Dit topic gaat dan ook in mn bookmarksquote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef stokj het volgende:
[..]
GEFELICITEERD, een fipo in een STOKJ toppa! Dat komt haast niet meer voor!
Heb je al een lootje getrokken voor het sinterklaasfeest?quote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook in mn bookmarks
Ik heb een bloedhekel aan lootjes trekken en surprises. Ik denk iets met een jeugdtrauma.quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je al een lootje getrokken voor het sinterklaasfeest?
SUPERGAAAAAYWORMquote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan lootjes trekken en surprises. Ik denk iets met een jeugdtrauma.
IN DE KELDERquote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geertjuh, waar is samson? Hiiiķiiiiiii
Ohjee. Maar los daarvan, wie zou je willen trekken?quote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan lootjes trekken en surprises. Ik denk iets met een jeugdtrauma.
quote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geertjuh, waar is samson? Hiiiķiiiiiii
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee. Maar los daarvan, wie zou je willen trekken?
Klinkt geilquote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee. Maar los daarvan, wie zou je willen trekken?
Nee, niet alleen vaandaag. Altijd!quote:
Laten we dat maar niet doen. Dat ga je niet overleven als ik bovenop je ga zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
KOM GVD VEKTUH DAN BROEDER
Kinky hoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dat ga je niet overleven als ik bovenop je ga zitten.
zeker weten. Vraag maar aan @Kopjechinoquote:
Hoop dat het lekker was voor je.quote:
Hard genoeg aan de speen trekk'n mie jonkiequote:Op dinsdag 3 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoe melk je een toffe film tot het laatste drupje uit.
2x erop fappenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Star Wars?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooitquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Houd het lijntje!
Liefde is niet altijd op tijd!
Zou je een week zonder internet, telefoon, laptop, tv kunnen leven?quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:48 schreef ToT het volgende:
Fucking hell; heb je ineens geen tv, internet of telefoonverbinding meer.
Was gelukkig wel vrij snel opgelost!
Ligt eraan waar ik dan ben en met wiequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je een week zonder internet, telefoon, laptop, tv kunnen leven?
Waarom perse met wiequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik dan ben en met wie![]()
Jazeker, maar het liefst niet zo onverwacht!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je een week zonder internet, telefoon, laptop, tv kunnen leven?
Ow stuur mij maar op vakantie met een lekkere blonde stoot met dikke tieten hoor!quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou als ik met mijn lief waar dan ook alleen ben kan de rest me gestolen worden....
Foei ToT......quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow stuur mij maar op vakantie met een lekkere blonde stoot met dikke tieten hoor!Naar Temptation Island of zo!
![]()
Alsof ze mee leest.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:22 schreef ToT het volgende:
Nee schat, NATŚŚRLIJK was dat maar een grapje!!!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou als ik met mijn lief waar dan ook alleen ben kan de rest me gestolen worden....
Kom je thuis iets te kort?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:21 schreef ToT het volgende:
Dikke pijplippen, tongpiercing voor extra genot, wespentaille!I'm game!
Overleven in de rimboe zou je een keer moeten doenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker, maar het liefst niet zo onverwacht!
Op vakantie is het sowieso geen probleem!
Maatjequote:Op woensdag 4 december 2019 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat Kwartiertje
Stokmeister
Dud![]()
ToT
Gibble![]()
Baggersletjes
Goed bij jou?quote:Op woensdag 4 december 2019 07:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Makker van me. Hoe is het >?
Joh rustig. Nog net geen Duindorp op kantoorquote:
Relatief rustigquote:Op woensdag 4 december 2019 07:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joh rustig. Nog net geen Duindorp op kantoor![]()
Nee grapje, alles dikke prima hier. Merk jij nog wat van die relletjes of is het in jouw deel lekker rustaaaaahg ?
Utje P+quote:Op woensdag 4 december 2019 07:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beter. Alweer in UT-je of werk je thuis vandaag
Werkse gabber, ik zal 's gaan kijken of ik nog wat kan vorderen vandaagquote:
Suc6quote:Op woensdag 4 december 2019 07:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werkse gabber, ik zal 's gaan kijken of ik nog wat kan vorderen vandaag
Nee, koffie!quote:Op woensdag 4 december 2019 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Voor het slapen gaan best een goed middelquote:Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel met een scheut rum er doorheen?
vind ik ook prima te drinken maar heb ik nooit in huis.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het geen karnemelk is ..
nee.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel met een scheut rum er doorheen?
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
vind ik ook prima te drinken maar heb ik nooit in huis.
[..]
nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |