SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Hier lees ik dat ze nog iets langer dan 3 maanden moeten wachten voor ze is uitgeteld? In dat artikel doen ze uitkomen dat ze op het laatst loopt, zou ene kant wel mooi zijn, ben namelijk bang dat Cees de geboorte nu niet meer zal meemaken ☹quote:Op woensdag 4 december 2019 12:49 schreef Appeltje het volgende:
Meisje voor Romy en Cemal
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ampaign=Headliner.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 04-12-2019 15:19:40 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 4 december 2019 15:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hier lees ik dat ze nog iets langer dan 3 maanden moeten wachten voor ze is uitgeteld? In dat artikel doen ze uitkomen dat ze op het laatst loopt, zou ene kant wel mooi zijn, ben namelijk bang dat Cees de geboorte nu niet meer zal meemaken ☹Dat zou jammer zijn, want Cemal was erg gek op Cees (meen ik mij te herinneren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, hij noemt hem ook nog steeds utopiavaderquote:Op woensdag 4 december 2019 15:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, want Cemal was erg gek op Cees (meen ik mij te herinneren)
Er komt vast nog wel een SeeS=Bijna dood Show, en een SeeS=Nu echt dood Show waar alle UTO- Huichelaartjes van vroeger&nu mogen krokodilletranenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, hij noemt hem ook nog steeds utopiavader
Ja en Jessie die er uitvaartdiensten wilde houden. Brrrr 1+1🙄quote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een SeeS=Bijna dood Show, en een SeeS=Nu echt dood Show waar alle UTO- Huichelaartjes van vroeger&nu mogen krokodilletranen
SeeS was namelijk een echt Showman.. en iedereen houd van 'm, zolang de schijnwerpers en de cams aan staan..
Ziek ja, en misselijk irritant zijn shine halen over SeeS' ruggetje .. alle belangstelling is meegenomen.. Hard&Zieligquote:Op woensdag 4 december 2019 15:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en Jessie die er uitvaartdiensten wilde houden. Brrrr 1+1🙄
Ik geloof dat het vanuit Cemal wel gemeend is, weet nog hoe blij hij was dat Cees hem hielp zijn vader te schrijven.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een SeeS=Bijna dood Show, en een SeeS=Nu echt dood Show waar alle UTO- Huichelaartjes van vroeger&nu mogen krokodilletranen
SeeS was namelijk een echt Showman.. en iedereen houd van 'm, zolang de schijnwerpers en de cams aan staan..
Ja bah, begrijp ook niet dat ze daar zo ver in gaanquote:Op woensdag 4 december 2019 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziek ja, en misselijk irritant zijn shine halen over SeeS' ruggetje .. alle belangstelling is meegenomen.. Hard&Zielig
Is ook zo, in dat filmpje van laatst dat Cemal een verrassingsfeestje voor cees had georganiseerd kwam het allemaal ten sprake. Daar spreken ze ook uit de hoop te hebben dat Cees de geboorte mee mag makenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:28 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vanuit Cemal wel gemeend is, weet nog hoe blij hij was dat Cees hem hielp zijn vader te schrijven.
Ja correct en een kwalquote:Op woensdag 4 december 2019 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
https://streamable.com/g0ou8quote:Op woensdag 4 december 2019 16:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is ook zo, in dat filmpje van laatst dat Cemal een verrassingsfeestje voor cees had georganiseerd kwam het allemaal ten sprake. Daar spreken ze ook uit de hoop te hebben dat Cees de geboorte mee mag maken
quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden,de première van YT kanaal Jens en Adriaan.
Leuk! het begint alleen niet zo best, vegan zijn.... je levensstijl en veganistisch eten, bezig zijn met het milieu en dan blazen beide een ballon opquote:
Was Alexandra er? Mariska heeft meerdere keren gevraagd, : "je komt toch wel?"quote:Op woensdag 11 december 2019 17:07 schreef DaniqueV het volgende:
Maris goed buiten aangekomen
https://www.instagram.com/p/B57rYPspWrH/?hl=nl
Nee ze was er niet, geen idee waarom niet. Ik las dat iemand in de cos zei omdat ze een sollicitatie had maar ik kan daar niets over terug vinden. Terwijl ze wel vanalles deelt. IN haar stories heeft ze het over de kapper en dat ze aan Maris denkt en ik zie bij Maris een filmpje staan en daar heeft ze Lex aan de telefoon, hoor Lex iets zeggen over heimwee maar haal daar ook niet uit waarom ze er niet was.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Was Alexandra er? Mariska heeft meerdere keren gevraagd, : "je komt toch wel?"
Dank je wel voor het plaatsen DaniqueV, ik lees het graag.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee ze was er niet, geen idee waarom niet. Ik las dat iemand in de cos zei omdat ze een sollicitatie had maar ik kan daar niets over terug vinden. Terwijl ze wel vanalles deelt. IN haar stories heeft ze het over de kapper en dat ze aan Maris denkt en ik zie bij Maris een filmpje staan en daar heeft ze Lex aan de telefoon, hoor Lex iets zeggen over heimwee maar haal daar ook niet uit waarom ze er niet was.
https://www.instagram.com/p/B57rYPspWrH/
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dank je wel voor het plaatsen DaniqueV, ik lees het graag.
Brandon krijgt veel support op social mediaquote:Op woensdag 11 december 2019 19:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Graag gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:33 schreef jasoe het volgende:
[..]
Brandon krijgt veel support op social media
Merel, Mootie zag het goedquote:
en wallen en duimtandjesquote:Op woensdag 11 december 2019 22:29 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Onmiskenbaar, toen al een onuitstaanbare kop.
Ja ziet ze ook, vind die tiffin ook leuk maar sjee zeg 60 euro voor kleine uitvoeringquote:Op woensdag 11 december 2019 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Charlotte ziet er goed uit zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:22 schreef DaniqueV het volgende:
Gisteren zat Lexy bij de kapper helemaal in het oosten van het land in Westervoort voor extensions. Heb niets gelezen over een sollicitatie, wel dat zij om een leuke baan vraagt.
https://www.instagram.com/p/B554vKDHpv2/?hl=nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde, in Utopia was ze ook al 3x nix.. baggerzooi, wel lief gedaan maar is wéér Nixquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lotus heeft maar weer eens filmpje gedeeld op Youtube
[ afbeelding ]
Nou ja zeg, dat programma is er toch al? Je kon Beau amper verstaan met haar accent...quote:Op woensdag 11 december 2019 22:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ziet ze ook, vind die tiffin ook leuk maar sjee zeg 60 euro voor kleine uitvoering
[ afbeelding ]
Wie kijkt dit (soort) programma('s) in vredesnaam? Lifestyle, business, huisdieren, familie.. Dus eigenlijk een programma over álles..?quote:Op maandag 16 december 2019 09:37 schreef juul. het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)resenteren-bij-sbs6/
Wat een heerlijk wijf, man,manquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lotus heeft maar weer eens filmpje gedeeld op Youtube
[ afbeelding ]
Verkapt reclameblokquote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Wie kijkt dit (soort) programma('s) in vredesnaam? Lifestyle, business, huisdieren, familie.. Dus eigenlijk een programma over álles..?
Dit is denk ik weer een verbastering van dat andere programma, Wat Jasoe al zegt, het is een verkapt reclameprogramma. En als je zoekt op diegene die achter die programma's zit kom je veel dingen tegen op internetquote:Op maandag 16 december 2019 08:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat programma is er toch al? Je kon Beau amper verstaan met haar accent...
Ow Jessie heb ik niet gezien hoor. Alleen Romy en Beau, het was idd een reclame programma, daarom heb ik het snel uitgezet..quote:Op maandag 16 december 2019 14:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dit is denk ik weer een verbastering van dat andere programma, Wat Jasoe al zegt, het is een verkapt reclameprogramma. En als je zoekt op diegene die achter die programma;s zit kom je veel dingen tegen op internet![]()
Mijn god Jessie presenteren, die gast heeft totaal geen uitstraling![]()
![]()
Juul zet dit hier net neerquote:Op maandag 16 december 2019 14:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow Jessie heb ik niet gezien hoor. Alleen Romy en Beau, het was idd een reclame programma, daarom heb ik het snel uitgezet..
Ow niet te filmen zeg...Maar hij is al snel bezig zijn televisiecarrière op poten te zetten, of zou dit een bonus zijn, die hem beloofd is? Wat kan er fout gaan met zo een programma? Eigen initiatief wordt niet gewaardeerd hoorquote:Op maandag 16 december 2019 14:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juul zet dit hier net neer
UTO / Het Grote Social Media-topic #102
1 reclamebrokquote:Op maandag 16 december 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow niet te filmen zeg...Maar hij is al snel bezig zijn televisiecarrière op poten te zetten, of zou dit een bonus zijn, die hem beloofd is? Wat kan er fout gaan met zo een programma? Eigen initiatief wordt niet gewaardeerd hoor
quote:Op maandag 16 december 2019 09:37 schreef juul. het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)resenteren-bij-sbs6/
wat heeft ze aan haar achterwerk??quote:Op dinsdag 17 december 2019 04:26 schreef mario390 het volgende:
16.12gisteren plaatste zij dat
[ afbeelding ]
niks hoor,, nur haar kontquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
wat heeft ze aan haar achterwerk??
Topquote:Op woensdag 18 december 2019 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
Pfff snel beetje bijgelezen, dankzij de boeren dik 2 uur in de file gestaanen ben net pas thuis, gauw snelle hap eten hahaha . Ondertussen fok en iinsta aan het lezen
[ afbeelding ]
Hij staat niet op de foto met Merel?
[ afbeelding ]
HEMELquote:Op woensdag 18 december 2019 20:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dat gezicht ook van die vrouw erachter![]()
[ afbeelding ]
Nee heeft hij door Dylan in Utopia laten zettenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
HEMEL
had hij altijd al die lelijke tattoo?
Hij heeft zich vol laten baggeren ... ook nog zn linker onderbeen ... Nu had ie geen toestemming van pappa en mamma nodig ...quote:Op woensdag 18 december 2019 22:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee heeft hij door Dylan in Utopia laten zetten, later ook nog aan beide kanten daarvan wat borstvulling maar die zien er helemaal vervaagd uit
Ja eeuwig zonde. Voor de goede orde , ik ben absoluut niet tegen tattoos alleen dan wel goed en mooi gezet ;-)quote:Op donderdag 19 december 2019 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft zich vol laten baggeren ... ook nog zn linker onderbeen ... Nu had ie geen toestemming van pappa en mamma nodig ...
Ga zo ook even checkenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Inmiddels wordt de social media door de finalisten behoorlijk gebruikt, behalve door Hiske maar dat is begrijpelijk. ..
Die reactie van de mensen op de achtergrond.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:27 schreef DaniqueV het volgende:
merel_utopia2
Nᥲ 15 mᥲᥲᥒdᥱᥒ ᥕᥱᥱr thᥙιs!
[ afbeelding ]
Mariska ziet er ook echt goed uit weer, Ik herkende haar gisteren haast niet op de caps.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:21 schreef DaniqueV het volgende:
Gerrit en Joaquin
[ afbeelding ]
joaquin_utopia
Vandaag iedereen opgewacht die nog uit Utopia moest komen.
En wat ben ik blij dat m'n maat weer buiten is!
Leuk om iedereen weer te zien! En ontmoet te hebben!
#Utopia#maatjes#gezelligheid#happy#sbs6
[ afbeelding ]
Moet van gisteren zijn, hij kwam 18 dec binnen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
jessievandegraafofficial
Vandaag stopt @:utopia_nl en precies 1 jaar geleden reed ik de poorten van Utopia 2 binnen. Heb de titel niet gepakt maar heb in dit jaar wel mijn passie teruggevonden! Ik ga vol gas door met het maken van muziek, jullie kunnen de komende weken meerdere nummers van mij verwachten. Ook staan er nog een aantal dingen op de planning waardoor jullie mij zelfs kunnen blijven zien! Hierover hou ik jullie natuurlijk via mijn Instagram op de hoogte ❤️ Liefs Jessie #goodtimestocome #toffetony #utopia
1 d.
fabiola_volkers
Trots! Yeah✨
9 u.
Profielfoto van jessievandegraafofficial
jessievandegraafofficial
@:fabiola_volkers ❤️
9 u.
Ja mensen knappen snel op als ze Utopia uitgaan, blijft apart om dat te zienquote:Op donderdag 19 december 2019 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Mariska ziet er ook echt goed uit weer, Ik herkende haar gisteren haast niet op de caps.
Is ook van gisteren, onder dat bericht staat 1d ( = 1 dag) betekend dat het al een dag op insta staatquote:Op donderdag 19 december 2019 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet van gisteren zijn, hij kwam 18 dec binnen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Komt ook door de camera's die gebruikt werden in Utopia. Je zag dat verschil al bij items van Shownieuws of de vlogjes die ze maakte. Er zat permanent een filter op die camera's van Talpa. Een grauwe sluier.
Het heeft helemaal niets met een grauwe sluier te maken, het heeft te maken met de situatie. Camera's, mics, mensen met wie je een soort van strijd voert waarvan je niet weg kan lopen en zeer zeker een febo die misschien niet stuurt maar op zeker dingen voorstelt en aanraadt, een situ dus waar je, op dat moment, niet uit weg kunt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Komt ook door de camera's die gebruikt werden in Utopia. Je zag dat verschil al bij items van Shownieuws of de vlogjes die ze maakte. Er zat permanent een filter op die camera's van Talpa. Een grauwe sluier.
toch als haar jemand zo schminktquote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef DaniqueV het volgende:
Euhmmmm.ik haal hier echt geen Mariska uit.![]()
Hang je daar aan de muur als wildvreemd persoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt wel of ze haar billen heeft laten verdikken , vreselijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
wat heeft ze aan haar achterwerk??
Geweldig!quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
https://www.elfyourself.com/?mId=74096770
Met het terrein van Utopia1 schijnt ook nog steeds niks gebeurd te zijn dus ook met dit terrein zal het alleen slopen, opruimen en egaliseren worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk maakt Wim Vroege nog even wat afbouw foto's voor op FB. Heel benieuwd wat er met het terrein gaat gebeuren. Dit was in ieder geval de Febo eindregie; het hol van de leeuw.
https://www.facebook.com/(...)14084&type=3&theater
Ik las dat er een nieuwbouwwijk komt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met het terrein van Utopia1 schijnt ook nog steeds niks gebeurd te zijn dus ook met dit terrein zal het alleen slopen, opruimen en egaliseren worden.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met het terrein van Utopia1 schijnt ook nog steeds niks gebeurd te zijn dus ook met dit terrein zal het alleen slopen, opruimen en egaliseren worden.
Koekieloekiequote:Op zaterdag 21 december 2019 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/B6TYvu3paMx/
Als dat geen neuken wordt..quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/B6TYvu3paMx/
Ik zie Jessie op zijn kop als ik naar dat bos kijk. Aan de onderkant zijn kleine armpjes en in het midden zijn kleine harde piemeltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LotusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NicolineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
SanneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ManonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TimothySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RamonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MadiliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaomiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
WimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twins Demi & FaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DemiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RomySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GiorgioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BaldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
HuubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RobinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChristelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BillySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
JoaquinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DominiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RowenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessie2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
SennaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ArmandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BjornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VanessaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
VictoriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TinekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JessievdgraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CharlotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BenjaminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EmilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TillyB op 21-12-2019 19:33:06 ]TEAM BAKSTEEN![]()
KarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AdriaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BrendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BrittSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TillyB op 21-12-2019 19:45:45 ]TEAM BAKSTEEN![]()
RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LindySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JaccoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MehmetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KevinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
NicoleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JohanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RuudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoydSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ElzewiekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LindaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Megan/MichaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
CemalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RenéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChippSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RianneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RienkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JeroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TamlynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IsabellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ArjunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN![]()
Till
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Dat zijn de meeste bewoners inderdaad, aandachtsgeile losers die dachten wereldberoemd te worden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
uhmmmmis dat niet wat teveel van het goede?
No buddiesSOONY![]()
absoluut, nergens geen talenten, dus dan maar de makkelijke wegquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste bewoners inderdaad, aandachtsgeile losers die dachten wereldberoemd te worden.
No buddiesMake trouble not war![]()
Ik vind het geweldig! Ben weer helemaal bijquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
uhmmmmis dat niet wat teveel van het goede?
![]()
![]()
Pagina moest wel even flink laden, maar wel een mooi aantal plaatjes, merci Tilly.
btw.
Knap van Chipp dat hij in een korte tijd zijn gewicht bijna heeft verdubbeld.![]()
die had hij altijd al hoorquote:Op zondag 22 december 2019 04:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zin ze al klaar met eten, en god allemachtig, die neus van Jessie![]()
ow ik dacht een busbaan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las dat er een nieuwbouwwijk komt.![]()
@TillyB kurva en dat met zieke klauwtjes
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moest wel 2 stappen achter hem staan anders leek ze zo fors![]()
![]()
Ik heb niets voorbij zien komenquote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef yaello het volgende:
[..]
Is Mariska al bij Cees langs geweest?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
https://www.instagram.com/christelutopia2fanpage/
Sinds het einde van Utopia zijn die twee onafscheidelijk.![]()
Die vinger mag je letterlijk nemen. Haar enige doel als 'DJ' zijnde was om een vinger in de pap te hebben bij de optredens van Jessie.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die enge vinger brrrrrrrrrrrrrrrrrrAaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Het is meer een naam voor iemand die gaat optreden voor kinderen of een personage in een kinderfilm, zoals Bassie en Adriaan-films.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:05 schreef spapaars het volgende:
Toffe Tony, hoe verzin je het.
Niemand die je dan nog serieus neemt.![]()
Ja haha zoiets als: de avonturen van toffe Tony en dikke diva..quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is meer een naam voor iemand die gaat optreden voor kinderen of een personage in een kinderfilm, zoals Bassie en Adriaan-films.![]()
Gat in de markt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja haha zoiets als: de avonturen van toffe Tony en dikke diva..![]()
![]()
*geschopt*Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
als ik naar dat cafe wil krijg ik heel toepasselijk het volgendequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk niet, dat geneuk was allemaal "Show" vanaf dag één al duidelijk wat Frannie's act wasquote:![]()
Alle duifjes op de dam, ze echt helemaal losquote:![]()
![]()
![]()
![]()
En volgens mij is deze ook van Merel, die houd er wel van om meerdere insta's en zo erop na te houden.
https://www.instagram.com/merel_panter_diva_utopia2/Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Is Franny al ergens op social media verschenen?quote:![]()
Jawel maar haar vorige Insta schijnt gehackt te zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is Franny al ergens op social media verschenen?zal het ww ik wil piemel geweest zijn?
Ze heeft nu weer een nieuwe, en ik kijk net, staat ook op prive nu![]()
Voor de liefhebbers, studentenwoning Gerrit.
Volgens mij heeft hij nog geen nieuwe telefoongekocht, geluid is dus bagger![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is Franny al ergens op social media verschenen?![]()
![]()
Frutsel heeft ook een insta:quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is Franny al ergens op social media verschenen?
https://www.instagram.com/franny_utopia/Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
En nog eentje van Lotus (sorry stond er al een tijdje)
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Frutsel heeft ook een insta:
https://www.instagram.com/franny_utopia/![]()
Was samen met Jens aan het bakkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is Franny al ergens op social media verschenen?![]()
![]()
Oh FB van Frutsel:
https://www.facebook.com/franny.utopia.14Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Mein Himmelquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En nog eentje van Lotus (sorry stond er al een tijdje)![]()
![]()
Met alles is het duidelijk dat ze een rol speelden.
Waar ze de ergste vijanden waren in Utopia, blijken het de beste vrienden te zijn daarbuiten, en misschien ook al vooraf.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef mario390 het volgende:
In Tirol
sanne werkt daar met en leukie![]()
Dit lijkt Heerenveen wel.Kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:08 schreef DaniqueV het volgende:
Met Ikbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeahhh Franny blij, 10.000 volgers, bedankt!
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
past die auto wel bij haar maat ... ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat had je goed gezien,quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit lijkt Heerenveen wel.Kan het mis hebben.Jens ging ook naar Mylene toe, waarom Ikbal bij hem was, geen idee, of ze elkaar toevallig tegenkwamen?
jens_utopia2
•
Station HeerenveenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Geen idee, ik vind het zulke leuke auto's vooral die in de lichtblauwe kleur en dan de binnenkant ook zo mooi, beetje oude stijlquote:Op zaterdag 28 december 2019 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
past die auto wel bij haar maat ... ?
Alsof ze tussen de klapdeuren heeft gezeten. haar hele gezicht is misvormd door het zo smal te maken![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 14:45:12 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:24 schreef DKUp het volgende:
Meertje overkill GENIETON![]()
Jens de Trol
“KAAAAik Ik bEN EuHn kiND!”
![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ze heeft steeds zo een uitgerekt gezicht...quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja joh, ze filtert zichzelf mooi glad en slankquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:38 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze heeft steeds zo een uitgerekt gezicht...IK heb geen idee hoe het werkt maar schijnbaar kan je allerlei filters met je mobiel gebruiken. Ze laat alleen wel haar ene wenkbrauw zo maf omhoog staan
![]()
Hier kan je ook zien dat de verhoudingen niet meer kloppen, ene kant zie je de deur schreef lopen. Plus kijk naar die sierlatjes op de deur, links is de onderkant breder dan die aan de bovenkant, bovenkant links loopt bovenaan naar links terwijl die dan ook naar rechts moet uitwijken als je kijkt naar de rechterkant deur![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 15:54:00 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Best wel vol bij de buren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:05 schreef DaniqueV het volgende:
Voor de liefhebberskom op panters
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel vol bij de buren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef DKUp het volgende:
Vreselijk kut die aandachtsgeile figuren.Is het erg als ik zeg dat ik wel benieuwd ben hoeveel gasten erop af komen,quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf nog al wat.. nog steeds om te kotsen dat kind..zal ze foto's gaan plaatsen
![]()
Die toffe Tony past zo goed bij der, die voelt zich al helemaal DE artiesthij is vanmorgen al druk met toffe Tony foto's bezig geweest, interview in een blad vanwege die cd "voor" Cees, ik ga het niet eens plaatsen, zo moe van die gast.
Die gaat echt wel foto’s plaatsen..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik wel benieuwd ben hoeveel gasten erop af komen,zal ze foto's gaan plaatsen
![]()
Die toffe Tony past zo goed bij der, die voelt zich al helemaal DE artiesthij is vanmorgen al druk met toffe Tony foto's bezig geweest, interview in een blad vanwege die cd "voor" Cees, ik ga het niet eens plaatsen, zo moe van die gast.
![]()
![]()
Ze hangen er met de benen uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Die gaat echt wel foto’s plaatsen..![]()
Ow wacht...... daar is het zomers op
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 16:32:34 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Oh die twee verneukte Utopia aardig met pesten, neuken en kankeren op alles en iedereen.
Oh ja die familie van Jessie (V) was helemaal kut
SOONY![]()
Het was druk zo te zienquote:
https://www.facebook.com/kelly.demarco.98
[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 19:21:03 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:en vriendinnen
Maar 17 januari een herkansing.
Zeg maar nee, dan krijg je er 2![]()
![]()
die reacties erbij![]()
https://www.facebook.com/(...)1537/?type=3&theaterLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 19:45:46 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Inderdaad die reactiesquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]en vriendinnen
Maar 17 januari een herkansing.
Zeg maar nee, dan krijg je er 2![]()
![]()
die reacties erbij![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)1537/?type=3&theater![]()
![]()
En dat terwijl de toegang gewoon gratis isquote:dat hadden Jessie en Merel er trouwens afgeknipt?
merel_panter_diva_utopia2
Yeahhhhh eindelijk met neef Michael❤❤❤❤
.
.
#herenigen #herenigd #eindelijk #merel #michael #family #familie #cafescheffers #schefferscafe #neefmichael #❤❤❤❤❤ @mbrwrss
42 m.
[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 20:25:04 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Zoontje van Isa, lekker ventje hoor met mooie grote kijkers![]()
[ Bericht 32% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2019 20:31:32 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Je kan bij Bas en Do nu dingen bestellen/kopen als crowfunding ivm hun te openen restaurant
Ze hebben ook een eigen munt ontworpen ervoor.
https://new-vegas.nl/crowdfunding/Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Bedelen dus, die ½dooie luie lul en zijn Jankmuiltje, in en in triestquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:43 schreef DaniqueV het volgende:
Je kan bij Bas en Do nu dingen bestellen/kopen als crowfunding ivm hun te openen restaurant
Ze hebben ook een eigen munt ontworpen ervoor.
https://new-vegas.nl/crowdfunding/![]()
Ja maar je krijgt er wel iets voor terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bedelen dus, die ½dooie luie lul en zijn Jankmuiltje, in en in triesten moet zeggen, vind de ontwerpen wel mooi bedacht
logo vind ik ook leuk
![]()
Beter dan al die zooi toen in Utopia.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Zijn mini urns voor gecremeerde dieren .. briljantquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar moet wel zeggen vind de ontwerpen wel mooi bedacht![]()
Beter dan al die zooi toen in Utopia, logo vind ik ook leuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn mini urns voor gecremeerde dieren .. briljant![]()
![]()
lekker ding blijf je toch ook
![]()
merel_panter_diva_utopia2
Door de Crew met golfkarretjes van het terrein naar de buitenwereld gereden!!🐆❤.
.
#utopia2 #merelu2 #utopiaterrein #binnendepoort #buitenwereld #golfkar #crew #utopiacrew #bewoondewereld #bijnaechtbuiten #🐆❤
6 d.
Franny wordt door Pa Dalton afgeleverd....quote:![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Franny wordt door Pa Dalton afgeleverd....![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
[..]
Franny wordt door Pa Dalton afgeleverd....
Lekker respectvol.![]()
![]()
Wtfquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:08 schreef juul. het volgende:
https://www.doneeractie.nl/help-laura-op-weg/-40436
Wat een gebedel![]()
Echt te erg.. student met weinig geld![]()
Ze volgde gewoon een opleiding naast haar werk![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 14:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://voertuig.net/kenteken/ZK881Z
[ afbeelding ]
https://www.utopiatvshow.(...)jn-opa-op-te-zoeken/
Dat is toevallig.![]()
![]()
![]()
wat een speurwerk, geweldig
![]()
Make trouble not war![]()
[..]
Franny wordt door Pa Dalton afgeleverd....
Goh... je verwacht het nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef juul. het volgende:
Hoe verrassend, het is uit tussen Jessie en Merel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef juul. het volgende:
![]()
Dat is ook snel na het einde van Utopia, nog sneller dan ik dacht
Waar staat dit? Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef juul. het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waar staat dit? Hoe weet je dit?
Bij de berichtjes aan de zijkantquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oh zeg, instagram van Merel of Jessie?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
In het verhaal op de instagram van Merel, iets van prioriteitenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oh zeg, instagram van Merel of Jessie?![]()
![]()
Dank je,quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij de berichtjes aan de zijkant
Kan iemand het bericht in dit topic plaatsen?![]()
Ach, jeetje, nou kom op, de streams op Merel en we gaan weer cossen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef juul. het volgende:
Ze heeft alles op de poster na, verwijdert van Jessie![]()
Ik heb er een screenshot van gemaakt, zou alleen niet weten hoe die hier naar toe te krijgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dank je, maar zij hebben dit zelf niet geschreven op hun insta,
Kan iemand het bericht in dit topic plaatsen?
Natuurlijk heeft Merel dit zelf geplaatst, zij heeft het wachtwoord![]()
Is al gelukt,quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb er een screenshot van gemaakt, zou alleen niet weten hoe die hier naar toe te krijgen
bedankt Poezewoes, zo dus Jessie zijn keuze en Merel heeft het op insta gezet.![]()
Jessie gaat toch werken bij een middagprogramma SBS?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef jasoe het volgende:
Toffe Tony’s carrière is natuurlijk booming nu. Geen tijd voor liefde, onze rappert.![]()
Ja, samen met die Uto1’ersquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jessie gaat toch werken bij een middagprogramma SBS?![]()
![]()
Was te verwachten. Ik heb ook een beetje het idee dat het 'sprookje' Jessie/Merel in stand gehouden moest worden tijdens en vlak na Utopia van de Febo, om het nog een beetje geloofwaardig te houden. Jessie is beter af met iemand die ook qua uiterlijk beter bij hem past. Het gaat hem goed.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Zou het nog doorgaan samen dj'tje spelen?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Luister niet naar die monotone gejank van Jessie
Denk het wel, vond hun relatie toch al heel zakelijk, met weinig liefde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
Zou het nog doorgaan samen dj'tje spelen?
Kuste haar regelmatig buiten om het op de streams een beetje geloofwaardig te doen lijken..![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Nog sneller dan verwacht, dacht die zullen de schijn nog wel ff ophouden maar ze zagen elkaar al maar heel weinig, laatste keer was nog voor de kerstdagenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Laura heeft haar auto total loss gereden, gelukkig zelf alleen een hersenschudding. maar meerdere oud Utopianen vragen nu aandacht hiervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Meest grappige is nu ook nog, Jessie en Merel betwiste Gerrit van nep doen richting Franny, die 2 zoeken elkaar dus nog wel op, hebben elkaar al vaker gezien nadat ze eruit kwamen![]()
En meneer Jessie was zo gek met Merel, nou je ziet het, meneer de artiest![]()
![]()
Denk als Merel dat te zien krijgt van Jessie en die 25 kilo die ze moest afvallen van hem, ze hem af gaat branden tot op de enkels
Dat dusquote:
Daar staat het sukkeltje, zijn liedje zoals hij zelf zegt en denkt , te rappenin een parkeergarage
[ Bericht 13% gewijzigd door DaniqueV op 31-12-2019 16:46:05 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
die titel, ik hoef je niet te missen.
en dan een lege parkeerplek![]()
![]()
OMG
Beetje sneu eerder. Vooral om het kenteken zo neer te zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een speurwerk, geweldig
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
echt lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Beetje sneu eerder. Vooral om het kenteken zo neer te zetten.
die post jessie toch gewoon zelf in zijn filmpje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Beetje sneu eerder. Vooral om het kenteken zo neer te zetten.
maar verder, scherp gevonden!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ja ging om de datumquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die post jessie toch gewoon zelf in zijn filmpje.
maar verder, scherp gevonden!Make trouble not war![]()
Moet zeggen dat Jessie wel doorpakt na Utopia, bij Gerrit is het echter nog steeds lang leven de lol. Zo kom je er niet gast...
De rap van Jessie is ten opzichten van ander zichzelf benoemde rappers wel goed te verstaan. Ik hou er persoonlijk niet van, maar dat doet verder niet ter zaken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja zij is goed bezigquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: