abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190376449
Ik heb geen idee hoe Ticketswap werkt. Is er iets dat me tegenhoud om een kaartje dat ik over heb voor 1500 euro te verkopen?
Spoilers!
pi_190376456
En staat er al ergens de plattegrond van de zaal?
Spoilers!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 december 2019 @ 10:51:57 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_190376467
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:38 schreef Redlegs het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe beperkt de ‘beperkt zicht’ kaarten zijn? Heb je dan standaard 8 lichten en 3 camera’s voor je, of zit je gewoon helemaal bovenin? Ik vind de andere finaleplaatsen namelijk wel heel erg duur...
Op basis van ervaringen met beperkt zicht in wat theaters: dat zal per plek verschillen. Soms zit je dan meer naar de zijkant, waardoor je alles scheef bekijkt en niet recht van voren zoals bij de meeste optredens de bedoeling is. Bij een theater in Londen had je dan een plek onder het balkon, waardoor je misschien niet alles aan de bovenkant kon zien (daar gebeurde weinig boeiends) of er staat een paal in de buurt. Gelukkig heeft Ahoy weinig van die palen :) Ik gok erop dat het plekken zijn onder een hoek, wat verder weg of in de buurt van een tijdelijke mast. Hoezeer dat in de weg staat kan ik niet voorspellen en kan ook per act verschillen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 december 2019 @ 10:53:18 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_190376495
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen idee hoe Ticketswap werkt. Is er iets dat me tegenhoud om een kaartje dat ik over heb voor 1500 euro te verkopen?
Ja, bij Ticketswap mag je maximaal 120% van de oorspronkelijke prijs vragen. Volgens die regels kan je dus alleen kaartjes verkopen voor 1500 euro als ze oorspronkelijk minimaal 1250 euro hebben gekost.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190376578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja, bij Ticketswap mag je maximaal 120% van de oorspronkelijke prijs vragen. Volgens die regels kan je dus alleen kaartjes verkopen voor 1500 euro als ze oorspronkelijk minimaal 1250 euro hebben gekost.
Ah, dat is wel netjes. Mooi.
Spoilers!
pi_190376858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Op basis van ervaringen met beperkt zicht in wat theaters: dat zal per plek verschillen. Soms zit je dan meer naar de zijkant, waardoor je alles scheef bekijkt en niet recht van voren zoals bij de meeste optredens de bedoeling is. Bij een theater in Londen had je dan een plek onder het balkon, waardoor je misschien niet alles aan de bovenkant kon zien (daar gebeurde weinig boeiends) of er staat een paal in de buurt. Gelukkig heeft Ahoy weinig van die palen :) Ik gok erop dat het plekken zijn onder een hoek, wat verder weg of in de buurt van een tijdelijke mast. Hoezeer dat in de weg staat kan ik niet voorspellen en kan ook per act verschillen.
Dankjewel!! Ik denk dat ik het er maar op ga gokken (mocht het lukken)..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 december 2019 @ 11:27:04 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_190377015
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:16 schreef Redlegs het volgende:

[..]

Dankjewel!! Ik denk dat ik het er maar op ga gokken (mocht het lukken)..
En je kan sowieso de tv-uitzending van de show later terugkijken om te zien wat je gemist hebt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_190377104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En je kan sowieso de tv-uitzending van de show later terugkijken om te zien wat je gemist hebt :)
En met een beetje geluk kun je bij zo'n act als van Moldavie vorig jaar zowel voor als achter de schermen meekijken :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 december 2019 @ 11:38:52 #110
39237 crew  H_T
2733
pi_190377179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 11:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En met een beetje geluk kun je bij zo'n act als van Moldavie vorig jaar zowel voor als achter de schermen meekijken :P
Kan alsnog ;)

En O+ die act van Moldavië! Superleuk gedaan, en een stuk origineler dan de zoveelste animatie op een LED-wall. Wat dat betreft was het wel leuk om die muur eens thuis te laten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_190378183
Ik dacht dat je in een algemeen scherm zou komen waar je dan kan zien welke shows over zijn, maar je moet dus wel specifiek een show kiezen. Dan zijn er dus straks meerdere wachtrijen of niet?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 13:00:06 #112
163650 Greys
pi_190378370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:46 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat je in een algemeen scherm zou komen waar je dan kan zien welke shows over zijn, maar je moet dus wel specifiek een show kiezen. Dan zijn er dus straks meerdere wachtrijen of niet?
Lijkt me wel. Fijn, want als je dan voor een juryshow wilt gaan hoef je dan dus niet in dezelfde rij als de mensen voor de finale (waardoor we voor Lissabon 8 uren in de rij stonden voor jurykaartjes..)

Behalve als iedereen dan weer met tig apparaten op elke show gaat klikken, dan wordt het weer net zo'n urenlange ellende.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 december 2019 @ 13:17:28 #113
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_190378629
3 PCs klaar hier :p

Morgen thuiswerken, en kijken hoe ver ik kom.

2 kaartjes voor de familie show ... ik vind de 250e per stuk voor de finale absurd
Dum de dum
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 13:18:01 #114
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190378642
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Fijn, want als je dan voor een juryshow wilt gaan hoef je dan dus niet in dezelfde rij als de mensen voor de finale (waardoor we voor Lissabon 8 uren in de rij stonden voor jurykaartjes..)

Behalve als iedereen dan weer met tig apparaten op elke show gaat klikken, dan wordt het weer net zo'n urenlange ellende.
Oh -O-

Ik had ook gehoopt dat je gewoon kon kiezen wat er nog over was ;( Nouja, hopen dan maar dat niemand zaterdagmiddag wil :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_190378710
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook totaal weer niet. Als je dan misgrijpt bij finale/halve finale weet je niet welke shows nog over zijn en ben je daar waarschijnlijk ook te laat :P
pi_190379417
Ik ben nerveus :') *O*

volgens mij weet ik het antwoord wel, maar ik zou graag bevestiging willen van iemand...

als ik op 2 laptops inlog, beide dus met hetzelfde ip-adres, en laptop A heeft nummer 3589 toegewezen gekregen in de wachtrij en laptop B nummer 1 8-) (ik voel dat het gaat lukken mörgen w/ ), dan neem ik aan dat zodra ik aan de beurt ben op laptop B, het nummer op lapop A komt te vervallen en dus naar iemand anders gaat?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_190379446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook totaal weer niet. Als je dan misgrijpt bij finale/halve finale weet je niet welke shows nog over zijn en ben je daar waarschijnlijk ook te laat :P
Ja, ik had liever gewoon 1 wachtrij gehad, waarna je ziet hoeveel tickets er nog over zijn per show . Ik ga denk ik ook proberen om voor een liveshow kaartjes te scoren, dus dan moet ik opnieuw in de wachtrij... en anders hopen op heel wat geluk bij de 2e en 3e ronde.
pi_190379657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, ik had liever gewoon 1 wachtrij gehad, waarna je ziet hoeveel tickets er nog over zijn per show . Ik ga denk ik ook proberen om voor een liveshow kaartjes te scoren, dus dan moet ik opnieuw in de wachtrij... en anders hopen op heel wat geluk bij de 2e en 3e ronde.
Ik ga in de wachtrij voor de juryshow op vrijdagavond en de family show op zaterdagmiddag, en dan maar fingers crossed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 15:10:14 #119
163650 Greys
pi_190380219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dan klik je met je ene computer op de ene show en met de ander op de ander als je daar echt bang voor bent. ;)
Geloof me, je wilt niet 8 uren moeten wachten omdat iedereen voor je alleen op de finale wachtte terwijl jij bv alleen maar familieshow kaartjes wilde..

Ze doen er iig wel echt alles aan om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Ook zo blij met de kaarten op naam. O+ Scheelt weer 300 woeker-opkopers voor je in de rij.

Overigens was het een verzoek dat in De Executive Producer leest mee topic was geplaatst, om de verkoop per show te scheiden. (Betekent uiteraard geenszins dat jij er blij mee móet zijn hoor, maar wel dat er wordt geluisterd naar wensen).

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 11-12-2019 16:00:23 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190380630
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:38 schreef Redlegs het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe beperkt de ‘beperkt zicht’ kaarten zijn? Heb je dan standaard 8 lichten en 3 camera’s voor je, of zit je gewoon helemaal bovenin? Ik vind de andere finaleplaatsen namelijk wel heel erg duur...
Ik heb tijdens één show van ESC in Malmö een beperkt zicht kaartje en voor een andere show vloerkaarten. Ik had bij de eerste veel betere plekken en kon meer zien van de show dan toen ik stond. Maar daar had ik geluk, want anderen met een beperkt zicht kaartje zaten letterlijk hoog achter het podium en tussen de lampen. Kan me niet voorstellen dat ze ook maar iets gezien hebben. Ze hadden er nog wel schermen opgehangen, zodat ze iets konden volgen. Tis een beetje een gok.

Beetje off-topic, maar in Ahoy ben ik ooit met mijn zwager en onze vriendinnen naar Destiny’s Child geweest. Mijn zwager en ik zaten met een beperkt zicht kaartje toen ergens achter het podium, de vriendinnen stonden. Nou is het niet mijn muziek, dus vond dat helemaal niet erg. Maar de opstelling achter het podium was zo gedaan dat we recht in de tijdelijke kleedkamers van de danseressen keken. En die kleden zich zo’n 1000 keer op een avond om. Wat een topavond was dat :Y
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2019 @ 15:55:21 #121
43556 miss_dynastie
pi_190380930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:37 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik heb tijdens één show van ESC in Malmö een beperkt zicht kaartje en voor een andere show vloerkaarten. Ik had bij de eerste veel betere plekken en kon meer zien van de show dan toen ik stond. Maar daar had ik geluk, want anderen met een beperkt zicht kaartje zaten letterlijk hoog achter het podium en tussen de lampen. Kan me niet voorstellen dat ze ook maar iets gezien hebben. Ze hadden er nog wel schermen opgehangen, zodat ze iets konden volgen. Tis een beetje een gok.

Beetje off-topic, maar in Ahoy ben ik ooit met mijn zwager en onze vriendinnen naar Destiny’s Child geweest. Mijn zwager en ik zaten met een beperkt zicht kaartje toen ergens achter het podium, de vriendinnen stonden. Nou is het niet mijn muziek, dus vond dat helemaal niet erg. Maar de opstelling achter het podium was zo gedaan dat we recht in de tijdelijke kleedkamers van de danseressen keken. En die kleden zich zo’n 1000 keer op een avond om. Wat een topavond was dat :Y
:D :'( :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 15:57:54 #122
163650 Greys
pi_190380961
quote:
Maar de opstelling achter het podium was zo gedaan dat we recht in de tijdelijke kleedkamers van de danseressen keken. En die kleden zich zo’n 1000 keer op een avond om. Wat een topavond was dat :Y
Bofkont! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381070
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan klik je met je ene computer op de ene show en met de ander op de ander als je daar echt bang voor bent. ;)
Geloof me, je wilt niet 8 uren moeten wachten omdat iedereen voor je alleen op de finale wachtte terwijl jij bv alleen maar familieshow kaartjes wilde..

Ze doen er iig wel echt alles aan om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Ook zo blij met de kaarten op naam. O+ Scheelt weer 300 woeker-opkopers voor je in de rij.

Overigens was het een verzoek dat in De Executive Producer leest mee topic was geplaatst, om de verkoop per show te scheiden. (Betekent uiteraard geenszins dat jij er blij mee móet zijn hoor, maar wel dat er wordt geluisterd naar wensen).
Ja zoals ik zeg, aan de ene kant kan het een voordeel zijn, maar aan de andere kant ook een nadeel. Ligt er aan voor welke kaartjes je gaat. Kans is nu misschien groter dat je wel meteen familiekaartje krijgt omdat de meerderheid zich focust op de liveshows. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:06:38 #124
163650 Greys
pi_190381110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:04 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja zoals ik zeg, aan de ene kant kan het een voordeel zijn, maar aan de andere kant ook een nadeel. Ligt er aan voor welke kaartjes je gaat. Kans is nu misschien groter dat je wel meteen familiekaartje krijgt omdat de meerderheid zich focust op de liveshows. :Y
Ja! Al ben ik bang dat iedereen alsnog gewoon voor elke show gaat inloggen. Arghhh! _O-
Het wordt hoe dan ook spannend. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 december 2019 @ 16:07:39 #125
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190381131
Zo, even een afspraak verzet van 12-1 naar 10-11. Daarna direct achter de pc, met nog 2 back-ups in de vorm van mijn moeder en zus :)
Just do it »
pi_190381156
quote:
17s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Al ben ik bang dat iedereen alsnog gewoon voor elke show gaat inloggen. Arghhh! _O-
Het wordt hoe dan ook spannend. :X
Ja 9 van die kleine schermpjes _O-

Ja vreselijk hoor. Ik kan me zelfs bijna niet voorstellen dat het gaat lukken :@ :X
pi_190381190
Ik heb die FAQ nog eens doorgelezen en ik snap dat maximaal aantal kaarten nog steeds niet... door de opmerking dat je per bankrekening en adres maar max 4 kaarten kan bestellen zou je ook kunnen lezen dat je in totaal maar 4 kaarten mag kopen...

En zou je echt op verschillende pc's moeten inloggen of werken afzonderlijke browserschermen ook al voor de afzonderlijke shows? Vragen vragen vragen en stress :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:13:14 #128
163650 Greys
pi_190381225
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb die FAQ nog eens doorgelezen en ik snap dat maximaal aantal kaarten nog steeds niet... door de opmerking dat je per bankrekening en adres maar max 4 kaarten kan bestellen zou je ook kunnen lezen dat je in totaal maar 4 kaarten mag kopen...
Dat is volgens mij ook zo?
Ik snap je vraag niet. :@
Je mag per persoon max 4 kaarten kopen. Wil je met 8 mensen erheen zullen er dus 2 mensen elk 4 kaarten moeten kopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:14:00 #129
163650 Greys
pi_190381233
De info over verkopen via Ticketswap is inmiddels uitgebreid in de FAQ.

quote:
We gaan ervan uit dat iedereen die nu een ticket koopt voor het Eurovisie Songfestival de intentie heeft om ook daadwerkelijk naar het evenement te komen. Toch zullen er zich onverhoopt situaties voor doen dat men toch niet kan. Zeker als je al tickets koopt in december en het evenement pas in mei plaats vindt. Ticketswap biedt je dan de mogelijkheid om je ticket voor een schappelijke prijs aan te bieden zodat de koper geen abnormaal hoge prijs betaalt. De barcode van het originele ticket wordt dan ongeldig gemaakt en de koper krijgt een nieuwe barcode. Tevens zal de naam van de nieuwe eigenaar op het ticket staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381265
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook zo?
Ik snap je vraag niet. :@
Je mag per persoon max 4 kaarten kopen. Wil je met 8 mensen erheen zullen er dus 2 mensen elk 4 kaarten moeten kopen.
Ik denk dat ik het niet goed uitleg, als ik morgen twee tickets voor elke halve finale en finale koop (in totaal 6 tickets) zou dat dan niet kunnen? Of zien ze dat als 3 orders en kan het dan wel? Ik vermoed dat laatste eigenlijk, vanwege die 3 wachtrijen....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:18:07 #131
163650 Greys
pi_190381309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het niet goed uitleg, als ik morgen twee tickets voor elke halve finale en finale koop (in totaal 6 tickets) zou dat dan niet kunnen? Of zien ze dat als 3 orders en kan het dan wel? Ik vermoed dat laatste eigenlijk, vanwege die 3 wachtrijen....
Per bankrek max 4 kaarten. Ongeacht welke show(s) denk ik idd. Dus wat jij wilt kan dan denk ik inderdaad niet. (En anders staat het er verkeerd, eens.) Zal ik het voor je proberen na te vragen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381344
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Per bankrek max 4 kaarten. Ongeacht welke show(s) denk ik idd. Dus wat jij wilt kan dan denk ik inderdaad niet. (En anders staat het er verkeerd, eens.) Zal ik het voor je proberen na te vragen? :)
Graag O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:24:01 #133
163650 Greys
pi_190381391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Graag O+
Heb de vraag nu uitstaan bij de organisatie. Als ze tijd hebben om te antwoorden hoor je het meteen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381417
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb de vraag nu uitstaan bij de organisatie. Als ze tijd hebben om te antwoorden hoor je het meteen.
Je bent een schat O+ O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:37:00 #135
163650 Greys
pi_190381559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je bent een schat O+ O+
Antwoord:
4 per bankrekening. Totaal.

Dus dat wat jij noemde kan dan idd niet allemaal door 1 persoon besteld worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381581
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Antwoord:
4 per bankrekening. Totaal.

Dus dat wat jij noemde kan dan idd niet allemaal door 1 persoon besteld worden.
Thanks, niet het antwoord wat ik wilde horen maar ergens wel begrijpelijk :D

Aan de andere kant kunnen we ook twee verschillende creditcards gebruiken om af te rekenen, dan omzeil je het al denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:42:01 #137
163650 Greys
pi_190381625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Aan de andere kant kunnen we ook twee verschillende creditcards gebruiken om af te rekenen, dan omzeil je het al denk ik
Ja sorry dat het idd niet het antwoord is waar je op hoopte. Het kwam iig van de organisatie zelf, dus dan weet je iig uit eerste hand waar je aan toe bent. ;)

Er staat in de FAQ ook 'per adres' zag ik dus kijk wel een beetje uit. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 december 2019 @ 16:42:56 #138
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190381644
Ok je kan dus niet voor 4 kaartjes familieshow finale gaan en dan nog 4 kaartjes voor een halve finale?
Wel met 2 aparte rekeningen op dezelfde naam ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:44:34 #139
163650 Greys
pi_190381678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:42 schreef Momo het volgende:
Ok je kan dus niet voor 4 kaartjes familieshow finale gaan en dan nog 4 kaartjes voor een halve finale?
Dan zal iemand anders die tweede vier moeten bestellen.

Zullen ze vast doen om zo veel mogelijk verschillende mensen de kans te geven aanwezig te kunnen zijn bij een show en niet de ene bij vijf shows en de ander bij nul. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381692
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:42 schreef Greys het volgende:

Er staat in de FAQ ook 'per adres' zag ik dus kijk wel een beetje uit. :P
Ja dat las ik ook, maar dan zou je alle mensen in studentenhuizen of die als vrienden samenwonen ook al een probleem bezorgen :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:45:46 #141
163650 Greys
pi_190381698
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:42 schreef Momo het volgende:
Wel met 2 aparte rekeningen op dezelfde naam ?
In de FAQ staat per bankrekening en per adres. Meer weet ik niet, behalve dat het iig zeker max 4 kaarten per bankrek is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:48:27 #142
163650 Greys
pi_190381743
Personaliseren van de tickets uiterlijk 20 dec anders vervallen ze en storten ze je geld terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Bankrekening en adres worden gecontroleerd volgens mij.

Aan de ene kant snap ik wel dat ze zo veel mogelijk verschillende mensen willen laten meegenieten maar ik zou het wel leuk vinden om een semi en een grand finale mee te maken en dat kan nu dus niet.
Spoilers!
pi_190381754
Volgens mij hebben veel buitenlandse fans dit allemaal echt niet door :P
pi_190381762
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Aan de ene kant snap ik wel dat ze zo veel mogelijk verschillende mensen willen laten meegenieten maar ik zou het wel leuk vinden om een semi en een grand finale mee te maken en dat kan nu dus niet.
Kan wel als je niet 4 kaarten voor 1 show koopt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:49:54 #146
163650 Greys
pi_190381765
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je voor elk 2 kaartjes kunt kopen heb je toch max 4 kaarten per bank/adres? Of wil je met meer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381775
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:49 schreef Em31 het volgende:

[..]

Kan wel als je niet 4 kaarten voor 1 show koopt
Dan moet ik zonder mijn vrienden, dat is ook niet de bedoeling.
Spoilers!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:50:50 #148
163650 Greys
pi_190381786
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:49 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij hebben veel buitenlandse fans dit allemaal echt niet door :P
Dan moeten ze de FAQ lezen die bovenaan de ticketpagina gelinkt staat. :P Daar staat het allemaal in. Ook in het Engels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381788
En als je meer wil kun je natuurlijk ook de andere kaarten op de naam van iemand zetten waar je mee gaat.
pi_190381801
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon op de naam van één van je vrienden :Y
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:51:52 #151
163650 Greys
pi_190381806
quote:

[..]

Dan koop jij 4 kaarten voor de ene show en kopen je vrienden 4 kaarten voor de andere show?

Meer oplossingen zijn er niet. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381815
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan moeten ze de FAQ lezen die bovenaan de ticketpagina gelinkt staat. :P Daar staat het allemaal in. Ook in het Engels.
Ja ik vond het niet erg hoor als ze daar later pas achter komen :@
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:52:35 #153
163650 Greys
pi_190381818
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Gewoon op de naam van één van je vrienden :Y
En met hun bankrek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 16:53:00 #154
163650 Greys
pi_190381824
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:52 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik vond het niet erg hoor als ze daar later pas achter komen :@
Oh zo _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190381871
Ik kom er bij nader inzien wel uit inderdaad. Voor het zuiver hypothetische geval dat we inderdaad door twee verschillende wachtrijen komen :+
Spoilers!
pi_190381917
quote:
Maar de opstelling achter het podium was zo gedaan dat we recht in de tijdelijke kleedkamers van de danseressen keken. En die kleden zich zo’n 1000 keer op een avond om. Wat een topavond was dat
:D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:24:17 #157
163650 Greys
pi_190382298
Kan een van jullie testen of je met een tablet met Chrome op tickets.songfestival.nl komt? Ik kom met m'n laptop en telefoon erop maar met tablet niet en wil ff weten of dat aan mij ligt. :P Want ik wil m'n telefoon niet ervoor gebruiken morgen want wil kunnen overleggen met anderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 december 2019 @ 17:25:09 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190382312
Moet je ook volledige naam en geboortedatum van je vrienden erbij hebben?
Dat is toch later pas?
pi_190382340
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:24 schreef Greys het volgende:
Kan een van jullie testen of je met een tablet met Chrome op tickets.songfestival.nl komt? Ik kom met m'n laptop en telefoon erop maar met tablet niet en wil ff weten of dat aan mij ligt. :P Want ik wil m'n telefoon niet ervoor gebruiken morgen want wil kunnen overleggen met anderen.
werkt bij mij wel via mobiel

edit: LEZEN grazz.... ik heb geen tablet
  woensdag 11 december 2019 @ 17:28:25 #160
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190382373
quote:
Limited view places are available from the second wave of ticket sales
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:28:36 #161
163650 Greys
pi_190382378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:25 schreef Momo het volgende:
Moet je ook volledige naam en geboortedatum van je vrienden erbij hebben?
Dat is toch later pas?
Staat allemaal in de FAQ.

https://songfestival.nl/faq

Dat heb je pas nodig bij personaliseren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 17:28:52 #162
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190382382
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik zal de mijne eens aan de oplader gooien!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_190382410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:32 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ga in de wachtrij voor de juryshow op vrijdagavond en de family show op zaterdagmiddag, en dan maar fingers crossed.
Komt vast goed! Welke idioot gaat er nou om 12:00 uur songfestivaltickets bestellen op een doordeweekse dag. Heel Nederland werkt. Alleen zolderkamerautisten zullen zich verzamelen *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:32:00 #164
163650 Greys
pi_190382424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:31 schreef grazz het volgende:

[..]

Komt vast goed! Welke idioot gaat er nou om 12:00 uur songfestivaltickets bestellen op een doordeweekse dag. Heel Nederland werkt. Alleen zolderkamerautisten zullen zich verzamelen *O*
In elk geval heel Facebook zag ik al. ;( _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190382436
quote:

[..]

Je hebt ons en alle andere songfestivalfans. Samen zijn we toch één grote familie #teamkomtgoed w/
pi_190382446
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

In elk geval heel Facebook zag ik al. ;( _O-
Hoeveel leden heeft FB?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:33:46 #167
163650 Greys
pi_190382458
Het officiële Eurovision account op Twitter gooit net ook alle info en de FAQ er nog eens in, dus ze kunnen iig niet zeggen dat er geen duidelijke info vooraf is geweest. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:34:07 #168
163650 Greys
pi_190382464
quote:
9s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:33 schreef grazz het volgende:

[..]

Hoeveel leden heeft FB?
Honderd ziljoen geloof ik. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190382488
quote:
17s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Je hebt ons en alle andere songfestivalfans. Samen zijn we toch één grote familie #teamkomtgoed w/
Ik geloof er ook in dat het goed komt O+
Spoilers!
pi_190382491
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Honderd ziljoen geloof ik. ;(
Ben je er op voorbereid?

Je ziet straks iedereen posten dat ze kaarten hebben behalve..... jij :'( _O-
pi_190382498
Ik zit overigens nog steeds in #teamkomtgoed :+ echt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:38:00 #172
163650 Greys
pi_190382535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:35 schreef grazz het volgende:

[..]

Ben je er op voorbereid?

Je ziet straks iedereen posten dat ze kaarten hebben behalve..... jij :'( _O-
Ik ben er geestelijk wel enigszins op voorbereid dat het niet zou kunnen lukken inderdaad. Dat zouden we allemaal moeten zijn. :P Want de run wordt enorm en er zijn niet héél veel kaarten over na OGAE en de minima-actie.

Maar dan is er nog een tweede wave.
(Sprak zij dapper, met bibberlip.. _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 17:38:24 #173
163650 Greys
pi_190382541
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:36 schreef grazz het volgende:
Ik zit overigens nog steeds in #teamkomtgoed :+ echt
Ja *O*
En zo niet dan toch w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 december 2019 @ 17:39:14 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_190382553
Voor alle zekerheid ga ik er voor zorgen dat ik om 12:00 Australische tijd al klaar sta O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_190382582
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja *O*
En zo niet dan toch w/
Ja sowieso w/

dat wordt wapperen op Eurovillage of als het daar bommetjevol is in Henks kroeg
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 18:02:30 #176
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190382939
@Greys: ik sta op m'n samsung tablet met Chrome al in de wachtrij :+ Is het jou inmiddels ook gelukt?
pi_190382987
Gewoon op de show klikken waar je heen wilt, is genoeg om in de wachtrij te komen toch? Of moet je nog meer doen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190383146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon op de show klikken waar je heen wilt, is genoeg om in de wachtrij te komen toch? Of moet je nog meer doen?
Wil ik ook wel weten. Ik krijg op de site een info-scherm met de algemene mededeling van voor en na 12 uur, etc. Maar in het tabblad staat Queue for Grand Final Family show.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:19:09 #179
163650 Greys
pi_190383188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ja. Staat bovenaan de pagina iig dat je moet klikken op de show die je wilt. Dus zo zal het dan vast werken. *O*

En dan zie je ook dat er iets gaat aftellen en op het moment dat ie op nul staat springt ie vast op een wachtnummer.

Gok ik. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:19:42 #180
163650 Greys
pi_190383195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:16 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Wil ik ook wel weten. Ik krijg op de site een info-scherm met de algemene mededeling van voor en na 12 uur, etc. Maar in het tabblad staat Queue for Grand Final Family show.
Heb je daar dan op geklikt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190383218
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Staat bovenaan de pagina iig dat je moet klikken op de show die je wilt. Dus zo zal het dan vast werken. *O*

En dan zie je ook dat er iets gaat aftellen en op het moment dat ie op nul staat springt ie vast op een wachtnummer.

Of meteen naar de bestelpagina *O*
Ongehoord optimistisch :P :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:22:14 #182
163650 Greys
pi_190383234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:21 schreef Arizona het volgende:

[..]

Of meteen naar de bestelpagina *O*
Ongehoord optimistisch :P :')
Ja als dat gebeurt was je wachtende nummer 1. _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:24:55 #183
163650 Greys
pi_190383278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:02 schreef Meke het volgende:
@:Greys: ik sta op m'n samsung tablet met Chrome al in de wachtrij :+ Is het jou inmiddels ook gelukt?
Jaaaa dank je voor checken, de tablet was kennelijk zo lang niet gebruikt dat ik Chrome erop moest updaten. Daarna deed ie het *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190383324
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Personaliseren van de tickets uiterlijk 20 dec anders vervallen ze en storten ze je geld terug.
Interessant. Als je er morgen niet doorheen komt, dan heb je dus altijd kans om op 20 december teruggevallen tickets te kopen. Dan is het ook niet zo druk en heb je misschien best een redelijke kans om aan tickets te komen.
pi_190383344
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Thanks! O+ Ja, dat is het scherm wat ik krijg, dus dan zal het wel goed zijn. :)

Nu nog even twijfelen naar welke juryshow ik wil, of dat ik toch nog voor een semi ga proberen.
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 18:30:27 #186
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190383364
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaa dank je voor checken, de tablet was kennelijk zo lang niet gebruikt dat ik Chrome erop moest updaten. Daarna deed ie het *O*
Da's wel heel lang dan, mijne dacht nog dat het 27 februari was :+ _O-
  Moderator woensdag 11 december 2019 @ 18:30:48 #187
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190383373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:28 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Interessant. Als je er morgen niet doorheen komt, dan heb je dus altijd kans om op 20 december teruggevallen tickets te kopen. Dan is het ook niet zo druk en heb je misschien best een redelijke kans om aan tickets te komen.
Ik verwacht dat die tickets in de tweede/derde wave meegaan?
pi_190383411
quote:

[..]

Maar zet ook weer de deur verder open voor mensen om meteen veel tickets te kopen voor de zekerheid. Wie dan toch niet naar al die shows wil, kan gewoon tot 20 december wachten en je hebt je geld weer terug.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:35:06 #189
163650 Greys
pi_190383436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar zet ook weer de deur verder open voor mensen om meteen veel tickets te kopen voor de zekerheid. Wie dan toch niet naar al die shows wil, kan gewoon tot 20 december wachten en je hebt je geld weer terug.
Minus de servicekosten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:35:59 #190
163650 Greys
pi_190383454
quote:

[..]

Die site blijft niet 'open' staan tot de 20e neem ik aan. ;) Dus die kan je dan bij de tweede wave kopen eventueel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190383463
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Minus de servicekosten.
Ja, dat wel. Maar dat heb je natuurlijk ook sowieso als je kaartjes door wil verkopen.
pi_190383479
Ik ben ook in de queue gaan staan voor semi 1 liveshow en de juryshow daarvan. Ik ga natuurlijk niet naar allebei, maar puur om te kijken waar ik voor beide in de wachtrij kom.

Semi 1 heb ik liever, want dan zit het minder dicht op de finaleshow. En dan semi 2 in de Village kijken O+
pi_190383533
Hoe zit het trouwens als je tussendoor je laptop dichtklapt of hij komt even stand-by te staan, telt dat dan als een F5?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:41:29 #194
163650 Greys
pi_190383557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar dat heb je natuurlijk ook sowieso als je kaartjes door wil verkopen.
Op ticketswap kan je je servicekosten altijd gewoon meetellen en dus doorberekenen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 11 december 2019 @ 18:42:03 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_190383566
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe zit het trouwens als je tussendoor je laptop dichtklapt of hij komt even stand-by te staan, telt dat dan als een F5?
Daar had ik ook aan zitten denken, ik ga vooraf de sluimerfunctie van mijn laptop en desktop uitschakelen. :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:42:17 #196
163650 Greys
pi_190383571
quote:
11s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee. Ik zou iig echt m'n laptop niet dichtklappen vanaf twaalf uur. Waarom zou je? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190383595
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zou iig echt m'n laptop niet dichtklappen vanaf twaalf uur. Waarom zou je? :o
Dat ben ik na twaalf uur sowieso niet van plan :P Maar straks voor het slapen gaan klap ik hem wel dicht, en heeft het dus weinig zin om nu al in de wachtrij te gaan staan.
pi_190383599
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat! Wat als je er net doorheen komt terwijl je laptop dichtgeklapt is? Je hebt maar een kwartier - geloof ik - om de tickets te kopen wanneer je door de wachtrij heen bent.
  woensdag 11 december 2019 @ 18:43:48 #199
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_190383603
Ik vraag me echt ten zeerste af of het nou je kansen vergroot of verkleint door op meerdere apparaten en voor meerdere shows in de wachtrij te gaan staan... :@
pi_190383613
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Daar had ik ook aan zitten denken, ik ga vooraf de sluimerfunctie van mijn laptop en desktop uitschakelen. :7
Mijn laptop gaat nogal snel op zwart als ik er even een paar minuten niet ben, dus ik denk dat ik morgen echt er niet achter vandaan ga komen :o
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 december 2019 @ 18:44:22 #201
163650 Greys
pi_190383620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook in de queue gaan staan voor semi 1 liveshow en de juryshow daarvan. Ik ga natuurlijk niet naar allebei, maar puur om te kijken waar ik voor beide in de wachtrij kom.

Semi 1 heb ik liever, want dan zit het minder dicht op de finaleshow. En dan semi 2 in de Village kijken O+
Sta je nu al op de site? Je staat dan nog niet in de queue, daar sta je pas vanaf twaalf uur in morgenmiddag. Het maakt dus qua kansen niks uit of je nu op de site staat of morgen om 11.45 uur. Zelf weten natuurlijk maar dat scheelt je mss stress. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190383634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat ben ik na twaalf uur sowieso niet van plan :P Maar straks voor het slapen gaan klap ik hem wel dicht, en heeft het dus weinig zin om nu al in de wachtrij te gaan staan.
Nu al in de rij gaan staan helpt sowieso niet toch?
C’est Davie :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')