Je kon ook zien dat Hannes zich duidelijk ergerde aan die vent en zijn domme vragenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:05 schreef Meridiaan het volgende:
Alleen Ivo Niehe onderbrak haar regelmatig, dat is toch zo'n verschrikkelijke eigenschap van die man.
Die gaf zeer sarcastische antwoorden jaquote:Op donderdag 12 december 2019 13:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Je kon ook zien dat Hannes zich duidelijk ergerde aan die vent en zijn domme vragen
We zijn gekquote:
Jaaaa!! JUICHEN!quote:
Eens! Ook leuk de waardering voor Floor natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 04:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jaaaa!! JUICHEN!. Ook zo mooi dat het de Wacken versie is, zoveel beter dan de albumversie.
Sowieso dat deze volgend jaar gaat stijgen nu hij in de kieslijst komt te staanquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:30 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Eens! Ook leuk de waardering voor Floor natuurlijk.
En daar gaan we!
https://www.npostart.nl/n(...)2-2019/VPWON_1311469quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:20 schreef Momo het volgende:
Kan GLS moment ergens terugkijken of horen ?
Zoek je alleen de Floor versies of Nightwish in zijn algemeen?quote:Op maandag 30 december 2019 07:54 schreef Poppejans het volgende:
Aanraders die ik zeker moet luisteren tijdens mijn inhaalslag? Floor vind ik sowieso een prettiger stem hebben dan Annet.
Ik denk dat je het beste gewoon een keertje het Showtime Storytime live-album zou moeten afluisteren. Dat is denk ik wel een mooie samenvatting van Nightwish history. En natuurlijk The Greatest Show on Earth van het laatste album, dat is ook een meesterwerk (en Poet and the pendulum).quote:Op maandag 30 december 2019 07:54 schreef Poppejans het volgende:
Elan vanavond in de top 2000. Na het nieuws van 20u
Ik ben Nightwish nog aan het ontdekken, After Forever ken ik wel, maar van Nightwish behalve GLS, Elan, Nemo en God blessed the Child nog niets.
Aanraders die ik zeker moet luisteren tijdens mijn inhaalslag? Floor vind ik sowieso een prettiger stem hebben dan Annet.
Thanks! Hoeft niet alleen van Floor.quote:Op maandag 30 december 2019 08:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zoek je alleen de Floor versies of Nightwish in zijn algemeen?
Enkele van mijn favo's:
- Phantom of the Opera (Tarja)
- The Poet And The Pendulum (Anette, maar er is ook een live versie met Floor)
- The Greatest Show On Earth (Floor)
- Dead Boy's Poem (Tarja, maar er is een live versie met Floor)
- While Your Lips Are Still Red (Marco)
- Scaretale (Anette, deze is een beetje een guilty pleasure)
Dank!quote:Op maandag 30 december 2019 08:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste gewoon een keertje het Showtime Storytime live-album zou moeten afluisteren. Dat is denk ik wel een mooie samenvatting van Nightwish history. En natuurlijk The Greatest Show on Earth van het laatste album, dat is ook een meesterwerk (en Poet and the pendulum).
Het laatste album zou ik sowieso aanraden. Heb vorige week het nieuwe live album, Decades, geluisterd. Is ook erg goed, ook veel verschillende nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 08:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste gewoon een keertje het Showtime Storytime live-album zou moeten afluisteren. Dat is denk ik wel een mooie samenvatting van Nightwish history. En natuurlijk The Greatest Show on Earth van het laatste album, dat is ook een meesterwerk (en Poet and the pendulum).
Heb het gemist, bandjes kijken in het centrum van Top 2000 cityquote:
nee, geen festivalshows in de benelux komende zomer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Keyos het volgende:
Hopelijk kondigen ze Nightwish ook nog voor GMM aan.
Het café bewoog weer niets hoor, tijdens Elan... Heel doodsquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb het gemist, bandjes kijken in het centrum van Top 2000 city. Ga wel even het topic terugkijken though wat de reacties waren
.
Laatste album is idd vrij goed, maar als je in Nightwish wilt komen zou ik eerst even die 2 live albums checken, dan het laatste album, en dan beginnen met ouder albumwerk. Heb al zo’n zin in dat concert volgend jaar, damn. Hopelijk kondigen ze Nightwish ook nog voor GMM aan.
Verbaast mij niets, al is Elan niet het meest enerverende beweegwerk (en tegelijkertijd het meest toegankelijk voor het radio publiek). Volgend jaar zal Ghost Love Score sowieso wel gaan stijgen aangezien in die stemlijst zal voorkomen, al zou het mij verbazen als mensen in het café daar wat mee gaan kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het café bewoog weer niets hoor, tijdens Elan... Heel doods
Thanks voor de luistertips!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef Poppejans het volgende:
Net online de cd Decades:Live In Buenos Aires gekocht! Erg veel zin om te luisteren
Kan me serieus niet eens herinneren hoe lang het wel niet geleden is dat ik een cd kocht.
Ijdele hoop om nog te denken dat ik kans maak om een Ziggodome kaartje te scoren, op ticketswap zoeken honderden mensen ook naar kaartjes. #baal
Hahaha, hij zelf ook, naar wat ik erover las, daarom doet hij het ook maar niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Meridiaan het volgende:
Dat hij niet meer meezingt vond ik zelf wel een verstandige keus![]()
Ja! Dit kwam ik tegen op YouTube. Woah, betoverend,zo mooiquote:htpps://www.youtube.com/watch?v=JWwSVOo5K_k
Is met onder andere zijn vrouw als zangeres, vind ik ook erg mooi. Hij heeft geloof ik een fascinatie voor Scrooge McDuck.
twitter:FloorJansen_ twitterde op donderdag 16-01-2020 om 13:00:46New @NightwishBand studio album 'HUMAN. :II: NATURE.' to be released on April, 10th! Pre-orders start February 7th!The long-awaited record will be a double album containing 9 tracks on the main CD and one long track, divided into eight chapters on CD 2. #humannature #newalbum https://t.co/uwUnmpFHNy reageer retweet
Oeh een 2disc. Maarre is Disc2 dan alleen instrumentaal?quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:19 schreef Tokus het volgende:
de cover:
[ afbeelding ]
Disc 1:
1. Music
2. Noise
3. Shoemaker
4. Harvest
5. Pan
6. How's The Heart?
7. Procession
8. Tribal
9. Endlessness
Disc 2:
01. All The Works Of Nature Which Adorn The World - Vista
02. All The Works Of Nature Which Adorn The World - The Blue
03. All The Works Of Nature Which Adorn The World - The Green
04. All The Works Of Nature Which Adorn The World - Moors
05. All The Works Of Nature Which Adorn The World - Aurorae
06. All The Works Of Nature Which Adorn The World - Quiet As The Snow
07. All The Works Of Nature Which Adorn The World - Anthropocene (incl. "Hurrian Hymn To Nikkal")
08. All The Works Of Nature Which Adorn The World - Ad Astra
disc2 is één lang nummer. misschien dat sommige delen daarvan inderdaad instrumentaal zijn, maar dat is nog niet bekend zover ik weetquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh een 2disc. Maarre is Disc2 dan alleen instrumentaal?
Holy shit, kan écht niet wachten op de release van het album.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:40 schreef Dreassic het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7g4pqBAq9t/?igshid=1ez2hvdemypi4
Eerste stuk van de videoclip van Noise, release daarvan en de single is dus 7 februari. #hype
Misschien een retorische vraag, maar hoe was het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |