Flikker dat lelijke ding aub wegquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
wie heeft die foto uit de op eigk gemaakt
Krijg je er zucht van?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker dat lelijke ding aub weg
O zie nu pas wat het isquote:
Vind het wel bij ONZ SC passenquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O zie nu pas wat het is
Ik doe geen drugs.
Het is gewoon een oerlelijk plaatje..
Zucht om te slaan.
Dat is ook het leukste om samen te doen. Time trials tegen elkaar en iedere seconde eruit persenquote:
Okequote:Op dinsdag 3 december 2019 22:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is ook het leukste om samen te doen. Time trials tegen elkaar en iedere seconde eruit persen
Ja hier verlang ik echt naar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat gun ik jou ook hoor. Alleen spelen is lang niet zo leuk
Hoe kan je nou fan zijn van een hoopje stofquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
praatte laatst met jongen en zijn favoriete artiest was avicci lol
En toen reageerde jij met So wake me up when it's all over?quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
praatte laatst met jongen en zijn favoriete artiest was avicci lol
Dat moet een vervelende ervaring voor je zijn geweestquote:
Nee hoor, ik kon hem goed verstaan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet een vervelende ervaring voor je zijn geweest
Traumatiserend!quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet een vervelende ervaring voor je zijn geweest
Ah fijn! Kon je je tenminste een beetje voorbereiden op de anale vernederenquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon hem goed verstaan.
Spelfout, helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah fijn! Kon je je tenminste een beetje voorbereiden op de anale vernederen
wasdaquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist ispy gezien. Weer eens leuk tv-concept voor de verandering
Vanaf maandag 2 december is het nieuwe programma I Spy te zien op NPO 3. Hierin volgen veertien gewone Nederlanders een opleiding tot spion, met als ultieme doel: zelfstandig uitgezonden worden op een buitenlandse missie. Spanning gegarandeerd.quote:
Al eens gezien en ik vond het kinderachtig en zieldodendquote:Op dinsdag 3 december 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist ispy gezien. Weer eens leuk tv-concept voor de verandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |