Ach meestal is het prima te doen. Nu was gewoon kut. Plus extra kut omdat ik de kleine moest ophalen. Dat moet je dus tussendoor nog gaan regelen dat iemand anders dat doetquote:Op maandag 2 december 2019 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
@:dud0r wat ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk van de NS.
Alleen op fok wordt reizen net het OV overmatig verafschuwdquote:Op maandag 2 december 2019 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
In de jaren dat ik gratis OV had en vaak met de trein ging heb ik slechts 2 keer gehad dat ik echt niet opschoot, dat was tijdens sneeuwval. Verder nooit echt vertragingen gehad.
Volgens mij is het een algemeen klaagritueel binnen Nederland hoorquote:Op maandag 2 december 2019 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen op fok wordt reizen net het OV overmatig verafschuwd
quote:Op maandag 2 december 2019 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou de lokale Turk big mac verkopen
Klagen altijd. Maar de auto dusdanig prefereren boven de trein weet ik nietquote:Op maandag 2 december 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algemeen klaagritueel binnen Nederland hoor
Jij hebt natuurlijk geen rijbewijs. Dus inleven is wel wat anders.quote:Op maandag 2 december 2019 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klagen altijd. Maar de auto dusdanig prefereren boven de trein weet ik niet
Mja opzich kan ik me wel inleven in het auto rijden hoor. Geen last van andere reizigers. Niet een extra stuk nog met de bus of lopend moeten afleggen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk geen rijbewijs. Dus inleven is wel wat anders.
Ik haat autorijden, dus ben altijd blij met OV
Voor 100 euro per maand onbeperkt als je de spits ontwijkt. Red je dat met een auto denk je?quote:Op maandag 2 december 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen de prijs is vaak wel een beetje erg.
twitter:DeSpeld twitterde op maandag 02-12-2019 om 15:54:43Na onderwijsprijs stelt kabinet ook bejaardenzorgprijs inhttps://t.co/8XZYLB2ygu reageer retweet
Spits ontwijken is niet voor iedereen mogelijk. Beetje afhankelijk van je werk natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 100 euro per maand onbeperkt als je de spits ontwijkt. Red je dat met een auto denk je?
Hoe zie je dit voor je? Heel veel B2B heeft het nodig om bij elkaar te zitten, waardoor het werk zich concentreert op bepaalde plaatsen. Een adviesbureau voor TK-leden in Drenthe levert dan voor Drenthenaren weinig woon-werkverkeer op, maar het werk-werkverkeer is dan juist hogerquote:Op maandag 2 december 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spits ontwijken is niet voor iedereen mogelijk. Beetje afhankelijk van je werk natuurlijk.
Ik ben opzich wel voor woon-werk verkeer zo minimaal mogelijk houden. Dus meer werkgelegenheid buiten de Randstad. Lekker werk creëren in Groningen, Friesland, Drenthe en Limburg.
Dat is zeker wel het meest rendabel jaquote:Op maandag 2 december 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spits ontwijken is niet voor iedereen mogelijk. Beetje afhankelijk van je werk natuurlijk.
Ik ben opzich wel voor woon-werk verkeer zo minimaal mogelijk houden. Dus meer werkgelegenheid buiten de Randstad. Lekker werk creëren in Groningen, Friesland, Drenthe en Limburg.
Oeh moet ik eigenlijk do. wel even langs ja.quote:Op maandag 2 december 2019 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah jij houdt niet van Mac. Ik doelde meer op @:I en @:Naatje_1 @:Amarantha
En @:mezelf natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |