Ga zo ook even checkenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Inmiddels wordt de social media door de finalisten behoorlijk gebruikt, behalve door Hiske maar dat is begrijpelijk. ..
Die reactie van de mensen op de achtergrond.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:27 schreef DaniqueV het volgende:
merel_utopia2
Nᥲ 15 mᥲᥲᥒdᥱᥒ ᥕᥱᥱr thᥙιs!
[ afbeelding ]
Mariska ziet er ook echt goed uit weer, Ik herkende haar gisteren haast niet op de caps.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:21 schreef DaniqueV het volgende:
Gerrit en Joaquin
[ afbeelding ]
joaquin_utopia
Vandaag iedereen opgewacht die nog uit Utopia moest komen.
En wat ben ik blij dat m'n maat weer buiten is!
Leuk om iedereen weer te zien! En ontmoet te hebben!
#Utopia#maatjes#gezelligheid#happy#sbs6
[ afbeelding ]
Moet van gisteren zijn, hij kwam 18 dec binnen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
jessievandegraafofficial
Vandaag stopt @:utopia_nl en precies 1 jaar geleden reed ik de poorten van Utopia 2 binnen. Heb de titel niet gepakt maar heb in dit jaar wel mijn passie teruggevonden! Ik ga vol gas door met het maken van muziek, jullie kunnen de komende weken meerdere nummers van mij verwachten. Ook staan er nog een aantal dingen op de planning waardoor jullie mij zelfs kunnen blijven zien! Hierover hou ik jullie natuurlijk via mijn Instagram op de hoogte ❤️ Liefs Jessie #goodtimestocome #toffetony #utopia
1 d.
fabiola_volkers
Trots! Yeah✨
9 u.
Profielfoto van jessievandegraafofficial
jessievandegraafofficial
@:fabiola_volkers ❤️
9 u.
Ja mensen knappen snel op als ze Utopia uitgaan, blijft apart om dat te zienquote:Op donderdag 19 december 2019 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Mariska ziet er ook echt goed uit weer, Ik herkende haar gisteren haast niet op de caps.
Is ook van gisteren, onder dat bericht staat 1d ( = 1 dag) betekend dat het al een dag op insta staatquote:Op donderdag 19 december 2019 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet van gisteren zijn, hij kwam 18 dec binnen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Komt ook door de camera's die gebruikt werden in Utopia. Je zag dat verschil al bij items van Shownieuws of de vlogjes die ze maakte. Er zat permanent een filter op die camera's van Talpa. Een grauwe sluier.
Het heeft helemaal niets met een grauwe sluier te maken, het heeft te maken met de situatie. Camera's, mics, mensen met wie je een soort van strijd voert waarvan je niet weg kan lopen en zeer zeker een febo die misschien niet stuurt maar op zeker dingen voorstelt en aanraadt, een situ dus waar je, op dat moment, niet uit weg kunt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Komt ook door de camera's die gebruikt werden in Utopia. Je zag dat verschil al bij items van Shownieuws of de vlogjes die ze maakte. Er zat permanent een filter op die camera's van Talpa. Een grauwe sluier.
toch als haar jemand zo schminktquote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef DaniqueV het volgende:
Euhmmmm.ik haal hier echt geen Mariska uit.![]()
Hang je daar aan de muur als wildvreemd persoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt wel of ze haar billen heeft laten verdikken , vreselijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
wat heeft ze aan haar achterwerk??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |