O sorri, zat nog zo na te denken of i niet iemand vergatquote:Op donderdag 5 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ga je weer anoniem dan?
Stel je niet aanquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha tiepies vrouwe weer, motte elkaar altijd de kop in slaan![]()
droge shit
Echt he terwijl ze de geslachtsloterij al verloren hebben, gaan ze het elkaar nog moeilijker maken.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha tiepies vrouwe weer, motte elkaar altijd de kop in slaan![]()
droge shit
Miemiemie aandachtshoer ga gewoon stilletjes danquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:FernandoMartinez Martinez @:Solotovski @:chevycaprice @:Amarantha @:Cronometer @:kiid @:00wildchild het ga jullie goed!
Geweld tegen bejaarden keur ik af maar voor jou maken we een uitzondering.quote:
Dag vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:FernandoMartinez Martinez @:Solotovski @:chevycaprice @:Amarantha @:Cronometer @:kiid @:00wildchild het ga jullie goed!
Heb geen besneden pikquote:Op donderdag 5 december 2019 20:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vond je van je gedicht
Haha ga heen gekquote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geweld tegen bejaarden keur ik af maar voor jou maken we een uitzondering.
Je mag toch wel even netjes afscheid nemenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Miemiemie aandachtshoer ga gewoon stilletjes dan
Jij bent gewoon jaloersquote:
Daarom een groeier hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit alleen maar in de weg met het plassen
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag toch wel even netjes afscheid nemen
Ik zie je snel weer maatquote:
Niks. Zien?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Wat trek jij vanavond aan?
Ik ga nooit anoniemquote:Op donderdag 5 december 2019 21:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ga je weer #ANONIEM Ash?
Tot snel dan maar
Yogapants en een hele grote truiquote:Op donderdag 5 december 2019 21:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Wat trek jij vanavond aan?
ga voor het eerst in negen jaar 'op vakantie' naar Bethlehem! We zien elkaar hopelijk weer gauw in abq maat!quote:Op donderdag 5 december 2019 21:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ga je weer #ANONIEM Ash?
Tot snel dan maar
Wat heb je daar onder aanquote:Op donderdag 5 december 2019 21:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Yogapants en een hele grote trui
Ben jij Ashqelon?quote:
Goeiequote:Op donderdag 5 december 2019 21:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Yogapants en een hele grote trui
dank je, veel geluk met joa, srs.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bye felicia we vergeten je foto niet 🥰
Deze versie van mezelf bevalt me welquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu ben je als Noel, een slap aftreksel van het origineel
Met een controller in je hand en dan even later een tablet in dat van je kind zodat jij kunt gamen.quote:
Joa?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
dank je, veel geluk met joa, srs..
Ja dat is een beetje het probleemquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze versie van mezelf bevalt me wel
En die voor #anoniem vond ik zelf wel mooiquote:Op donderdag 5 december 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja onwijs lief maar zo ken ik jou ook
Dat komt goedquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
dank je, veel geluk met joa, srs..
Je hoerenmoeder is een slap aftrekselquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu ben je als Noel, een slap aftreksel van het origineel
Ja dat is Hans he? ;pquote:Op donderdag 5 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En die voor #anoniem vond ik zelf wel mooi
Beter dan vreemdgaan met de buurvrouw tochquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Met een controller in je hand en dan even later een tablet in dat van je kind zodat jij kunt gamen.
Goeie tekst, dit wil ik zienquote:Op donderdag 5 december 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder is een slap aftreksel
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Stelselmatige verwaarlozing tegenover tijdelijk een domme fout.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter dan vreemdgaan met de buurvrouw toch
Ik hoop later ook een chick te vinden die zo makkelijk over zich heen laat lopenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Stelselmatige verwaarlozing tegenover tijdelijk een domme fout.
Dan sta je al 0 - 1 in de maatschappij, je had hem Kees moeten noemen zodat mensen hem altijd op sollicitaties laten komenquote:
Net alsof je dat moet willen. Zou mijn beide ballen opofferen om 1 jaar in de WAjong te mogen zittenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan sta je al 0 - 1 in de maatschappij, je had hem Kees moeten noemen zodat mensen hem altijd op sollicitaties laten komen
Wajong krijg je niet omdat je niet op gesprek mag komen achterlijke F1 fagquote:Op donderdag 5 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof je dat moet willen. Zou mijn beide ballen opofferen om 1 jaar in de WAjong te mogen zitten
Je krijgt een WAjong omdat je niet wilt werkenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wajong krijg je niet omdat je niet op gesprek mag komen achterlijke F1 fag
Molukkers worden niet zo gediscrimineerd hier dus komt wel goed. En hij wordt gewoon een lekkere man dus komt goed.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan sta je al 0 - 1 in de maatschappij, je had hem Kees moeten noemen zodat mensen hem altijd op sollicitaties laten komen
Wajongers van een paar jaar geleden zijn net als de boomers, zo goed en makkelijk als die het hebben krijgt niemand het meer voor elkaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je krijgt een WAjong omdat je niet wilt werken
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
met of zonder rolex, kijk er nu al naar uit.
Kan je het je voorstellen? Iedere maand een douzoe ontvangem voor niets. Een sociale huurwoning toegewezen krijgen met lage woonlasten en subsidies toe. Je leeft als een God en hebt alle tijd voor je hobby's. Iedere dag uitslapen, geen stress, niks tegen je zin moeten doenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wajongers van een paar jaar geleden zijn net als de boomers, zo goed en makkelijk als die het hebben krijgt niemand het meer voor elkaar.
Dure playseat kan je vergeten dan, moet je pallets bij Noel halen en zelf de stoel bouwen en het doen met een krakkemikkig stuurtje en pedalen.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen? Iedere maand een douzoe ontvangem voor niets. Een sociale huurwoning toegewezen krijgen met lage woonlasten en subsidies toe. Je leeft als een God en hebt alle tijd voor je hobby's. Iedere dag uitslapen, geen stress, niks tegen je zin moeten doen
Het ultieme leven
Je moeder. HAHAHAHAquote:
Kijk uit straks zegt Chevy weer dat je op je woorden moet lettenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je hoerenmoeder pisvlek nazizwijn dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |