Is al een hele verbeteringquote:
Waarom? Jubilee is toch geilquote:Op donderdag 5 december 2019 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Alleen dan wel met een oyster bracelet ipv jubilee
Hoezo heeft ze nooit meer gelachen en gedanst? Is ze er dood gegaan of zoquote:Op donderdag 5 december 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Had zo'n tante, ja ik ga op vakantie naar Noord Jemen want al die mensen die naar Spanje en Turkije op reis gaan die zijn zoooo dom, ze heeft daarna nooit meer gedanst en gelachen, dom wijfje ook
Overdosis aan uitstralings domme postsquote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze nooit meer gelachen en gedanst? Is ze er dood gegaan of zo
Of wat als ze mee zou willen?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag jij wel het huis uit van je bazige zuid Amerikaanse vrouwtje dan
Te flashy dan denk ikquote:Op donderdag 5 december 2019 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom? Jubilee is toch geil
Geestelijk wel maar goed dat was ze al.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze nooit meer gelachen en gedanst? Is ze er dood gegaan of zo
Het is wel vrij flashy ja. Maar heb soms het idee dat die polished center links op die oyster opvallender krassen.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Te flashy dan denk ik
En meer oude mannen style
En ziet er wat t meer femine uit ook
Oyster geeft het een wat meer sportieve look
Wordt het niet eens hoog tijd dat je me eer betoont naar gelang mijn hoge IQ en status, gedraag je meisje van doodgewone komaf, dan komt je er wel want af en toe zie ik glimpjes van je die me bevroeden dat er gewoon een grande chique dame in je zit.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Overdosis aan uitstralings domme posts
Moest flink kotsen hierdoor.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt het niet eens hoog tijd dat je me eer betoont naar gelang mijn hoge IQ en status, gedraag je meisje van doodgewone komaf, dan komt je er wel want af en toe zie ik glimpjes van je die me bevroeden dat er gewoon een grande chique dame in je zit.
Als je dat toe laat boekt ze meteen een enkel ticket naar thuisland denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of wat als ze mee zou willen?
Gaat dit over mannen die hun vrouwen uit Mexico, Oekraïne, Kazachstan of Indonesië moeten halen?quote:Op donderdag 5 december 2019 23:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat toe laat boekt ze meteen een enkel ticket naar thuisland denk ik.
Ah dat moet ik zijn geweest.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Prof wel als je zegt dat je 22 bent en zittende plast.
Nee over vrouwen die niet op FOK! zitten meenemen naar een FOK!meet. Die vluchten sowieso direct.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit over mannen die hun vrouwen uit Mexico, Oekraïne, Kazachstan of Indonesië moeten halen?
Hoezo, er zitten hier toch ook gewoon leuke normale mensenquote:Op donderdag 5 december 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee over vrouwen die niet op FOK! zitten meenemen naar een FOK!meet. Die vluchten sowieso direct.
Ja hihi hoiquote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, er zitten hier toch ook gewoon leuke normale mensen
Bedankt vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar de karaokemeet?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat toe laat boekt ze meteen een enkel ticket naar thuisland denk ik.
Die meeten toch nietquote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad toevallig nog nooit iemand gemeet maar wat is kan natuurlijk altijd nog komen.quote:
Matige organisatie dan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het regent en ik heb geen paraplu bij me. Dus ik word zeiknat zo
Lolquote:Op vrijdag 6 december 2019 06:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Matige organisatie dan.
Balen voor je, ik hoop dat je snel weer opdroogt.
Verander de TTquote:
Rustaaaaagggquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
doe eens rustig domme mongool, ben net wakker en is m'n vrije dag
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft met je ballen door de muur ben je morgen lekker zuur !!!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
doe eens rustig domme mongool, ben net wakker en is m'n vrije dag
quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft met je ballen door de muur ben je morgen lekker zuur !!!!!!
Ff beetje respect voor de beste KLB modquote:
Ik praat niet graag tegen mezelfquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ff beetje respect voor de beste KLB mod
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 6 december 2019 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik praat niet graag tegen mezelf
Andijviequote:Op vrijdag 6 december 2019 09:27 schreef Solotovski het volgende:
Wat voor lekkers ga ik eten vandaag
Boerenkoolquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:27 schreef Solotovski het volgende:
Wat voor lekkers ga ik eten vandaag
heequote:
Met rookworstquote:
Die boerenkool ook. Heerlijk zanderig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen die rookworst is te vreten
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die boerenkool ook. Heerlijk zanderig.
Dan komt je moeder daar zeker elke dagquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom ik niet, dat is een winkel voor paupers
Ik ga altijd des avonds.quote:
Leuken garpquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan komt je moeder daar zeker elke dag
Dankjequote:Op donderdag 5 december 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, we gaan altijd samenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan komt je moeder daar zeker elke dag
Heerlijk nummer.quote:
Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op deze postquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
Sws armoe om boodschappen te doen in die Turken winkel
Verstaat onze ouwe Hagenaar het een beetje?quote:
Jawohlquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstaat onze ouwe Hagenaar het een beetje?
Prachtig dialect hequote:
Zegt een uitzendkantoorflikkertjequote:Op vrijdag 6 december 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
Sws armoe om boodschappen te doen in die Turken winkel
Niks over onze Lewis Hamilton 2.0 idiootquote:
Als hij over broeders gaat praten dan lach ik hem uit met zijn flikkerbaantjequote:Op vrijdag 6 december 2019 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks over onze Lewis Hamilton 2.0 idioot
Ze hebben daar ook geen zelfscan haha ja doeii ga niet verplicht praten met mensenquote:
Ja, zit t dichtst bij m'n werkquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen zelfscan haha ja doeii ga niet verplicht praten met mensen
Je bent wel erg wereldvreemd als je denkt dat uitzendbureaus beginnen en eindigen bij Randstad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als hij over broeders gaat praten dan lach ik hem uit met zijn flikkerbaantje![]()
![]()
Je moet echt gay zijn om tussen uitzendsnollen te willen werken
Ik zou zoeken naar een betere baan zodat je niet in die rattenhol je troep hoeft te halenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op deze post
Geen idee waar je het over hebt dusquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar een betere baan zodat je niet in die rattenhol je troep hoeft te halen
Niet zo gek als je de helft van je brein hebt weg gesmokedquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus
Ga maar weer lekker je tekenfilmpje kijken helemaal super 2k19 lit dit datquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek als je de helft van je brein hebt weg gesmoked
is dit modbashquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek als je de helft van je brein hebt weg gesmoked
DIKKE VETTE BURN !!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker je tekenfilmpje kijken helemaal super 2k19 lit dit dat
Bijzondere combiquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag hutspot met gehaktballen vreten
Doe lekker met rookworst. Gehaktbal eet je met aardappelen en spruitjes of bloemkool.quote:
IK ZEG IK GA HIER NIET OP INquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe lekker met rookworst. Gehaktbal eet je met aardappelen en spruitjes of bloemkool.
Jij weet duidelijk niet hoe het heurt.quote:
Bijzonder publiek.quote:
Rookworst is toch niet te vreten joh.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe lekker met rookworst. Gehaktbal eet je met aardappelen en spruitjes of bloemkool.
Oké Patriciaquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rookworst is toch niet te vreten joh.
Lekker je bek vol zout.
Jij eet zeker ook uit conservenblikken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ligt eraan welke rookworst vriendin. Gewoon lekker Unox heerlijk genieten.
Zout is Zo lekker manquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker je bek vol zout.
Rookworsten zijn zeker niet zwart genoeg voor jequote:Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker je bek vol zout.
Niks mis mee toch hahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jij eet zeker ook uit conservenblikken.
Ditquote:
Heeeey trutholaaaaaquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:39 schreef 00wildchild het volgende:
Ben gewoon een beetje een verwend nest als het op eten aankomt hmmmkee
Once you eat black you never go back
Wat dacht je van mods die het bekladden van Joodse monumenten toe juichen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn maar weinig dingen op Aarde ranziger dan een zwarte lul.
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat dacht je van mods die het bekladden van Joodse monumenten toe juichen?
Zijn die er ja? Walgelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat dacht je van mods die het bekladden van Joodse monumenten toe juichen?
En toch is dat een van de dingen waar de meerderheid van de vrouwen op aarde toch wel over fantaseert.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn maar weinig dingen op Aarde ranziger dan een zwarte lul.
Zou je denken ja?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En toch is dat een van de dingen waar de meerderheid van de vrouwen op aarde toch wel over fantaseert.
Een lul is een lul, of die nu Chevy of haags heet, zo werkt het ook met kleurtjes.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En toch is dat een van de dingen waar de meerderheid van de vrouwen op aarde toch wel over fantaseert.
Je noemt mij nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een lul is een lul, of die nu Chevy of haags heet, zo werkt het ook met kleurtjes.
Maak er een topic over.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom willen vrouwen graag zwarte lul
Volgens de sneeuwvlokken is zwart tegenwoordig racisme. Pas je op?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdat ze aids willenquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdat vrouwen zoeken naar spanning en met blacka's weet je nooit of hij echt naar de supermarkt gaat of naar de buurvrouwquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe maar met condooom dan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Buk maar, ik spuit het zo je anus in.
ZWARTquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens de sneeuwvlokken is zwart tegenwoordig racisme. Pas je op?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zoeken naar spanning en met blacka's weet je nooit of hij echt naar de supermarkt gaat of naar de buurvrouw
Zal wel in de genen zitten om stelselmatig een slachtofferrol op te zoeken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Neger ook, trouwens.
http://forum-fok.digidip.(...)nl%2Ftopic%2F2528982
Snap niet waarom al die zwarten zo moeten huilen om alles....
Denk het ook. Zo is de slavernij ook begonnen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel in de genen zitten om stelselmatig een slachtofferrol op te zoeken.
Wtfquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Neger ook, trouwens.
Slavernij was gewoon een verkapte vorm van bijstand van nu, gratis eten en onderdak maar je moet wel doet wat diegene die dat je geeft van je vraagt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook. Zo is de slavernij ook begonnen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slavernij was gewoon een verkapte vorm van bijstand van nu, gratis eten en onderdak maar je moet wel doet wat diegene die dat je geeft van je vraagt.
En iedereen maar roepen dat iets moeten doen voor je bijstand prima is.!
Sneeuwvlokken hebben het zwaar anno 2019quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Neger ook, trouwens.
Helemaal zwarte sneeuwvlokken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken hebben het zwaar anno 2019
Klinkt als lyrics van een soiboi nerdje.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gonna miss the ground you walk on
Gonna miss the air you breathe
I'm just not quite happy babe
About your crazy plans to leave
Kots op dat soort figurenquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal zwarte sneeuwvlokken.
[..]
Klinkt als lyrics van een soiboi nerdje.
Kan ik me voorstellen. Maar niets is minder waar vriend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal zwarte sneeuwvlokken.
[..]
Klinkt als lyrics van een soiboi nerdje.
Ik ook. Doe gewoon normaal en gedraag je niet als calimero ook al is die ook zwart.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kots op dat soort figuren
Ik geef jou hierin gelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar niets is minder waar vriend.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op vrijdag 6 december 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Doe gewoon normaal en gedraag je niet als calimero ook al is die ook zwart.
Blijkt toch iemand hier nog enig smaak te hebben. Leuk om te zien.quote:
Beter dan de aids die je vandeweek postquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkt toch iemand hier nog enig smaak te hebben. Leuk om te zien.
Huhquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan de aids die je vandeweek post
Erik Clapton is gewoon een legend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkt toch iemand hier nog enig smaak te hebben. Leuk om te zien.
Op alle pc’s zijn het aliengeluiden en op telefoon is het normaal. Teringbizar hè?quote:
quote:
Echt welquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op alle pc’s zijn het aliengeluiden en op telefoon is het normaal. Teringbizar hè?
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schrijf je wel met een c maar een fout zit in een klein hoekje.
Net als ik ‘s avonds Hahahahaha
Het irriteert me kapot.quote:
Was een test en jij bent geslaagd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schrijf je wel met een c maar een fout zit in een klein hoekje.
Net als ik ‘s avonds Hahahahaha
Ik heb kaarten voor ado-fc vuurwerk voor morgen maar moet eerst werken. Heb eigenlijk geen zin om te gaan. Kopen?quote:
Nee ik heb niks met vuurwerk of adoquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor ado-fc vuurwerk voor morgen maar moet eerst werken. Heb eigenlijk geen zin om te gaan. Kopen?
Laat je club maar in de steekquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor ado-fc vuurwerk voor morgen maar moet eerst werken. Heb eigenlijk geen zin om te gaan. Kopen?
Kan je ze net zo goed weggeven tochquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverdommme. Nja kreeg ze maar.
Vast genoeg animo voor lijkt me...quote:
seauxdesjuxquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:28 schreef Treinhoer het volgende:
En het FC vuurwerk noemen omdat er 23 onschuldige mensen zijn gestorven is echt kankerzielig van je
Flikker lekker op naar een 12 jarig forum met je kansloze voetbalbijnamen, tyfuskleutertje dat je bent
Welnee, staan op degraderen. Kraait geen gaan naar.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast genoeg animo voor lijkt me...
[..]
seauxdesjux
Dacht altijd dat echte fans ook gewoon blijven steunen als het minder met de ploeg gaatquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, staan op degraderen. Kraait geen gaan naar.
Seizoenskaart 2 jaar geleden al opgezegd. Was er wel klaar mee. Maar deze kreeg ik gratis.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat echte fans ook gewoon blijven steunen als het minder met de ploeg gaat
Stel je niet zo aan, sneeuwvlok..... Het is een keuze om je beledigd te voelen. We hebben genoeg van dat soort kneuzen in dit land.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef Treinhoer het volgende:
Altijd zo, wat een kneus. Joden monumenten bekladden, hahahaatjes lachen. FC Vuurwerk om Twente aan te duiden. Die gast heeft kinderen, lekker voorbeeld ben je dan.
Ik voel me totaal niet gekwetst. Ik vind zulke uitspraken als mod debiel en daar zeg ik wat van.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, sneeuwvlok..... Het is een keuze om je beledigd te voelen. We hebben genoeg van dat soort kneuzen in dit land.
Of ben je zwart?
Oh.. ja dan snap ik het wel... is voor mij ook al jaren geleden dat ik nog naar de fc ging met regelmaat. Kijk niet eens meer voetbal op tv....quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seizoenskaart 2 jaar geleden al opgezegd. Was er wel klaar mee. Maar deze kreeg ik gratis.
Een mod is ook maar een mens. Geen robot.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet gekwetst. Ik vind zulke uitspraken als mod debiel en daar zeg ik wat van.
Fc wie?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. ja dan snap ik het wel... is voor mij ook al jaren geleden dat ik nog naar de fc ging met regelmaat. Kijk niet eens meer voetbal op tv....
Fc grunna natuurlijk...quote:
Daar was toch een keer iets met een gejatte vlag waardoor de supportersvereniging zichzelf maar opdoekte?quote:
Gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet gekwetst. Ik vind zulke uitspraken als mod debiel en daar zeg ik wat van.
Hahaha Volendam cafebrand lachen toch allemaal dode en gewonden ahahha den haag tellen voetbal jodenmonumentenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:28 schreef Treinhoer het volgende:
En het FC vuurwerk noemen omdat er 23 onschuldige mensen zijn gestorven is echt kankerzielig van je
Flikker lekker op naar een 12 jarig forum met je kansloze voetbalbijnamen, tyfuskleutertje dat je bent
Zegt mij niets...quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was toch een keer iets met een gejatte vlag waardoor de supportersvereniging zichzelf maar opdoekte?
Hahaha lekker lachen om pedofielenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:40 schreef Treinhoer het volgende:
Helaas papa. Echt een goed voorbeeld.
Ik wil hier meer over weten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar eerlijk, als ik zo’n vrouw had als die van Haags zou ik mijn frustraties ook op een forum uiten. Jammer dat je niet meer anoniem bent P
Rookworst zonder R is ook worstquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ligt eraan welke rookworst vriendin. Gewoon lekker Unox heerlijk genieten.
@Ifrane doe niet zo ondankbaarquote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Beste O.us,
Al jaren kom jij in KLBSC,
Met alle winden waai jij mee
Vroeger was je tegen iedereen gemeen,
Eerlijk gezegd was je een blok aan Danny’s been
Van Pharkus kreeg je menigmaal een ban,
Totdat je op reis ging naar Japan
Weer terug in Nederland werd je benoemd tot mod van general chat,
In jouw dm slide nu dagelijks een nieuwe slet
gelukkig stijgt het succes niet naar je mooie hoofd,
En spelen wij GTA zoals beloofd
Heb je binnenkort nog een gaatje te vullen,
Kom dan maar langs want Sint houdt wel van besneden lullen
De Sint
Ik snap wel dat de Sint van besneden lullen houdt, aangezien hij uit Turkije komt hahahahaaatjesquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
@:ifrane doe niet zo ondankbaar
Walvis zonder W is ook al visquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rookworst zonder R is ook worst
HAHAAAAAATJES
Hahaha zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walvis zonder W is ook al vis
Vertel eens meer?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar eerlijk, als ik zo’n vrouw had als die van Haags zou ik mijn frustraties ook op een forum uiten. Jammer dat je niet meer anoniem bent P
Doe gewoon mee met de coole usersquote:
Deze is niet echt goed maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walvis zonder W is ook al vis
Heeey stokje leuk dat je er weer eens bentquote:
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Deze is niet echt goed maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
Ja bedanktquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeey stokje leuk dat je er weer eens bent
Jij was toch gestopt met fokquote:
Jij toch ook al twaalf keer?quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt met fok
Ja had geen tijd met al dat mediterenquote:
O jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja had geen tijd met al dat mediteren
Dit account is officieel niet van mij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben ook eens gestopt met FOK!
Jullie even geluk dat ik weer ben begonnen
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Beste O.us,
Al jaren kom jij in KLBSC,
Met alle winden waai jij mee
Vroeger was je tegen iedereen gemeen,
Eerlijk gezegd was je een blok aan Danny’s been
Van Pharkus kreeg je menigmaal een ban,
Totdat je op reis ging naar Japan
Weer terug in Nederland werd je benoemd tot mod van general chat,
In jouw dm slide nu dagelijks een nieuwe slet
gelukkig stijgt het succes niet naar je mooie hoofd,
En spelen wij GTA zoals beloofd
Heb je binnenkort nog een gaatje te vullen,
Kom dan maar langs want Sint houdt wel van besneden lullen
De Sint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 06-12-2019 18:58:20 ]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit account is officieel niet van mij.
Je focust ligt wel erg op kwetsbare jonge mannen hequote:Op vrijdag 6 december 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een nieuwe pc gekocht om dichter tot @:Zosk te kunnen komen.
Soort zoekt soort hahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je focust ligt wel erg op kwetsbare jonge mannen he
Hoe vond jij je gedichtquote:
Viel wel mee natuurlijkquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hee liggen de fortnite servers eruit haha
Goed gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een nieuwe pc gekocht om dichter tot @:Zosk te kunnen komen.
Ja vorig topic ik ga niet zoeken hoor kijk Prof maar lief aanquote:
Ah oke, niet gezienquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja vorig topic ik ga niet zoeken hoor kijk Prof maar lief aan
Het was wel mooi andersquote:
Beste Zosk,quote:
Is wel nodig in Jemen hequote:Op vrijdag 6 december 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je ook tegen bloed soms??
Jemenee wat een toestand hequote:
Netjesquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beste Zosk,
Op fok ben jij de enige Aziaat,
Misschien is het daarom dat iedereen over je praat
Je 2 honden de hele dag in hun kooi,
Terwijl je zelf gaat werken, niet zo mooi
In de loempiakraam van je moeder is het lekker druk,
Je verkoopt ze met chilisaus, stuk voor stuk
Nachtenlang houd je je bezig met fortnight en overwatch,
En af en toe een uurtje swipen voor een nieuwe match
Verder met Fok wilde jij niet,
En dat deed de Sint wel een beetje verdriet
Hopelijk voel jij je op reddit.chi thuis en weet,
Je mag altijd terugkomen we hebben Google translate
De Sint
Zoeken we gewoon even op voor mijn beste fokvriend
Een paar posts boven die van Myrr en een paar onder die van kiidquote:
Ik ga toch geen sc terug lezenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een paar posts boven die van Myrr en een paar onder die van kiid
Waarom niet, dan mis je posts van mij.quote:
Jouw posts mis ik als kankerquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom niet, dan mis je posts van mij.
Doe normaal joh kankerkindquote:
Jouw aanwezigheid is sowieso een verademing als je Chevydebiel en Scrupukneus gewend bentquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag dat eindelijk weer, wat een verbetering van dit dode forum
Ik ben blij dat mijn aanwezigheid jou goed doetquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is sowieso een verademing als je Chevydebiel en Scrupukneus gewend bent
Ik las laatst dat er geen mods meer zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe close je met @Solotovski bentquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zijn juist allemaal van die softies daarquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx zit echt te lang in ONZ
Daarom, je bent nu een van hen en zet je daarom af tegen het paradepaardje van KLBquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn juist allemaal van die softies daar
Moet er maar niet aan gaan wennen want voor je het weet ben je weer verdwenen aan de horizonquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn aanwezigheid jou goed doet
Welnee, hij woont te lang in Den Haagquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx zit echt te lang in ONZ
Dat kan nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, hij woont te lang in Den Haag
Hoe dan?quote:
Wat maakt het nou uit waar je vandaan komt en waar je woontquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, hij woont te lang in Den Haag
Myrr heeft een dingetje met het opnemen voor indo's die het niet verdienen.quote:
Ik hoef geen damaged goodsquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Myrr heeft een dingetje met het opnemen voor indo's die het niet verdienen.
Eindelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er geen mods meer zijn
Oei dan kom ik niet voorquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe close je met @:Solotovski bent
Er zit vaak een lange tijd tussen mijn bezoeken iddquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet er maar niet aan gaan wennen want voor je het weet ben je weer verdwenen aan de horizon
Het zit in de detailsquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit waar je vandaan komt en waar je woont
waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |