Dit topic gaat dan ook in mn bookmarksquote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef stokj het volgende:
[..]
GEFELICITEERD, een fipo in een STOKJ toppa! Dat komt haast niet meer voor!
Heb je al een lootje getrokken voor het sinterklaasfeest?quote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook in mn bookmarks
Ik heb een bloedhekel aan lootjes trekken en surprises. Ik denk iets met een jeugdtrauma.quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je al een lootje getrokken voor het sinterklaasfeest?
SUPERGAAAAAYWORMquote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan lootjes trekken en surprises. Ik denk iets met een jeugdtrauma.
IN DE KELDERquote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geertjuh, waar is samson? Hiiiķiiiiiii
Ohjee. Maar los daarvan, wie zou je willen trekken?quote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan lootjes trekken en surprises. Ik denk iets met een jeugdtrauma.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geertjuh, waar is samson? Hiiiķiiiiiii
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee. Maar los daarvan, wie zou je willen trekken?
Klinkt geilquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee. Maar los daarvan, wie zou je willen trekken?
Nee, niet alleen vaandaag. Altijd!quote:
Laten we dat maar niet doen. Dat ga je niet overleven als ik bovenop je ga zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
KOM GVD VEKTUH DAN BROEDER
Kinky hoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dat ga je niet overleven als ik bovenop je ga zitten.
zeker weten. Vraag maar aan @Kopjechinoquote:
Hoop dat het lekker was voor je.quote:
Hard genoeg aan de speen trekk'n mie jonkiequote:Op dinsdag 3 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoe melk je een toffe film tot het laatste drupje uit.
2x erop fappenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Star Wars?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooitquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Houd het lijntje!
Liefde is niet altijd op tijd!
Zou je een week zonder internet, telefoon, laptop, tv kunnen leven?quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:48 schreef ToT het volgende:
Fucking hell; heb je ineens geen tv, internet of telefoonverbinding meer.
Was gelukkig wel vrij snel opgelost!
Ligt eraan waar ik dan ben en met wiequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je een week zonder internet, telefoon, laptop, tv kunnen leven?
Waarom perse met wiequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik dan ben en met wie![]()
Jazeker, maar het liefst niet zo onverwacht!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je een week zonder internet, telefoon, laptop, tv kunnen leven?
Ow stuur mij maar op vakantie met een lekkere blonde stoot met dikke tieten hoor!quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou als ik met mijn lief waar dan ook alleen ben kan de rest me gestolen worden....
Foei ToT......quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow stuur mij maar op vakantie met een lekkere blonde stoot met dikke tieten hoor!Naar Temptation Island of zo!
![]()
Alsof ze mee leest.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:22 schreef ToT het volgende:
Nee schat, NATŚŚRLIJK was dat maar een grapje!!!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou als ik met mijn lief waar dan ook alleen ben kan de rest me gestolen worden....
Kom je thuis iets te kort?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:21 schreef ToT het volgende:
Dikke pijplippen, tongpiercing voor extra genot, wespentaille!I'm game!
Overleven in de rimboe zou je een keer moeten doenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker, maar het liefst niet zo onverwacht!
Op vakantie is het sowieso geen probleem!
Maatjequote:Op woensdag 4 december 2019 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat Kwartiertje
Stokmeister
Dud![]()
ToT
Gibble![]()
Baggersletjes
Goed bij jou?quote:Op woensdag 4 december 2019 07:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Makker van me. Hoe is het >?
Joh rustig. Nog net geen Duindorp op kantoorquote:
Relatief rustigquote:Op woensdag 4 december 2019 07:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joh rustig. Nog net geen Duindorp op kantoor![]()
Nee grapje, alles dikke prima hier. Merk jij nog wat van die relletjes of is het in jouw deel lekker rustaaaaahg ?
Utje P+quote:Op woensdag 4 december 2019 07:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beter. Alweer in UT-je of werk je thuis vandaag
Werkse gabber, ik zal 's gaan kijken of ik nog wat kan vorderen vandaagquote:
Suc6quote:Op woensdag 4 december 2019 07:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werkse gabber, ik zal 's gaan kijken of ik nog wat kan vorderen vandaag
Nee, koffie!quote:Op woensdag 4 december 2019 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Voor het slapen gaan best een goed middelquote:Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel met een scheut rum er doorheen?
vind ik ook prima te drinken maar heb ik nooit in huis.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het geen karnemelk is ..
nee.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel met een scheut rum er doorheen?
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
vind ik ook prima te drinken maar heb ik nooit in huis.
[..]
nee.
Gibs! Ik hoop dat collega J er vandaag is, gisteren had ze iets belangrijks scheen het.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat Kwartiertje
Stokmeister
Dud![]()
ToT
Gibble![]()
Baggersletjes
zo dacht ik er vroeger ook over. Tegenwoordig vind ik het prima te drinken.quote:
Nooit lekker gevonden, toen niet en nu niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo dacht ik er vroeger ook over. Tegenwoordig vind ik het prima te drinken.
Die komen er genoeg johquote:Op woensdag 4 december 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Zekers Haga. Jammer dat je geen vreugdedans kan maken bij het vreugdevuur.
2 gladquote:Op woensdag 4 december 2019 15:57 schreef ToT het volgende:
Gristus te paart, Mini-ToT had vandaag echt last van zijn tandjes.Janken, krijsen, brullen.
De hele dag door.
Heb je zo'n sabbelring die je in de koelkast of vriezer kan leggen?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:57 schreef ToT het volgende:
Gristus te paart, Mini-ToT had vandaag echt last van zijn tandjes.Janken, krijsen, brullen.
De hele dag door.
Ik heb wel wat anders voor op te sabbelenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je zo'n sabbelring die je in de koelkast of vriezer kan leggen?
Voor Mini tot?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders voor op te sabbelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vettie vetquote:
Oh dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je zo'n sabbelring die je in de koelkast of vriezer kan leggen?
Zijn al bezig zo te zienquote:Op woensdag 4 december 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen er genoeg joh
Oh ja shit, J, helemaal vergetenquote:Op woensdag 4 december 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Gibs! Ik hoop dat collega J er vandaag is, gisteren had ze iets belangrijks scheen het.
Maatquote:Op donderdag 5 december 2019 07:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen beste baggerbuddies.
Dilemma, ex heeft me gevonden op date-app. Alleen geen idee wat te doen.quote:
Dudmennquote:
Hard wegrennenquote:Op donderdag 5 december 2019 07:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dilemma, ex heeft me gevonden op date-app. Alleen geen idee wat te doen.
[..]
Dudmenn
niet naar rechts swipenquote:Op donderdag 5 december 2019 07:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dilemma, ex heeft me gevonden op date-app. Alleen geen idee wat te doen.
[..]
Dudmenn
Nog niet gedaan. Heeft mij ook nog geen like gegeven. The Inner Circle heet het. Kan profielen checken, maar hoeft niet perse meteen te matchen.quote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 5 december 2019 07:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog niet gedaan. Heeft mij ook nog geen like gegeven. The Inner Circle heet het. Kan profielen checken, maar hoeft niet perse meteen te matchen.
quote:Op donderdag 5 december 2019 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is ook mijn reflex, maar ben ook nieuwsgierig
Ja ze is fcking lekker, dat is het probleemquote:Op donderdag 5 december 2019 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik. Zeker als het een mooie meid is.
Inner circle ken ik ook niet. Zal eens kijken.
Om een keertje te ketsen prima dus.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja ze is fcking lekker, dat is het probleemAlleen geschift als de neten en karakter is toch niet helemaal ju van het .
quote:Op donderdag 5 december 2019 08:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja ze is fcking lekker, dat is het probleemAlleen geschift als de neten en karakter is toch niet helemaal ju van het .
Gelukkigquote:
Ik ga gewoon een like sturen. Yoloquote:Op donderdag 5 december 2019 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om een keertje te ketsen prima dus.
Vrouwen en mad... Of ze doen een klontje woedeaanval in hun thee of een scheut azijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Had al z'n vermoeden.
Heb ook nog steeds contact met m'n ex. Ofja, momenteel ff niet want ze is boos.
Verrekte vetklepquote:
TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE TSJOE WAA WAA WAAAA!!!!!quote:
Kappequote:Op donderdag 5 december 2019 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE TSJOE WAA WAA WAAAA!!!!!
Altijd nog beter dan Cocomelon of Bumba!quote:
Ja swsquote:Op donderdag 5 december 2019 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Cocomelon of Bumba!
Zullen ze blij mee zijnquote:Op donderdag 5 december 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zegen de regens beneden in Afrika!
Ze zullen er blijer mee zijn als die regens boven Afrika hangenquote:Op donderdag 5 december 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zegen de regens beneden in Afrika!
quote:Op donderdag 5 december 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zullen er blijer mee zijn als die regens boven Afrika hangen
Ik dacht.....op deze bomvolle werkdag.....héél even gezellig bijlezen hier......bedankt hč!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik dacht.....op deze bomvolle werkdag.....héél even gezellig bijlezen hier......bedankt hč!![]()
![]()
![]()
Oh dan ga ik niet teruglezenquote:Op donderdag 5 december 2019 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ach die vorige die ik gepost had is echt vele malen erger!![]()
Doe nou niet...quote:
quote:
Werkenquote:
Okquote:Op donderdag 5 december 2019 13:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken![]()
![]()
Niet ww trekken en halve liters klappen in je witte tuinstoel met bbq en kut roepen naar de buuf
![]()
![]()
![]()
Uuh van links gekkies volgens mij die geven de boomers nu overal de schuld van klimaat etc etcquote:Op donderdag 5 december 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan?
Ok.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh van links gekkies volgens mij die geven de boomers nu overal de schuld van klimaat etc etc
Ok boomerquote:Op donderdag 5 december 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja nu is het wel weer leuk geweest
Boomerquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nog in Den Haag?
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat er mist is hahahahaha
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat er mist is hahahahaha
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iedereen is zwaar de neug aan het rakken, jonguh! Dat vergt concentratie!
Als ik er op google, krijg ik dit: https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-11426085-a1398113quote:
Gaat om:quote:Op donderdag 5 december 2019 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik er op google, krijg ik dit: https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-11426085-a1398113
Ja godverdomme, betaalmuur!
Haha, check ik zo!quote:Op donderdag 5 december 2019 16:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gaat om:
Ik wist niet dat ie zó moeilijk te vinden was tbh.
Geile wijven?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, check ik zo!Mini-ToT zit hier weer dingen te bekijken waar Haags niet zo blij mee is!
Neuh, daar was hij een tijdje op uitgekeken en soms vindt hij het nu wel weer okay, maar niet altijd.quote:
Keihard gelachenquote:
Buswuifquote:
Thuiswerk beginquote:
Kloptquote:Op vrijdag 6 december 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is kut weer in Utrecht
Alles goed vriendquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wuif terug![]()
[..]
Browski
[..]
DUDE
Ex van lang geleden al of nog redelijk vers?quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ps. niks meer van mijn ex vernomen. Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant toch getriggered. Best wel zin om wat te ouwehoeren.
Beetje min, voel me niet heel fit / lekker.quote:
Redelijk vers. Heb het begin September uitgemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ex van lang geleden al of nog redelijk vers?
FF sportschooltje pakkenquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje min, voel me niet heel fit / lekker.
[..]
Redelijk vers. Heb het begin September uitgemaakt.
Dat is wat minder. gelukkig is het bijna weekend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beetje min, voel me niet heel fit / lekker.
[..]
Redelijk vers. Heb het begin September uitgemaakt.
Hmmm misschien wel een goed idee om na het werk even een abootje af te sluiten.quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet ik me eerst weer melden bij zo'n simpele kut natuurlijk
Klopt!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmm misschien wel een goed idee om na het werk even een abootje af te sluiten.
Heb een trainmore zo goed als naast mijn huis zitten.
![]()
Al die strakke billen in mooie leggings , geen straf om te zien.
Of van die net 18+ meisjes met een iets te goedkoop doorschijnend yogabroekje...die allemaal rare oefeningen doen waarbij er veel gebukt en door de knieen moet worden gezakt ...quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Van de week zag ik er 1 lopen met wel een heel opzichtige camel toe. En dan meer ik een smeerpijp als ik er naar kijken.#kreegeenstijfje
Ken het aanbeeld. String die doorschijnen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of van die net 18+ meisjes met een iets te goedkoop doorschijnend yogabroekje...die allemaal rare oefeningen doen waarbij er veel gebukt en door de knieen moet worden gezakt ...![]()
![]()
![]()
Ja idd...ze doen het er gewoon om ..maar owee als je kijkt..allemaal kuthoerenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ken het aanbeeld. String die doorschijnen bijvoorbeeld.
Stretchen waardoor hun Gymshark uitrekt en je nog net niet de merk van haar ondergoed kan lezen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd...ze doen het er gewoon om ..maar owee als je kijkt..allemaal kuthoeren
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stretchen waardoor hun Gymshark uitrekt en je nog net niet de merk van haar ondergoed kan lezen.
Lukt het allemaal?quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En de stoppeltjes op de foef tellen kan![]()
ZO extreem heb ik het nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En de stoppeltjes op de foef tellen kan![]()
HEYquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZO extreem heb ik het nog niet gezien
wat blijft dat tenenkrommend slecht gemaakt, man man man, geef dat wijf een een knalquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier een topic waarvoor je 'm weer kunt laten zakken:
KLB / Greta Thunberg
https://www.telegraaf.nl/(...)flink-uit-naar-gretaquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
wat blijft dat tenenkrommend slecht gemaakt, man man man, geef dat wijf een een knal
Doe alvast een rolletje pepermunt in je broekzakquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:07 schreef Geerd het volgende:
Zo weer even chikies spotten in de sportzaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zo veel mogelijk op deze machine zitten!quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe alvast een rolletje pepermunt in je broekzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |