Prachtig dialect hequote:
Zegt een uitzendkantoorflikkertjequote:Op vrijdag 6 december 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
Sws armoe om boodschappen te doen in die Turken winkel
Niks over onze Lewis Hamilton 2.0 idiootquote:
Als hij over broeders gaat praten dan lach ik hem uit met zijn flikkerbaantjequote:Op vrijdag 6 december 2019 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks over onze Lewis Hamilton 2.0 idioot
Ze hebben daar ook geen zelfscan haha ja doeii ga niet verplicht praten met mensenquote:
Ja, zit t dichtst bij m'n werkquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen zelfscan haha ja doeii ga niet verplicht praten met mensen
Je bent wel erg wereldvreemd als je denkt dat uitzendbureaus beginnen en eindigen bij Randstad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als hij over broeders gaat praten dan lach ik hem uit met zijn flikkerbaantje![]()
![]()
Je moet echt gay zijn om tussen uitzendsnollen te willen werken
Ik zou zoeken naar een betere baan zodat je niet in die rattenhol je troep hoeft te halenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk weer helemaal nergens op deze post
Geen idee waar je het over hebt dusquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar een betere baan zodat je niet in die rattenhol je troep hoeft te halen
Niet zo gek als je de helft van je brein hebt weg gesmokedquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus
Ga maar weer lekker je tekenfilmpje kijken helemaal super 2k19 lit dit datquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek als je de helft van je brein hebt weg gesmoked
is dit modbashquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek als je de helft van je brein hebt weg gesmoked
DIKKE VETTE BURN !!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker je tekenfilmpje kijken helemaal super 2k19 lit dit dat
Bijzondere combiquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:53 schreef Rozevla het volgende:
Vandaag hutspot met gehaktballen vreten
Doe lekker met rookworst. Gehaktbal eet je met aardappelen en spruitjes of bloemkool.quote:
IK ZEG IK GA HIER NIET OP INquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe lekker met rookworst. Gehaktbal eet je met aardappelen en spruitjes of bloemkool.
Jij weet duidelijk niet hoe het heurt.quote:
Bijzonder publiek.quote:
Rookworst is toch niet te vreten joh.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe lekker met rookworst. Gehaktbal eet je met aardappelen en spruitjes of bloemkool.
Oké Patriciaquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rookworst is toch niet te vreten joh.
Lekker je bek vol zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |