Ach meestal is het prima te doen. Nu was gewoon kut. Plus extra kut omdat ik de kleine moest ophalen. Dat moet je dus tussendoor nog gaan regelen dat iemand anders dat doetquote:Op maandag 2 december 2019 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
@:dud0r wat ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk van de NS.
Alleen op fok wordt reizen net het OV overmatig verafschuwdquote:Op maandag 2 december 2019 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
In de jaren dat ik gratis OV had en vaak met de trein ging heb ik slechts 2 keer gehad dat ik echt niet opschoot, dat was tijdens sneeuwval. Verder nooit echt vertragingen gehad.
Volgens mij is het een algemeen klaagritueel binnen Nederland hoorquote:Op maandag 2 december 2019 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen op fok wordt reizen net het OV overmatig verafschuwd
quote:Op maandag 2 december 2019 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou de lokale Turk big mac verkopen
Klagen altijd. Maar de auto dusdanig prefereren boven de trein weet ik nietquote:Op maandag 2 december 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algemeen klaagritueel binnen Nederland hoor
Jij hebt natuurlijk geen rijbewijs. Dus inleven is wel wat anders.quote:Op maandag 2 december 2019 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klagen altijd. Maar de auto dusdanig prefereren boven de trein weet ik niet
Mja opzich kan ik me wel inleven in het auto rijden hoor. Geen last van andere reizigers. Niet een extra stuk nog met de bus of lopend moeten afleggen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk geen rijbewijs. Dus inleven is wel wat anders.
Ik haat autorijden, dus ben altijd blij met OV
Voor 100 euro per maand onbeperkt als je de spits ontwijkt. Red je dat met een auto denk je?quote:Op maandag 2 december 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen de prijs is vaak wel een beetje erg.
twitter:DeSpeld twitterde op maandag 02-12-2019 om 15:54:43Na onderwijsprijs stelt kabinet ook bejaardenzorgprijs inhttps://t.co/8XZYLB2ygu reageer retweet
Spits ontwijken is niet voor iedereen mogelijk. Beetje afhankelijk van je werk natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 100 euro per maand onbeperkt als je de spits ontwijkt. Red je dat met een auto denk je?
Hoe zie je dit voor je? Heel veel B2B heeft het nodig om bij elkaar te zitten, waardoor het werk zich concentreert op bepaalde plaatsen. Een adviesbureau voor TK-leden in Drenthe levert dan voor Drenthenaren weinig woon-werkverkeer op, maar het werk-werkverkeer is dan juist hogerquote:Op maandag 2 december 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spits ontwijken is niet voor iedereen mogelijk. Beetje afhankelijk van je werk natuurlijk.
Ik ben opzich wel voor woon-werk verkeer zo minimaal mogelijk houden. Dus meer werkgelegenheid buiten de Randstad. Lekker werk creëren in Groningen, Friesland, Drenthe en Limburg.
Dat is zeker wel het meest rendabel jaquote:Op maandag 2 december 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spits ontwijken is niet voor iedereen mogelijk. Beetje afhankelijk van je werk natuurlijk.
Ik ben opzich wel voor woon-werk verkeer zo minimaal mogelijk houden. Dus meer werkgelegenheid buiten de Randstad. Lekker werk creëren in Groningen, Friesland, Drenthe en Limburg.
Oeh moet ik eigenlijk do. wel even langs ja.quote:Op maandag 2 december 2019 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah jij houdt niet van Mac. Ik doelde meer op @:I en @:Naatje_1 @:Amarantha
En @:mezelf natuurlijk
Ik eet geen Big Macquote:Op maandag 2 december 2019 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah jij houdt niet van Mac. Ik doelde meer op @:I en @:Naatje_1 @:Amarantha
En @:mezelf natuurlijk
Omdat er sla op zit?quote:
Nee, ik eet over het algemeen de kipburgers, niet de hamburgers, maar bij een Big Mac zit er sws kaas opquote:
Oh ja, geen kaas.quote:Op maandag 2 december 2019 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik eet over het algemeen de kipburgers, niet de hamburgers, maar bij een Big Mac zit er sws kaas op
Hoi maatquote:Op maandag 2 december 2019 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik eet over het algemeen de kipburgers, niet de hamburgers, maar bij een Big Mac zit er sws kaas op
Lolquote:Op maandag 2 december 2019 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Draadjes voor je draadloze oordopjes_!!!
Wordt het de roti, de boerenkool of de lasagna?quote:Op maandag 2 december 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Dit gepraat over eten maakt wel honger. Zo maar eens naar de appie voor een onvervalste magnetronmaaltijd
De spaghetti bolognese. Denk ik.quote:Op maandag 2 december 2019 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het de roti, de boerenkool of de lasagna?
Oh ja godverdommequote:Op maandag 2 december 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Lasagna doe ik nooit, daar zit kaas op jonguh
Besteed er dan in ieder geval gewoon geld aan uit voor kwaliteit.quote:
Ga eens gewoon koken lui varkenquote:Op maandag 2 december 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Dit gepraat over eten maakt wel honger. Zo maar eens naar de appie voor een onvervalste magnetronmaaltijd
quote:Op maandag 2 december 2019 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Besteed er dan in ieder geval gewoon geld aan uit voor kwaliteit.
Ik kwam laatst Crisp app tegen. Die had ook wel lekkere, gezonde dingen. Betaalde je wel flink voor poehquote:Op maandag 2 december 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn genot hoorSambal erdoorheen en gaan met die banaan. Slechts een vork en mes worden vies, dus hoef niet eens een bord af te wassen. Genot!
Gaat nog wat worden als je uit de #studentenleef gaat en de #grotemensenleef in gaatquote:Op maandag 2 december 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn genot hoorSambal erdoorheen en gaan met die banaan. Slechts een vork en mes worden vies, dus hoef niet eens een bord af te wassen. Genot!
Zit daar wel genoeg groenten in dan?quote:Op maandag 2 december 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf!quote:Op maandag 2 december 2019 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Kant en klare lasagne is wel lekker.
Waarom zou jequote:Op maandag 2 december 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij onderschat jij een beetje hoeveel `grotemensen'er vrijwel nooit koken anders ontplofte het niet van de bezorgservicesquote:Op maandag 2 december 2019 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als je uit de #studentenleef gaat en de #grotemensenleef in gaat
Of je eet het morgen weer.. 2 dagen zelfde eten is geen ramp hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, los van luiheid is het ook schier onmogelijk om eenpersoonsmaaltijden te maken. Ja, je kan gerechten maken voor een hele week en die in de vriezer douwen, maar die blijven daar vervolgens een eeuwigheid liggen: ik eet immers meer op de VU dan thuis. Bovendien zijn lang niet alle maaltijden geschikt om in te vriezen.
Dat kan dus niet, want morgen ben ik op de VU. Case in point.quote:Op maandag 2 december 2019 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of je eet het morgen weer.. 2 dagen zelfde eten is geen ramp hoor.
En daar is geen mogelijkheid om het ergens op te warmen?quote:Op maandag 2 december 2019 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want morgen ben ik op de VU. Case in point.
quote:
Allemaal #viesdikkemensenquote:Op maandag 2 december 2019 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij een beetje hoeveel `grotemensen'er vrijwel nooit koken anders ontplofte het niet van de bezorgservices
ja vriendin gaat naatje ook niet zo snel krijgenquote:Op maandag 2 december 2019 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij een beetje hoeveel `grotemensen'er vrijwel nooit koken anders ontplofte het niet van de bezorgservices
Mwah. De tijd dat je alleen pizzas en shoarma kan laten bezorgen ligt echt ver achter jequote:
Heh, wat heeft dat met vriendin te makenquote:Op maandag 2 december 2019 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja vriendin gaat naatje ook niet zo snel krijgen
Zou dat het zijn hehquote:Op maandag 2 december 2019 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier in Emmen is het wel vooral pizza, shoarma en patat.quote:Op maandag 2 december 2019 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. De tijd dat je alleen pizzas en shoarma kan laten bezorgen ligt echt ver achter je
Oh hier niet. Je zou hier in principe de hele week gezond en afwisselend kunnen eten alleen op bezorgmaaltijdenquote:Op maandag 2 december 2019 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Emmen is het wel vooral pizza, shoarma en patat.
Misschien is daar ook wel een bezorgservice voor.quote:Op maandag 2 december 2019 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Tegenwoordig kan je bijna alles wel krijgen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. De tijd dat je alleen pizzas en shoarma kan laten bezorgen ligt echt ver achter je
Nouja dan mag je al een stuk minder snel makkelijk doenquote:Op maandag 2 december 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, wat heeft dat met vriendin te maken
Of je portemonnee daar blij mee is is een tweedequote:Op maandag 2 december 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hier niet. Je zou hier in principe de hele week gezond en afwisselend kunnen eten alleen op bezorgmaaltijden
Dat is wel wat minder jaquote:Op maandag 2 december 2019 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je portemonnee daar blij mee is is een tweede
Kook jij of je vriendin meestal?quote:Op maandag 2 december 2019 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja dan mag je al een stuk minder snel makkelijk doen
Maandag en woensdag zijn mijn favoriete dagen in de week
meeste mensen hebben toch genoeg geldquote:Op maandag 2 december 2019 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je portemonnee daar blij mee is is een tweede
Lolquote:Op maandag 2 december 2019 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik
Anders krijg ik alleen maar salades
Meteen stoppen met die vriendinquote:Op maandag 2 december 2019 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik
Anders krijg ik alleen maar salades
Voor ons had het ideaal geweest om in Azie te wonen. Die hele eat out cultuur daar is awesomequote:Op maandag 2 december 2019 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan beter zelf naar een takeaway gaan als je op de kosten wil letten, dat is wel een dingetje...
Ik ben wel creatief hoor, maar ik vind vlees of vis in mijn gerecht wel belangrijkquote:
Mwah, genoeg vega-dingen die ook wel lekker zijn hoorquote:Op maandag 2 december 2019 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel creatief hoor, maar ik vind vlees of vis in mijn gerecht wel belangrijk
Ik vind koken alleen leuk voor meerdere mensen, voor mezelf: mehquote:Op maandag 2 december 2019 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind koken wel leuk, maar soms na een dag werken geen zin
Noem er eens 1quote:Op maandag 2 december 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, genoeg vega-dingen die ook wel lekker zijn hoor
Een curry kan prima vegetarisch bijvoorbeeld. Of een pasta.quote:
Nou, je kan wel minderen.quote:Op maandag 2 december 2019 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat ik zou stoppen met vlees eten.
Kan maar ik vind vlees gewoon te lekker.quote:Op maandag 2 december 2019 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, je kan wel minderen.
Iedereen kan minderen
Dat merkte ik ook toen je zusje in de buurt van mijn worst kwam jaquote:Op maandag 2 december 2019 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Had trouwens gisteren bij het uit eten gaan in verband met verjaardag zusje een enorm lekkere entrecoteNatuurlijk wilde mijn vegetarische zusje daar wat van proeven
Zoals mijn moeder treffend zei: als er dan vlees is dat je echt voor jezelf wil houden, dan eet ze er ineens ook van...
Curry okequote:Op maandag 2 december 2019 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een curry kan prima vegetarisch bijvoorbeeld. Of een pasta.
sow koekoekquote:Op maandag 2 december 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook toen je zusje in de buurt van mijn worst kwam ja
die party knak?quote:Op maandag 2 december 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook toen je zusje in de buurt van mijn worst kwam ja
Frankfurterquote:
Ja en gehaktquote:Op maandag 2 december 2019 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wraps kun je heel goed maken met van die bonengebeuren ipv vlees
Opeten hopelijk.quote:
Lekker maatquote:
Jezus Christus Haags ik hoorde dit grapje op de basisschool al voor het eerstquote:Op maandag 2 december 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Mijn opa is vroeger van de wachttoren afgekankerd
quote:Op maandag 2 december 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Christus Haags ik hoorde dit grapje op de basisschool al voor het eerst
Grappen van een hoger niveau kunnen ze daar niet handelen johquote:Op maandag 2 december 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat je je toch zo opnaaien johquote:Op maandag 2 december 2019 18:25 schreef I het volgende:
[..]
Grappen van een hoger niveau kunnen ze daar niet handelen joh
Doe ik niet?quote:Op maandag 2 december 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat je je toch zo opnaaien joh
Mwahhhhj wel een beetjequote:
Nehquote:Op maandag 2 december 2019 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwahhhhj wel een beetje
Laat lekker gaan
Waarom niet? Wat bereik je ermeequote:
Hoezo heb jij geen 999 posts per paginaquote:Op maandag 2 december 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?quote:Op maandag 2 december 2019 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo heb jij geen 999 posts per pagina
Ohquote:Op maandag 2 december 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ontlading van frustratie.
Niks mis mee om dat in vbl te doen.
Filmpje erbij?quote:Op maandag 2 december 2019 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Ik trek dan altijd aan mijn piemel
Soms. Of het Fotoboekje van een wulpse foksterquote:
quote:Op maandag 2 december 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ontlading van frustratie.
Niks mis mee om dat in vbl te doen.
Ik klikte op de quote van haags om in het desbetreffende topic te komen voor context, zit ik ineens opgescheept met pagina's: dat kan alleen als je een aantal lager dan 301 posts per pagina hebt staan in je instellingenquote:
Ohquote:Op maandag 2 december 2019 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik klikte op de quote van haags om in het desbetreffende topic te komen voor context, zit ik ineens opgescheept met pagina's: dat kan alleen als je een aantal lager dan 301 posts per pagina hebt staan in je instellingen
Frustraties denk ik.quote:Op maandag 2 december 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat je je toch zo opnaaien joh
Hier doen we lief, in VBL SC daarentegenquote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Hallo. Doen jullie lief? Ik ga vanavond klussen dus ik ben afwezig @:GGMM
Ja leukquote:Op maandag 2 december 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frustraties denk ik.
Je zou toch zeggen dat je die op je werk mooi kwijt kan.
Leuk, succes.quote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Heb je discord? Daar stuur ik het makkelijker dan eerst uploaden en dan link delenquote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, succes.
En pics van je laminaat.
Oh even kijkenquote:Op maandag 2 december 2019 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier doen we lief, in VBL SC daarentegen
Nee dat heb ik verwijderd.quote:Op maandag 2 december 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Heb je discord? Daar stuur ik het makkelijker dan eerst uploaden en dan link delen
Kan jij klussenquote:Op maandag 2 december 2019 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind ze heel mooiquote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel horen wat je er van vindt hoor
Zal ik gelpenquote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef Flippiee het volgende:
Anders ben ik zenuwachtig tijdens het klussen
Succes !quote:Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels wel achter![]()
Zelfs basic dingen met elektriciteit. En ik kan zagen.
Droomvrouw.quote:Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaja, kom jij met je opwarmmaaltijd spaghetti bolognesequote:
Ik ben absoluut geen droommanquote:Op maandag 2 december 2019 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, kom jij met je opwarmmaaltijd spaghetti bolognese
Voor mannen ja. Potverdomme. Zei het gisteren nog tegen mijn ouders: als ik van de mannen was had ik nu al getrouwd geweest. Hier op FOK! jij en @CharlesKinbote al, verschillende mannen die de Exit betreden hebben, vorige week nog in de Nyx een gap die zei dat ie me aantrekkelijk vond en me nog kus op gezicht gaf, ergens vorige week iemand die ik vaag ken die via feesboek messenger zei dat ie me aantrekkelijk vond. Gebeurt nou nooit met vrouwen heh...quote:
En je vriendjequote:Op maandag 2 december 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach manquote:Op maandag 2 december 2019 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor mannen ja. Potverdomme. Zei het gisteren nog tegen mijn ouders: als ik van de mannen was had ik nu al getrouwd geweest. Hier op FOK! jij en @:charleskinbote al, verschillende mannen die de Exit betreden hebben, vorige week nog in de Nyx een gap die zei dat ie me aantrekkelijk vond en me nog kus op gezicht gaf, ergens vorige week iemand die ik vaag ken die via feesboek messenger zei dat ie me aantrekkelijk vond. Gebeurt nou nooit met vrouwen heh...
quote:Op maandag 2 december 2019 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor mannen ja. Potverdomme. Zei het gisteren nog tegen mijn ouders: als ik van de mannen was had ik nu al getrouwd geweest. Hier op FOK! jij en @:charleskinbote al, verschillende mannen die de Exit betreden hebben, vorige week nog in de Nyx een gap die zei dat ie me aantrekkelijk vond en me nog kus op gezicht gaf, ergens vorige week iemand die ik vaag ken die via feesboek messenger zei dat ie me aantrekkelijk vond. Gebeurt nou nooit met vrouwen heh...
Het is mijn huis.quote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En je vriendje
Of is het alleen jouw huis
ben je al over?quote:Op maandag 2 december 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is mijn huis.
Maar hij kan ook wel klussen en heeft ook geholpen
quote:Op maandag 2 december 2019 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Misschien toch maar eens wat piem0ls gaan proberen Naatje. Je went er vanzelf aan.
Heb ik van horen zeggen
Volgens mij snap jij een grapje niet helemaalquote:Op maandag 2 december 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Volgens mij snap je geaardheid niet helemaal.
Volgens mij snap jij PI's niet helemaalquote:Op maandag 2 december 2019 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij een grapje niet helemaal
Volgens mij snap jij..quote:Op maandag 2 december 2019 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij PI's niet helemaal
quote:Op maandag 2 december 2019 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij..
Ach laat ook maar
Oke spannend moppiequote:Op maandag 2 december 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is mijn huis.
Maar hij kan ook wel klussen en heeft ook geholpen
Ik ben zenuwachtig wanneer murp mij eindelijk ONZ mod gaat makenquote:Op maandag 2 december 2019 19:03 schreef Flippiee het volgende:
Anders ben ik zenuwachtig tijdens het klussen
Dat was @GGMM ook voor zijn eerste keer seks.quote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig wanneer murp mij eindelijk ONZ mod gaat maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Op het moment dat een DBS-release goed wordt ontvangen FOK!-breedquote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje gay dit, naat.quote:Op maandag 2 december 2019 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2019 19:34 schreef Tjacka het volgende:
R&P / Vraag voor een maat: Is hij homo?
Zeker niet.quote:
We hebben de TT wat geperfectioneerdquote:
Dat vind ik ookquote:
Ik begrijp je zenuwen zeer goed. Ben je nou al jarig geweest?quote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee even wachten tot ik gordijnen heb. Vind het eng als ik alleen thuis ben en mensen zien dat ik alleen in dat huis zit.quote:
Wat een godenpostquote:
Jij kunt er ook niks aan doen dat je een genetische pre-dispositie hebt.quote:
Wowquote:Op maandag 2 december 2019 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt er ook niks aan doen dat je een genetische pre-dispositie hebt.
Het begon al met die TT natuurlijk he. Dat kleine subtiele woordgrapje had @haags_kwartiertje zelfs nog wel gemaaktquote:
Neem een kijkje bij VBL SC (of het topic van Tjacka), dan valt dat niveau reuze mee.quote:Op maandag 2 december 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin meer in nakijken, boys.
Het niveau is weer om te janken.
Genoeg is genoeg.quote:Op maandag 2 december 2019 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het begon al met die TT natuurlijk he. Dat kleine subtiele woordgrapje had @:Haags_kwartiertje zelfs nog wel gemaakt
quote:
Dit is wel niveau voor een hoogopgeleidequote:
Ik werk nu met leerlingen van 1 niveau hoger, maar ik heb echt het idee dat ze minder kunnen dan de leerlingen die ik afgelopen jaren had.quote:Op maandag 2 december 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neem een kijkje bij VBL SC (of het topic van Tjacka), dan valt dat niveau reuze mee.
Van welk niveau naar welk niveau dan?quote:Op maandag 2 december 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk nu met leerlingen van 1 niveau hoger, maar ik heb echt het idee dat ze minder kunnen dan de leerlingen die ik afgelopen jaren had.
Van B/K naar MAVO.quote:Op maandag 2 december 2019 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van welk niveau naar welk niveau dan?
Helaas wel jaquote:Op maandag 2 december 2019 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook
[..]
Ik begrijp je zenuwen zeer goed. Ben je nou al jarig geweest?
[..]
Nee even wachten tot ik gordijnen heb. Vind het eng als ik alleen thuis ben en mensen zien dat ik alleen in dat huis zit.![]()
Daar zit toch wel behoorlijk wat niveau-verschil in toch?quote:
Het lukt deze kinderen niet eens om hun naam ergens op te schrijven, en als het ze al lukt dan staat het niet achter Naam:quote:Op maandag 2 december 2019 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zit toch wel behoorlijk wat niveau-verschil in toch?
quote:Op maandag 2 december 2019 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
en zeuren dat het is omdat ik een racist ben.
Maar dat ben je ook. Je moet gewoon gunnen.quote:Op maandag 2 december 2019 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
MC vragen gewoon open laten. Zonder pennen, geo en rekenmachine naar je toets komen, dan een 3 krijgen en zeuren dat het is omdat ik een racist ben.
Stuur ze naar de Teamleider en laat ze de volgende week er niet meer in.quote:
Valt me vooral op hoe belangrijk dingen als achtergrond voor hen zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 20:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar dat ben je ook. Je moet gewoon gunnen.
Terecht wel ja.quote:Op maandag 2 december 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur ze naar de Teamleider en laat ze de volgende week er niet meer in.
Donderstraal lekker een eind op
twitter:DieTukkerfries twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:06:39Door het ontbreken van een verificatie-check, kan je de site van Ongehoord Nederland van alles wijsmaken. En dit heeft behoorlijk opzienbarende gevolgen. Arnold Karskens van Ongehoord Nederland reageert aan het einde van het verhaal op de bevindingen.https://t.co/xU0tx7Kwuh reageer retweet
Kas Tuin. Het had echt ultiem genot geweest als hij Plant met zijn achternaam had gehetenquote:Op maandag 2 december 2019 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:DieTukkerfries twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:06:39Door het ontbreken van een verificatie-check, kan je de site van Ongehoord Nederland van alles wijsmaken. En dit heeft behoorlijk opzienbarende gevolgen. Arnold Karskens van Ongehoord Nederland reageert aan het einde van het verhaal op de bevindingen.https://t.co/xU0tx7Kwuh reageer retweet
Een zo'n gozer die komt dan wel naar me toe om zich te verontschuldigen. Meestal al 2 seconden nadat hij het gezegd heeft.quote:Op maandag 2 december 2019 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel ja.
Komen ze dan uiteindelijk terug op hun woorden of heb je sommige die je dan gewoon niet meer ziet? Kan ook niet lijkt me he
En hoe oud is diegene?quote:Op maandag 2 december 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een ander zijn we bezig met verwijderingsprocedure.
twitter:parool twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:20:28De Democratische presidentskandidaat Tom Steyer heeft de Amerikaanse president Donald Trump een koekje van eigen deeg gegeven. De miljardair heeft de domeinnaam gekocht van Trumps slogan voor zijn herverkiezingscampagne: ‘Keep America Great Again’.https://t.co/txL0oJtccW reageer retweet
Wat een kutslogan.quote:Op maandag 2 december 2019 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:parool twitterde op maandag 02-12-2019 om 20:20:28De Democratische presidentskandidaat Tom Steyer heeft de Amerikaanse president Donald Trump een koekje van eigen deeg gegeven. De miljardair heeft de domeinnaam gekocht van Trumps slogan voor zijn herverkiezingscampagne: ‘Keep America Great Again’.https://t.co/txL0oJtccW reageer retweet
En dan al van school afgetrapt wordenquote:
Je kan ook als 9-jarige al met een molotovcocktail bezig zijnquote:Op maandag 2 december 2019 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan al van school afgetrapt worden
Treurig
Deportatie?! VUILE RACISTEN!!!quote:Op maandag 2 december 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met een ander zijn we bezig met verwijderingsprocedure.
Duindorpquote:Op maandag 2 december 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook als 9-jarige al met een molotovcocktail bezig zijn
Amateur, niet op je 7e al roadside IED guru zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook als 9-jarige al met een molotovcocktail bezig zijn
Niet op je 5de al je eerste onthoofding hebben verrichtquote:Op maandag 2 december 2019 20:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Amateur, niet op je 7e al roadside IED guru zijn.
Oefquote:Op maandag 2 december 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Was dit niet het plot van Mother? Trouwens?
Heb hem in de bios gezien, sindsdien redelijk gedesensitiveerd voor heftige beelden.quote:Op maandag 2 december 2019 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef
Fucked up film was dat
Maar dat was niet het plot geloof ik. Kan me die scene alleen nog herinneren dat die baby als een sekte-viering rondgedragen wordt en zijn nek breekt
Zou ik ook wel willenquote:Op maandag 2 december 2019 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb hem in de bios gezien, sindsdien redelijk gedesensitiveerd voor heftige beelden.
Dat is nu al. Volgens mij zijn hier best veel DBS, Fifa, F1, Grijze haren en IF supportersquote:Op maandag 2 december 2019 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op het moment dat een DBS-release goed wordt ontvangen FOK!-breed
Jij en je kloons telt niet hehquote:Op maandag 2 december 2019 20:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is nu al. Volgens mij zijn hier best veel DBS, Fifa, F1, Grijze haren en IF supporters
Dat hoort met een rookworst en goed doorbakken spekjes vriendquote:Op maandag 2 december 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Lekker maaltijdje boys. Zuurkool met half kippetje
Nee nee. Boerenkool met rookworst. Maar dat heb ik vrijdag al opquote:Op maandag 2 december 2019 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hoort met een rookworst en goed doorbakken spekjes vriend
Zo koekoek... Dat is nog eens een verschil in orde van groottequote:9/11 was een indrukwekkende, knap uitgevoerde terroristische aanslag. De aanslagplegers hadden een paar vlieglessen genomen, stanleymessen gekocht en in totaal nog een 400.000 dollar gespendeerd.
Het Amerikaanse antwoord heeft tot op heden zo’n 4000 miljard dollar gekost en vooral het terrorisme bevorderd.
https://www.maartenonline(...)-neoliberalisme.html
Lekker manquote:Op maandag 2 december 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee. Boerenkool met rookworst. Maar dat heb ik vrijdag al op
Ze gaan je missen bij de Burger Kingquote:Op maandag 2 december 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
De betere boerenkoolmaaltijd van de appie is in de bonusEn Tiki Masala is in de persoonlijke bonus
Dit wordt een topweek
Woensdag of donderdag ben ik daar gewoon weer te vinden hoorquote:Op maandag 2 december 2019 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan je missen bij de Burger King
Geen vaste dagen voor welk voedsel?quote:Op maandag 2 december 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Woensdag of donderdag ben ik daar gewoon weer te vinden hoor
nope, BK is afhankelijk van uitgaanquote:Op maandag 2 december 2019 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen vaste dagen voor welk voedsel?
lekker hoorquote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had vandaag kip tandoori met rijst en broccoli.
Lekker slanke boy worden.
Die Tika Massala is wel prima opzich ja maar wel erg basic zonder iets erbij behalve kip en rijstquote:Op maandag 2 december 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
De betere boerenkoolmaaltijd van de appie is in de bonusEn Tiki Masala is in de persoonlijke bonus
Dit wordt een topweek
Ik heb wel eens rijst of noodles met alleen een roerbak saus of kip kerry saus gegeten als ik echt geen zin had om te kokenquote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Tika Massala is wel prima opzich ja maar wel erg basic zonder iets erbij behalve kip en rijst
Oh nee dan bak ik liever een paar eieren met brood als ik simpel wil etenquote:Op maandag 2 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens rijst of noodles met alleen een roerbak saus of kip kerry saus gegeten als ik echt geen zin had om te koken
Ik at vroeger wel eens rijst met boter en suiker als m'n ouders een rijstgerecht hadden gemaakt waar ik niet vrolijk van werdquote:Op maandag 2 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens rijst of noodles met alleen een roerbak saus of kip kerry saus gegeten als ik echt geen zin had om te koken
Ja, maar dat vult niet genoeg als avond maal. Dan ben ik alsnog 2 pakken eieren aan het opbakkenquote:Op maandag 2 december 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee dan bak ik liever een paar eieren met brood als ik simpel wil eten
Jij sport behoorlijk inderdaad. Heel wat meer kcal nodig dan jaquote:Op maandag 2 december 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dat vult niet genoeg als avond maal. Dan ben ik alsnog 2 pakken eieren aan het opbakken
Behoorlijk valt wel mee en 2 dozen eieren is ook wat overdreven. Maar ik sport bovengemiddeld en zou voor een avond maal toch snel 4/5 eieren met brood opeten.quote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij sport behoorlijk inderdaad. Heel wat meer kcal nodig dan ja
Sluit maar afquote:Op maandag 2 december 2019 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Sommige fokkers horen echt geen internet aansluiting te krijgen van hun begeleider
De tering zeg
Ik ben geen begeleider van fokkers. Zou gillend wegrennenquote:
is platonisch broquote:Op maandag 2 december 2019 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik impliceer hier dat ik begeleider ben en jij de begeleide hehquote:Op maandag 2 december 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen begeleider van fokkers. Zou gillend wegrennen
GODVERDOMMEquote:Op maandag 2 december 2019 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik impliceer hier dat ik begeleider ben en jij de begeleide heh
Gaat dit over Tjacka?quote:Op maandag 2 december 2019 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Sommige fokkers horen echt geen internet aansluiting te krijgen van hun begeleider
De tering zeg
Nee van Tjacka was een grapje. Die is niet echt zwakbegaafd.quote:
Platonische seks kan ook best mogelijk zijn mocht je daar behoefte aan hebbenquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee van Tjacka was een grapje. Die is niet echt zwakbegaafd.
aight, ik heb vrijdag maar twee uur les, waar wil je afspreken?quote:Op maandag 2 december 2019 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Platonische seks kan ook best mogelijk zijn mocht je daar behoefte aan hebben
quote:Op maandag 2 december 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GODVERDOMME
*SLAAT ETEN OP DE GROND*
Achter het stationquote:Op maandag 2 december 2019 22:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aight, ik heb vrijdag maar twee uur les, waar wil je afspreken?
Waarom eromheen draaien als je GGMM ook direct kunt beledigen?quote:Op maandag 2 december 2019 22:30 schreef Fok-it het volgende:
De tering zeg
GGMM als mod zou ik zeggen ja, maar hij is veranderd sinds hij admin isquote:Op maandag 2 december 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom eromheen draaien als je GGMM ook direct kunt beledigen?
Sorry, maar vrijdag heb ik al twee afspraken staan met 2 van mijn bijwijvenquote:Op maandag 2 december 2019 22:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aight, ik heb vrijdag maar twee uur les, waar wil je afspreken?
quote:Op maandag 2 december 2019 22:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mss niet bemoeien met dingen die jou niet aan-gaanff tip van mij
oké sorryquote:Op maandag 2 december 2019 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
bepaal ik zelf wel
![]()
openbaar forum genot
Je hebt allang misschien vergeven maar Charles dan?quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt allang misschien vergeven maar Charles dan?
Beter dan in twee weken tijd 10 weken werk inhalenquote:Op maandag 2 december 2019 22:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
had project met tweetallen maar dat wijf deed niks dus heb haar eruit gemieterd en nu moet ik twee weken werk inhalen grrrr
quote:
Ik dacht dus dat dit over een trio ging :$quote:Op maandag 2 december 2019 22:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
had project met tweetallen maar dat wijf deed niks dus heb haar eruit gemieterd en nu moet ik twee weken werk inhalen grrrr
als ik twee mensen tegelijk teleur wil stellen ga ik wel met mijn ouders pratenquote:Op maandag 2 december 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dit over een trio ging :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
Je moeder heeft niet toevallig interesse om nog een super knappe zoon te adopteren die kan klussen en kokenquote:Op maandag 2 december 2019 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Mijn mama informeert mij over aanbiedingen die er toe doenBaileys in de aanbieding
quote:Op maandag 2 december 2019 22:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als ik twee mensen tegelijk teleur wil stellen ga ik wel met mijn ouders pratenWas dat niet iets van dan kook ik wel pasta voor mijn ouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een moeder die alcoholisme aanwakkert, toe maarquote:Op maandag 2 december 2019 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Mijn mama informeert mij over aanbiedingen die er toe doenBaileys in de aanbieding
Goed goedquote:
Je mag niet zomaar cold turkey stoppen he, is gevaarlijkquote:Op maandag 2 december 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een moeder die alcoholisme aanwakkert, toe maar
Vast wel. Ik introduceer je als mijn lang verloren broer.quote:Op maandag 2 december 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moeder heeft niet toevallig interesse om nog een super knappe zoon te adopteren die kan klussen en koken
Ik heb een prima reputatie.quote:Op maandag 2 december 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een moeder die alcoholisme aanwakkert, toe maar
Ookquote:
Daar vindt de PvdD wel wat van denk ikquote:Op maandag 2 december 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar cold turkey stoppen he, is gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |