kan toch niet via imgurquote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan stimo ook even de exif data uit deze foto checken
Oh oh, zullen we weer in Etten-Leur bij papa en mama uitkomen of ergens in de grote stad.quote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan stimo ook even de exif data uit deze foto checken
Haha je doet een kerstman naquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoho, dat was zijn zolderkamerkantoorbed voor de duidelijkheid.
En ik sprak tegelijkertijd stimo aan.quote:Op maandag 2 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha je doet een kerstman na
haha, moet lachen. Komt bijna nooit voor na jouw postsquote:Op maandag 2 december 2019 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En ik sprak tegelijkertijd stimo aan.
Komt omdat ik vaak niet nadenk en dingen zo draai enkel om mensen te kwetsen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
haha, moet lachen. Komt bijna nooit voor na jouw posts
Dat is zo grappig aan jouquote:Op maandag 2 december 2019 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ik vaak niet nadenk en dingen zo draai enkel om mensen te kwetsen.
Snel vraag zijn telefoonnummer of zoek hem op in het telefoonboek onder C. Kusters.quote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
Als ik mn ban heb ga ik jimmy zo hard missen
Net nummer 026 of 06quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel vraag zijn telefoonnummer of zoek hem op in het telefoonboek onder C. Kusters.
Je hebt mijn insta nogquote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
Waarom zou je hem missenquote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
hilarischquote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel vraag zijn telefoonnummer of zoek hem op in het telefoonboek onder C. Kusters.
quote:
Stiekem zou je wel willen wisselen en ook zo'n leuk gezinnetje hebben.quote:
Ik heb een nieuwe liefde, met een beetje geluk zit dat er wel in.quote:Op maandag 2 december 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stiekem zou je wel willen wisselen en ook zo'n leuk gezinnetje hebben.
De neusprothese bevalt goedquote:Op maandag 2 december 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hee snuifduif hoe gaat het met je neus
Is ze wel Arischequote:Op maandag 2 december 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe liefde, met een beetje geluk zit dat er wel in.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |