abonnement Unibet Coolblue
pi_190257522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:36 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Precies om dezelfde reden heb ik ook op het origineel gestemd, terwijl ik eerder altijd op The Boxer van hun stemde. Maar inderdaad om te voorkomen dat die baggerversie van Disturbed hoger zou komen (of Henk Poort ;( )
Daarom fascineert het me ook zo dat ik Disturbed en Simon & Garfunkel (met een ander nummer) naast elkaar in één stemlijstje tegenkom. In meerdere lijstjes zelfs.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_190257598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:45 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Mja, radio-dj's hebben wel teveel invloed op de lijst. Maar dat is ook haast niet te voorkomen.
Inderdaad. Stenders had vandaag natuurlijk in zijn shift ook weer Cold Little Heart zitten :')
pi_190257669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:54 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Inderdaad. Stenders had vandaag natuurlijk in zijn shift ook weer Cold Little Heart zitten :')
Dit is in de categorie zeuren om het zeuren. Cold Little Heart staat al op 92 en dat is simpelweg een te hoge positie om dat puur en alleen te wijten aan pluggen door Rob Stenders. Daarnaast heeft Stenders een vrij trouwe luisteraarsbase en die stemmen 8 van de 10 keer wel op die plaat. Maak je eerder zorgen dat Roller Coaster deze week drie maal per dag geplugd wordt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 3 december 2019 @ 23:02:53 #54
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_190257703
Morgen begint de Top 4000, alhoewel minder fanatiek dan de Top 2000 luister ik er toch ook altijd wel naar. Sowieso goed voor de lijstjes sfeer *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_190257704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:22 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind stemlijstjes met daarin die Disturbed-versie van Sound of Silence, maar wel andere nummers door Simon & Garfunkel zelf met afstand het meest fascinerende wat ik deze week heb gezien.
Oh nee, dat gedrocht gaat gewoon straks hoger staan. Had misschien maar ook een van mijn nummers moeten opofferen voor die plaat.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  woensdag 4 december 2019 @ 00:11:30 #56
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190258659
Keuzestress }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Redactie Sport woensdag 4 december 2019 @ 00:17:19 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190258727
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:54 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Vorig jaar zaten we al in topic 4 en een beetje.
Toen werd het topic ook ruim een maand eerder geopend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 4 december 2019 @ 00:23:41 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190258781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Dit is in de categorie zeuren om het zeuren. Cold Little Heart staat al op 92 en dat is simpelweg een te hoge positie om dat puur en alleen te wijten aan pluggen door Rob Stenders. Daarnaast heeft Stenders een vrij trouwe luisteraarsbase en die stemmen 8 van de 10 keer wel op die plaat. Maak je eerder zorgen dat Roller Coaster deze week drie maal per dag geplugd wordt.
Zet je Kiwanuka bril even af.

(Dan staat ie ook nog vies terecht zo hoog)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 4 december 2019 @ 00:23:59 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_190258785
Oh ik heb de overstap van het 2018 topic volledig gemist :')

Ben nog bezig met m'n lijstje, is er nog een Fok actie dit jaar?
  Redactie Sport woensdag 4 december 2019 @ 00:27:46 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190258803
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 4 december 2019 @ 00:32:40 #61
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190258828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
Zeg eens niet van die vieze dingen :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_190258837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
Dit is misschien als grap bedoeld, maar ik kan dit oprecht zien gebeuren binnenkort.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_190258958
Queen - A Kind of Magic
Rihanna - Love on the brain
Adam Lambert - Whataya Want From Me
Billy Joel - Piano Man
Duncan Laurence - Arcade
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Henk Poort - Sound of Silence
Robbie Williams - Rock DJ
P!nk - I Am here
Sammy Davis Jr - Mr Bojangles
Luis Fonsi ft Demi Lovato - Echame La Culpa
4 Non Blondes - What's Up
Clouseau - Domino
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
Golden Earring - When the lady Smiles
Daft Punk - Around the World
Spandau Ballet - Gold
Herman van Veen - Toveren
The Common Linnets - Calm after the storm
Sam Smith - Promises
Elton John - Nikita
The Cranberries - Zombie
Sia - Titanium
Sia - Chandelier
The Black Eyed Peas - Shut Up
Counting Crows - Mr Jones
George Michael - Freedom
The Police - Roxanne
Amy Winehouse - Back to Black
AC/DC - Highway to Hell
Muse - Psycho
Wim Sonneveld - Het Dorp
Prince - Purple Rain
Queen - Who wants to live forever
Queen - Bohemian Rhapsody

_O_
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 december 2019 @ 03:21:21 #64
426493 crew  PippenScottie
pi_190259477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
Ik herken de woorden die je gebruikt, maar de zinnen die ze samen vormen kijken totaal niet coherent te zijn.
  woensdag 4 december 2019 @ 04:04:11 #65
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_190259536
sws die namen ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!fotograaf woensdag 4 december 2019 @ 06:09:18 #66
842 Zorro
Z
pi_190259816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
Is dit een verhaal uit de Donald Duck?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_190260285
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 06:09 schreef Zorro het volgende:

[..]

Is dit een verhaal uit de Donald Duck?
:D
pi_190260395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
Reünie komt inderdaad helaas vrij veel voorbij in de lijstjes op sociale media.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_190260531
Voor de zekerheid mag Danny nog even Roller coaster bij de stembus spelen, voor wie hem nog niet kent...
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_190260999
Veel boeren en sympathisanten willen een statement maken door "de boer dat is de keerl" van Normaal in de lijst te plaatsen.
Wellicht kunnen werkers in de zorg de plaat "Nachtzuster" van Doe Maar gaan kiezen.
Of het onderwijzend personeel: "Teach your children well" van Crosby Stills Nash and Young.
Weten jullie nog meer voorbeelden?
Ik zit een beetje te dubben of je het NS-personeel een dienst bewijst met "Never merry a railroad man" van Shocking Blue.
Dat zou betekenen dat je het zowel privé als zakelijk een beetje beroerd krijgt. Aan de andere kant is het een treffende noodkreet over de arbeidsomstandigheden van deze verdrukte groep.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_190261054
Fire Water Burn van de Bloodhound Gang voor het defensietekort.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_190261202
De lijst voor dit jaar. Voor het merendeel gebaseerd op gebeurtenissen gedurende het jaar, plus een aantal nummers - bekend en nieuw - die er wmb in moeten

Ac/Dc - Thunderstruck (favo ACDC nummer en ook het nummer op mn wekker; werkt ook na een lange stapavond)
Aerosmith - Ragdoll (opwarmnummer bij Badminton training)
Eric Clapton - Pretending (toeval dat dit nummer op stond bij Radio Rheinland tijdens een spannende fase in de Nurburgring 24hrs)
Cream - White Room (RIP Ginger Baker)
Chicago - If you leave me now
Danny Vera - Rollercoaster (Ja inderdaad, ik ben er zo een. Sue Me. Pa heeft altijd countrymuziek gemaakt, dus dit kan ik heel erg waarderen)
Depeche Mode - People are People (vanwege het voetbalgezeur in Den Bosch)
Disturbed - Sound of Silence (als ze voor Danny Vera met advocaten gaan dreigen, word ik hier zeker voor opgesloten. Nou, I dont give a damn. Ga maar lekker pauze houden als deze langskomt, heb ik de radio voor mij alleen)
Duran Duran - Rio (favo nummer van deze band)
Editors - Papillon (ooit tegen beter weten in op gestemd toen ze op Pinkpop hadden gestaan. De verbazing in de stem van Bert Kranenbarg was priceless toen ie hem moest aankondigen, want voor de Top2000 editie 2014 was ie nog niet één keer op radio 2 gedraaid
Foreigner - Urgent (geen idee waarom deze plaat nooit gedraaid wordt in NL, in België zijn ze er bij Classic 21 gek op)
Kensington - Send me away (beetje Ramones achtig, nooit een geplugde hit geweest, leukste nummer van deze verguisde band)
Middle of the Road - Sacramento (Een heerlijk september dag afgelopen zomer in Thüringen Oost Duitsland, Internet doet het niet, telefoon heeft geen bereik, digitale radio geeft geen sjoege. Alleen de FM radio in mn gehuurde BMW M2 deed het wel, met een zender die veel jaren 70 muziek afspeelde. Ik werd er op slag verliefd op)
Muse - Supermassive Black Hole (dankzij dit nummer Muse ontdekt)
Noel Gallaghers High Flying Bird - Black Star Dancing
Nik Kershaw - Wouldnt it be good (the riddle kent iedereen dankzij Gigi, maar deze is leuker)
Peter Schilling - Major Tom (Völlig losgeslöst) (Jarenlang tevergeefs op de eigen keuzelijst gezet, ineens stond ie vorig jaar wel in de lijst. Is Ruud de Wild de schuld, is het toeval? Weet ik veel ik ben er blij mee)
Phil Collins - In the air tonight (voor een goede vriend die dit jaar overleed)
Portugal.The Man - Live in the moment (men loopt helemaal weg met Feel it still. Prima, ik ben dwars en vind deze veel mooier)
Roxette - The Look (ook weer een vakantiedingetje, dit keer Zuid Beieren, waar ik verdronk in de ijsblauwe ogen van een serveerster. Was een leuke avond ;) )
Simon & Garfunkel - Sound of Silence (origineel moet ook)
Simple Minds - Waterfront (ik werd verliefd op die bas aan het begin)
Spinners - Rubberband Man (met dank aan de Avengers, is blijkbaar geschreven voor de te dikke zoon van een van de zangers)
Sunday Sun - Sunday Morning (ooit dankzij Ekdom ontdekt)
Sugarhill Gang - Rappers delight (met dank aan Forza Horizon 4)
Tears for Fears - Shout (beste samengestelde synthpop nummer ooit, en leuk om het oneens te zijn met Hans Teeuwen, de zoon van mijn oude gymnastiekleraar)
Tower - See you tonight (nog zo'n Stenders nummer)
The Smiths - Bigmouth strikes again (Van Basten? is that you)
Tom Petty - Learning to Fly
U2 - Miracle of Joey Ramone (rest redt het wel, deze vind ik nou leuk)
Wax - Bridge to your heart (lekker vrolijk nummer om mee te blèren na een zware werkdag)
White Lies - Farewell to the Fairground (met dank aan Forza Horizon 3)
XTC - Making plans for Nigel (beetje dankzij Fok dat ie weer in mn geheugen bleef hangen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 04-12-2019 10:25:47 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_190261230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Veel boeren en sympathisanten willen een statement maken door "de boer dat is de keerl" van Normaal in de lijst te plaatsen.
Wellicht kunnen werkers in de zorg de plaat "Nachtzuster" van Doe Maar gaan kiezen.
Of het onderwijzend personeel: "Teach your children well" van Crosby Stills Nash and Young.
Weten jullie nog meer voorbeelden?
Ik zit een beetje te dubben of je het NS-personeel een dienst bewijst met "Never merry a railroad man" van Shocking Blue.
Dat zou betekenen dat je het zowel privé als zakelijk een beetje beroerd krijgt. Aan de andere kant is het een treffende noodkreet over de arbeidsomstandigheden van deze verdrukte groep.
Voor de Boeren had ik eerder aan Oerend Hard gedacht (beetje cynisch ivm hun snelwegacties maar ok)
NS personeel krijgt Albert Hammond í'm a train
Bouwers en grondverzetters krijgen voor hún malieveldoptreden Men at Work - Overkill
Politie Den Haag krijgt 10CC - Load up the rubber bullets
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_190262430
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:36 schreef Sabata het volgende:

[..]

Voor de Boeren had ik eerder aan Oerend Hard gedacht (beetje cynisch ivm hun snelwegacties maar ok)
NS personeel krijgt Albert Hammond í'm a train
Bouwers en grondverzetters krijgen voor hún malieveldoptreden Men at Work - Overkill
Politie Den Haag krijgt 10CC - Load up the rubber bullets
Ik ben een soort van ICT'er. Kan iets van N.E.R.D. in mijn lijst zetten, of Komputer Liebe van Kraftwerk....
  woensdag 4 december 2019 @ 11:26:24 #75
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190262566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:36 schreef Sabata het volgende:

[..]
Politie Den Haag krijgt 10CC - Load up the rubber bullets
Wat dacht je van The Police :P

En voor de mensen bij NS kun je ook nog Train doen natuurlijk.
pi_190262615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Wat dacht je van The Police :P

En voor de mensen bij NS kun je ook nog Train doen natuurlijk.
Albert Hammond. Of Locomotive Breath van Jethro Tull

* cafca noteert die laatste voor het 2e lijstje
pi_190263114
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:30 schreef cafca het volgende:

[..]

Albert Hammond. Of Locomotive Breath van Jethro Tull

* cafca noteert die laatste voor het 2e lijstje
Wel even op de splitsing letten hè, ProRail mag locomotive breath hebben. Voor it'ers kunnen zowel kraftwerk (reeds genoemd) maar ook paranoid android) Van radiohead
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 4 december 2019 @ 12:38:17 #78
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190263509
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit niet uit dat Reünie van Snelle hoog in de lijst komt trouwens. Om volgend jaar de weg te banen voor krakers als Donnie, Ronnie Flex en Boef.
Mijn 15 jarige dochter heeft dit jaar voor het eerst gestemd maar gelukkig niet deze nummers toegevoegd. Wel Ariana Grande :D _O-

Ik zal mijn lijstje hier binnenkort ook posten!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 4 december 2019 @ 12:38:39 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190263517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Disturbed versie steeg vorig jaar wel sneller dan het origineel toch? Stemde eigenlijk altijd wel op een Paul Simon/Art Garfunkel/Simon & Garfunkel nummer, maar dit jaar voor het eerst over het hoofd gezien. Zou ik het wel doen had ik waarschijnlijk voor Bridge over Troubled Water gegaan of Bright Eyes. Wellicht Diamonds on the Soles of her Shoes. Ben sowieso niet zo van op de top 100 stemmen, maar zou het inderdaad wel zonde vinden als de cover over het origineel komt.

Oké grappig. Als de Disturbed versie en S&G versie van Sound of Silence dit jaar evenveel zouden stijgen als ze vorig jaar deden, zouden ze allebei op plek 24 uitkomen :)
De meest dubieuze lijstjes lijken me die waar zowel Disturbed als Henk Poort in staan, maar níet Simon & Garfunkel. -O-
  woensdag 4 december 2019 @ 12:41:04 #80
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190263541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]

De meest dubieuze lijstjes lijken me die waar zowel Disturbed als Henk Poort in staan, maar níet Simon & Garfunkel. -O-
Ik heb nog niemand op Henk Poort zien stemmen. Ik ken die hele versie trouwens ook niet, maar als ik jullie zo hoor mis ik weinig :P
  woensdag 4 december 2019 @ 12:42:35 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190263558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand op Henk Poort zien stemmen. Ik ken die hele versie trouwens ook niet, maar als ik jullie zo hoor mis ik weinig :P
Veel plezier ermee:

  woensdag 4 december 2019 @ 12:44:24 #82
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190263585
Mijn lijst. Ook hier dus @DecoAoreste :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190263601
Mensen die niet op Henk Poort stemmen :') o|O

:+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 4 december 2019 @ 12:46:59 #84
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190263629
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:44 schreef Arizona het volgende:
Mijn lijst. Ook hier dus @:DecoAoreste :P
:D

Goed lijstje wel. Staan een paar nummers op die ik heb overwogen maar het niet hebben gehaald, zoals Une Belle Histoire, A Whiter Shade Of Pale en Faded.
  woensdag 4 december 2019 @ 12:47:14 #85
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190263637
Ik doe iets met lonen.
Genoeg platen over geld :D
Dire Straits - Money for nothing
Abba - Money money money
Alles van 50 cent :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 4 december 2019 @ 12:49:54 #86
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190263680
quote:
Klinkt niet eens slecht, wat ik overigens ook van de Disturbed versie vind, maar ik zou het wel een beetje kut vinden als een van beide versies boven het origineel uit zou komen. En trouwens ook een beetje krom als er 3 versies van 1 nummer in de top 100 staan.

Het feit dát het niet slecht klinkt komt natuurlijk vooral omdat het van nature zo'n briljant nummer is. Dus zou alle eer voor Simon & Garfunkel moeten zijn.
  woensdag 4 december 2019 @ 12:52:31 #87
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190263732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:49 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Klinkt niet eens slecht, wat ik overigens ook van de Disturbed versie vind, maar ik zou het wel een beetje kut vinden als een van beide versies boven het origineel uit zou komen. En trouwens ook een beetje krom als er 3 versies van 1 nummer in de top 100 staan.

Het feit dát het niet slecht klinkt komt natuurlijk vooral omdat het van nature zo'n briljant nummer is. Dus zou alle eer voor Simon & Garfunkel moeten zijn.
Die van Disturbed vind ik zo vreselijk, wat een gebalk en gedonder.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190263772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die van Disturbed vind ik zo vreselijk, wat een gebalk en gedonder.
Dit dus. Het verliest voor mij het hele nut van het nummer. Dat overdreven gebrul en orkest erachter vind ik niet passen bij het ingetogen en depressieve gevoel van het originele. Zal misschien wel aan mij liggen of zo.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  woensdag 4 december 2019 @ 12:55:47 #89
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190263776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die van Disturbed vind ik zo vreselijk, wat een gebalk en gedonder.
Naja, los van wat je van de uitvoering vindt is zo'n cover ook gewoon goedkoop scoren.

Ik bedoel, dat geldt natuurlijk ook voor de meeste nummers van Marco Borsato of Zoutelande van Blof, maar dat zijn tenminste nog vertalingen van nummers die bijna niemand hier kent. Dit is gewoon een grote wereldberoemde klassieker in een marginaal andere uitvoering in dezelfde taal.
  woensdag 4 december 2019 @ 12:56:05 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190263779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die van Disturbed vind ik zo vreselijk, wat een gebalk en gedonder.
En Henk Poort klinkt vooral erg geconstipeerd, zeker naarmate het nummer vordert.

Duw die drol er toch uit, joh. :P
  woensdag 4 december 2019 @ 12:56:29 #91
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_190263785
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:55 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Dit dus. Het verliest voor mij het hele nut van het nummer. Dat overdreven gebrul en orkest erachter vind ik niet passen bij het ingetogen en depressieve gevoel van het originele. Zal misschien wel aan mij liggen of zo.
Zit wat in.
  ESF Reporter woensdag 4 december 2019 @ 12:58:54 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_190263818
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:55 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Het verliest voor mij het hele nut van het nummer. Dat overdreven gebrul en orkest erachter vind ik niet passen bij het ingetogen en depressieve gevoel van het originele.
Exact dit.
pi_190263826
En dan te bedenken dat de Disturbed versie internationaal pas begon te lopen toen Gears of War het ineens in een trailer gooide, (weet niet meer welk deel).

Ik stem dus op allebei, heeft met wijlen mn gekke oom te maken, die wilde op zijn begrafenis allebei de versies van het nummer hebben. Eigenlijk vind ik die bombast op het eind prima, kun je je boosheid in kwijt over het bestaan van een of andere rotziekte
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_190263880
M'n oude heer die al zo'n driekwart eeuw op de aarde rondloopt heeft tussen al zijn sixties en seventies klassiekers op Mr. Brightside gestemd omdat hij dat afgelopen zomer op zijn televisie op Glastonbury heeft gezien. Het is niet perse mijn nummer, maar ik vind het ergens wel mooi dat hij dat heeft gedaan.
All Day I Dream About Stemlijsten
  woensdag 4 december 2019 @ 13:15:42 #95
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190264046
Ik weiger nu al mijn Disturbed-shirt aan te trekken, kinders O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 13:45:52 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190264394
Toch grappig toen ik op Graspop bij een disturbed concert stond/rondliep/biertjes aan het halen was... begonnen ze dus aan sound of silence. Ik dacht toen echt van "WTF" dit ga je toch niet menen, terwijl ik me al een weg aan het banen was naar een ander concert, hoopte ik erop dat er dan toch een stevig element oid in het liedje zou komen maar neen het bleek een volledig zouteloze cover. Tevens gingen er allerlei mensen staan en liepen zelfs richting het podium vanwege dit nummer... Soms snap ik de wereld niet.

Pas veel later kwam ik erachter dat dit blijkbaar een hitje van hun is oid.

Ik had gehoopt dat dit concept al doodvermoord was bij


maar helaas het blijft leven...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 4 december 2019 @ 14:07:00 #97
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_190264640
Ik vind er ook geen reet aan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 4 december 2019 @ 14:10:44 #98
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_190264674
Toch jammer dat er zo weinig mensen op Nick Drake stemmen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 14:21:09 #99
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_190264796
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
Toch jammer dat er zo weinig mensen op Nick Drake stemmen.
Nick Drake is crimineel onderschat in dit smakeloze wansmaaklandje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_190265192
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nick Drake is crimineel onderschat in dit smakeloze wansmaaklandje.
Mwah, valt wel mee. Bij de echt muziekliefhebbers niet. Bij het grote publiek gewoon onbekend, want nooit hitjes gehad.

Misschien als Disturbed nu een van zijn nummers zo coveren... nee, laat maar :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')