Zijn juist allemaal van die softies daarquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx zit echt te lang in ONZ
Daarom, je bent nu een van hen en zet je daarom af tegen het paradepaardje van KLBquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn juist allemaal van die softies daar
Moet er maar niet aan gaan wennen want voor je het weet ben je weer verdwenen aan de horizonquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn aanwezigheid jou goed doet
Welnee, hij woont te lang in Den Haagquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx zit echt te lang in ONZ
Dat kan nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, hij woont te lang in Den Haag
Hoe dan?quote:
Wat maakt het nou uit waar je vandaan komt en waar je woontquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, hij woont te lang in Den Haag
Myrr heeft een dingetje met het opnemen voor indo's die het niet verdienen.quote:
Ik hoef geen damaged goodsquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Myrr heeft een dingetje met het opnemen voor indo's die het niet verdienen.
Eindelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er geen mods meer zijn
Oei dan kom ik niet voorquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe close je met @:Solotovski bent
Er zit vaak een lange tijd tussen mijn bezoeken iddquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet er maar niet aan gaan wennen want voor je het weet ben je weer verdwenen aan de horizon
Het zit in de detailsquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit waar je vandaan komt en waar je woont
waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |