Ik wel! Waar was dat ook weer....? Ik heb er ook een filmpje van gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2019 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat vind ik dan wel weer erg
Gelukkig nog nooit live gezien.
Ik zie op mijn werk niet zo veel niet-Nederlandse ouderen, maar als ik ze zie dan zij ze per definitie veel minder gezond dan de Nederlandse ouderen. Veel hart- en vaatziekten, diabetes etc. Veel leefstijlgerelateerd, helaas.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij die laatste groep probeer ik te praten over zout en suiker inname. Vrijwel onbegonnen werk. Ik heb nog nooit zo vaak zout en suiker gekocht in mijn leven als de afgelopen 4 jaar.
Ja, best welquote:
Er is natuurlijk onvoldoende vermogen in het kerkwezen, hun kerkschatten, hun vastgoed en grondbezit, en de bankreservers wereldwijd, om zoiets futiels als stroom te bekostigen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best welBij die van Fles branden nog best veel kaarsjes. Het voelt zo gek. Een euro voor een beetje stroom.
quote:Alleen al in de noordelijke provincies heeft de Protestantse Kerk in Nederland 151,7 miljoen euro op rekeningen staan.
Ik ken iemand die bij de verzekeringsmaatschappij voor kerken in Nederland werkt. Er zijn weinig bedrijven zķ rijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:28 schreef fietsie het volgende:
Er is natuurlijk onvoldoende vermogen in het kerkwezen, hun kerkschatten, hun vastgoed en grondbezit, en de bankreservers wereldwijd, om zoiets futiels als stroom te bekostigen.
een duppie he. Je ziet dat ik er 20 cent in gooi en dan gaan er 2 lichtjes brandenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best welBij die van Fles branden nog best veel kaarsjes. Het voelt zo gek. Een euro voor een beetje stroom.
Maar zo zie ik dus ook nepkerstbomenquote:
Dat snap ik. En ergens ook weer nietquote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dus ook nepkerstbomen
Oh, het was een euro in die kathedraal in Praagquote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
een duppie he. Je ziet dat ik er 20 cent in gooi en dan gaan er 2 lichtjes branden
Ik heb ooit gewerkt voor een organisatie die voorheen verbonden was aan de kerk. Toen het seculier werd, zijn een aantal medewerkers mee overgenomen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de verzekeringsmaatschappij voor kerken in Nederland werkt. Er zijn weinig bedrijven zķ rijk.
Rook weer niks trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit gewerkt voor een organisatie die voorheen verbonden was aan de kerk. Toen het seculier werd, zijn een aantal medewerkers mee overgenomen.
Die konden gewoon hypotheken afsluiten bij de baas voor 0,3% rente of zoiets. En ook andere leningen
quote:
Ze hebben mijn berichtje wel gelezen.. Geen reactie gehad.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
En nul reactie vanuit het bedrijf ook.
Inmiddels heb ik een 06 nummer gevonden. Ik geef ze nog een paar dagen en dan ga ik bellen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze hebben mijn berichtje wel gelezen.. Geen reactie gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |