Myrrquote:Op donderdag 5 december 2019 20:22 schreef Superdonald het volgende:
Is wild child nu stimorol of myrr
Een beetje kritiek op je gedicht en ik ben triggered?quote:
Ik geef je Na jouw gedicht voor mij een beetje liefde in een gedicht voor jou en kruip door je schild heen en je doet gelijk semi mad. Dat is toch triggered.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een beetje kritiek op je gedicht en ik ben triggered?meid als je je gedicht niet kan handelen had je er niet om moeten vragen
Meid waar doe ik madquote:Op donderdag 5 december 2019 20:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik geef je Na jouw gedicht voor mij een beetje liefde in een gedicht voor jou en kruip door je schild heen en je doet gelijk mad. Dat is toch triggered.
Waarom ga je weer anoniem dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:FernandoMartinez Martinez @:Solotovski @:chevycaprice @:Amarantha @:Cronometer @:kiid @:00wildchild het ga jullie goed!
Blijf gewoon.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:FernandoMartinez Martinez @:Solotovski @:chevycaprice @:Amarantha @:Cronometer @:kiid @:00wildchild het ga jullie goed!
O sorri, zat nog zo na te denken of i niet iemand vergatquote:Op donderdag 5 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ga je weer anoniem dan?
Stel je niet aanquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha tiepies vrouwe weer, motte elkaar altijd de kop in slaan![]()
droge shit
Echt he terwijl ze de geslachtsloterij al verloren hebben, gaan ze het elkaar nog moeilijker maken.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha tiepies vrouwe weer, motte elkaar altijd de kop in slaan![]()
droge shit
Miemiemie aandachtshoer ga gewoon stilletjes danquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Geweld tegen bejaarden keur ik af maar voor jou maken we een uitzondering.quote:
Dag vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Heb geen besneden pikquote:Op donderdag 5 december 2019 20:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vond je van je gedicht
Haha ga heen gekquote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geweld tegen bejaarden keur ik af maar voor jou maken we een uitzondering.
Je mag toch wel even netjes afscheid nemenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Miemiemie aandachtshoer ga gewoon stilletjes dan
Jij bent gewoon jaloersquote:
Daarom een groeier hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit alleen maar in de weg met het plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |