@Le_Professeur is denk ik even druk bezig met iets anders, net na die foto die gepost is.quote:Op maandag 2 december 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ben ik de enige die wel kan lachen om de 'beef' tussen Prof en Anton?
Jaja maar stiekem heb je wel gekliktquote:
Helaas broquote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wilde strijdend ten onder gaan, helaas man.
Lekken uit KPD, TR gezet voor mijn maat @Solotovski om dit mee naar achteren te nemen.quote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
En kpd dan? Er zijn vrouwen die louter daar video's posten dat ze worden geneukt.
Je hebt dat andere account stimogum ofzo gelukkig nogquote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik wilde strijdend ten onder gaan, helaas man.
Huh wut, zei toch al sorry.quote:Op maandag 2 december 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
Echt Ash, stop met posten dat dat super groot is. Zag er smerig uit.
Heb geen ander account?quote:Op maandag 2 december 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt dat andere account stimogum ofzo gelukkig nog
quote:Op maandag 2 december 2019 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekken uit KPD, TR gezet voor mijn maat @:Solotovski om dit mee naar achteren te nemen.
Geen idee, heb niet zo veel pikken gezien. Jij wel?quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je geloven dat het ash zijn piemeltje is, dat ding liegt alles bij elkaar.
Male privilegequote:Op maandag 2 december 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
Ach Haags, flauw hoor. ASh mag wel een dickpic sturen en die mag ik niet posten?
Geld op zijn stapelbed was ook gewoon echtquote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zou je geloven dat het ash zijn piemeltje is, dat ding liegt alles bij elkaar.
Dit gelooft echt helemaal niemand.quote:Op maandag 2 december 2019 21:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet zo veel pikken gezien. Jij wel?
Hoho, dat was zijn zolderkamerkantoorbed voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geld op zijn stapelbed was ook gewoon echt
Is ok, is fok maar.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit gelooft echt helemaal niemand.
Misschien kan stimo ook even de exif data uit deze foto checkenquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoho, dat was zijn zolderkamerkantoorbed voor de duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |