Je moeder. HAHAHAHAquote:
Kijk uit straks zegt Chevy weer dat je op je woorden moet lettenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je hoerenmoeder pisvlek nazizwijn dit dat.
Wie?quote:Op donderdag 5 december 2019 22:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk uit straks zegt Chevy weer dat je op je woorden moet letten
Mag jij wel het huis uit van je bazige zuid Amerikaanse vrouwtje danquote:Op donderdag 5 december 2019 22:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Dus die qaraoqe meet met Ash gaat dus ook niet door?
Had er zo'n zin in.
Jij veegt jouw miemiemie's gewoon weg met de borstel hequote:Op donderdag 5 december 2019 22:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk uit straks zegt Chevy weer dat je op je woorden moet letten
Scheelt al een hoop dat je geen drugs hoeft te kopen telkensquote:Op donderdag 5 december 2019 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dure playseat kan je vergeten dan, moet je pallets bij Noel halen en zelf de stoel bouwen en het doen met een krakkemikkig stuurtje en pedalen.
Als je de hele dag thuis zit jaren achtereen krijg je vanzelf een verslaving. Bij Braddie is het eten, bij Ama is het wiet, bij Aber is het zuur doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scheelt al een hoop dat je geen drugs hoeft te kopen telkens
Hallo. Graag even op uw woorden letten. Dankuwel.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je hoerenmoeder pisvlek nazizwijn dit dat.
Welk land ga je nu weer backpackenquote:Op donderdag 5 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Moet morgen vaccinaties halen
Sinds wanneer heb jij problemen met geprikt wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Moet morgen vaccinaties halen
Dit is erg volwassen van je, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Jongens
Ik was net gym en zag m’n crush...
kassa meisje van de supermarkt En ze heeft blijkbaar vriendje sinds kort denk ikzE trainden samen
Ik heb nu last van liefdesverdriet
Maar ik gun haar het beste als ze maar gelukkig is
Gewoon besparen op wiet en beetje bijbeunen dan na een paar maanden kan je wel een stuurtje kopen joh.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dure playseat kan je vergeten dan, moet je pallets bij Noel halen en zelf de stoel bouwen en het doen met een krakkemikkig stuurtje en pedalen.
Jemenquote:Op donderdag 5 december 2019 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Welk land ga je nu weer backpacken
Zou altijd voor de 36 mm gaan. Is veel sjieker dan die nouveau riche patser 41. Diamant zou ik ook voor passenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |