Dat gevoel heb ik bij wel meer spelers...quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet Malacia dat ie op voetbal zit?
Het is net of het EK Turnen gehouden wordt ofzoquote:Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef Haringkop het volgende:
Het GelreDome en deze ambiance passen ook perfect bij het niveau van deze wedstrijd.
En het helpt uiteraard ook niet dat je geen spits hebt... Jĝrgenson kan je ondertussen ook wel afschrijvenquote:Op zondag 8 december 2019 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat me blijft verbazen is dat spelers zoveel tijd hebben en het dan nog consequent blijven volhouden om een bal áchter de speler te passen ipv in de loop, waardoor het hele spel nog trager wordt en elke snelle aanval bij voorbaat al om zeep is geholpen.
Je moet hier met een snelle spits spelen, zoveel ruimte voor een counter.quote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het helpt uiteraard ook niet dat je geen spits hebt... Jĝrgenson kan je ondertussen ook wel afschrijven
Mwoah, het plaatselijke bierelftal speelt ook op een voetbalveld, dus dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op zondag 8 december 2019 12:51 schreef Maastoren het volgende:
Elke keer als ik Feyenoord kijk dan zie ik dingen gebeuren die ik nog nooit gezien heb op een voetbal veld.
Oneens, PEC was gisteren slechterquote:Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is echt onderkant Jupiler League niveau hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |