twitter:PINTnl twitterde op donderdag 02-01-2020 om 23:46:36Lowlander Beer begint 2020 met Try January: samen met de horeca staat Januari in het teken staat van het ontdekken van nieuwe favoriete smaken/ bieren. Op https://t.co/cpjm2hrnrC zie je welke horeca in jouw buurt meedoet en download je een voucher om je biertje te verzilveren. https://t.co/CpHDHY6SfW reageer retweet
Tof! Ja ik vond de paar bieren die ik uit Rusland had (AF Brew voornamelijk) echt genieten. Had ze echter wel voor Nederlandse prijzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben in Rusland voor even, dus bij mij gaat het niet zo makkelijk om rustig aan te doen. Alle bieren zijn hier zo goedkoop en echt waanzinnig goed. Ik ga in februari wel rustiger aan doen.
Ik brouw zelf bier, maar niet met pakketten. Een paar collega's hebben dat wel ooit gedaan en ik vond die bieren niet zo goed, maar wellicht wakkert het wel enthousiasme aan om zelf te gaan brouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand ervaring met bierbrouw pakketten als cadeau?
Niet bij mij bekend, zou ik ook handig vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:18 schreef Funzel het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht van alle bekendere Bier festivals dit jaar? Wil graag eens gaan maar is soms door de bomen het bos niet zien.
Nederlands Speciaalbierfestival in 's Hertogenbosch 9 meiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval bekend qua grotere festivals:
LIB Leiden: 6-7 maart
Leuven Innovation: 4-5 april
Hop On Hop Off Breda: 3-5 april
Uiltje Fresh Fast: 30-31 mei
Billies Craft Beer Fest: 14-15 november
Wild Festival Groningen: 20-22 november
Of Borefts dit jaar doorgaat is nog niet zeker ivm de locatie volgens mij.
Mooie manier om mee te beginnenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand ervaring met bierbrouw pakketten als cadeau?
Ja dat dacht ik ook. Introductiepakket voor mn vader aangeschaftquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooie manier om mee te beginnen
Beste cadeau dat mijn man ooit gekregen heeft. Na eerst met 2 pakketten gebrouwen te hebben brouwen we nu 15 batches per jaar op de normale manier.
Carnivale Brettanomyces 18-21 juniquote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha, ik ben vrijdagmiddag ook meteen die kant opgegaan, schrok wel van de prijzen. 25 euro per blik, 30 euro voor de Very Green en de Juice Machine, dat was wel een beetje heftig. Ik heb uiteindelijk de Very Green meegenomen om met een vriend te delen, naast een reeks aan alcoholvrije bieren.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:43 schreef Oldground het volgende:
Hop-In had ineens een hele reeks Tree House en Trilium in het assortiment.
Plaats hier niet vaak aankopen, maar deze zijn toch wel het vermelden waard.![]()
[ afbeelding ]
¤25 voor een blikje, vriend. What the fuck.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:43 schreef Oldground het volgende:
Hop-In had ineens een hele reeks Tree House en Trilium in het assortiment.
Plaats hier niet vaak aankopen, maar deze zijn toch wel het vermelden waard.![]()
[ afbeelding ]
Hier in de buurt is eens per jaar (medio herfst) het Ace&Kees Bierfestival. Volgens mij zo'n 150 kaarten. Één all-in prijs en daar worden topbieren geschonken. Via deze locatie kun je wat terugvinden:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:18 schreef Funzel het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht van alle bekendere Bier festivals dit jaar? Wil graag eens gaan maar is soms door de bomen het bos niet zien.
Nee vorig jaar was er geen Planet Oedipus.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:58 schreef Welten het volgende:
Tsja, als de gek dat er voor geeft...
[..]
Hier in de buurt is eens per jaar (medio herfst) het Ace&Kees Bierfestival. Volgens mij zo'n 150 kaarten. Één all-in prijs en daar worden topbieren geschonken. Via deze locatie kun je wat terugvinden:
https://untappd.com/v/ace-kees-bierfest/8379625
Heeft Oedipus eigenlijk vorig jaar nog een festival gegeven? Dat was m'n eerste 'grote' festival en ik vond die wel tof, ook qua locatie.
LIB Leiden: 6-7 maartquote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Juice Machine ging afgelopen jaar voor veel hogere prijzen rond in het raffle/trade circuit dus wat dat betreft vast het wel mee. Maar zijn inderdaad wel bizarre prijzen voor IPA'squote:Op maandag 13 januari 2020 09:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, ik ben vrijdagmiddag ook meteen die kant opgegaan, schrok wel van de prijzen. 25 euro per blik, 30 euro voor de Very Green en de Juice Machine, dat was wel een beetje heftig. Ik heb uiteindelijk de Very Green meegenomen om met een vriend te delen, naast een reeks aan alcoholvrije bieren.
Leuk trouwens dat je de sours van Hudson en Trillium hebt meegenomen. Al met al heb je mooi ingekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |