abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 december 2019 @ 01:37:58 #51
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190374039
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 10 december 2019 18:17 raaskalde Lakeman het volgende:

*huilie huilie
Wat een afgunst van degene die in het verleden alles verzon, van Hut13 tot alle gefantaseerde kabelbrug oversteken op de kaart.

Je hebt geen enkel recht van spreken. Als ik een podium wilde maakte ik wel een weblog met advertenties. Jij wilt alleen maar trollen. Ga je gang, praat maar tegen al je aliassen tegelijk.

En blijf vooral lekker in Hut13 zitten, een kaartje leggend.
pi_190374072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:03 schreef jackie12 het volgende:
Zucht

Gynaika, Perico , Ootje, Poekje en Rapa zijn allemaal echte mensen die hier al jaren zitten en die ik allemaal heb ontmoet in real life.

Al die nieuwe namen....waren er in 2014, 2015, 2016 enz niet maar zijn allemaal naar nu blijkt super goed geinformeerd en hebben "plots" interesse in deze zaak.

Tuurlijk dat kan maar logischer is dat er onder de nieuwe users trollen zitten.

En je zal maar een trol zijn. Hoe sneu. Allen de naam al.
Anoniem posten onder een valse naam....wat moet je dan een leeg en zielig leven hebben.

Weet je wat trouwens ook logisch is?

Dat Kris en Lisanne vermoord zijn. Gewoon een kwestie van logisch denken.
Precies, net als die tweelingbroers toen in NL, heetten die toen niet Taminiau? die zagen een drugsdeal in een NL bos op hun ouders landgoed, en werden ter plekke doodgeschoten. Dode getuigen praten niet.

Iedereen zoekt, vond niks. Toen was er opeens een broekje (...) en was er opeens een rugzak, en botten. Geen 220 per lichaam maar drie ofzo in totaal. En die vnd je dan. In zo een gebied. Really?

En in al die cases duikt steeds een man op die erbij betrokken is. Hetzij als landeigenaar, hetzij als geboekte gids, hetzij als kamerinbreker (.. oh ja, ik ben naast gids ook politieman) hetzij als vader van H.,
hetzij als de grote enkele bot vind speurneus.

Ongelooflijk dat jij je toegang verschaft tot een kamer in een hostel waar je niks maar dan ook niks te zoeken had, omdat dat simpelweg niet jouw taak mag zijn in zoiets. Daar is de politie voor. En die moet je dan hun werk laten doen. Zo werkt dat in de grote mensen wereld. Je gaat niet een opsporingszaak beinvloeden met ontoelaatbaar gedrag. Tenzij je je zoon er wellicht van verdenkt er mee te maken te hebben...nee, ik ben te cynisch nu. ... Awel. De meiden hebben daar ook allemaal iig. geen flikker aan gehad! Wat deed F op hun kamer, waarom was hij daar??

Je boekt een gids in een land, komt niet opdagen, en dan gaat die gids op je hotelkamer kijken.... ehhh??.
Ja, zonder I en hij was er misschien geen zoektocht gestart, want I en hij deden 2 keer aangifte van vermissing, voordat politie en Sinaproc uiteindelijk in beweging kwamen, maar toen gingen ze eerst bij de vulkaan Baru zoeken, lekker logisch allemaal. Want hij zei nog 'ola' tegen ze, terwijl L in een hangmat lag.

Hij is zelf gaan zoeken, maar vond ze niet omdat ze ergens mee naar toe genomen zijn, waar zelfs de Master of de mountain niet aan dacht, of niet binnen kon, of zelf de gastheer was van.Tien tegen 1 dat het een hut was op een plantage.

De hele zaak stinkt nog steeds als een bunzing.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 11-12-2019 02:11:49 ]
pi_190374758
Gewoon een ongeluk
pi_190375560
Grappig dat je recht van spreken op dit forum ontleend aan het aantal jaren dat je lid bent en anders als trol wordt weggezet. FOK is niet het enige platform waarop er gediscusieerd over deze verdwijning.

Dus, Perico, kom over de brug met die mailwisseling met Arrecho en met het OM, dan heb je mij overtuigd. Zo niet, dan komen jouw verzinsels voor de zoveelste keer uit het land der fabelen, net zoals op dat andere forum waar je plotsklaps verdween nadat iemand je ontmaskerde.
pi_190375989
Gewoon een ongeluk is onlogisch omdat de locals de paden, paddocks, oude trails ed. op hun duimpje kennen, het is hun dagelijks leefgebied. Dat zeggen ze zelf op video. Dan ga je toch eerst -allemaal- bij al die gevaarlijke val-plekken kijken? Of zijn daar dan nog nooit eerder mensen/kinderen naar beneden gestort?
Als F hier gelijk zo een slecht gevoel over had, waar kwam dat dan door? Hij kende de meiden toch niet?
pi_190377248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 07:44 schreef C.L.Werner het volgende:
Gewoon een ongeluk
Of meer een combi van een ongeluk (waarbij er een zwaargewond raakt / (uiteindelijk) sterft) en de hulp inroepen van lokale mensen die 1. hun kansen schoon zien misbruik te maken van de situatie of 2. geen zin hebben om vervolgd te worden voor de dood van een van de meiden door een ongelukkige val (bijvoorbeeld) en dus maar besluiten ze beide te laten verdwijnen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 december 2019 @ 12:48:09 #57
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190378199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 09:27 bazelde EvaR het volgende:
*een hoop gefabriceerde leugens*
Er is geen ander forum, de enige die altijd ontmaskerd was, was jij, met je doorgesnovenheid. Maar dat is precies wat je wilt, reacties van anderen, dat is narcistische brandstof, waar je op leeft in je treurige bestaan. En die heb je nu wel weer genoeg gehad.

Ik heb ook alleen maar gezegd dat Arrocha gaat kijken en dat hij de oerbron is die alles in de openbaarheid wil hebben. En daar hielp ik hem graag een handje bij.

Lol echt te treurig kleinburgerlijk voor woorden, is er allemaal voor het eerst in vijf jaar, nieuw materiaal, dankzij mij en dan nog moet je kop eraf.. daarom is edereen ook weggegaan hier en doe ik nu hetzelfde.
pi_190378906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Of meer een combi van een ongeluk (waarbij er een zwaargewond raakt / (uiteindelijk) sterft) en de hulp inroepen van lokale mensen die 1. hun kansen schoon zien misbruik te maken van de situatie of 2. geen zin hebben om vervolgd te worden voor de dood van een van de meiden door een ongelukkige val (bijvoorbeeld) en dus maar besluiten ze beide te laten verdwijnen.
Ieder die betrokken was is dood.
pi_190378986
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:48 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Precies, net als die tweelingbroers toen in NL, heetten die toen niet Taminiau? die zagen een drugsdeal in een NL bos op hun ouders landgoed, en werden ter plekke doodgeschoten. Dode getuigen praten niet.

Iedereen zoekt, vond niks. Toen was er opeens een broekje (...) en was er opeens een rugzak, en botten. Geen 220 per lichaam maar drie ofzo in totaal. En die vnd je dan. In zo een gebied. Really?

En in al die cases duikt steeds een man op die erbij betrokken is. Hetzij als landeigenaar, hetzij als geboekte gids, hetzij als kamerinbreker (.. oh ja, ik ben naast gids ook politieman) hetzij als vader van H.,
hetzij als de grote enkele bot vind speurneus.

Ongelooflijk dat jij je toegang verschaft tot een kamer in een hostel waar je niks maar dan ook niks te zoeken had, omdat dat simpelweg niet jouw taak mag zijn in zoiets. Daar is de politie voor. En die moet je dan hun werk laten doen. Zo werkt dat in de grote mensen wereld. Je gaat niet een opsporingszaak beinvloeden met ontoelaatbaar gedrag. Tenzij je je zoon er wellicht van verdenkt er mee te maken te hebben...nee, ik ben te cynisch nu. ... Awel. De meiden hebben daar ook allemaal iig. geen flikker aan gehad! Wat deed F op hun kamer, waarom was hij daar??

Je boekt een gids in een land, komt niet opdagen, en dan gaat die gids op je hotelkamer kijken.... ehhh??.
Ja, zonder I en hij was er misschien geen zoektocht gestart, want I en hij deden 2 keer aangifte van vermissing, voordat politie en Sinaproc uiteindelijk in beweging kwamen, maar toen gingen ze eerst bij de vulkaan Baru zoeken, lekker logisch allemaal. Want hij zei nog 'ola' tegen ze, terwijl L in een hangmat lag.

Hij is zelf gaan zoeken, maar vond ze niet omdat ze ergens mee naar toe genomen zijn, waar zelfs de Master of de mountain niet aan dacht, of niet binnen kon, of zelf de gastheer was van.Tien tegen 1 dat het een hut was op een plantage.

De hele zaak stinkt nog steeds als een bunzing.

Er was geen afspraak.

Niet op maandag, niet op dinsdag dus waarom hij zich opdrong woensdagmorgen is een raadsel.

Meiden waren in afwachting van Marjolein, die was per direct een nieuwe stageplek aan het regelen. Waarom dan een excursie boeken voor de woensdag????
Foutje bedankt.

Ze hadden contact met anderen gidsen/bedrijven. Waren gezien met twee jongens in Nelvis en in dat andere restaurant. Mooie knappe jongens, waarom überhaupt met zo'n viezerik op pad?
pi_190380286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee Mata, op de vorige pagina vond je het nog gruwelijk dat er delen van een dagboek open naar werden gemaakt. Nu eis je inzage in en privemailwisseling.

Zoals Jackie, Poekje, Rapa en Gynaika kunnen beamen. Dit zijn echte personen.
Daarmee kun je dingen delen en opbouwen. En we zijn er bijna.

Herinner jij je Sudden nog? Die je compleet kapot gemaakt hebt hier? Die heeft gewoon gelijk gehad qua tijdslijn.
Er gaat bij mij een belletje rinkelen. Astrologie?
Zo ja dan heb ik haar ontmoet, samen met Mata, Domnivoor en weet ff dr naam niet meer.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_190380403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ieder die betrokken was is dood.
Hoe kun je dat ooit weten?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_190380684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoe kun je dat ooit weten?
Dat kan met samenwerken, vooral bronnen en uitspraken van de eerste weken te gebruiken. En het vreemde is dan dat velen hier gelijk hadden.

Jammer van die paar stoorzenders, maar de moeite waard om die te negeren.
pi_190380855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat kan met samenwerken, vooral bronnen en uitspraken van de eerste weken te gebruiken. En het vreemde is dan dat velen hier gelijk hadden.

Dat vind ik nogal stellige uitspraken.. er is toch geen enkel bewijs dat naar een of meerdere schuldigen wijst?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_190381251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

............ Waren gezien met twee jongens in Nelvis en in dat andere restaurant. Mooie knappe jongens,..........

Precies, en nog steeds weten we niet wie die jongens waren..........daar zal logisch nadenkend een afspraak mee zijn gemaakt.
pi_190381489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal stellige uitspraken.. er is toch geen enkel bewijs dat naar een of meerdere schuldigen wijst?
Dat is er wel.
pi_190381530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:14 schreef gynaika het volgende:

[..]

Precies, en nog steeds weten we niet wie die jongens waren..........daar zal logisch nadenkend een afspraak mee zijn gemaakt.
Mondeling, aangezien er geen aanwijzingen zaten in hun dagboeken of telefoons.
Mogelijk lag er wat op hun kamer, maar die plek is ontwricht door F.

De folder op het bed van de meiden van Feliciano tours, ik ben heel benieuwd of daar überhaupt de vingerafdrukken van Kris en Lisanne opzaten.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:48:13 #67
488538 Lakeman
De onderste steen moet boven
pi_190382703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:37 schreef Perico het volgende:

[..]

Wat een afgunst van degene die in het verleden alles verzon, van Hut13 tot alle gefantaseerde kabelbrug oversteken op de kaart.

Je hebt geen enkel recht van spreken. Als ik een podium wilde maakte ik wel een weblog met advertenties. Jij wilt alleen maar trollen. Ga je gang, praat maar tegen al je aliassen tegelijk.

En blijf vooral lekker in Hut13 zitten, een kaartje leggend.
Ik heb al vaker gemerkt dat als hier iemand kritiek uit, je meteen voor een trol gezien wordt waar jullie blijkbaar in het verleden mee te maken hebben gehad. Ik weet niet wie je bedoelt, maar ik post hier dus pas sinds een paar dagen. Daarvoor wel elders, maar niet hier. Ik ben dus niet je Hut13 trol.

Ik ben alleen maar iemand die je aanspreekt op je fatsoen. Kennelijk vind je dat vervelend. Ik hoop het maar. Misschien dat je dan zo groot bent om die dagboeken weer offline te halen. Je hebt je aandacht gehad, dus waarom niet?

Dat het jou alleen om aandacht gaat, lijkt me duidelijk. Ik kwam hier omdat ik dacht dat ik serieus over deze zaak kon praten en de Caldera angle me wel interessant leek. Maar niets daarvan. Je hebt geen theorie, geen verklaring voor hoe dat Caldera scenario er dan uitziet en bewijs dat niets meer is dan vage foto's met wat pijlen erop.

Het gaat je dus uitsluitend om de aandacht, verder niets. Over de rug van anderen.
pi_190382895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:58 schreef Lakeman het volgende:

[..]

Het enige waar jij je mee bezig schijnt te houden is het najagen van fictieve trollen. Ik heb helemaal geen nieuw account. Ben ook geen trol.
Zie post 69...
|:)

Ik heb al vaker gemerkt dat als hier iemand kritiek uit, je meteen voor een trol gezien wordt waar jullie blijkbaar in het verleden mee te maken hebben gehad. Ik weet niet wie je bedoelt, maar ik post hier dus pas sinds een paar dagen

|:)
pi_190382969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:48 schreef Lakeman het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gemerkt dat als hier iemand kritiek uit, je meteen voor een trol gezien wordt waar jullie blijkbaar in het verleden mee te maken hebben gehad. Ik weet niet wie je bedoelt, maar ik post hier dus pas sinds een paar dagen. Daarvoor wel elders, maar niet hier. Ik ben dus niet je Hut13 trol.

Ik ben alleen maar iemand die je aanspreekt op je fatsoen. Kennelijk vind je dat vervelend. Ik hoop het maar. Misschien dat je dan zo groot bent om die dagboeken weer offline te halen. Je hebt je aandacht gehad, dus waarom niet?

Dat het jou alleen om aandacht gaat, lijkt me duidelijk. Ik kwam hier omdat ik dacht dat ik serieus over deze zaak kon praten en de Caldera angle me wel interessant leek. Maar niets daarvan. Je hebt geen theorie, geen verklaring voor hoe dat Caldera scenario er dan uitziet en bewijs dat niets meer is dan vage foto's met wat pijlen erop.

Het gaat je dus uitsluitend om de aandacht, verder niets. Over de rug van anderen.
Euh, EvaR had het over de dagboeken, niet Lakeman..
Verkeerde account.
|:)
  woensdag 11 december 2019 @ 18:18:34 #70
488538 Lakeman
De onderste steen moet boven
pi_190383183
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Euh, EvaR had het over de dagboeken, niet Lakeman..
Verkeerde account.
|:)
Nee hoor, ik ook. Goed lezen. Niet je sterkste punt, toegegeven, maar het staat er echt.
  woensdag 11 december 2019 @ 18:19:44 #71
488538 Lakeman
De onderste steen moet boven
pi_190383197
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zie post 69...
|:)

Ik heb al vaker gemerkt dat als hier iemand kritiek uit, je meteen voor een trol gezien wordt waar jullie blijkbaar in het verleden mee te maken hebben gehad. Ik weet niet wie je bedoelt, maar ik post hier dus pas sinds een paar dagen

|:)
Klopt, het was al een paar dagen oud. Maar uit nieuwsgierigheid, welke trol zou ik moeten zijn?
pi_190383686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:19 schreef Lakeman het volgende:

[..]

Klopt, het was al een paar dagen oud. Maar uit nieuwsgierigheid, welke trol zou ik moeten zijn?
Zitten we hier in het Lakeman topic?
Nee toch, nou dan
pi_190388909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:48 schreef Perico het volgende:

[..]

Er is geen ander forum, de enige die altijd ontmaskerd was, was jij, met je doorgesnovenheid. Maar dat is precies wat je wilt, reacties van anderen, dat is narcistische brandstof, waar je op leeft in je treurige bestaan. En die heb je nu wel weer genoeg gehad.

Ik heb ook alleen maar gezegd dat Arrocha gaat kijken en dat hij de oerbron is die alles in de openbaarheid wil hebben. En daar hielp ik hem graag een handje bij.

Lol echt te treurig kleinburgerlijk voor woorden, is er allemaal voor het eerst in vijf jaar, nieuw materiaal, dankzij mij en dan nog moet je kop eraf.. daarom is edereen ook weggegaan hier en doe ik nu hetzelfde.
Ok, dus Arrocha is de oerbron. Goed, gaan we hem ook een mailtje sturen. Overigens, waarom plempt die Arrocha dan niet alles in de openbaarheid? Waarom doet hij dat via jou? En vooral: waarom in kleine beetjes en niet alles in één keer?

En Juan, niemands kop hoeft eraf, maar je begint zelf met je tegen mensen die niet op het forum zitten gerichte sarcasme.
pi_190388932
Dit is de Arrocha waarover jij spreekt neem ik aan: http://www.arrocha.com.pa/en/
pi_190389050
Nou, gaan we nu maar wachten op het antwoord van Arrocha. Ik ben benieuwd.
  woensdag 11 december 2019 @ 22:51:37 #76
488538 Lakeman
De onderste steen moet boven
pi_190389136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zitten we hier in het Lakeman topic?
Nee toch, nou dan
Gelukkig niet. Maar goed, ik ben je favoriete trol niet in elk geval. Godzijdank heb ik geen idee waar dat Hut13 gebazel van Pericootje over gaat.
pi_190389142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:47 schreef EvaR het volgende:
Nou, gaan we nu maar wachten op het antwoord van Arrocha. Ik ben benieuwd.
|:)
pi_190389224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:52 schreef EvaR het volgende:

[..]

Waarom hysterisch? Een bron mag toch geverifieerd worden? Je noemt de man zelf bij naam en toenaam dus mogen we ervan uitgaat dat Arrocha niets te verbergen heeft.
Doe nog ff een zoekkaartje van de Mirador...
pi_190389237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:51 schreef Lakeman het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Maar goed, ik ben je favoriete trol niet in elk geval. Godzijdank heb ik geen idee waar dat Hut13 gebazel van Pericootje over gaat.
Waar staat die hut eigenlijk? Maak ff een kaartje
pi_190389257
Problemen?
pi_190389259
En waar is trieste gebleven? Mogelijk verdronken bij de tweede kabelbrug. :7
pi_190389279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:58 schreef EvaR het volgende:
Problemen?
Wij niet, jij blijkbaar wel. Beetje Perico lopen te bedreigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2019 08:55:29 ]
pi_190389333
Ik bedreig Perico niet, ik ga zijn bronnen na.

Overigens, waarom is iedereen die hem niet gelooft een trol?
pi_190389357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:02 schreef EvaR het volgende:
Ik bedreig Perico niet, ik ga zijn bronnen na.

Overigens, waarom is iedereen die hem niet gelooft een trol?
Welk recht denk jij te hebben op zijn bronnen?
pi_190389536
Juan zegt zelf wie zijn bronnen zijn; Arrocha lekt vertrouwelijke informatie. Dat is hoogst vreemd, want ook in Panma zullen advocaten te maken hebben met een beroepsgeheim. Vervolgens doet Juan verregaande uitspraken over Kris en Lisanne maar ook over mensen die bij hen zouden zijn geweest. Is het dan zo vreemd dat iemand nagaat of wat hij zegt klopt? Dat heeft niks met recht op bronnen te maken.

Overigens, als dat wat Juan zegt klopt mag ik aannemen dat Arrocha hem heeft toestemming heeft gegeven zijn naam op een openbaar forum te slingeren. Dan is er toch niets aan het handje?
pi_190389560


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2019 08:57:06 (Geen users bashen!) ]
pi_190389581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:14 schreef EvaR het volgende:
Juan zegt zelf wie zijn bronnen zijn; Arrocha lekt vertrouwelijke informatie. Dat is hoogst vreemd, want ook in Panma zullen advocaten te maken hebben met een beroepsgeheim. Vervolgens doet Juan verregaande uitspraken over Kris en Lisanne maar ook over mensen die bij hen zouden zijn geweest. Is het dan zo vreemd dat iemand nagaat of wat hij zegt klopt? Dat heeft niks met recht op bronnen te maken.

Overigens, als dat wat Juan zegt klopt mag ik aannemen dat Arrocha hem heeft toestemming heeft gegeven zijn naam op een openbaar forum te slingeren. Dan is er toch niets aan het handje?
Maak je maar niet druk om dit soort zaken. Perico weet wat hij doet en met wie en waarom.

En met zoveel doden daar zijn er meer advocaten die informatie hebben. Zoveel mensen daar die hun verhaal gedaan hebben.

En leuk man, allemaal hetzelfde verhaal.
pi_190389617
Nou, dan is er dus niks aan het handje en zal die Arrocha keurig terug mailen dat hij inderdaad het dossier aan Juan gelekt heeft met de toestemming het online te zetten en zijn naam te noemen.
pi_190389651
Sterker, dan hoeft Juan zich helemaal geen zorgen te maken, want Arrocha trad op voor de familie Kremers die op hun beurt akkoord zullen zijn gegaan met het publiceren van hun dochters dagboek.

Alles opgelost dus.
pi_190390155
Overigens, ik mag aannemen dat Arrocha jou bij voor- en achternaam kent en de dossier niet lekt naar iemand die Perico heet? Ik heb althans gewoon jouw naam genoemd in de mail.

Enfin, morgen kijken of er antwoord is.
  woensdag 11 december 2019 @ 23:51:59 #91
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190390240
Relativeren is een groot goed. Er gebeurt namelijk niets nieuws.

Op 29 augustus 2014 lekt mijnheer Arrocha als uitstekend advocaat de tien bekende foto’s naar de Panamese pers.

Hij wilde reuring en schot in de zaak en emotionele binding. Hij heeft ervoor gezorgd dat zovele mensen wereldwijd geinteresseerd raakten.

Dat was zijn missie, zijn beslissing. Niet van de familie Kremers. Hij kreeg ook nooit betaald.

En nu is de beste man geen advocaat meer maar onroerend goed magnaat.. makelaar... teleurgesteld in het falende apparaat van Panama.

Maar herhaalde hij gewoon wat hij vijf jaar geleden deed, omdat het hem hoog zat. En koos hij zorgvuldig zijn boodschappers uit. Een boel ook nog es.

Verder is de vertoning van het bekken en de schoen met voet een veel indringendere inbreuk.. in Break Free wordt ook de meest saillante passage van het dagboek voor een miljoenenpubliek besproken.

De rest is keurig, geen onvertogen woord, gewoon een reisverslag. Valt in het niet bij het vertonen van de resten wat door velen is gedaan, allereerst door de Panamese tv.

Dus er is niets aan de hand. Of Arrocha nu gaat kijken, of niet, is ook geen schokkend nieuws... maar voor hem zijn de pijlen wel van belang.
pi_190390254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:46 schreef EvaR het volgende:
Overigens, ik mag aannemen dat Arrocha jou bij voor- en achternaam kent en de dossier niet lekt naar iemand die Perico heet? Ik heb althans gewoon jouw naam genoemd in de mail.

Enfin, morgen kijken of er antwoord is.
Wie Oot, iedereen kent Oot.

Jij ook blijkbaar, spannend! Laten we samen afwachten.

Mijn voorspelling, je hoort niets, grappig want wie ben jij?
EvaR stuurt ff een mailtje, |:) Daar verwacht niemand wat van...
  woensdag 11 december 2019 @ 23:59:25 #93
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_190390352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Laten we het hier eens gaan hebben over geestelijk gehandicapte user Mata, gefascineerd door kaartjes en miradors.

Was toen werkzaam in een bouwput in Colombia, ik had de eer hem eenmalig telefonisch te spreken. Daar kwam helaas geen zinnig woord uit.

In het topic kon die ook de boel niet oplossen. Kwam met een vaag riviertje rechts en een hutje 13. Compleet gebaseerd op niets.

Schuimbekkend zagen we hem #220 topics vol lullen en kwallen.

En wat is het nu? Gevallen in een ravijn naast dat beekje, waar geen enkele toerist immer ingevallen was...

Wat een idioot was dat.
Ja daar was het hem om te doen, toen hij zijn antipsychotica niet meer nam op de dagbesteding... alles bijeen fantaseren en er dan van genieten als iedereen zijn wartaal als Hut13 en lukraak verzonnen kabelbrug 1-12 overnam en dan had hij nog een paar aliassen die hem bewierookten..

Het was de grote schuimbekkende mata show... alstie maar de spil was met zijn gebral en getrol...

Daarom is dit aftandse forum ook tenonder gegaan, omdat de mensen met de grootste Cluster B persoonlijkheidssstoornis het voor iedereen verzieken...

Tis nu ook weer de krankzinnigheid ten top.
pi_190391047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:14 schreef EvaR het volgende:
Juan zegt zelf wie zijn bronnen zijn; Arrocha lekt vertrouwelijke informatie. Dat is hoogst vreemd, want ook in Panma zullen advocaten te maken hebben met een beroepsgeheim. Vervolgens doet Juan verregaande uitspraken over Kris en Lisanne maar ook over mensen die bij hen zouden zijn geweest. Is het dan zo vreemd dat iemand nagaat of wat hij zegt klopt? Dat heeft niks met recht op bronnen te maken.

Overigens, als dat wat Juan zegt klopt mag ik aannemen dat Arrocha hem heeft toestemming heeft gegeven zijn naam op een openbaar forum te slingeren. Dan is er toch niets aan het handje?
Arrocha is niet de bron van Perico. Arrocha heeft de afgelopen jaren geen nieuwe details gegeven. Het is ook geen persoon in Boquete die het grote publiek al deze nieuwe informatie wil geven om de daders te vinden. Je bent naïef om dit verhaal te geloven.
pi_190391128
Overigens wel aardig om te lezen dat het FB account van F talloze vriendennamen bevat die enkelen van ons wel bekend voorkomen, waaronder die van "Pitty". Als in"............Betzaida Pitty....?..eh...? zal toch niet weer een toevallige toevalligheid zijn? Of is Pitty, wat 'Jansen' is bij ons?

In Nederland kijken brandweer en politie bij een grote brand altijd graag wie er vooraan staat te kijken. Vaak zit daar namelijk de gestoorde dader bij. Dat kijken/observeren doen zij vanuit jaren ervaring. En ze stellen er (terecht) vragen over aan die omstanders.

Meer als 85 procent van de misdaden in relationele sfeer wordt gepleegd door bekenden, dus....familie, vrienden, directe kennisen, iedereen binnen die kringen krijgt bezoek van de recherche.
Daarom is het opmerkelijk dat F zei dat hij (alleen maar) ,Ola' zei toen hij L. zag in een hangmat (zoiets als 'hoi'), als in 'goedendag vreemdeling'' Zo van, ik was geen bekende van de dames, dus mij hoef je niet te onderzoeken. Maar vervolgens wel hun kamer binnenging. Waarom? Dat rijmt niet met elkaar. No way.
Er is iets wat hij verzwijgt.

Elke politieagent die zijn werk goed doet, zou daar igg van een vermissing/verdwaling het fijne van willen weten. Temeer omdat F zich overal op de voorgrond heeft gedrongen. Vriend van de familie, vangt de K. tjers op, laat ze het Pianista pad zien enzo. Waarom? Dat deden Pl en andere gidsen daar toch ook niet? Om zelf maar niet onderwerp van onderzoek te worden, of is ie gewoon een supersociale doodgoeie peer en zitten de cynici hier er naast? Kan ook natuurlijk. Zeker. Hoe kom je daar achter?

He, EvaRkun jij niet wat betekenen hier, met een e-mail naar F? Kun je hem niet eens vragen hoe dit zit?
pi_190392316
Prettig topic wel dit :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_190392400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:48 schreef Poekje01 het volgende:
Overigens wel aardig om te lezen dat het FB account van F talloze vriendennamen bevat die enkelen van ons wel bekend voorkomen, waaronder die van "Pitty". Als in"............Betzaida Pitty....?..eh...? zal toch niet weer een toevallige toevalligheid zijn? Of is Pitty, wat 'Jansen' is bij ons?

In Nederland kijken brandweer en politie bij een grote brand altijd graag wie er vooraan staat te kijken. Vaak zit daar namelijk de gestoorde dader bij. Dat kijken/observeren doen zij vanuit jaren ervaring. En ze stellen er (terecht) vragen over aan die omstanders.

Meer als 85 procent van de misdaden in relationele sfeer wordt gepleegd door bekenden, dus....familie, vrienden, directe kennisen, iedereen binnen die kringen krijgt bezoek van de recherche.
Daarom is het opmerkelijk dat F zei dat hij (alleen maar) ,Ola' zei toen hij L. zag in een hangmat (zoiets als 'hoi'), als in 'goedendag vreemdeling'' Zo van, ik was geen bekende van de dames, dus mij hoef je niet te onderzoeken. Maar vervolgens wel hun kamer binnenging. Waarom? Dat rijmt niet met elkaar. No way.
Er is iets wat hij verzwijgt.

Elke politieagent die zijn werk goed doet, zou daar igg van een vermissing/verdwaling het fijne van willen weten. Temeer omdat F zich overal op de voorgrond heeft gedrongen. Vriend van de familie, vangt de K. tjers op, laat ze het Pianista pad zien enzo. Waarom? Dat deden Pl en andere gidsen daar toch ook niet? Om zelf maar niet onderwerp van onderzoek te worden, of is ie gewoon een supersociale doodgoeie peer en zitten de cynici hier er naast? Kan ook natuurlijk. Zeker. Hoe kom je daar achter?

He, EvaRkun jij niet wat betekenen hier, met een e-mail naar F? Kun je hem niet eens vragen hoe dit zit?
Waarom ligt Feliciano daar in een hangmat terwijl de taalschool niet eens open was?
pi_190392509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:17 schreef Lakeman het volgende:

[..]

Dat je de foto's vrijgeeft is een ding, Juan, maar de dagboeken... Moet dat? Het wordt er voor de families ook niet leuker op.

Ik heb de foto's bekeken, maar ik zie geen enkel aangrijpingspunt om de nachtfoto's te plaatsten waar jij ze neerlegt. De rotsen en groeven en planten op die foto's kun je in dat hele gebied vinden.

En die zwemfoto, ik zie geen Lisanne en Kris op die foto's. Kan iedereen geweest zijn.

En dan wordt je theorie wel erg mager.

Er zijn wel foto's die L &K op de Pianista plaatsen, maar niets dat hen bij de Caldera plaatst. Wat mij betreft moeten we er dus van blijven uitgaan dat het op de Pianista gebeurd is.
Wijs die planten dan aan bij de kabelbruggen/2e kabelbrug. Ze zijn er niet.
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 09:14:20 #99
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190392760
Geen andere users bashen/ niet roddelen.
Ontopic en inhoudelijk blijven aub.
A child is born with no state of mind.
pi_190392777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom ligt Feliciano daar in een hangmat terwijl de taalschool niet eens open was?
nee, L lag in een hangmat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')