And you get a single, and you get a single, and you!quote:
Of tijd voor een maxi-single.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
2013 single
2014 single
2015 single
2016 single
2017 single
2018 single
2019 single
2020 tijd voor een album?
Plagiaatquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
2013 single
2014 single
2015 single
2016 single
2017 single
2018 single
2019 single
Zou meteen een best off dubbel cd doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
2013 single
2014 single
2015 single
2016 single
2017 single
2018 single
2019 single
Uitspugen naar je collega a la call of duty! Ratatatatatataaaa!quote:
Dan moet ze ze tegen de spiegel tuffenquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitspugen naar je collega a la call of duty! Ratatatatatataaaa!
Ik ga nog verder terugquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
2013 single
2014 single
2015 single
2016 single
2017 single
2018 single
2019 single
Hoe is t met je discografie dan?quote:
FREEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:13 schreef rival het volgende:
Wees blij jongens, al die verplichtingen anders
Heel fijn is datquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Excel loopt vast en ik vraag me nu af wanneer ik het voor het laatst heb opgeslagen
Kan niet misgaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Schade is beperktautomatische opslagfunctie
was maar een paar regels kwijt en had nog snel even een foto gemaakt met m'n telefoon voor ik het handmatig moest afsluiten
Waar zijn de tijden gebleven dat je een halve dag opnieuw moest doen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Schade is beperktautomatische opslagfunctie
was maar een paar regels kwijt en had nog snel even een foto gemaakt met m'n telefoon voor ik het handmatig moest afsluiten
Tijdens m'n essay over Hamlet in 2002. Weet het nog als gisteren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat je een halve dag opnieuw moest doen?
Oh god ik in 2001 toen ik bezig was met mijn profielwerkstuk over de victoriaanse tijd en de bliksem sloeg in en toen was de harde schijf stuk omdat alles uitfloepte en stond mn hele werkstuk gescrambled.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdens m'n essay over Hamlet in 2002. Weet het nog als gisteren.
Je profielwerkstuk. Nu voel ik me oud.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh god ik in 2001 toen ik bezig was met mijn profielwerkstuk over de victoriaanse tijd en de bliksem sloeg in en toen was de harde schijf stuk omdat alles uitfloepte en stond mn hele werkstuk gescrambled.
Vroegah bestond de auto save uit mijn ocd-gedrag waarbij ik om de drie woorden op ctrl+s drukte.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:04 schreef rival het volgende:
Ik weet niet beter dan dat office een autosave functie heeft eigenlijk.
Jij bent van voor de tijd van profielwerkstukken?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je profielwerkstuk. Nu voel ik me oud.
quote:Dag Bertine, Medio augustus heb ik u gebeld in de uitzending (de vrouw van de scootmobiel) Ik heb u toen niet meer teruggebeld vanwege de emoties die toen vrijkwamen daarna. Vorige week heb ik een licht van Lourdes healing ervaren en er is inderdaad een wonder gebeurd. Sinds die tijd kan ik zonder zwaar laxeermiddel naar de wc
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij bent van voor de tijd van profielwerkstukken?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend en ik zitten voor de gein recensies te lezen op van die Astro TV medium genezers...... dit KAN toch niet serieus zijn?!
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend en ik zitten voor de gein recensies te lezen op van die Astro TV medium genezers...... dit KAN toch niet serieus zijn?!
[..]
2 weken geledenquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat je een halve dag opnieuw moest doen?
Waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beoordelingsgesprek gehad, vanavond maar eens uiteten
SAP.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:39 schreef DrMarten het volgende:
Proberen een parkeerplek te reserveren viaSAP
Ben al een kwartier aan het zoeken hoe het moet. Heb het opgegeven
Nog nooit bij een fysio geweest. Is dat lekker ja? 12 per jaar kan toch, verzin ik lekker een blessure.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:21 schreef Elvi het volgende:
De fysio heeft m'n rug gekraakt. Potdorie dat was lekker.
Fat Angel ben ik vorige week geweest dus die sla ik over. Denk dat het Mood gaat worden.quote:
Ja zo goed. Dan voel ik me ook weer herboren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:21 schreef Elvi het volgende:
De fysio heeft m'n rug gekraakt. Potdorie dat was lekker.
Was tof. Die slachtpartij aan het eindquote:Op woensdag 4 december 2019 21:03 schreef JDude het volgende:
Iemand Once upon a time in Hollywood al gezien toevallig?
Maar je leeft nog!quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een ellende daar bij station Zeist. Heeft me vijf jaar van m'n leven gekost. In de regen. In het donker. In de auto
Ja fuckzooiquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je mooi werken dit weekend.
Ja nu hebben ze 5% kortingquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze bij Bookrepository ook wel eens coupons/kortingscodes? Volgens mij best wel wat mensen die daar wat kopen.
Zie een boek staan dat ik wil hebben, maar de prijs is nog steeds vrij behoorlijk.
In de auto achter het station?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een ellende daar bij station Zeist. Heeft me vijf jaar van m'n leven gekost. In de regen. In het donker. In de auto
Dat schiet niet echt op. Misschien mezelf toch maar een cadeau gunnen dan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja nu hebben ze 5% kortingik zet altijd alles op m'n wishlist, dan is de kans groter dat je een voucher krijgt.
Ok baasquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd dat je je internet gebruik wat mindert.
Hoe ze deze keer is thuisgekomen weet ze nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:42 schreef Chia het volgende:
[..]
De autolichten beschijnen haar lichaam
Zonder ogen, zonder herinnering
Je kunt altijd proberen of NL10 werkt, of een test-code?quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op. Misschien mezelf toch maar een cadeau gunnen dan.
Ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als FOK! nog wat slechter gaat werken op mobiel dan is de drempel om überhaupt nog iets te posten wel erg groot aan het worden
Horror indeed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als FOK! nog wat slechter gaat werken op mobiel dan is de drempel om überhaupt nog iets te posten wel erg groot aan het worden
Schijnbaar op iOS wel.quote:
Die staan tijdelijk weer deels uit omdat de FP volgens mij onbereikbaar was daardoor op mobiel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:13 schreef Chia het volgende:
Ik geen abo, maar moet ik mobiel last hebben van reclames of zo?
Wat voor een heb je nu?quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:28 schreef Elvi het volgende:
Ja vandaag is de dag dat ik voor een andere auto kijken mag...
Sinds eergisteren moet ik de halve Konami-code invoeren bij het schakelen
Leuk auto shoppenquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:28 schreef Elvi het volgende:
Ja vandaag is de dag dat ik voor een andere auto kijken mag...
Sinds eergisteren moet ik de halve Konami-code invoeren bij het schakelen
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ford fiësta. Derdehands, en ik rij er sinds 2012 in. Staat iets van 200.000 km op de teller.
Je moet ook niet naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat jij vroeger altijd inspirerende en creatieve MSN namen had.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Meestal alleen mijn initiaal.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat jij vroeger altijd inspirerende en creatieve MSN namen had.
Met als tenenkrommende kers op de taart het moment dat je je auto gaat ophalen en hij officieel wordt ontdaan van die nepsatijnen doek met strik.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is werkelijk niets leuks aan.
Het is duur maar wel leukquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is werkelijk niets leuks aan.
Bos bloemen erbij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met als tenenkrommende kers op de taart het moment dat je je auto gaat ophalen en hij officieel wordt ontdaan van die nepsatijnen doek met strik.
Totdat er iets stuk gaatquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is duur maar wel leukmaar ik stel niet zulke hoge eisen.
O maar ik heb het over de aanschaf zelf. Proefritjes enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bos bloemen erbij.
[..]
Totdat er iets stuk gaat![]()
Ik ben gewoon een loonslaaf dus kan geen ZZP-tarieven vragen.
Klinkt als een goede eerste date.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O maar ik heb het over de aanschaf zelf. Proefritjes enzo.
@Faxiequote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar ik stel niet zulke hoge eisen.
Gaat dat echt zo? Deze kwam bij me met m'n oom opgevouwen op de achterbank omdat hij niet naast m'n vader voorin wilde zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met als tenenkrommende kers op de taart het moment dat je je auto gaat ophalen en hij officieel wordt ontdaan van die nepsatijnen doek met strik.
Als je pech hebt wel. Heb indertijd toen ik mijn auto ging ophalen aangegeven dat ik daar geen enkele behoefte aan had.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gaat dat echt zo? Deze kwam bij me met m'n oom opgevouwen op de achterbank omdat hij niet naast m'n vader voorin wilde zitten.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je pech hebt wel. Heb indertijd toen ik mijn auto ging ophalen aangegeven dat ik daar geen enkele behoefte aan had.
Als je er om vraagt vast welquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:54 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Shit nu wil ik dat ook. Doen ze dat ook bij tweedehands auto's?
Maar in plaats van een satijnen doek zijn het gewoon aan elkaar geplakte vuilniszakken met een strik van tapequote:Op zaterdag 7 december 2019 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er om vraagt vast wel
Trekt dan ook nog eens een van de spiegels eraf.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar in plaats van een satijnen doek zijn het gewoon aan elkaar geplakte vuilniszakken met een strik van tape
Misschien alleen bij nieuwe auto's want ik heb het ook niet meegemaakt. Kreeg er wel een fles wijn bij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gaat dat echt zo? Deze kwam bij me met m'n oom opgevouwen op de achterbank omdat hij niet naast m'n vader voorin wilde zitten.
Nog slechter? Gisteravond melding dat alles plat lag vanwege een databaseprobleem en nu kan ik uberhaupt niet inloggen op mobielquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat werkt er niet dan? Heb nog nooit ergens last van gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog wat meer adverentieboeren in huis halen zal vast helpen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog slechter? Gisteravond melding dat alles plat lag vanwege een databaseprobleem en nu kan ik uberhaupt niet inloggen op mobiel
Enige wat nog slechter kan is als ze de stekker eruit trekken.
Pagina’s die random herladen; knoppen die niet werken omdat er vast weer een advertentie overheen valt of een advertentieboer hier wat code uit mag voeren; browser die er wel een beetje klaar mee is en dan maar laag zien dat FOK! ruk is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat werkt er niet dan? Heb nog nooit ergens last van gehad.
Wat een sukkels. Sowieso dat zich daar tal van pakketjes ophopen die dan zaterdag pas worden opgehaald.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:45 schreef Elvi het volgende:
Jezus ik bestel weer eens watik denk leuk laat ik het eens ophalen in de winkel.
Komen de openingstijden in de mail niet overeen met die op hun site. Telefoon nemen ze niet op. Dus op de gok naar dat kutdorp... Zijn ze gesloten en is er opheffingsuitverkoop. Godverdegodver.
En de openingstijden zijn nu op werkdagen tussen 10 en 15ja dan WERK ik he. Fijn dat ze dat ook niet op de website zetten, dan had ik het gewoon laten bezorgen.
Dat is het mooie. Het kan dus niet op zaterdag. Alleen op ma-di-do-vrijquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Sowieso dat zich daar tal van pakketjes ophopen die dan zaterdag pas worden opgehaald.
Hier in de buurt is een postkantoor dichtgegaan. Las een artikel dat ze niet begrepen waarom die buurt geen postkantoor kon hebben en dat de mensen nu vlak voor hun pensioen geen werk meer hadden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Sowieso dat zich daar tal van pakketjes ophopen die dan zaterdag pas worden opgehaald.
Binnenkort halen we onze spullen weer rechtstreeks bij de boer las ik. Dan kunnen we dat ook wel bij de fabriek gaan doen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:45 schreef Elvi het volgende:
Jezus ik bestel weer eens watik denk leuk laat ik het eens ophalen in de winkel.
Komen de openingstijden in de mail niet overeen met die op hun site. Telefoon nemen ze niet op. Dus op de gok naar dat kutdorp... Zijn ze gesloten en is er opheffingsuitverkoop. Godverdegodver.
En de openingstijden zijn nu op werkdagen tussen 10 en 15ja dan WERK ik he. Fijn dat ze dat ook niet op de website zetten, dan had ik het gewoon laten bezorgen.
China is niet om de hoek.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Binnenkort halen we onze spullen weer rechtstreeks bij de boer las ik. Dan kunnen we dat ook wel bij de fabriek gaan doen.
Ik stel die nog even uit.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan waardeer je die nieuwe iPhone meer.
Doordouwen pop.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Captain's log.
Ik ben op 40% en heb geen zin meer.
Ga even met je cavia's knuffelen en dan weer verderquote:Op zaterdag 7 december 2019 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Captain's log.
Ik ben op 40% en heb geen zin meer.
Even de cavia knuffelen huehue.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga even met je cavia's knuffelen en dan weer verder![]()
Ik heb mijn eerste dingen juist wel al gedaan.
Die willen niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga even met je cavia's knuffelen en dan weer verder![]()
Ik heb mijn eerste dingen juist wel al gedaan.
Een meisje met wie ik in hetzelfde studentenhuis woonde drong ooit 's ochtends vrij heftig voor bij de wasmachine om haar beddengoed te wassen, vlak voordat ze weg moest van huis. Toen ik 's avonds seksgeluiden van boven hoorde wist ik waarom ze zo'n haast had.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die willen niet.
Heb net wel de was gevouwen en het bed is ook verschoond
7/10quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hopelijk vinden jullie dit een leuke anekdote.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Binnenkort halen we onze spullen weer rechtstreeks bij de boer las ik. Dan kunnen we dat ook wel bij de fabriek gaan doen.
Jij laat er ook geen gras over groeien.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:42 schreef Elvi het volgende:
Misschien heb ik volgende week al een andere auto![]()
Een blauwe
Mwa ik zit al een jaar erover te denken hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien.
Welkequote:Op zaterdag 7 december 2019 15:42 schreef Elvi het volgende:
Misschien heb ik volgende week al een andere auto![]()
Een blauwe
Gisteren. Viel een klein beetje tegenquote:
Zeven en half? Da's goed.quote:
Vreemd voelen hoort er nou eenmaal bijquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren. Viel een klein beetje tegenHad erg weinig geslapen, dus wat brak. Ook wat te weinig gegeten en gedronken, was eerste sessie na een maand, en koud dus wintergear aan inc schoenen, en dat voelt allemaal ook weer heel anders aan, onstabiele wind, etc. Kon m'n draai niet echt vinden. Ben ook het water af gegaan omdat ik me vreemd voelde
![]()
Morgen beter hopelijk.
Jahquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vreemd voelen hoort er nou eenmaal bij
Ik was er vijf minuten voor sluitingstijd: ik was de enige klant.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een drukte bij de Primera om pakketjes op te halen
Ik denk dat jij haar baarmoeder wel zou willen raken met je eikelquote:
In de supermarkt.quote:
Die baarmoeder kun je zowat zien zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij haar baarmoeder wel zou willen raken met je eikel
[..]
In de supermarkt.
Ze heeft vast wel een plekje vrij voor een goede worstquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij haar baarmoeder wel zou willen raken met je eikel
[..]
In de supermarkt.
Dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die baarmoeder kun je zowat zien zitten.
Jammer dat we zulke vrouwen niet zagen op de Con.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een plekje vrij voor een goede worst
Zou alsnog doenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:32 schreef Elvi het volgende:
Weten we zeker dat het inderdaad een vrouw is? Bij dit soort cosplay weet ik dat dus nooit zeker
Nog naar Alphen geweest?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:32 schreef Elvi het volgende:
Weten we zeker dat het inderdaad een vrouw is? Bij dit soort cosplay weet ik dat dus nooit zeker
Misschien Tomocon danquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
[..]
Jammer dat we zulke vrouwen niet zagen op de Con.
Nee mn rug redde dat niet. En ik moest een auto uitzoekenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog naar Alphen geweest?
Voor ons kwamen er wat dingen tussen.
Was dat dat hentai gebeuren?quote:
Gewoon een auto kopen. Rijke tataquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee mn rug redde dat niet. En ik moest een auto uitzoekenmaar dat kon ik ook niet al te lang doen.
Nee dat is gewoon anime en Japanse cultuur. Maar ze hebben laat in de avond een hentai dubbing wedstrijdjequote:Op zaterdag 7 december 2019 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat dat hentai gebeuren?
[..]
Gewoon een auto kopen. Rijke tata
Hoho. Tweedehands he. Maar dat heet tegenwoordig een 'occasion'.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een auto kopen. Rijke tata
Misschien dat ik wel meega hoor, gewoon voor de leut.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon anime en Japanse cultuur. Maar ze hebben laat in de avond een hentai dubbing wedstrijdje
Heb nog nooit een auto bezeten, want ben Leidse pauper.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoho. Tweedehands he. Maar dat heet tegenwoordig een 'occasion'.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel meega hoor, gewoon voor de leut.
[..]
Heb nog nooit een auto bezeten, want ben Leidse pauper.
Maar wat was er met je rug dan?
Blessure door het sporten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een auto bezeten, want ben Leidse pauper.
Maar wat was er met je rug dan?
Zelfs mijn lease auto's zijn tweedehandjesquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoho. Tweedehands he. Maar dat heet tegenwoordig een 'occasion'.
De tweedehands die ik op het oog heb kost meer dan de (destijds) nieuwe auto van mn vader.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs mijn lease auto's zijn tweedehandjes
Ik begrijp af en toe niet hoe mensen dat soort grappen kunnen betalen (en dan ook nog 2x op vakantie gaan). Ik heb best een behoorlijk inkomen, maar zou zelf geen dure auto aan kunnen schaffen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
De tweedehands die ik op het oog heb kost meer dan de (destijds) nieuwe auto van mn vader.
Dure grappen dit.
Mja wat vind jij duur?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp af en toe niet hoe mensen dat soort grappen kunnen betalen (en dan ook nog 2x op vakantie gaan). Ik heb best een behoorlijk inkomen, maar zou zelf geen dure auto aan kunnen schaffen.
Je leeft maar 1 keerquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Twijfel of ik nog een tosti neem. Misschien beter van niet.
Ja zeker bij dezequote:
Mijn eerste auto was iets van 4500 en daar heb ik jaren zonder problemen mee rond kunnen rijden. Tweede auto koste ongeveer hetzelfde maar daar heb ik dat bedrag ook weer in moeten stoppen om die aan de praat te houden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zeker bij deze
Die ik nu heb kostte me 4995,- en dat weet ik nog precies want voor 5 euro meer zat er garantie open inmiddels is er voor 6.000 aan versleuteld
Distributieriem moet ook weer vervangen worden want ik zit op de 200.000 km, en het schakelen loopt ook niet lekker. Dat zijn denk ik de dingen waar hij straks op afgekeurt gaat worden. Verder is het best een barrel aan het worden
Ga ik dan weer voor een barrel, wetende dat ik er weer duizenden euro's aan reparatie aan uit moet geven of geef ik het goed uit en kan ik een aantal jaar door zonder verrassingen bij elke apk?
Zeker als je die bij een dealer/garage koopt...quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was iets van 4500 en daar heb ik jaren zonder problemen mee rond kunnen rijden. Tweede auto koste ongeveer hetzelfde maar daar heb ik dat bedrag ook weer in moeten stoppen om die aan de praat te houden.
Je moet sowieso een beetje geluk hebben als je een tweedehands auto koopt.
Ja lang verhaal maar die auto was eigenlijk niet voor mij bedoeld en ik heb m ook destijds niet uitgekozenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was iets van 4500 en daar heb ik jaren zonder problemen mee rond kunnen rijden. Tweede auto koste ongeveer hetzelfde maar daar heb ik dat bedrag ook weer in moeten stoppen om die aan de praat te houden.
Je moet sowieso een beetje geluk hebben als je een tweedehands auto koopt.
Ik rij niet zoveel als jij, maar als je een betrouwbare en veilige bak wilt omdat je er elke dag mee de snelweg opgaat, zou ik een goede kopen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zeker bij deze
Die ik nu heb kostte me 4995,- en dat weet ik nog precies want voor 5 euro meer zat er garantie open inmiddels is er voor 6.000 aan versleuteld
Distributieriem moet ook weer vervangen worden want ik zit op de 200.000 km, en het schakelen loopt ook niet lekker. Dat zijn denk ik de dingen waar hij straks op afgekeurt gaat worden. Verder is het best een barrel aan het worden
Ga ik dan weer voor een barrel, wetende dat ik er weer duizenden euro's aan reparatie aan uit moet geven of geef ik het goed uit en kan ik een aantal jaar door zonder verrassingen bij elke apk?
Ik heb mos op het dakquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal parkeerdeukjes in m'n portieren
Woon je tussen bejaarden?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal parkeerdeukjes in m'n portieren
Als je maar niet zoals Sammzz persee een oude Mercedes moet rijden en geen jappenbak wil en dan binnen 3 maanden alweer vanalles kapot hebt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zeker bij deze
Ik parkeerde gisteren bij de Albert Heijn in een behoorlijk smal vak. Zo'n oud lijk in de auto naast me gelijk vuil kijken zo van "ga je in die ruimte uitstappen?". Challenge acceptedquote:
Alleen als je deze nieuw koopt of een hele jonge bij de Kia dealert.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Bij Kia krijg je zeven jaar garantie en gratis wegenwacht.
Ik had vandaag een oude kerel met een niet-hybride/elektrische die vond dat hij recht had op bij een laadpaal te parkeren. Altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik parkeerde gisteren bij de Albert Heijn in een behoorlijk smal vak. Zo'n oud lijk in de auto naast me gelijk vuil kijken zo van "ga je in die ruimte uitstappen?". Challenge accepted
Ja dus.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen als je deze nieuw koopt of een hele jonge bij de Kia dealert.
Verrassingen kun je altijd tegenaan lopen. Heb die van mij een aantal jaar geleden gekocht voor ¤ 4.000. Qua standaarddingen alleen een nieuwe distributieriem en wat kleine dingetjes (lampjes, filters dat soort dingen). Alleen heb ik inmiddels 3 nieuwe sloten. En die krengen, plus het inbouwen, zijn duur. Ben ik iets van ¤ 900 aan kwijt inmiddelsquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zeker bij deze
Ik heb me ingehoudenquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand getriggerd.![]()
Dat hoerenfok! is zo dood als een pier en mobiele site is kapoet.
RIP FOK!
kan ik hier geld op inzetten, want deze gok ga je verliezenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Boek uitlaatste van dit jaar, gok ik.
Gelukkig heb je dan ook gelijk een kwaliteitspost te pakken.quote:Op zondag 8 december 2019 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
3e poging om hier iets te posten
Had er wel een, alleen die kon ik niet postenquote:Op zondag 8 december 2019 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan ook gelijk een kwaliteitspost te pakken.
Ben hele tijd aan het worstelen met Deadpool op de PS4.quote:
Wist niet dat daar een spel van wasquote:Op zondag 8 december 2019 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben hele tijd aan het worstelen met Deadpool op de PS4.
Geloof dat die exclusive is. Interesse is ik plat heb?
Het maakt het FOK! hosselen stukken lastiger iddquote:Op zondag 8 december 2019 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
3e poging om hier iets te posten
Is oudje van ps3. Even teruggebracht voor ps4 toen de film uit kwam, maar daarna de licentie weer laten verlopen.quote:
Het aanbod vrouwen groeit ook niet echt.quote:Op zondag 8 december 2019 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt het FOK! hosselen stukken lastiger idd
Alleen nog een paar oude kruidenvrouwtjes.quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het aanbod vrouwen groeit ook niet echt.
Oh dus bij het huidige aanbod zit niks? Nee ok joh is goed weten we dat ook weer helemaal prima.quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kutnijdvrouwen jagen elke vorm van nieuw vlees hier direct weg idd.quote:Op zondag 8 december 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het boek waar ik aan wil beginnen heeft ruim 700 blz. Vroegah draaide ik daar m'n hand niet voor om en las ik rustig 100 blz per dag. Maar nu gaat het even duren.quote:Op zondag 8 december 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik hier geld op inzetten, want deze gok ga je verliezen
Ik ben al trots dat ik 60 pagina's heb gelezen in 2 dagen van mijn nieuwe boekje.quote:Op zondag 8 december 2019 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het boek waar ik aan wil beginnen heeft ruim 700 blz. Vroegah draaide ik daar m'n hand niet voor om en las ik rustig 100 blz per dag. Maar nu gaat het even duren.
Ik heb ook echt een goed nachtje gemaaktquote:Op zondag 8 december 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben net pas wakker en heb dus bijna elf uur geslapen.
In 3 dagen tijd 2 boeken uitgelezenquote:Op zondag 8 december 2019 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al trots dat ik 60 pagina's heb gelezen in 2 dagen van mijn nieuwe boekje.
Zo lekker als je een boek niet naast je neer kan leggen.quote:
Heerlijk. Jammer dat de rust en ruimte vooral kwam door griepquote:Op zondag 8 december 2019 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo lekker als je een boek niet naast je neer kan leggen.
Jezus.quote:Op zondag 8 december 2019 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In 3 dagen tijd 2 boeken uitgelezen
Mindere aanleiding idd. Hoe voel je je vandaag?quote:Op zondag 8 december 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
Heerlijk. Jammer dat de rust en ruimte vooral kwam door griep
Werkplek creëren op het toilet.quote:Op zondag 8 december 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had buikgriep maar ZZP-leef natuurlijk, dus ik was of aan het werk of ik lag dood te gaan in bed
Mwoah. Rustig onderweg naar huis (we waren een paar dagen weg) en dan lekker verder chillen. Tevens RDR2 gekochtquote:Op zondag 8 december 2019 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mindere aanleiding idd. Hoe voel je je vandaag?
Meh. Gelukkig hadden wij vooral 's nachts koorts en een nare hoest (lekker samen ziek)quote:Op zondag 8 december 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had buikgriep maar ZZP-leef natuurlijk, dus ik was of aan het werk of ik lag dood te gaan in bed
Dat wordt minder lezen de komende periode.quote:Op zondag 8 december 2019 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Mwoah. Rustig onderweg naar huis (we waren een paar dagen weg) en dan lekker verder chillen. Tevens RDR2 gekocht.
Dat vraagt nou nooit iemand aan mij.quote:
Wil je graag dat ik je toevoeg?quote:Op zondag 8 december 2019 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vraagt nou nooit iemand aan mij.
Nee, het ging meer om het principe.quote:
Je weet hoe het werktquote:Op zondag 8 december 2019 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee maar hij wil graag gevraagd worden.
quote:Op zondag 8 december 2019 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Al zou ik ja zeggen als Kaneel of Ang3l het zou vragen.
Jij ook. Wie wil nou niet de mooi boi van de SC als mattie.quote:Op zondag 8 december 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Zal mijn PSN dan maar niet delen.
Dat is Ang3l.quote:Op zondag 8 december 2019 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook. Wie wil nou niet de mooi boi van de SC als mattie.
Hebben we uberhaupt spellen die we samen kunnen spelen?quote:Op zondag 8 december 2019 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Al zou ik ja zeggen als Kaneel of Ang3l het zou vragen.
Ik volg de mening van de vrouwen in deze.quote:
Het enige dat ik wel eens online speel is Rocket Leaugue en Wipe Out. Heb wel meer dat online gespeeld kan worden.quote:Op zondag 8 december 2019 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben we uberhaupt spellen die we samen kunnen spelen?
quote:Op zondag 8 december 2019 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het ging meer om het principe.Als ik al online speel is het meestal met random mede-, of tegenspelers.
Mocht je bij mij willen voyeuren dan is AerwiN mijn PSN-username.quote:Op zondag 8 december 2019 12:47 schreef Debsterr het volgende:
. Tsssk. Overigens speel ik nooit online, vind het alleen leuk te zien wat anderen spelen.
Psn dmbox loopt volquote:Op zondag 8 december 2019 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je bij mij willen voyeuren dan is AerwiN mijn PSN-username.
Andere geïnteresseerden zijn ook welkom hoor.
De laatste maanden vooral met Oost-Europese vrouwen die spontaan hun mobiele nummer met mij delen.quote:
Al 4 jaar geen trofee gehaald?quote:Op zondag 8 december 2019 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je bij mij willen voyeuren dan is AerwiN mijn PSN-username.
Andere geïnteresseerden zijn ook welkom hoor.
Afgelopen week nog.quote:
https://psnprofiles.com/AerwiNquote:Op zondag 8 december 2019 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week nog.
Kan wel zijn dat ik 4 jaar geleden mijn privacy instellingen zodanig heb aangepast dat het sindsdien niet meer voor heel de wereld zichtbaar is.
quote:Op zondag 8 december 2019 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/AerwiN
Geupdate en nu is het leeg wegens privacy, ja.quote:Op zondag 8 december 2019 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/AerwiN
Dan gaat het goed.quote:Op zondag 8 december 2019 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geupdate en nu is het leeg wegens privacy, ja.
Mijn goede voornemen voor 2020 is om The Witcher opnieuw te gaan spelen en nu ook uit te spelen.quote:Op zondag 8 december 2019 14:17 schreef STING het volgende:
Ik wacht nog maar even met RDR2 op PC, want ik heb Witcher 3 & ESO nog
Ik heb geen reservewiel, kun je meestal meteen de ANWB bellen.quote:Op zondag 8 december 2019 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekke band, wiel gewisseld in de regen.
Ik heb al een paar jaar het voornemen om het uberhaupt te gaan spelenquote:Op zondag 8 december 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2020 is om The Witcher opnieuw te gaan spelen en nu ook uit te spelen.
Was er iemand om je aan te duwen?quote:Op zondag 8 december 2019 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd baas boven baas.quote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef STING het volgende:
Ik heb al een paar jaar het voornemen om het uberhaupt te gaan spelenMaar de Netflix serie gaat het straks allemaal al spoileren
Hier schijnt de zon al de hele dagquote:Op zondag 8 december 2019 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Datquote:
Hoe kun je het niet uitspelen?quote:Op zondag 8 december 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2020 is om The Witcher opnieuw te gaan spelen en nu ook uit te spelen.
Is de serie gebaseerd op de derde game? Naar mijn weten niet.quote:Op zondag 8 december 2019 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar het voornemen om het uberhaupt te gaan spelenMaar de Netflix serie gaat het straks allemaal al spoileren
Deze serie is ook gemaakt door nogal extreme feministen, dus ik ga sowieso niet kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 15:36 schreef Elvi het volgende:
Haha alsof films en series altijd zoveel op de games lijken.
Ik vind de besturing niet prettig en een verhaal dat mij niet direct boeide.quote:
Nee, schijnbaar op de boeken.quote:Op zondag 8 december 2019 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je het niet uitspelen?
[..]
Is de serie gebaseerd op de derde game? Naar mijn weten niet.
Hier regende het 's ochtends. Dus ik in regenpak naar de sportschool en terug. En net toen ik terug was werd het droog.quote:Op zondag 8 december 2019 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al de hele dag
Ik ging met de auto maar alsnog nat dus huehue.quote:Op zondag 8 december 2019 15:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier regende het 's ochtends. Dus ik in regenpak naar de sportschool en terug. En net toen ik terug was werd het droog.
O ja ik heb de ochtend dus overgeslagen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier regende het 's ochtends. Dus ik in regenpak naar de sportschool en terug. En net toen ik terug was werd het droog.
Nu al.quote:Op zondag 8 december 2019 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Nog 23 segmenten en dan heb ik weekend.
Heb je toch wel een uurtje weekend. Meer dan genoeg.quote:Op zondag 8 december 2019 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Nog 23 segmenten en dan heb ik weekend.
Dan zet je het ook nog eens hier neerquote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ie-robinson-uit.html
Al die mensen verontwaardigd dat RTL een foutje met de reclame heeft gemaakt, maar het ondertussen zelf nog even verspreiden via Twitter zodat ook mensen die niet op zondagochtend RTL kijken het toch meekrijgen. En dat het nog even wordt herhaald op het nieuws voor de mensen die niet op Twitter zitten. Top.
Slim van ze. Nu al trending en de aflevering is nog geeneens begonnen.quote:Op zondag 8 december 2019 17:21 schreef CherryLips het volgende:
NIET LEZEN ALS JE EXPEDITIE ROBINSON KIJKT
https://nos.nl/artikel/23(...)ie-robinson-uit.html
Al die mensen verontwaardigd dat RTL een foutje met de reclame heeft gemaakt, maar het ondertussen zelf nog even verspreiden via Twitter zodat ook mensen die niet op zondagochtend RTL kijken het toch meekrijgen. En dat het nog even wordt herhaald op het nieuws voor de mensen die niet op Twitter zitten. Top.
Goed zo.quote:Op zondag 8 december 2019 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet je het ook nog eens hier neer![]()
Nu kan ik wel meteen na het eten naar bed toe.
Benieuwd wie hij nu weer aan de haak heeft geslagen om ER te kijken.quote:
Heb geen TV op mijn slaapkamerquote:Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd wie hij nu weer aan de haak heeft geslagen om ER te kijken.
Dan maar een ER rollenspel.quote:Op zondag 8 december 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb geen TV op mijn slaapkamer
ERquote:Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder weekend een ander. Wie zal het weten. En met wie haalt hij de finale?quote:Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wordt er gecensureerd dan? Bloed?quote:Op zondag 8 december 2019 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ze censureren Grey's AnatomyER misschien ook.
Witcher.quote:Op zondag 8 december 2019 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je in zijn eilandraad?quote:Op zondag 8 december 2019 18:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ieder weekend een ander. Wie zal het weten. En met wie haalt hij de finale?
GCJoel is tochtig.quote:Op zondag 8 december 2019 19:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Liever de evenwichtproef op zijn paal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |