voe ficken.
Das war meine Präsentation
Danke schon
Daar denk ik niet graag aan bij mijn leraren Duits, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik had toentertijd liever wat andere Oral Exams afgenomen ja
Kan toch ook met een mede-leerling.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denk ik niet graag aan bij mijn leraren Duits, maar ieder zijn ding.
Dat kon helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch ook met een mede-leerling.
Hmmm...quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch ook met een mede-leerling.
Ga nou eens als een normaal mens weekend houdenquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben zo weer bij je in de buurt
Komt goed, komt goed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga nou eens als een normaal mens weekend houden
Geloof er niks vanquote:
Dat vind ik niet lekker.quote:
Daar heb ik geen cafeïne voor nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet toch wakker worden
Ben je nog dronkenquote:
Vanavond vieren we sint met de familie. Vorige week vierden we verjaardag van m'n opa en m'n zusje, dus om dan ook nog sint te doen in dat weekend zou een beetje veel van het goede zijn geweest.quote:
Viel me oprecht meequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker mega druk in de stad
Schoonfamiliequote:
Ok ok. Kom nog wel danquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Viel me oprecht mee
[..]
Schoonfamilie
Is dit 'het moment'?!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Viel me oprecht mee
[..]
Schoonfamilie
Al eerderquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dit 'het moment'?!Of had je ze al eerder ontmoet?
Je tandarts zal blij zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 2 cadeau's gekregen van de Sint, waarvan 1 een chocoladeletter.
Had vorig jaar echt 4 of 5 letters op, dit jaar nog geen een!
Beste letterquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hadden alleen nog maar de letter S liggen. Jammer wel.
nais!quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het andere cadeau is een leuk boek.
[ afbeelding ]
Weet al een en ander over haar, maar vooral over haar latere leven met de moorden, de gevangenisjaren en de dood.quote:
ja jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hadden alleen nog maar de letter S liggen. Jammer wel.
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 8 december 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker! We deden woordenboekspel om te bepalen hoe we de cadeauvolgorde gingen doen
[..]
[ afbeelding ]
Je kiest een woord uit het woordenboek dat niemand van de aanwezigen kent, de anderen moeten vervolgens een betekenis verzinnen bij dat woord en die betekenis inleveren bij degene die het woord koos, de werkelijke betekenis wordt tussen de verzonnen betekenissen gestopt en dan moeten de anderen raden wat de werkelijke betekenis is. Iemand krijgt een punt als zijn betekenis wordt gekozen en als diegene de betekenis juist raad. Ik weet even niet meer hoe de punten gingen voor degene die het woord kiestquote:
Ah zo! Coolquote:Op zondag 8 december 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kiest een woord uit het woordenboek dat niemand van de aanwezigen kent, de anderen moeten vervolgens een betekenis verzinnen bij dat woord en die betekenis inleveren bij degene die het woord koos, de werkelijke betekenis wordt tussen de verzonnen betekenissen gestopt en dan moeten de anderen raden wat de werkelijke betekenis is. Iemand krijgt een punt als zijn betekenis wordt gekozen en als diegene de betekenis juist raad. Ik weet even niet meer hoe de punten gingen voor degene die het woord kiest
Zeker leuk, behalve De Avonden. Althans, het stond in principe op mijn lijstje, maar het is het meest verschrikkelijke boek dat ik ooit gelezen hebquote:
Verrijkt je leven hoorquote:Op zondag 8 december 2019 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees sowieso zelden boeken eigenlijk.
Ik ging er al niet in met hoge verwachtingen dus dat komt goedquote:Op zondag 8 december 2019 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het gekeken. Was mwah mwah.
Schrok een beetje van Sibbel. Zag er mager uit. Maarja toen las ik dat hij ziek was.quote:Op zondag 8 december 2019 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Spijkerman is wel een hoop aan het eehhhh-en
Werd ook benoemd in de uitzendingquote:Op zondag 8 december 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schrok een beetje van Sibbel. Zag er mager uit. Maarja toen las ik dat hij ziek was.
Wel interessant topic over het leesniveau van Nederlandse scholieren wat achteruit gaat. Gaat ook over Nederlandse literatuur en hoe overgewaardeerd het is.quote:
Heb je Anne Frank inmiddels al wel open geslagen?quote:Op zondag 8 december 2019 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees sowieso zelden boeken eigenlijk.
Jazekerquote:Op zondag 8 december 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Anne Frank inmiddels al wel open geslagen?
Overgewaardeerd?quote:Op zondag 8 december 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel interessant topic over het leesniveau van Nederlandse scholieren wat achteruit gaat. Gaat ook over Nederlandse literatuur en hoe overgewaardeerd het is.
Netjes netjes. Vind je hem goed?quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 8 december 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben er van tussen guys. Truste
Ja. Kan daar persoonlijk zelf niet over mee praten want heb te weinig Nederlandse literatuur gelezen maar wat ik gelezen heb vond ik toch aardig tegenvallenquote:
De Avonden is overgewaardeerd, maar Multatuli kent z'n gelijke niet. Er zijn zeker wel pareltjes in de Nederlandse literatuur te vinden.quote:Op zondag 8 december 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Kan daar persoonlijk zelf niet over mee praten want heb te weinig Nederlandse literatuur gelezen maar wat ik gelezen heb vond ik toch aardig tegenvallen
Ontdekking van de hemel vond ik echt verschrikkelijk. Kwam daar niet doorheen. De aanslag doodsaai.quote:Op zondag 8 december 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Avonden is overgewaardeerd, maar Multatuli kent z'n gelijke niet. Er zijn zeker wel pareltjes in de Nederlandse literatuur te vinden.
Wanneer las je Ontdekking van de Hemel?quote:Op zondag 8 december 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontdekking van de hemel vond ik echt verschrikkelijk. Kwam daar niet doorheen. De aanslag doodsaai.
Vorig jaarquote:Op zondag 8 december 2019 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer las je Ontdekking van de Hemel?
Hmmja, ik heb het idee dat ik dit op het juiste moment heb gelezen omdat ik toen met precies de onderwerpen bezig was die in dat boek voorbij komen (quantumtheorie, beetje filosofie, dat soort geneuzel)quote:
Ja weet niet. Ik vond het pretentieus gezever. Maar heb maar 100 bladzijdes volgehoudenquote:Op zondag 8 december 2019 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmmja, ik heb het idee dat ik dit op het juiste moment heb gelezen omdat ik toen met precies de onderwerpen bezig was die in dat boek voorbij komen (quantumtheorie, beetje filosofie, dat soort geneuzel)
Precies de pretentie die je als puber hebtquote:Op zondag 8 december 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik vond het pretentieus gezever. Maar heb maar 100 bladzijdes volgehouden
Ik gok dat 90 procent van de pubers niet door het boek heen komen qua thematiek en taalgebruikquote:Op zondag 8 december 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies de pretentie die je als puber hebt
90 procent van de pubers leest dan ook geen literatuur überhauptquote:Op zondag 8 december 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gok dat 90 procent van de pubers niet door het boek heen komen qua thematiek en taalgebruik
True.quote:Op zondag 8 december 2019 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
90 procent van de pubers leest dan ook geen literatuur überhaupt
Jack Spijkermanquote:
Nee vanwege Jack Spijkermanquote:Op zondag 8 december 2019 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker alleen maar omdat hij van VARA naar Talpa ging
Oh ok, nouja, die autist was wel echt geniaal bij Kopspijkers, dus dat fragment is echt de moeite waard. En die Baudet & Hiddema persiflage ook, die laatste is Spijkermanloos.quote:
Dit was het nieuws is opzich ook wel aardigquote:Op zondag 8 december 2019 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben natuurlijk Zondag met Lubach, maar ik mis toch wel een beetje de persiflageprogramma's als het gaat om actualiteit op de hak nemen.
Een theatrale idioot die ooit aan Ik vertrek heeft meegedaan en nu een semi-bn`er is geworden met zijn eigen showquote:
Oh, de naam van de show ken ik dan weer welquote:Op zondag 8 december 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een theatrale idioot die ooit aan Ik vertrek heeft meegedaan en nu een semi-bn`er is geworden met zijn eigen show
quote:Op zondag 8 december 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Huis van de moskee was wel topen ik heb nu 2 boeken van Ilja Leonard Pfeifer gelezen en die bevalt me ook wel
Vettie vetquote:
Ik moest net aan je denkenquote:
Rook vast naar rozenquote:Op zondag 8 december 2019 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken![]()
Was de ochtendhoop aan het maken en de geur deed me aan jou denken
Nee. Het rook naar je posts. Pure stront.quote:
Ik versier er wel de vrouwtjes mee, dat lukt jou dan weer niet zo goed.quote:Op zondag 8 december 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Het rook naar je posts. Pure stront.
quote:Op zondag 8 december 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik versier er wel de vrouwtjes mee, dat lukt jou dan weer niet zo goed.
Schep je in de kroeg ook op met je postcount? "Hey lieffie, wist je dat ik op het grootste forum van Nederland mod ben en de meeste posts heb?quote:
Kom nooit in de kroeg dus nee.quote:Op zondag 8 december 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schep je in de kroeg ook op met je postcount? "Hey lieffie, wist je dat ik op het grootste forum van Nederland mod ben en de meeste posts heb?![]()
![]()
"
Ja die therapie zal vast helpenquote:Op zondag 8 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
Ga zo door jongens, ik vermaak jullie vrouwen wel.
quote:Op zondag 8 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
Ga zo door jongens, ik vermaak jullie vrouwen wel.
Strandtent danquote:Op zondag 8 december 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom nooit in de kroeg dus nee.
Ja van de zomer weer.quote:Op zondag 8 december 2019 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]heb je ooit nog wat gehoord van die DJ?
[..]
Strandtent dan
Éindelijkquote:Op zondag 8 december 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die therapie zal vast helpen
Nee.quote:
Geilquote:Op zondag 8 december 2019 09:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Volgende maand weer een feestje met haar.
Als ik dan nog niemand in mij bijzijn heb ga ik voor de poes.
quote:
Vakantie is een groot woord voor 5dagen vrijquote:Op zondag 8 december 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna vakantie nog even volhouden
Scheelt dat kerst midden in de week valtquote:Op zondag 8 december 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vakantie is een groot woord voor 5dagen vrij
Kost het minder vrije dagenquote:Op zondag 8 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheelt dat kerst midden in de week valt
Hoop dat het wel een beetje goed weer is dan want ik heb de Efteling nog op de planning staanquote:
Oh leuk. Winterefteling?quote:Op zondag 8 december 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop dat het wel een beetje goed weer is dan want ik heb de Efteling nog op de planning staan
Ja die is er dan nog steeds. Kon via werk kaarten krijgen voor ¤17,50. Dus dan is het nog leuk.quote:
Zo dat scheelt een hoop. Ik wil ook een keer gaan weer.quote:Op zondag 8 december 2019 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die is er dan nog steeds. Kon via werk kaarten krijgen voor ¤17,50. Dus dan is het nog leuk.
Vorig jaar waren ze 12,50quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dat scheelt een hoop. Ik wil ook een keer gaan weer.
Ja klopt maar we zitten nu een beetje vast aan die dagen.quote:Op zondag 8 december 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nadeel van die kerstvakantie vind ik dat het overal zo mega druk is
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zondag 8 december 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze 12,50
[..]
Ja klopt maar we zitten nu een beetje vast aan die dagen.
En ook nog even langs world of dino's ergens in die vakantiequote:
Waar zat dat ook alweer?quote:Op zondag 8 december 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ook nog even langs world of dino's ergens in die vakantie
Dit jaar in de Brabanthallen. Vorig jaar in de Jaarbeursquote:
Oh ja. Dat is waar. Volgend jaar opent lego world in Scheveningen, hoe tof!!quote:Op zondag 8 december 2019 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit jaar in de Brabanthallen. Vorig jaar in de Jaarbeurs
Nicequote:Op zondag 8 december 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is waar. Volgend jaar opent lego world in Scheveningen, hoe tof!!
Ja en dan komt er nog een parkeerticket bij etc.quote:Op zondag 8 december 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice
Ik vind het alleen zo duur. Dit jaar was het in de Jaarbeurs maar ¤20 per kaartje. Dan wordt het al snel een duur dagje.
Nou heb ik daar voor de Jaarbeurs geen last van maar anders komt er nog even ¤16 parkeren bovenop. Ga je met je kind en de auto ben je 56¤ kwijt en dan sta je alleen binnen. Daar nog wat drinken en eten hoppa weer een twintig euro erbij.quote:Op zondag 8 december 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en dan komt er nog een parkeerticket bij etc.
Absurd joh. Dagje uit is bijna niet meer te doen.quote:Op zondag 8 december 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou heb ik daar voor de Jaarbeurs geen last van maar anders komt er nog even ¤16 parkeren bovenop. Ga je met je kind en de auto ben je 56¤ kwijt en dan sta je alleen binnen. Daar nog wat drinken en eten hoppa weer een twintig euro erbij.
World of dino's is ook duur. Kon daar ook korting voor krijgen via werk anders is het ook niet leuk. Je loopt daar ongeveer anderhalf uur rond en dat kost je dan ¤19
Nee. Alleen met een abonnement is het tegenwoordig nog te doen. Dan kan je tenminste vaker gaan.quote:Op zondag 8 december 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absurd joh. Dagje uit is bijna niet meer te doen.
Nee dat is Duinrel alquote:Op zondag 8 december 2019 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Efteling
Mooiste park ter wereld imo
Gewoon schuiven met die knaken maatquote:Op zondag 8 december 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Alleen met een abonnement is het tegenwoordig nog te doen. Dan kan je tenminste vaker gaan.
Ja dat wilde ik voor Blijdorp doen.quote:Op zondag 8 december 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Alleen met een abonnement is het tegenwoordig nog te doen. Dan kan je tenminste vaker gaan.
Ik geil gewoon op Tilburg en omgeving, dat weet je.quote:
Ik heb ook nog vaste lasten, hobbies en moet eten kunnen kopen.quote:Op zondag 8 december 2019 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schuiven met die knaken maat
Heb ik voor Amersfoortquote:Op zondag 8 december 2019 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik voor Blijdorp doen.
Harder werken voor je .. geld.quote:Op zondag 8 december 2019 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vaste lasten, hobbies en moet eten kunnen kopen.
[..]
Heb ik voor Amersfoort
Ik werk hard zat. Leven is gewoon duur als gezin.quote:Op zondag 8 december 2019 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harder werken voor je .. geld.
Wat voor hobbies trouwens?
Ja leuk is dat.quote:Op zondag 8 december 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik geil gewoon op Tilburg en omgeving, dat weet je.
Efteling
Beekse bergen
La trappe klooster
BrabantGod
Nice.quote:Op zondag 8 december 2019 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vaste lasten, hobbies en moet eten kunnen kopen.
[..]
Heb ik voor Amersfoort
Oh ja ik heb nog geen kinderen. Wel een gat in m'n hand.quote:Op zondag 8 december 2019 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik werk hard zat. Leven is gewoon duur als gezin.![]()
Magic the gathering
Gamen.
Hoe gaat het eigenlijk?quote:Op zondag 8 december 2019 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog geen kinderen. Wel een gat in m'n hand.
Snap ik. Mooie tijd.quote:Op zondag 8 december 2019 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed.
Nog een paar weken rust. Maar kijk er erg naar uit.
Lange Jan is racistisch naar Nederlanders.quote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga ja na zo'n racistisch park
Naquote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Houd je met beide voeten op de grondquote:Op zondag 8 december 2019 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hey gezellig.quote:
Topickills zijn altijd wel gezellig jaquote:
trotse vaderquote:Op zondag 8 december 2019 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor haar vader dit plaatje ook.
Who is your daddyquote:Op zondag 8 december 2019 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor haar vader dit plaatje ook.
als hij braaf is koopt ze een auto voor hem.quote:Op zondag 8 december 2019 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Is ook gewoon een vader die zijn dochtertje nog paar duizend wil geven voor studie of een auto voor haar wil kopen.
Ik wil haar ook wel een paar duizend gevenquote:Op zondag 8 december 2019 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Is ook gewoon een vader die zijn dochtertje nog paar duizend wil geven voor studie of een auto voor haar wil kopen.
Een hoer is goedkoper hoorquote:Op zondag 8 december 2019 18:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil haar ook wel een paar duizend geven
Geen idee, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op zondag 8 december 2019 19:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit verhouding ligt dan wel anders
Ik heb het van horen zeggen vriend. Uiteindelijk zijn ze allemaal roze van binnenquote:Op zondag 8 december 2019 19:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen ervaring mee.
Maar als jij het zo stelt zal er wel een kern van waarheid in zitten
Vind je wel een vrij vulgaire naam hebben voor iemand van adel. Uwe koninklijke Naatheidquote:Op zondag 8 december 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud toch, doe ik altijd als ik arriveer op FOK!
Agh, de keizer was ook naakt, kan je het maar beter benoemen hehquote:Op zondag 8 december 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je wel een vrij vulgaire naam hebben voor iemand van adel. Uwe koninklijke Naatheid
Koning keizer admiraalquote:Op zondag 8 december 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, de keizer was ook naakt, kan je het maar beter benoemen heh
Zie je het al voor je. Willy met alleen z'n hermelijnen mantel aan die z'n koninklijke roede door het vuistje laat gierenquote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koning keizer admiraal
Fappen doen we allemaal
Denk dat hij wel een dikke heeft.quote:Op zondag 8 december 2019 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je het al voor je. Willy met alleen z'n hermelijnen mantel aan die z'n koninklijke roede door het vuistje laat gieren
preciesquote:Op zondag 8 december 2019 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koning keizer admiraal
Fappen doen we allemaal
Ik ben helaas erg visueel ingesteld jaquote:
Lolquote:Op zondag 8 december 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou wat zijn als Maxima op TheFappening zou komen te staan
revengeporn van willempiequote:Op zondag 8 december 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou niet kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Zou niet kijkenquote:Op zondag 8 december 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |