Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik lust frikandellen, ik lust saucijzenbroodjes, maar frikandelbroodjes.... wie heeft dat ooit verzonnen? Te ranzig voor woorden, dan nog liever een frikandel op een broodje, dan een frikandelbroodje
Oude sausquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.
Of te veel curryquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige negatieve aan een frikandellenbroodje zijn de derdegraads brandwonden van die curry die er tussen zit.
Vega zijn ze ook erg goed te doen trouwens
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizzaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vega zijn ze ook erg goed te doen trouwens
Ik verbrand liever helemaal nooit mijn bek als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizza
Spinazie-roomkaas diepvriespizzaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan verbrand ik liever m'n bek aan een diepvriespizza
Het voelt als dronken van je fiets vallen, het is vervelend op het moment, maar je gaat lachend verderquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbrand liever helemaal nooit mijn bek als je het niet erg vind
Wat serveren ze daar zo op de VU dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nog nooit een frikandelbroodje op. Geen behoefte ook.
Wtfquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Nee jij steek liever andere worst in je mondquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nog nooit dronken van mijn fiets gevallenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het voelt als dronken van je fiets vallen, het is vervelend op het moment, maar je gaat lachend verder
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken van mijn fiets gevallen![]()
Ik ben wel dronken uit bed gevallen, dronken op straat in slaap gevallen en dronken van de bar afgevallen maar nog nooit van mijn fiets
Nee ik ook niet nee. Dat moet ook wel hele aparte gewaarwording zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Daarentegen ben ik nooit op een vreemde plek wakker geworden
Ik kom eigenlijk nooit meer in de mensa, ga tegenwoordig voor magnetron maaltijd naar Appie of voor dönergenot naar toko op hoek van de straat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat serveren ze daar zo op de VU dan?
Smerig dik zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in de mensa, ga tegenwoordig voor magnetron maaltijd naar Appie of voor dönergenot naar toko op hoek van de straat.
Zou het vreemd vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet nee. Dat moet ook wel hele aparte gewaarwording zijn
Ik heb wat mixed feelings hierbij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maak je vooral niet druk als je in Syrië je portemonnee verliest
Sympathiek.
Hier krijg je een hoop niet gelezen, boeiend reacties opquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
New book claims Albert Camus was murdered by the KGB
Dat zijn nog eens theorieën.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
New book claims Albert Camus was murdered by the KGB
Dat zijn nog eens theorieën.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier krijg je een hoop niet gelezen, boeiend reacties op
Of ooit van Albert Camus gehoord te hebbenquote:
Niet van Camus gehoord hebben is wel schokkendquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ooit van Albert Camus gehoord te hebben
Mwahquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet van Camus gehoord hebben is wel schokkend
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zegt mij allebei niks.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
Haags wist ook niet wie Rosa Parks was dus
Nope, echt nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rosa_Parks
Ik was ook 23 toen ik van haar hoorde, ze was niet zomaar iemandquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, echt nooit eerder gehoord.
Maar ik ben dan ook één van de eerste om toe te geven dat ik heel veel niet weet.
Ach, ik kwam er laatst pas achter dat verschut een goed gebruikt woord is. Ik dacht altijd dat mensen die zeiden: Oh dat is echt verschut gewoon de term voor schut staan verkeerd gebruiktequote:Op vrijdag 6 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, echt nooit eerder gehoord.
Maar ik ben dan ook één van de eerste om toe te geven dat ik heel veel niet weet.
is dat die van de ubermensch? ;Dquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is dat die van de ubermensch? ;D
Daar kan ik nog inkomen, want het is voornamelijk haar actie die beroemd is, niet per se de persoon zelf. Camus is een zeer invloedrijke filosoof en schrijver wiens absurde held de grot van Plato weet te evenaren qua faam...quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
Haags wist ook niet wie Rosa Parks was dus
Heb je niet een combi van griepje en kater of zoquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mweh, hangt nog steeds een beetje, maar grotendeels wel.
Alleen Rosa Parks leer je tijdens Geschiedenisles. Camus leer je niet op de middelbare school tenzij je filosofie als vak hebt wellichtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kan ik nog inkomen, want het is voornamelijk haar actie die beroemd is, niet per se de persoon zelf. Camus is een zeer invloedrijke filosoof en schrijver wiens absurde held de grot van Plato weet te evenaren qua faam...
Mietjequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mweh, hangt nog steeds een beetje, maar grotendeels wel.
Echt nog nooit over gehoord bij geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Rosa Parks leer je tijdens Geschiedenisles. Camus leer je niet op de middelbare school tenzij je filosofie als vak hebt wellicht
Zou kunnen, dat zullen we morgen dan ervarenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je niet een combi van griepje en kater of zo
tl en havoquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt nog nooit over gehoord bij geschiedenis.
Welk niveau deed jij?
Ja precies. Het duurt wel errug lang hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat zullen we morgen dan ervaren
Ik heb Rosa Parks niet gehad tijdens geschiedenisquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Rosa Parks leer je tijdens Geschiedenisles. Camus leer je niet op de middelbare school tenzij je filosofie als vak hebt wellicht
Niet? Vreemdquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Rosa Parks niet gehad tijdens geschiedenis
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb Rosa Parks niet gehad tijdens geschiedenis
Ja geen idee. Misschien ben ik in de war hoor want de onderwerpen zijn landelijk hetzelfde die behandeld wordenquote:
Heb je nog jongens geneuktquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien ben ik in de war hoor want de onderwerpen zijn landelijk hetzelfde die behandeld worden
Dan kunnen leraren individueel nog wel uitstapjes maken met bepaalde voorbeelden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien ben ik in de war hoor want de onderwerpen zijn landelijk hetzelfde die behandeld worden
rtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Vreemd
Kan me dat echt nog wel herinneren
Ja, was plekje met wat privacy in Balorig vanmiddagquote:
Dat zal het wel geweest zijn dan jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen leraren individueel nog wel uitstapjes maken met bepaalde voorbeelden.
Toegang gratis voor volwassenen. Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was plekje met wat privacy in Balorig vanmiddag
Moet je wel gebruik van maken jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toegang gratis voor volwassenen. Lol
VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN OFWAquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat best vreemd denk ik bij de kassa, in je uppie
Mijn neefje geeft een verjaardagsfeestje....quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN OFWA
Echtquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was plekje met wat privacy in Balorig vanmiddag
En ik had één geschiedenisdocent waar ik standaard mijn aandacht niet bij kon houden zo ver dat ik niet eens wist welke tijdsperiode we überhaupt behandelden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal het wel geweest zijn dan ja
Vanaf welke etage?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frans heb ik z.s.m laten vallen.
Ik ook en Duits ook. Nu spijt van.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frans heb ik z.s.m laten vallen.
Duits ging mij veel beter af. Engels ook. Maar Frans was echt een ramp.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook en Duits ook. Nu spijt van.
Frans was qua grammatica makkelijker, maar ik verstond er nog steeds geen tyfus van na drie jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duits ging mij veel beter af. Engels ook. Maar Frans was echt een ramp.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frans was qua grammatica makkelijker, maar ik verstond er nog steeds geen tyfus van na drie jaar.
Lolquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frans was qua grammatica makkelijker, maar ik verstond er nog steeds geen tyfus van na drie jaar.
Goed onderwerp welquote:
Verdorie en je dacht dat het al af wasquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oke iets minder happy, moet nog afwassen.
Gewoon morgenochtend meenemen onder de douchequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Oke iets minder happy, moet nog afwassen.
Hallo, ich bin JR und ich will Emilie Voe ficken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waar moet je het anders over hebben.
En zij was in die tijd mijn obsessie.
Sie hat ein herlicken Arschquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ich bin JR und ich will Emilie Voe ficken.
Das war meine Präsentation
Danke schon
Daar denk ik niet graag aan bij mijn leraren Duits, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik had toentertijd liever wat andere Oral Exams afgenomen ja
Kan toch ook met een mede-leerling.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denk ik niet graag aan bij mijn leraren Duits, maar ieder zijn ding.
Dat kon helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch ook met een mede-leerling.
Hmmm...quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch ook met een mede-leerling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |