En die voor #anoniem vond ik zelf wel mooiquote:Op donderdag 5 december 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja onwijs lief maar zo ken ik jou ook
Dat komt goedquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
dank je, veel geluk met joa, srs..
Je hoerenmoeder is een slap aftrekselquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu ben je als Noel, een slap aftreksel van het origineel
Ja dat is Hans he? ;pquote:Op donderdag 5 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En die voor #anoniem vond ik zelf wel mooi
Beter dan vreemdgaan met de buurvrouw tochquote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Met een controller in je hand en dan even later een tablet in dat van je kind zodat jij kunt gamen.
Goeie tekst, dit wil ik zienquote:Op donderdag 5 december 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder is een slap aftreksel
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Stelselmatige verwaarlozing tegenover tijdelijk een domme fout.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter dan vreemdgaan met de buurvrouw toch
Ik hoop later ook een chick te vinden die zo makkelijk over zich heen laat lopenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Stelselmatige verwaarlozing tegenover tijdelijk een domme fout.
Dan sta je al 0 - 1 in de maatschappij, je had hem Kees moeten noemen zodat mensen hem altijd op sollicitaties laten komenquote:
Net alsof je dat moet willen. Zou mijn beide ballen opofferen om 1 jaar in de WAjong te mogen zittenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan sta je al 0 - 1 in de maatschappij, je had hem Kees moeten noemen zodat mensen hem altijd op sollicitaties laten komen
Wajong krijg je niet omdat je niet op gesprek mag komen achterlijke F1 fagquote:Op donderdag 5 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof je dat moet willen. Zou mijn beide ballen opofferen om 1 jaar in de WAjong te mogen zitten
Je krijgt een WAjong omdat je niet wilt werkenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wajong krijg je niet omdat je niet op gesprek mag komen achterlijke F1 fag
Molukkers worden niet zo gediscrimineerd hier dus komt wel goed. En hij wordt gewoon een lekkere man dus komt goed.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan sta je al 0 - 1 in de maatschappij, je had hem Kees moeten noemen zodat mensen hem altijd op sollicitaties laten komen
Wajongers van een paar jaar geleden zijn net als de boomers, zo goed en makkelijk als die het hebben krijgt niemand het meer voor elkaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je krijgt een WAjong omdat je niet wilt werken
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
met of zonder rolex, kijk er nu al naar uit.
Kan je het je voorstellen? Iedere maand een douzoe ontvangem voor niets. Een sociale huurwoning toegewezen krijgen met lage woonlasten en subsidies toe. Je leeft als een God en hebt alle tijd voor je hobby's. Iedere dag uitslapen, geen stress, niks tegen je zin moeten doenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wajongers van een paar jaar geleden zijn net als de boomers, zo goed en makkelijk als die het hebben krijgt niemand het meer voor elkaar.
Dure playseat kan je vergeten dan, moet je pallets bij Noel halen en zelf de stoel bouwen en het doen met een krakkemikkig stuurtje en pedalen.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen? Iedere maand een douzoe ontvangem voor niets. Een sociale huurwoning toegewezen krijgen met lage woonlasten en subsidies toe. Je leeft als een God en hebt alle tijd voor je hobby's. Iedere dag uitslapen, geen stress, niks tegen je zin moeten doen
Het ultieme leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |