John de Wolfquote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wie was nou de laatste echte clubvoetballer bij ons? Zonder de terugkomst van Kuyt en Van Persie mee te tellen.
Dat eerste lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Ahmadi en Vilhena staan beiden in de top 10 meest gespeelde Eredivisie-wedstrijden bij Feyenoord 1 aller tijden, dus in principe zijn dat best wel clubspelers. vBeek zit inmiddels ook al aan zijn achtste seizoen. Toornstra en Vermeer aan hun zesde, Botteghin, vdHeijden en Tapia aan hun vijfde.
Vermeer is een eckte Feyenoorder.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Ahmadi en Vilhena staan beiden in de top 10 meest gespeelde Eredivisie-wedstrijden bij Feyenoord 1 aller tijden, dus in principe zijn dat best wel clubspelers. vBeek zit inmiddels ook al aan zijn achtste seizoen. Toornstra en Vermeer aan hun zesde, Botteghin, vdHeijden en Tapia aan hun vijfde.
Je hebt gelijk, de lijst van transfermarkt.nl is niet correct.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me heel erg sterk.
De Taap serieus aan zijn vijfde?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bart Goor past niet echt in dit lijstjequote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
Philippe Leonard
Jean
Gerson Magrao
Aleksandar Ignjatovic
Soren Larsen
Mohammed Abubakari
Bart Goor
Michael Lumb
Manteiga
Adil Auassar
Lee Chun Soo
Labinot Harbuzi
Ivan Bandalovski
Michael Brown
Michal Janota
Harmeet Singh
Krisztian Simon
Wesley Verhoek
AZ?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
Pijnlijk dat een club met amper de helft qua begroting je zo compleet voorbij heeft gestreefd.
En niemand die iets doet.
WillemIIquote:Op donderdag 5 december 2019 12:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
AZ?
Erg sneu maar ik gun het ze wel. Daar wordt wel goed beleid gevoerd in tegenstelling tot die kneuzen in het Maasgebouw.
Laten we beide clubs aanhouden. Ik kan moeilijk haten op de terechte successen van deze clubs.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ik zat eigenlijk aan Willem II te denken, maar nu je het zo zegt.
Het is niet eens zozeer wanbeleid of een teringzooi, meer een totaal gebrek aan het implementeren van welke vorm van innovatie dan ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laten we beide clubs aanhouden. Ik kan moeilijk haten op de terechte successen van deze clubs.
Zolang die teringzooi bij ons aanhoudt zal onze jeugd en eerste elftal onder deze clubs (AZ met name) doen. Ik hoop dat dat heel gauw verandert. Maar het zal wel niet.
het is tenminste geen weggegooid geldquote:Op donderdag 5 december 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
Die miljoenen-investering in dat vernieuwde jeugdcomplex is op deze manier eigenlijk ook weggegooid geld.
Al schijnt O19 geen wedstrijd meer gemist te hebben sinds de kritiek op Dirk
De nieuwe Ronaldo komt er aantwitter:Varkenoordfan twitterde op woensdag 04-12-2019 om 20:54:32Feyenoord delivers 11 (!) players for KNVB U14 trials. The most of all clubs. Yiandro Raap, Zepiqueno Redmond, Tim Haksteeg, Troy Moses, Sam Ringeling, Mohamed Fuaad, Furkan Ulutas, Ronaldo Hiwat, Avery Appiah, Ivanildo Da Silva Mendes and Zino Sneijer are selected. reageer retweet
Je had het beter in een paar goede beleidsbepalers kunnen stoppen. Nu heb je dan wel een redelijk modern complex, maar de grote talenten kiezen alsnog voor andere clubs omdat elke vorm van visie of perspectief ontbreekt.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is tenminste geen weggegooid geld
en het zal zeker even duren voor ze dat weer hebben recht gezet, wat dat betreft heeft Van Geel wel heel veel gekost.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had het beter in een paar goede beleidsbepalers kunnen stoppen. Nu heb je dan wel een redelijk modern complex, maar de grote talenten kiezen alsnog voor andere clubs omdat elke vorm van visie of perspectief ontbreekt.
Zepiquenoquote:Op donderdag 5 december 2019 12:26 schreef Grifte het volgende:
De nieuwe Ronaldo komt er aantwitter:Varkenoordfan twitterde op woensdag 04-12-2019 om 20:54:32Feyenoord delivers 11 (!) players for KNVB U14 trials. The most of all clubs. Yiandro Raap, Zepiqueno Redmond, Tim Haksteeg, Troy Moses, Sam Ringeling, Mohamed Fuaad, Furkan Ulutas, Ronaldo Hiwat, Avery Appiah, Ivanildo Da Silva Mendes and Zino Sneijer are selected. reageer retweet
Is men überhaupt al begonnen met rechtzetten dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het zal zeker even duren voor ze dat weer hebben recht gezet, wat dat betreft heeft Van Geel wel heel veel gekost.
dat zal jij beter weten, ik denk dat Arnesen zich eerst op het eerste zal richten om te kijken of hij daar in het winter transfer window nog wat aan kan doen en dan pas de jeugdopleiding doorlichtenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Is men überhaupt al begonnen met rechtzetten dan?
Bij Feyenoord is veel te lang geluisterd naar de stem van oude iconen. Die moet je serieus nemen in waar ze kennis van hebben maar die moet je niet gaan volgen in het wel of niet nut hebben van bepaalde fysieke inspanningsmethodieken of mentale begeleiding.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet eens zozeer wanbeleid of een teringzooi, meer een totaal gebrek aan het implementeren van welke vorm van innovatie dan ook.
Je wordt voorbijgestreefd niet omdat het een chaos is, maar omdat je zelf als club al decennia volledig stilstaat en anderen wel mee gaan met de tijd.
Arnesen heeft er bij Anderlecht een puinhoop van gemaakt dus waarom hij het hier beter zou moeten gaan doen is me vooralsnog een raadsel.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal jij beter weten, ik denk dat Arnesen zich eerst op het eerste zal richten om te kijken of hij daar in het winter transfer window nog wat aan kan doen en dan pas de jeugdopleiding doorlichten
Zelden zo'n onzin gelezen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is veel te lang geluisterd naar de stem van oude iconen. Die moet je serieus nemen in waar ze kennis van hebben maar die moet je niet gaan volgen in het wel of niet nut hebben van bepaalde fysieke inspanningsmethodieken of mentale begeleiding.
Hoe vaak hebben we het vermoeiende ‘in de tijd van Israel/van Hanegem/Moulijn in de loop der jaren wel niet voorbij horen komen’
Cruyff was de beste, maar rookte ook en is gestorven aan longkanker.
Haksteeg, wat een naamquote:Op donderdag 5 december 2019 12:26 schreef Grifte het volgende:
niet zo enorm gevolgd dus geen idee in hoeverre hij verantwoordelijk was voor die puinhoop maar kan me niet voorstellen dat hij achter het Kompany als speler/trainer plan stond.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnesen heeft er bij Anderlecht een puinhoop van gemaakt dus waarom hij het hier beter zou moeten gaan doen is me vooralsnog een raadsel.
Wat hebben de clubiconen nu weer misdaan? Ons allergrootste club-icoon heeft nota bene als belangrijkste klankbord een column in een landelijk sufferdje (tegenwoordig nog achter de betaalmuur ookquote:
Sam Ringelingquote:Op donderdag 5 december 2019 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haksteeg, wat een naam
Perfecte pleintjesvoetballer naam
Hij heeft daar maar een paar maanden gezeten, maar 8 miljoen aftikken voor zo'n Vlap is toch wel meteen een pijnlijke misser.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo enorm gevolgd dus geen idee in hoeverre hij verantwoordelijk was voor die puinhoop maar kan me niet voorstellen dat hij achter het Kompany als speler/trainer plan stond.
voordeel bij Feyenoord is dat er geen geld is om over de balk te gooienquote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft daar maar een paar maanden gezeten, maar 8 miljoen aftikken voor zo'n Vlap is toch wel meteen een pijnlijke misser.
Ze hebben zelf niks misdaan, maar ze hebben wel invloed op hoe de club benaderd wordt doordat mensen hun mening gaan overnemen. Gebrek aan innovatie hangt daar wel mee samen wanneer mensen als van Hanegem bepaalde ontwikkelingen gaan ridiculiseren en afdoen als moderne onzin.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hebben de clubiconen nu weer misdaan? Ons allergrootste club-icoon heeft nota bene als belangrijkste klankbord een column in een landelijk sufferdje (tegenwoordig nog achter de betaalmuur ook) .
Doet ook allerminst ter zake aangezien de huidige malaise louter een gevolg is van een gebrek aan expertise en bereidwilligheid tot innovatie organisatiebreed. Direct ingegeven door de recente beleidsbepalers. Daar is geen clubicoon bij betrokken geweest. Of je moet op de dubieuze inbreng van Dirk Kuyt doelen, dan heb je op zich nog wel een aardig punt.
Ik weet niet in hoeverre je je hebt ingelezen maar Arnesen heeft niet echt schuld aan wat er bij Anderlecht is gebeurd. Enige fout van hem was daar überhaupt instappen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnesen heeft er bij Anderlecht een puinhoop van gemaakt dus waarom hij het hier beter zou moeten gaan doen is me vooralsnog een raadsel.
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
voordeel bij Feyenoord is dat er geen geld is om over de balk te gooien
Hij heeft die Vlap toch voor 8 miljoen gekocht of niet?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je je hebt ingelezen maar Arnesen heeft niet echt schuld aan wat er bij Anderlecht is gebeurd. Enige fout van hem was daar überhaupt instappen.
Ja oké dat is inderdaad wel een rare aankoop. Maar verder heeft hij nauwelijks de kans gekregen iets te doen. Hij werd binnengehaald en is er direct weer uitgetieft wegens die bizarre Kompany-constructie.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die Vlap toch voor 8 miljoen gekocht of niet?
het feit dat ze 9? maanden hebben gezocht en uiteindelijk bij hem uitkwamen toen hij er net uit gegooid was zegt ook wel wat. De tijd zal leren of het wat gaat worden, over een jaar weten we een stuk meer.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet hier kennelijk de jeugd gaan herstructureren, zorgen dat we weer meetellen.
Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Chelsea is hij daar ook totaal niet in geslaagd (ondanks de mega-budgetten, de naambekendheid van Chelsea en het hypermoderne jeugdcomplex).
Het is een grote naam in het voetbal maar zijn expertise ligt helemaal niet in hetgeen wat men op dit moment Feyenoord voor ogen heeft. Zoals altijd kiest men liever voor de schijnveiligheid van een bekende naam in plaats van te kijken naar waar de club nou eens echt beter van zou kunnen worden op de lange termijn.
We komen ook precies geen buitenspelers te kort, raar gedoe. Een nieuwe spits hebben we echt nodig, en een nieuwe middenvelder kunnen we ook hard gebruiken zolang we uit het poeltje van Fer, Tapia en Ayoub moeten vissen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:46 schreef fetX het volgende:
Been komt met Lens en Linssen aanzetten. Die vent is sinds die 10-0 nederlaag echt niet meer serieus te nemen.
Hij had die Roofe of zo toch ook voor een aardig bedrag gehaald? Zullen het wel zien maar vind het vooral qua profiel een bijzondere keuze. Had liever iemand gehad met een positiever track record en niet een type als Van Geel die gelijk begint met lukraak voor de hand liggende spelers kopen voor veel te veel geld.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja oké dat is inderdaad wel een rare aankoop. Maar verder heeft hij nauwelijks de kans gekregen iets te doen. Hij werd binnengehaald en is er direct weer uitgetieft wegens die bizarre Kompany-constructie.
Ik wil niet kinderachtig zijn maar ik heb niet het idee dat jullie budget hebben voor wat beters? Of wel? Sowieso is scoutingsapparaat bij Feyenoord vrij matig.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:46 schreef fetX het volgende:
Been komt met Lens en Linssen aanzetten. Die vent is sinds die 10-0 nederlaag echt niet meer serieus te nemen.
het gaat er ook om wat er mee gedaan wordt, Feyenoord is zeker niet de enige club waar de scouts gepasseerd worden.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil niet kinderachtig zijn maar ik heb niet het idee dat jullie budget hebben voor wat beters? Of wel? Sowieso is scoutingsapparaat bij Feyenoord vrij matig.
Ik krijg bij Arnesen inderdaad het idee dat het nogal een Van Geel 2.0 is. Zet een redelijke selectie (genoeg voor plek 3 of 4) neer maar gaat de club niet rijker maken.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had die Roofe of zo toch ook voor een aardig bedrag gehaald? Zullen het wel zien maar vind het vooral qua profiel een bijzondere keuze. Had liever iemand gehad met een positiever track record en niet een type als Van Geel die gelijk begint met lukraak voor de hand liggende spelers kopen voor veel te veel geld.
Krijg nog niet direct het idee dat dit de man is om vanaf het fundament weer een goede structuur neer te zetten qua scouting en jeugd. Hopelijk heb ik het gigantisch mis![]()
Jeffrey Bruma incoming.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:23 schreef Generationalpha het volgende:
ijg bij Arnesen inderdaad het idee dat het nogal een Van G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Daar heb je zeker gelijk in. Ben bang dat we nu ook even pas op de plaats moeten doen, de middelen die we afgelopen seizoenen hadden hebben we inmiddels wel verdampt en dan is er ineens een stuk minder mogelijk. Dan kan je -helaas- niet meer je neus ophalen voor een speler van het kaliber Bryan Linssen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil niet kinderachtig zijn maar ik heb niet het idee dat jullie budget hebben voor wat beters? Of wel? Sowieso is scoutingsapparaat bij Feyenoord vrij matig.
Waarschijnlijk, maar beide onnodig. En vraag me af in hoeverre ze echt veel beter zijn dan wat er rondloopt. Dus dan beter niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oké Ruud.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet gewoon doen wat Ajax destijds heeft gedaan: jonge talenten oppikken uit andere landen voor niet al te veel geld. Wel grondig scouten uiteraard. Je hoeft er maar één Eriksen of Vertonghen tussen te hebben en je haalt de investeringen er wel uit.
Je kunt elke euro maar één keer uitgeven en ik zou dat nooit doen aan spelers als Lens, zeker niet als je zelf al jongens als Sinisterra of Azarkan in huis hebt. Wat voegen jongens als Karsdorp of Fer nou echt toe? Ze kosten enkel salaris, ze vertegenwoordigen geen waarde en sportief word je er niet beter van.
Dus meer over de lange termijn plannen en rustig bouwen aan je kapitaal. Ajax is voorlopig niet in te halen en de tweede plek is met het huidige beleid ook ver weg. Derde of vierde word je eigenlijk altijd wel en anders haal je de EL via de beker.
Het punt is alleen wel waarom buitenlandse toptalenten voor Feyenoord zouden kiezen? Dan moet eerst de organisatie en jeugdopleiding helemaal in orde zijn voor ze dat overwegen.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet gewoon doen wat Ajax destijds heeft gedaan: jonge talenten oppikken uit andere landen voor niet al te veel geld. Wel grondig scouten uiteraard. Je hoeft er maar één Eriksen of Vertonghen tussen te hebben en je haalt de investeringen er wel uit.
Je kunt elke euro maar één keer uitgeven en ik zou dat nooit doen aan spelers als Lens, zeker niet als je zelf al jongens als Sinisterra of Azarkan in huis hebt. Wat voegen jongens als Karsdorp of Fer nou echt toe? Ze kosten enkel salaris, ze vertegenwoordigen geen waarde en sportief word je er niet beter van.
Dus meer over de lange termijn plannen en rustig bouwen aan je kapitaal. Ajax is voorlopig niet in te halen en de tweede plek is met het huidige beleid ook ver weg. Derde of vierde word je eigenlijk altijd wel en anders haal je de EL via de beker.
Je kunt niet zomaar een enorm blik aan jonge spelers binnenhalen en er maar blind vanuit gaan dat de nieuwe Eriksen er tussen loopt.quote:
Mouwen opstropen, met het mes tussen de standen spelen zodat tegenstanders weer met de staart tussen de benen huiswaarts keren vanuit de Kuipquote:Op donderdag 5 december 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Feyenoord kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor plek 3.
WERKEN VOOR JE GELD!!!quote:Op donderdag 5 december 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Feyenoord kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor plek 3.
@Drizztquote:Op donderdag 5 december 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zeg toch ook dat ze de talenten grondig moeten scouten? Als jullie geen goed scoutingsapparaat hebben, moet je daar eerst voor zorgen.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar een enorm blik aan jonge spelers binnenhalen en er maar blind vanuit gaan dat de nieuwe Eriksen er tussen loopt.
Zo'n clown (Ruud Gullit) die dat dacht hebben we al eens gehad, dat resulteerde bijna in een faillissement.
Bij Ajax lijkt misschien dat het zo gaat, maar daar zit in de praktijk natuurlijk een briljant scoutingsapparaat achter. Dat apparaat en die mogelijkheden heeft Feyenoord niet.
Je kunt scouten wie je wil uiteindelijk moeten spelers er wel zin in hebben en je moet het geld hebben liggenquote:Op donderdag 5 december 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze de talenten grondig moeten scouten? Als jullie geen goed scoutingsapparaat hebben, moet je daar eerst voor zorgen.
Maar stop alsjeblieft met het halen van oud-spelers en andere Eredivisie-middelmaat.
De absolute toptalenten zullen niet zo snel voor Feyenoord kiezen als ze veel keuzes hebben, maar er is echt wel een categorie waar Feyenoord iets aan heeft.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is alleen wel waarom buitenlandse toptalenten voor Feyenoord zouden kiezen? Dan moet eerst de organisatie en jeugdopleiding helemaal in orde zijn voor ze dat overwegen.
En dat geld ga je niet hebben als je je budget verbrandt door spelers als Fer, Karsdorp en noem ze maar op te halen.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt scouten wie je wil uiteindelijk moeten spelers er wel zin in hebben en je moet het geld hebben liggen
Als ze in de jeugd nou niet lopen, je hebt amper geld voor transfers kom je op een gegeven moment vanzelf bij dat soort namen uit ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dat geld ga je niet hebben als je je budget verbrandt door spelers als Fer, Karsdorp en noem ze maar op te halen.
Dat is een ding dat zeker is maar Feyenoord blijft het probleem houden dat het voor de leeftijdsgroep van zeg maar 16-20 niet zo'n interessante club is. Spelers die niet meteen goed genoeg zijn voor het eerste komen dan in jong Feyenoord terecht wat gewoon een te laag niveau is.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dat geld ga je niet hebben als je je budget verbrandt door spelers als Fer, Karsdorp en noem ze maar op te halen.
De club is al 30 jaar kapot en dat veranderen is inderdaad wel lastig.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze in de jeugd nou niet lopen, je hebt amper geld voor transfers kom je op een gegeven moment vanzelf bij dat soort namen uit ja.
Jullie Ajacieden doen vaak alsof het zo doodeenvoudig is allemaal, terwijl Feyenoord in een compleet andere vijver vist.
Visionair beleid, dat niemand er ooit aan gedacht heeft jong talent te kopen en dat voor veel geld weer door te verkopen.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
Inmiddels vissen we uit een andere vijver ja. Maar ik zie toch veel overeenkomsten met hoe het bij Ajax ging 10-15 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze in de jeugd nou niet lopen, je hebt amper geld voor transfers kom je op een gegeven moment vanzelf bij dat soort namen uit ja.
Jullie Ajacieden doen vaak alsof het zo doodeenvoudig is allemaal, terwijl Feyenoord in een compleet andere vijver vist.
Wat dacht je: Ik nomineer me op de valreep nog even voor de domste post van het jaar?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
De club is al 30 jaar kapot en dat veranderen is inderdaad wel lastig.
Want zwelgen in zelfmedelijden voelt blijkbaar wel lekker voor de bestuurders en de supporters.
Bij Feyenoord blijkbaar al jarenlang niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Visionair beleid, dat niemand er ooit aan gedacht heeft jong talent te kopen en dat voor veel geld weer door te verkopen.
Nou ja, eerst jarenlang lachen om het beleid van Ajax: paar jaar geen kampioen en alleen je talenten voor de hoofdprijs verkopen (wij zijn ajax, wij zijn de rijkste).quote:Op donderdag 5 december 2019 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Visionair beleid, dat niemand er ooit aan gedacht heeft jong talent te kopen en dat voor veel geld weer door te verkopen.
Dat er iets structureels mis zit, lijkt me niet te ontkennen. En dat is niet eens meer te koppelen aan een trainer, bestuur of ondertussen een complete generatie.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dacht je: Ik nomineer me op de valreep nog even voor de domste post van het jaar?
En nu adviseer je Feyenoord dat dus ook maar te doen? Nou zeg.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inmiddels vissen we uit een andere vijver ja. Maar ik zie toch veel overeenkomsten met hoe het bij Ajax ging 10-15 jaar geleden.
Toen haalde Ajax spelers als Kuffour, Atouba, Oleguer, Bakircioglu, Rommedahl, Collins, Delorge, Urzaiz en Luque wat bijna Ajax bijna de kop koste.
Ik ben bang dat ze er gewoon achter zijn gekomen dat de écht grote talenten geen interesse hebben in Feyenoord op dit moment.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij Feyenoord blijkbaar al jarenlang niet.
wie was er toen ook alweer TD?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inmiddels vissen we uit een andere vijver ja. Maar ik zie toch veel overeenkomsten met hoe het bij Ajax ging 10-15 jaar geleden.
Toen haalde Ajax spelers als Kuffour, Atouba, Oleguer, Bakircioglu, Rommedahl, Collins, Delorge, Urzaiz en Luque wat bijna Ajax bijna de kop koste.
Nee, dat adviseer ik niet. Dat gebeurt al!quote:Op donderdag 5 december 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu adviseer je Feyenoord dat dus ook maar te doen? Nou zeg.
Goede spelers kiezen nu eenmaal veel eerder voor Ajax, dat is iets wat niet snel zal veranderen.
Dat begint al bij de jeugd, of denk je dat het puur wanbeleid is van Feyenoord dat wij nooit absolute toppers als Sneijders en v/D Vaart of De Ligt en De Jong hebben rondlopen?
Natuurlijk is het wanbeleid. Wat is het anders?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu adviseer je Feyenoord dat dus ook maar te doen? Nou zeg.
Goede spelers kiezen nu eenmaal veel eerder voor Ajax, dat is iets wat niet snel zal veranderen.
Dat begint al bij de jeugd, of denk je dat het puur wanbeleid is van Feyenoord dat wij nooit absolute toppers als Sneijders en v/D Vaart of De Ligt en De Jong hebben rondlopen?
Daar is iedereen het hier inmiddels wel over eens.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat er iets structureels mis zit, lijkt me niet te ontkennen. En dat is niet eens meer te koppelen aan een trainer, bestuur of ondertussen een complete generatie.
Being second best (of third best, for that matter) ?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wanbeleid. Wat is het anders?
mwa er wordt wel al jaren teveel naar excuses gezocht ipv iets te veranderenquote:Op donderdag 5 december 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier inmiddels wel over eens.
Alleen de emoties (zelfmedelijden, onwil) die jij er aan koppelt slaan natuurlijk als een tang op een varken.
Dat is dan toch wanbeleid als je al jaren voorbij wordt gestreefd door provincieclubjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Being second best (of third best, for that matter) ?
Dat gebeurde bij Ajax ook jarenlang, en nu het lek boven lijkt komen de praatjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is dan toch wanbeleid als je al jaren voorbij wordt gestreefd door provincieclubjes.
Rotterdam (eo) is nog steeds een van de grootste bronnen van voetbaltalenten, dat weet je niet goed uit te buiten.
Rotterdam zit vol voetbaltalent alleen moeten er bij de scouts koppen rollen.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is dan toch wanbeleid als je al jaren voorbij wordt gestreefd door provincieclubjes.
Rotterdam (eo) is nog steeds een van de grootste bronnen van voetbaltalenten, dat weet je niet goed uit te buiten.
dat is ook maar tijdelijk hoor, als er geen Europese competitie komt stort dat ook weer inquote:Op donderdag 5 december 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij Ajax ook jarenlang, en nu het lek boven lijkt komen de praatjes.
klopt, dat was ook wanbeleidquote:Op donderdag 5 december 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij Ajax ook jarenlang, en nu het lek boven lijkt komen de praatjes.
die zin klopt nietquote:Op donderdag 5 december 2019 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom vaak naar Rotterdam, maar ik kan wel 1 ding zeggen dat er veel voetbaltalenten in Rotterdam te vinden zijn dan in Amsterdam. Het is gewoon zo
Zo zwart wit als jij het stelt is het allemaal niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, dat was ook wanbeleid
En dan nog is Ajax nooit zo diep door het ijs gezakt.
ok, ga zo door danquote:Op donderdag 5 december 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo zwart wit als jij het stelt is het allemaal niet.
Er zijn minstens 60 clubs in Europa met twee, drie keer de begroting van Feyenoord die jaloers naar de prestaties van Ajax kijken.
Zowel sportief als qua transfers.
Koester je zegeningen zou ik zeggen
Er zitten al weer allemaal engnekken in die bestuursraad, dus het is een kwestie van tijd voor alles instort ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook maar tijdelijk hoor, als er geen Europese competitie komt stort dat ook weer in
Hier geniet je wel van zeker. Voer je deze debiele act nu ook op in het PSV-topic?quote:
zolang het in de Europese top blijft groeien qua omzet wordt die afstand steeds groter en kan je die voor NL al megasalarissen niet meer betalen, dus het is aanhaken of afhaken.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten al weer allemaal engnekken in die bestuursraad, dus het is een kwestie van tijd voor alles instort ja.
Laat je niet zo kennen man.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier geniet je wel van zeker. Voer je deze debiele act nu ook op in het PSV-topic?
rustig vriend rustigquote:Op donderdag 5 december 2019 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier geniet je wel van zeker. Voer je deze debiele act nu ook op in het PSV-topic?
Het is behoorlijk irritant dat mensen ineens doen alsof Ajax de norm is waaraan elke club zich zou moeten spiegelen.quote:
Ooit komt Feyenoord terug dan lachen we ze allemaal uit. Geduld makker.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is behoorlijk irritant dat mensen ineens doen alsof Ajax de norm is waaraan elke club zich zou moeten spiegelen.
Lijkt me heel sterk dat dat ooit nog gaat gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ooit komt Feyenoord terug dan lachen we ze allemaal uit. Geduld makker.
op zich is het vrij normaal om je te willen optrekken aan de beste van de competitie, dat is het minimale niveau wat je zou moeten halen om zelf de beste te worden al leiden er uiteraard meer wegen naar Rome en zijn het de CL inkomsten die de hele boel enorm scheef trekken.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is behoorlijk irritant dat mensen ineens doen alsof Ajax de norm is waaraan elke club zich zou moeten spiegelen.
Je maakt zelf wel constant de vergelijking.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben gekkere dingen gezien. Ik kan niet 1 2 3 opkomen op iets heel geks, maar ik kom hier misschien later op terug.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat dat ooit nog gaat gebeuren.
Oké maxi-mus.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt zelf wel constant de vergelijking.
Ik heb liever dat ze een keer zelf met iets komen waardoor zaken structureel verbeteren, maar blijkbaar is dat allemaal extreem lastig.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich is het vrij normaal om je te willen optrekken aan de beste van de competitie, dat is het minimale niveau wat je zou moeten halen om zelf de beste te worden al leiden er uiteraard meer wegen naar Rome en zijn het de CL inkomsten die de hele boel enorm scheef trekken.
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Suarez is het bewijs dat Studio Sport scouting wel kan lonen
Het is bij Ajax ook ineens van vrijwel niks naar bijna alles gegaan. Van jarenlang gezien het budget nationaal en internationaal zwaar onderpresteren naar ineens veruit de beste Nederlandse ploeg en Europese subtop. Dat moet je niet als de norm zien. Net als dat we het kampioensjaar voor ons niet als de norm meer kunnen zien helaas.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
RINGELINGEDquote:Op donderdag 5 december 2019 12:26 schreef Grifte het volgende:
toont ook wel aan hoe moeilijk het is maar de basis was wel financieel goed beleid en daar begint het toch wel mee, zonder geld valt er geen beleid te voeren.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is bij Ajax ook ineens van vrijwel niks naar bijna alles gegaan. Van jarenlang gezien het budget nationaal en internationaal zwaar onderpresteren naar ineens veruit de beste Nederlandse ploeg en Europese subtop. Dat moet je niet als de norm zien. Net als dat we het kampioensjaar voor ons niet als de norm meer kunnen zien helaas.
Gelukkig heb jij al de wildcard voor de finalesquote:Op donderdag 5 december 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dacht je: Ik nomineer me op de valreep nog even voor de domste post van het jaar?
Mwah, de continue cash-instroom bij Ajax is zó enorm dat het niet zó moeilijk is om financieel goed beleid te voeren, zelfs geflopte spelers leveren tientallen miljoenen op. Als je het elftal van 14/15 ziet van Ajax vraag je je echt af waar ze in vredesnaam mee bezig waren. Bij een andere club was dergelijk beleid al een keer afgestraft, Ajax heeft gewoon opnieuw kunnen proberen tot het een keer goed viel (zolang er geen belachelijke financiële risico’s werden genomen uiteraard, het is sterk geweest dat Ajax zich daar nooit tot toe heeft laten verleiden). Vorig jaar viel het dus opeens goed, met nadruk op opeens. Na Heracles-uit leek het seizoen compleet te mislukken, en in drie maanden is het opeens één van de beste seizoenen uit de clubhistorie geworden. Gezamenlijk met de instorting van PSV en whatever de fuck Feyenoord doet is het gat dan ook echt geslagen.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
toont ook wel aan hoe moeilijk het is maar de basis was wel financieel goed beleid en daar begint het toch wel mee, zonder geld valt er geen beleid te voeren.
Het had niet veel gescheeld of Ziyech had bij Feyenoord gespeeld.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt.
Het klinkt totaal belachelijk als je zegt dat een Suarez bij Feyenoord had kunnen belanden.
Maar het had wel gekund.
Niet helemaal mee eens, daar begon men pas met minder uit te geven dan erin kwam toen Cruijff de boel had wakker geschut. in de jaren van De Boer werd er echt goed op het geld gelet en de basis gelegd om beleid te maken en dan ging het meer om zeg maar 3 jaar een bepaalde begroting te kunnen voeren zonder afhankelijk te zijn van europees voetbal of zelfs CL en ondanks dat zag je nog dat het sportieve achterbleef met die EL finale nog als een lichtpuntje tussendoor.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, de continue cash-instroom bij Ajax is zó enorm dat het niet zó moeilijk is om financieel goed beleid te voeren, zelfs geflopte spelers leveren tientallen miljoenen op. Als je het elftal van 14/15 ziet van Ajax vraag je je echt af waar ze in vredesnaam mee bezig waren. Bij een andere club was dergelijk beleid al een keer afgestraft, Ajax heeft gewoon opnieuw kunnen proberen tot het een keer goed viel (zolang er geen belachelijke financiële risico’s werden genomen uiteraard, het is sterk geweest dat Ajax zich daar nooit tot toe heeft laten verleiden). Vorig jaar viel het dus opeens goed, met nadruk op opeens. Na Heracles-uit leek het seizoen compleet te mislukken, en in drie maanden is het opeens één van de beste seizoenen uit de clubhistorie geworden. Gezamenlijk met de instorting van PSV en whatever de fuck Feyenoord doet is het gat dan ook echt geslagen.
Bij Feyenoord ligt het anders, na het plotse kampioensjaar hebben ze even de kans gehad weer definitief aan te haken, dat is compleet mislukt en dan is het ook gelijk weer even klaar.
Rutten wordt daarvoor nog steeds bedankt.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of Ziyech had bij Feyenoord gespeeld.
Morgen Ajax-Willem II. Alles of niets voor de Tilburgers.quote:Op donderdag 5 december 2019 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Rutten wordt daarvoor nog steeds bedankt.
Stuur die gozer lekker terug naar Rome. Wordt niks meer.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp wordt geopereerd en is zes weken uit roulatie
Huurcontract per direct ontbinden. Probleem van AS Roma.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Genot.quote:Mark Koevermans is de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. Valentijn Driessen is niet te spreken over de voormalig tennisser. In het programma Veronica Inside haalt de journalist een opmerkelijk interview aan met Koevermans.
Driessen brengt een boek onder de aandacht waar onder meer Koevermans aan het woord komt, dat afgelopen mei is uitgebracht. De nieuwe algemeen directeur van Feyenoord vertelt daarin: ''Naarmate ik ouder word weet ik steeds beter waar ik goed in ben en vooral ook waar ik helemaal niet goed in ben. Ik zou bijvoorbeeld nooit algemeen directeur van Feyenoord willen worden omdat ik denk dat ik daar echt een aantal competenties in mis om dat goed te kunnen. Dan komen er zaken op mijn bordje waar ik niet gelukkig van word. Daar wordt mijn omgeving en ook Feyenoord niet gelukkig van,'' aldus Koevermans.
''Dit lijkt natuurlijk helemaal nergens op,'' reageert Driessen. ''Als ik mijn chef hoor zeggen dat hij helemaal geen chef van deze toko wil zijn, dan vraag ik me af 'wat doe je hier dan?' Dit gaat natuurijk als een lopend vuurtje bij het personeel. Dit is natuurlijk verschrikkelijk pijnlijk. Normaal gesproken kun je dan geen directeur van Feyenoord blijven, vind ik dan. Hij is doodsbang dat dit naar buiten zou komen en dat is nu het geval.''
Waarom heeft Koevermans dan ja gezegd? ''Die gasten (Vrienden van Feyenoord, red) willen dat natuurlijk. Die willen een marionet als directeur. Dat is natuurlijk wel handig en dan blijf je de boel bepalen. Ik heb dit gelezen en nu weet ik wel genoeg. Iedereen weet door wie hij gestuurd word. Als je dit in mei zegt betekent het niet dat je vier maanden later wel over alle competenties beschikt.''
https://www.fr12.nl/nieuw(...)uiten-zou-komen.html
Aan wat? Z’n chat-duim omdat hij zo driftig aan het antwoorden was op de uitdagende pubertjes op social media?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 21:39:57@Frekie Ik ben volledig ongeschikt als coach van Roger Federer. Kijken of het werkt! reageer retweet
Haha. Ja, dit kan echt alleen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:17 schreef Haringkop het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 21:39:57@:Frekie Ik ben volledig ongeschikt als coach van Roger Federer. Kijken of het werkt! reageer retweet
KeinGeloelGenotquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:17 schreef Haringkop het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 21:39:57@:Frekie Ik ben volledig ongeschikt als coach van Roger Federer. Kijken of het werkt! reageer retweet
die topics kunnen wel samengevoegd wordenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:07 schreef fetX het volgende:
Koevermans![]()
Dit is er één voor het parodie topic.
FC Bollywoodquote:Op zaterdag 7 december 2019 07:13 schreef onlogisch het volgende:
Woorden schieten hiervoor tekort. We zijn nieteens meer een parodie op een club. Het is allemaal veel erger.
Ik heb hier geen woorden voor
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
die topics kunnen wel samengevoegd worden
sterktequote:Op zaterdag 7 december 2019 07:13 schreef onlogisch het volgende:
Woorden schieten hiervoor tekort. We zijn nieteens meer een parodie op een club. Het is allemaal veel erger.
Schaamteloos.quote:Op zaterdag 7 december 2019 07:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt totaal niet geschikt als assistent.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben totaal niet geschikt om Advocaat op te volgens als hoofdtrainer @:Feyenoord
Wie wil er met mij mee als assistent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van alles is weer waardeloos.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:16 schreef Oldground het volgende:
OP V2OldgroundGod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch gaat dit fixen.
Goedkope doelpuntgarantie tot in ieder geval komende zomer.twitter:DIM_Oficial twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 00:02:03🔴🔵1⃣4⃣ 👆 #Grac14sMatador. Que seás feliz, Germán. 👏 Gracias eternas por todo, esta es tu casa para siempre. Todos los éxitos al máximo artillero del equipo de sus amores. Goleador, goleador, #Cano goleador. 👉 https://t.co/auTP0olQUe. https://t.co/4a5p5ARq3e reageer retweet
Linkje transfermarkt.nl?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:25 schreef Oldground het volgende:
Goedkope doelpuntgarantie tot in ieder geval komende zomer.twitter:DIM_Oficial twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 00:02:03🔴🔵1⃣4⃣ 👆 #Grac14sMatador. Que seás feliz, Germán. 👏 Gracias eternas por todo, esta es tu casa para siempre. Todos los éxitos al máximo artillero del equipo de sus amores. Goleador, goleador, #Cano goleador. 👉 https://t.co/auTP0olQUe. https://t.co/4a5p5ARq3e reageer retweet
Nou ja liever jij dan onlogisch ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2019 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet geschikt als assistent.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja liever jij dan onlogisch ofzo
Het is jammer dat hij zo'n zwakke verslaggeefster tegenover zich heeft staan.quote:Op zondag 8 december 2019 11:35 schreef Oldground het volgende:
Mark Koevermans staat zich even uit zijn veelbesproken boekpassage te lullen op Fox Sports.
Ik denk dat ze het ook een beetje sneu vind voor hem.quote:Op zondag 8 december 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij zo'n zwakke verslaggeefster tegenover zich heeft staan.
Een ervaren rot zou 'm fileren.
@GGMM en ik hebben dat mededogen niet op FOK!quote:Op zondag 8 december 2019 11:37 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook een beetje sneu vind voor hem.
Als je dacht dat de mobiele website niet nog minder gebruiksvriendelijk kon worden...quote:Op zondag 8 december 2019 12:07 schreef Oldground het volgende:
Die nieuwe advertenties hier zijn echt kut trouwens.
Dit ja.quote:
Teletekst al op 818?quote:Op zondag 8 december 2019 12:14 schreef Ifrane het volgende:
Heb weer nul vertrouwen, maar weer braaf in mijn Feijenoord hempie op de bank zitten schelden vanmiddag.
quote:Op zondag 8 december 2019 12:14 schreef Ifrane het volgende:
Heb weer nul vertrouwen, maar weer braaf in mijn Feijenoord hempie op de bank zitten schelden vanmiddag.
Ik dacht dat illegale streams en handel niet besproken mocht worden?quote:Op zondag 8 december 2019 12:19 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Neejoh, Fox Sports op mijn Dreamboxie.
Waar zie je mij dat bespreken?quote:Op zondag 8 december 2019 12:23 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat illegale streams en handel niet besproken mocht worden?
Volkomen terecht. Het is immers gewoon een overtreding.quote:Op zondag 8 december 2019 12:27 schreef DaMart het volgende:
Wel achterlijk dat pas een half uur later de strafschop wordt gegeven...
Ja maar laat dan niet zo lang doorspelen voor je hem geeft.quote:Op zondag 8 december 2019 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Het is immers gewoon een overtreding.
Je hebt het toch duidelijk over je dreamboxie wat gewoon een apparaat is waar je illegaal mee kijkt. Dat het niveau van de mods de laatste paar jaar naar beneden keldert wordt weer eens pijnlijk duidelijk hier.quote:
Zeker. Met moeite eventueel een punt.quote:Op zondag 8 december 2019 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het alweer gezien, dit wordt een extreem bizarre en rommelige pot
Bij Rijnmond werden ze behoorlijk gek netquote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef fetX het volgende:
Hoeveelste pingel is dit tegen trouwens? 4e of zo?
In de Eredivisie valt het wel mee, derde ofzo? Dan ook nog drie in de Europa League natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef fetX het volgende:
Hoeveelste pingel is dit tegen trouwens? 4e of zo?
Ja met EL. Allemaal van die gigantisch domme overtredingen. Die handsbal van Ié bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 december 2019 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de Eredivisie valt het wel mee, derde ofzo? Dan ook nog drie in de Europa League natuurlijk.
Totaal ongeschikt als verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 8 december 2019 12:37 schreef Haringkop het volgende:
Fer doet weer alles fout vandaag. Gelukkig toch een zekerheidje bij ons..
Deed het vorige week nog best goed, valt wel bizar tegen vandaag.quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Totaal ongeschikt als verdedigende middenvelder.
Straks al het kunstgras weg krijg je er knollen tuinen voor terug.quote:Op zondag 8 december 2019 12:41 schreef Haringkop het volgende:
Wat is er met dat veld daar gebeurt joh?
Maar dat heeft die jongen altijd, dat inconsistentequote:Op zondag 8 december 2019 12:39 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Deed het vorige week nog best goed, valt wel bizar tegen vandaag.
Scharreltje appte mij net of ze kan langskomen, als deze teringzooi aan blijft houden ben ik geneigd ja te zeggen en het ook vanavond terug te kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
Als dit zo doorgaat ga ik het straks lekker afzetten en een boekje lezen en kijk ik wel de hoogtepunten (lol) terug vanavond.
Neuken of hiernaar kijken, ik zou het wel wetenquote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Scharreltje appte mij net of ze kan langskomen, als deze teringzooi aan blijft houden ben ik geneigd ja te zeggen en het ook vanavond terug te kijken.
Maar goed, hopelijk stelt Feijenoord ons niet teleur.
Die is al een paar weken vreselijk slecht.quote:Op zondag 8 december 2019 12:47 schreef Haringkop het volgende:
Jens vandaag ook weer als vanouds. Kaartje op zak en veelvuldig balverlies.
Dat gevoel heb ik bij wel meer spelers...quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet Malacia dat ie op voetbal zit?
Het is net of het EK Turnen gehouden wordt ofzoquote:Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef Haringkop het volgende:
Het GelreDome en deze ambiance passen ook perfect bij het niveau van deze wedstrijd.
En het helpt uiteraard ook niet dat je geen spits hebt... Jørgenson kan je ondertussen ook wel afschrijvenquote:Op zondag 8 december 2019 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat me blijft verbazen is dat spelers zoveel tijd hebben en het dan nog consequent blijven volhouden om een bal áchter de speler te passen ipv in de loop, waardoor het hele spel nog trager wordt en elke snelle aanval bij voorbaat al om zeep is geholpen.
Je moet hier met een snelle spits spelen, zoveel ruimte voor een counter.quote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het helpt uiteraard ook niet dat je geen spits hebt... Jørgenson kan je ondertussen ook wel afschrijven
Mwoah, het plaatselijke bierelftal speelt ook op een voetbalveld, dus dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op zondag 8 december 2019 12:51 schreef Maastoren het volgende:
Elke keer als ik Feyenoord kijk dan zie ik dingen gebeuren die ik nog nooit gezien heb op een voetbal veld.
Oneens, PEC was gisteren slechterquote:Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is echt onderkant Jupiler League niveau hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |