Zit wat in.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit dus. Het verliest voor mij het hele nut van het nummer. Dat overdreven gebrul en orkest erachter vind ik niet passen bij het ingetogen en depressieve gevoel van het originele. Zal misschien wel aan mij liggen of zo.
Exact dit.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het verliest voor mij het hele nut van het nummer. Dat overdreven gebrul en orkest erachter vind ik niet passen bij het ingetogen en depressieve gevoel van het originele.
Nick Drake is crimineel onderschat in dit smakeloze wansmaaklandje.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Toch jammer dat er zo weinig mensen op Nick Drake stemmen.
Mwah, valt wel mee. Bij de echt muziekliefhebbers niet. Bij het grote publiek gewoon onbekend, want nooit hitjes gehad.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nick Drake is crimineel onderschat in dit smakeloze wansmaaklandje.
Stuur een berichtje naar Blof dat je nog wel wat nummers weet waar ze iets mee zouden kunnenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Bij de echt muziekliefhebbers niet. Bij het grote publiek gewoon onbekend, want nooit hitjes gehad.
Misschien als Disturbed nu een van zijn nummers zo coveren... nee, laat maar
Nederland kent dus weinig muziekliefhebbers, met andere woorden.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Bij de echt muziekliefhebbers niet. Bij het grote publiek gewoon onbekend, want nooit hitjes gehad.
Misschien als Disturbed nu een van zijn nummers zo coveren... nee, laat maar
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stuur een berichtje naar Blof dat je nog wel wat nummers weet waar ze iets mee zouden kunnen
Hm...dat zou best bløffiaans kunnen klinken....quote:De tijd vertelde me je bent zeldzaam zeldzame vondst
Een vertroebelde genezing voor een geest die gonst
En de tijd vertelde me vraag niet om meer
Op een dag vindt onze oceaan zijn oever weer...
Het gros van de mensen "vind alles wel leuk" wat ze regelmatig op de radio horenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland kent dus weinig muziekliefhebbers, met andere woorden.
Dat is ook altijd de strijdkreet bij die shuffle het gehele jaar: "ik vind alles wel leuk Metallica, Andre Hazes, Queen". En daarna stemmen ze alle vijf de keuzes weg.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Het gros van de mensen "vind alles wel leuk" wat ze regelmatig op de radio horen
Of Trains van Porcupine Treequote:Op woensdag 4 december 2019 11:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Albert Hammond. Of Locomotive Breath van Jethro Tull
* cafca noteert die laatste voor het 2e lijstje
Helemaal juist, dit maakt dat het via de vrije keuze vrijwel een kansloze zaak is om erin te komen. Een progressieve(re) redactie zou gewoon 1 of 2 signature songs van bands van deze grootte toevoegen (zeker als die nummers als gewoon op de Radio 2-playlist staan zoals Bloodbuzz Ohio). Ik begreep dat ze in de eerste jaren wel de Top zoveel van de Snob 2000 overnamen, maar dat is helaas verleden tijd.quote:Op maandag 2 december 2019 13:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat misschien lastig is bij al deze artiesten is dat ze niet echt grote hits hebben. Ook onder fans is er volgens mij geen enkele consensus over welk nummer van pakweg Alt-J nu het beste is. Dat maakt het lastiger om in de lijst te komen dan als je een one hit wonder bent.
Het grote merendeel is gewoon nieuwsgierig naar alle vijf mogelijkheden. Ik mocht van de zomer ook een keer meedoen. Meteen the Clash met should I stay or should I go als eerste. "AAN!"quote:Op woensdag 4 december 2019 15:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd de strijdkreet bij die shuffle het gehele jaar: "ik vind alles wel leuk Metallica, Andre Hazes, Queen". En daarna stemmen ze alle vijf de keuzes weg.
Of Trains across the sea van the Silver Jews, maar David Berman gaat zelf mét dodenbonus de lijst niet halen dit jaarquote:Op woensdag 4 december 2019 15:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Of Trains van Porcupine Tree
Dat is hoe je het hoort te spelen. Hulde!quote:Op woensdag 4 december 2019 15:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het grote merendeel is gewoon nieuwsgierig naar alle vijf mogelijkheden. Ik mocht van de zomer ook een keer meedoen. Meteen the Clash met should I stay or should I go als eerste. "AAN!"
Eigenlijk zouden de radio-dj's hun macht gewoon ten goede moeten gebruiken hierin. Af en toe eens wat Alt-J of vergelijkbaar draaien tijdens hun shift. Dan ben je er zo.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal juist, dit maakt dat het via de vrije keuze vrijwel een kansloze zaak is om erin te komen. Een progressieve(re) redactie zou gewoon 1 of 2 signature songs van bands van deze grootte toevoegen (zeker als die nummers als gewoon op de Radio 2-playlist staan zoals Bloodbuzz Ohio). Ik begreep dat ze in de eerste jaren wel de Top zoveel van de Snob 2000 overnamen, maar dat is helaas verleden tijd.
40-45%quote:Op woensdag 4 december 2019 17:10 schreef houdjemond het volgende:
Wat is de kans van Rammstein met Deutschland?
quote:
Alt-Jquote:Op woensdag 4 december 2019 17:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de radio-dj's hun macht gewoon ten goede moeten gebruiken hierin. Af en toe eens wat Alt-J of vergelijkbaar draaien tijdens hun shift. Dan ben je er zo.
Of doen ze dat al? Ik luister vrij weinig radio buiten de Top 2000.
Ik moet nog inkomen, maar ALT-J, dat begin van hun met Breezeblocks and allquote:Op woensdag 4 december 2019 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alt-J![]()
Weinig mensen die er positief over zijn, maar eens! Op 3FM worden ze nog wel eens gedraaid, op 2 echt nooit.
Heel goed album jaquote:Op woensdag 4 december 2019 17:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet nog inkomen, maar ALT-J, dat begin van hun met Breezeblocks and all
Ik vond hun nieuwste werkjes niks om heel eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 4 december 2019 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel goed album ja
Tijd dat er weer een nieuwe komt. En een tour zou mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |