Wordt nog wel een dingetje.quote:
Nee alleen van stim zij weet mijn hart te raken. Zo lekker explosief en voorspelbaar maar onvoorspelbaar snap je. Escalering ligt op de loer maar wat je uitpakt is een totale verrassing. Vind dat echt fantastisch.quote:
hoezo? Wat zit erin?quote:Op maandag 2 december 2019 22:15 schreef 00wildchild het volgende:
Maar nu zoek ik dus een manier om mijn geheugen te wissen.
Paar pijpjes bier.quote:Op maandag 2 december 2019 22:15 schreef 00wildchild het volgende:
Maar nu zoek ik dus een manier om mijn geheugen te wissen.
Huh wut is bij Ash toch eveneens?quote:Op maandag 2 december 2019 22:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee alleen van stim zij weet mijn hart te raken. Zo lekker explosief en voorspelbaar maar onvoorspelbaar snap je. Escalering ligt op de loer maar wat je uitpakt is een totale verrassing. Vind dat echt fantastisch.
Spaansquote:
Ik vind het maar niksquote:Op maandag 2 december 2019 22:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee alleen van stim zij weet mijn hart te raken. Zo lekker explosief en voorspelbaar maar onvoorspelbaar snap je. Escalering ligt op de loer maar wat je uitpakt is een totale verrassing. Vind dat echt fantastisch.
Echt pepernoten? Die horen zo te smaken.quote:Op maandag 2 december 2019 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn pepernoten smaken naar ontbijtkoek
Eigenlijk kruidnoten, sorry als ik enige verwarring heb gezaaid.quote:Op maandag 2 december 2019 22:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Echt pepernoten? Die horen zo te smaken.
Ik hou van escalatie. Heb intensiteit nodig anders verveel ik me helemaal dood. Normale mensen zijn echt dodelijk saai en voorspelbaar.quote:
Je dikke hoerenmoederquote:Op maandag 2 december 2019 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik hou van escalatie. Heb intensiteit nodig anders verveel ik me helemaal dood. Normale mensen zijn echt dodelijk saai en voorspelbaar.
Dit is wel een positieve note waardquote:
Dan ben je hier aan het juiste adres HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAATJESquote:Op maandag 2 december 2019 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik hou van escalatie. Heb intensiteit nodig anders verveel ik me helemaal dood. Normale mensen zijn echt dodelijk saai en voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |