quote:Op maandag 2 december 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft toch niks maar je komt hier nooit, zag dat iemand zijn piemel rondstuurt en kwam gelijk posten
Op pagina 7 van het vorige topic al, voordat het over lullen gingquote:
You go girlquote:Op maandag 2 december 2019 21:25 schreef Cronometer het volgende:
Heb denk nog 2 minuten jongens. Hou van jullie.
Strookt toch met de poster, echt verrassend is het allemaal nietquote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
Ja sorry, maar optyfen.
Hoe mongool ben je als je dit doet?!~
Ik, matige fotoquote:
Ach kom opquote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Strookt toch met de poster, echt verrassend is het allemaal niet
Klopt, weet je best.quote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
Ach Haags, flauw hoor. ASh mag wel een dickpic sturen en die mag ik niet posten?
De meesten lachen ergens anders overquote:Op maandag 2 december 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ben ik de enige die wel kan lachen om de 'beef' tussen Prof en Anton?
@Le_Professeur is denk ik even druk bezig met iets anders, net na die foto die gepost is.quote:Op maandag 2 december 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ben ik de enige die wel kan lachen om de 'beef' tussen Prof en Anton?
Jaja maar stiekem heb je wel gekliktquote:
Helaas broquote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wilde strijdend ten onder gaan, helaas man.
Lekken uit KPD, TR gezet voor mijn maat @Solotovski om dit mee naar achteren te nemen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
En kpd dan? Er zijn vrouwen die louter daar video's posten dat ze worden geneukt.
Je hebt dat andere account stimogum ofzo gelukkig nogquote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wilde strijdend ten onder gaan, helaas man.
Huh wut, zei toch al sorry.quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
Echt Ash, stop met posten dat dat super groot is. Zag er smerig uit.
Heb geen ander account?quote:Op maandag 2 december 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt dat andere account stimogum ofzo gelukkig nog
quote:Op maandag 2 december 2019 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekken uit KPD, TR gezet voor mijn maat @:Solotovski om dit mee naar achteren te nemen.
Geen idee, heb niet zo veel pikken gezien. Jij wel?quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je geloven dat het ash zijn piemeltje is, dat ding liegt alles bij elkaar.
Male privilegequote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
Ach Haags, flauw hoor. ASh mag wel een dickpic sturen en die mag ik niet posten?
Geld op zijn stapelbed was ook gewoon echtquote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je geloven dat het ash zijn piemeltje is, dat ding liegt alles bij elkaar.
Dit gelooft echt helemaal niemand.quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet zo veel pikken gezien. Jij wel?
Hoho, dat was zijn zolderkamerkantoorbed voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geld op zijn stapelbed was ook gewoon echt
Is ok, is fok maar.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit gelooft echt helemaal niemand.
Misschien kan stimo ook even de exif data uit deze foto checkenquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoho, dat was zijn zolderkamerkantoorbed voor de duidelijkheid.
kan toch niet via imgurquote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan stimo ook even de exif data uit deze foto checken
Oh oh, zullen we weer in Etten-Leur bij papa en mama uitkomen of ergens in de grote stad.quote:Op maandag 2 december 2019 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan stimo ook even de exif data uit deze foto checken
Haha je doet een kerstman naquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoho, dat was zijn zolderkamerkantoorbed voor de duidelijkheid.
En ik sprak tegelijkertijd stimo aan.quote:Op maandag 2 december 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha je doet een kerstman na
haha, moet lachen. Komt bijna nooit voor na jouw postsquote:Op maandag 2 december 2019 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En ik sprak tegelijkertijd stimo aan.
Komt omdat ik vaak niet nadenk en dingen zo draai enkel om mensen te kwetsen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
haha, moet lachen. Komt bijna nooit voor na jouw posts
Dat is zo grappig aan jouquote:Op maandag 2 december 2019 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ik vaak niet nadenk en dingen zo draai enkel om mensen te kwetsen.
Snel vraag zijn telefoonnummer of zoek hem op in het telefoonboek onder C. Kusters.quote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
Als ik mn ban heb ga ik jimmy zo hard missen
Net nummer 026 of 06quote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel vraag zijn telefoonnummer of zoek hem op in het telefoonboek onder C. Kusters.
Je hebt mijn insta nogquote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
Waarom zou je hem missenquote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
hilarischquote:Op maandag 2 december 2019 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel vraag zijn telefoonnummer of zoek hem op in het telefoonboek onder C. Kusters.
quote:
Stiekem zou je wel willen wisselen en ook zo'n leuk gezinnetje hebben.quote:
Ik heb een nieuwe liefde, met een beetje geluk zit dat er wel in.quote:Op maandag 2 december 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stiekem zou je wel willen wisselen en ook zo'n leuk gezinnetje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |