John de Wolfquote:Op woensdag 4 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wie was nou de laatste echte clubvoetballer bij ons? Zonder de terugkomst van Kuyt en Van Persie mee te tellen.
Dat eerste lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Ahmadi en Vilhena staan beiden in de top 10 meest gespeelde Eredivisie-wedstrijden bij Feyenoord 1 aller tijden, dus in principe zijn dat best wel clubspelers. vBeek zit inmiddels ook al aan zijn achtste seizoen. Toornstra en Vermeer aan hun zesde, Botteghin, vdHeijden en Tapia aan hun vijfde.
Vermeer is een eckte Feyenoorder.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, Ahmadi en Vilhena staan beiden in de top 10 meest gespeelde Eredivisie-wedstrijden bij Feyenoord 1 aller tijden, dus in principe zijn dat best wel clubspelers. vBeek zit inmiddels ook al aan zijn achtste seizoen. Toornstra en Vermeer aan hun zesde, Botteghin, vdHeijden en Tapia aan hun vijfde.
Je hebt gelijk, de lijst van transfermarkt.nl is niet correct.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me heel erg sterk.
De Taap serieus aan zijn vijfde?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bart Goor past niet echt in dit lijstjequote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
Philippe Leonard
Jean
Gerson Magrao
Aleksandar Ignjatovic
Soren Larsen
Mohammed Abubakari
Bart Goor
Michael Lumb
Manteiga
Adil Auassar
Lee Chun Soo
Labinot Harbuzi
Ivan Bandalovski
Michael Brown
Michal Janota
Harmeet Singh
Krisztian Simon
Wesley Verhoek
AZ?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
Pijnlijk dat een club met amper de helft qua begroting je zo compleet voorbij heeft gestreefd.
En niemand die iets doet.
WillemIIquote:Op donderdag 5 december 2019 12:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
AZ?
Erg sneu maar ik gun het ze wel. Daar wordt wel goed beleid gevoerd in tegenstelling tot die kneuzen in het Maasgebouw.
Laten we beide clubs aanhouden. Ik kan moeilijk haten op de terechte successen van deze clubs.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ik zat eigenlijk aan Willem II te denken, maar nu je het zo zegt.
Het is niet eens zozeer wanbeleid of een teringzooi, meer een totaal gebrek aan het implementeren van welke vorm van innovatie dan ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laten we beide clubs aanhouden. Ik kan moeilijk haten op de terechte successen van deze clubs.
Zolang die teringzooi bij ons aanhoudt zal onze jeugd en eerste elftal onder deze clubs (AZ met name) doen. Ik hoop dat dat heel gauw verandert. Maar het zal wel niet.
het is tenminste geen weggegooid geldquote:Op donderdag 5 december 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
Die miljoenen-investering in dat vernieuwde jeugdcomplex is op deze manier eigenlijk ook weggegooid geld.
Al schijnt O19 geen wedstrijd meer gemist te hebben sinds de kritiek op Dirk
De nieuwe Ronaldo komt er aantwitter:Varkenoordfan twitterde op woensdag 04-12-2019 om 20:54:32Feyenoord delivers 11 (!) players for KNVB U14 trials. The most of all clubs. Yiandro Raap, Zepiqueno Redmond, Tim Haksteeg, Troy Moses, Sam Ringeling, Mohamed Fuaad, Furkan Ulutas, Ronaldo Hiwat, Avery Appiah, Ivanildo Da Silva Mendes and Zino Sneijer are selected. reageer retweet
Je had het beter in een paar goede beleidsbepalers kunnen stoppen. Nu heb je dan wel een redelijk modern complex, maar de grote talenten kiezen alsnog voor andere clubs omdat elke vorm van visie of perspectief ontbreekt.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is tenminste geen weggegooid geld
en het zal zeker even duren voor ze dat weer hebben recht gezet, wat dat betreft heeft Van Geel wel heel veel gekost.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had het beter in een paar goede beleidsbepalers kunnen stoppen. Nu heb je dan wel een redelijk modern complex, maar de grote talenten kiezen alsnog voor andere clubs omdat elke vorm van visie of perspectief ontbreekt.
Zepiquenoquote:Op donderdag 5 december 2019 12:26 schreef Grifte het volgende:
De nieuwe Ronaldo komt er aantwitter:Varkenoordfan twitterde op woensdag 04-12-2019 om 20:54:32Feyenoord delivers 11 (!) players for KNVB U14 trials. The most of all clubs. Yiandro Raap, Zepiqueno Redmond, Tim Haksteeg, Troy Moses, Sam Ringeling, Mohamed Fuaad, Furkan Ulutas, Ronaldo Hiwat, Avery Appiah, Ivanildo Da Silva Mendes and Zino Sneijer are selected. reageer retweet
Is men überhaupt al begonnen met rechtzetten dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het zal zeker even duren voor ze dat weer hebben recht gezet, wat dat betreft heeft Van Geel wel heel veel gekost.
dat zal jij beter weten, ik denk dat Arnesen zich eerst op het eerste zal richten om te kijken of hij daar in het winter transfer window nog wat aan kan doen en dan pas de jeugdopleiding doorlichtenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Is men überhaupt al begonnen met rechtzetten dan?
Bij Feyenoord is veel te lang geluisterd naar de stem van oude iconen. Die moet je serieus nemen in waar ze kennis van hebben maar die moet je niet gaan volgen in het wel of niet nut hebben van bepaalde fysieke inspanningsmethodieken of mentale begeleiding.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet eens zozeer wanbeleid of een teringzooi, meer een totaal gebrek aan het implementeren van welke vorm van innovatie dan ook.
Je wordt voorbijgestreefd niet omdat het een chaos is, maar omdat je zelf als club al decennia volledig stilstaat en anderen wel mee gaan met de tijd.
Arnesen heeft er bij Anderlecht een puinhoop van gemaakt dus waarom hij het hier beter zou moeten gaan doen is me vooralsnog een raadsel.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal jij beter weten, ik denk dat Arnesen zich eerst op het eerste zal richten om te kijken of hij daar in het winter transfer window nog wat aan kan doen en dan pas de jeugdopleiding doorlichten
Zelden zo'n onzin gelezen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is veel te lang geluisterd naar de stem van oude iconen. Die moet je serieus nemen in waar ze kennis van hebben maar die moet je niet gaan volgen in het wel of niet nut hebben van bepaalde fysieke inspanningsmethodieken of mentale begeleiding.
Hoe vaak hebben we het vermoeiende ‘in de tijd van Israel/van Hanegem/Moulijn in de loop der jaren wel niet voorbij horen komen’
Cruyff was de beste, maar rookte ook en is gestorven aan longkanker.
Haksteeg, wat een naamquote:Op donderdag 5 december 2019 12:26 schreef Grifte het volgende:
niet zo enorm gevolgd dus geen idee in hoeverre hij verantwoordelijk was voor die puinhoop maar kan me niet voorstellen dat hij achter het Kompany als speler/trainer plan stond.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnesen heeft er bij Anderlecht een puinhoop van gemaakt dus waarom hij het hier beter zou moeten gaan doen is me vooralsnog een raadsel.
Wat hebben de clubiconen nu weer misdaan? Ons allergrootste club-icoon heeft nota bene als belangrijkste klankbord een column in een landelijk sufferdje (tegenwoordig nog achter de betaalmuur ookquote:
Sam Ringelingquote:Op donderdag 5 december 2019 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haksteeg, wat een naam
Perfecte pleintjesvoetballer naam
Hij heeft daar maar een paar maanden gezeten, maar 8 miljoen aftikken voor zo'n Vlap is toch wel meteen een pijnlijke misser.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo enorm gevolgd dus geen idee in hoeverre hij verantwoordelijk was voor die puinhoop maar kan me niet voorstellen dat hij achter het Kompany als speler/trainer plan stond.
voordeel bij Feyenoord is dat er geen geld is om over de balk te gooienquote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft daar maar een paar maanden gezeten, maar 8 miljoen aftikken voor zo'n Vlap is toch wel meteen een pijnlijke misser.
Ze hebben zelf niks misdaan, maar ze hebben wel invloed op hoe de club benaderd wordt doordat mensen hun mening gaan overnemen. Gebrek aan innovatie hangt daar wel mee samen wanneer mensen als van Hanegem bepaalde ontwikkelingen gaan ridiculiseren en afdoen als moderne onzin.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hebben de clubiconen nu weer misdaan? Ons allergrootste club-icoon heeft nota bene als belangrijkste klankbord een column in een landelijk sufferdje (tegenwoordig nog achter de betaalmuur ook) .
Doet ook allerminst ter zake aangezien de huidige malaise louter een gevolg is van een gebrek aan expertise en bereidwilligheid tot innovatie organisatiebreed. Direct ingegeven door de recente beleidsbepalers. Daar is geen clubicoon bij betrokken geweest. Of je moet op de dubieuze inbreng van Dirk Kuyt doelen, dan heb je op zich nog wel een aardig punt.
Ik weet niet in hoeverre je je hebt ingelezen maar Arnesen heeft niet echt schuld aan wat er bij Anderlecht is gebeurd. Enige fout van hem was daar überhaupt instappen.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnesen heeft er bij Anderlecht een puinhoop van gemaakt dus waarom hij het hier beter zou moeten gaan doen is me vooralsnog een raadsel.
quote:Op donderdag 5 december 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
voordeel bij Feyenoord is dat er geen geld is om over de balk te gooien
Hij heeft die Vlap toch voor 8 miljoen gekocht of niet?quote:Op donderdag 5 december 2019 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je je hebt ingelezen maar Arnesen heeft niet echt schuld aan wat er bij Anderlecht is gebeurd. Enige fout van hem was daar überhaupt instappen.
Ja oké dat is inderdaad wel een rare aankoop. Maar verder heeft hij nauwelijks de kans gekregen iets te doen. Hij werd binnengehaald en is er direct weer uitgetieft wegens die bizarre Kompany-constructie.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die Vlap toch voor 8 miljoen gekocht of niet?
het feit dat ze 9? maanden hebben gezocht en uiteindelijk bij hem uitkwamen toen hij er net uit gegooid was zegt ook wel wat. De tijd zal leren of het wat gaat worden, over een jaar weten we een stuk meer.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet hier kennelijk de jeugd gaan herstructureren, zorgen dat we weer meetellen.
Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Chelsea is hij daar ook totaal niet in geslaagd (ondanks de mega-budgetten, de naambekendheid van Chelsea en het hypermoderne jeugdcomplex).
Het is een grote naam in het voetbal maar zijn expertise ligt helemaal niet in hetgeen wat men op dit moment Feyenoord voor ogen heeft. Zoals altijd kiest men liever voor de schijnveiligheid van een bekende naam in plaats van te kijken naar waar de club nou eens echt beter van zou kunnen worden op de lange termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |