Ik wil wel je friendcode hoorquote:Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's typisch zo'n drankje dat ik nooit zal snappen.
Stuur 'm vanavond wel even door.quote:Op maandag 2 december 2019 14:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil wel je friendcode hoorZien hoeveel Standing Twists jij doet per uur.
Gore kinine ja.quote:Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's typisch zo'n drankje dat ik nooit zal snappen.
Er is mentaal iets mis met mensen die bitter lemon drinken.quote:Op maandag 2 december 2019 14:12 schreef UitStraling het volgende:
Bitter Lemon bevat kinine, het ingrediënt dat voor de bittere smaak zorgt. Er zijn veel geneeskundige werkingen toe te schrijven aan kinine, waaronder de behandeling van malaria. Maar het libido keldert aanzienlijk door dat ingrediënt. Een gin-tonic om in de mood te komen? Goed excuus, maar je bent eraan voor de slappe moeite.
Ik vermoed zelfs dat Bitter Lemon is uitgevonden door Adolf Eichmann.quote:Op maandag 2 december 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is mentaal iets mis met mensen die bitter lemon drinken.
Ja, maar nu heb ik iedereen gehad.quote:
Lekker toch?quote:
Ik mag geen leeftijdsgrapjes meer maken van Joop.quote:Op maandag 2 december 2019 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Voelen jullie je ook niet naar je leeftijd?
's ochtends voel ik me 80, eind van de ochtend 12, tegen de avond 20.....quote:Op maandag 2 december 2019 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Voelen jullie je ook niet naar je leeftijd?
quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
's ochtends voel ik me 80, eind van de ochtend 12, tegen de avond 20.....
gemiddeld zit ik wel oké denk ik....
Oh dan voel ik mij 94quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Mja bedoel meer mentaal... Zeg maar je persoonlijkheid en hoe je in het leven staat.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het liefst zou je de hele dag achter de vensterbank zitten en naar buiten gluren?
Mweh, aardig neutraal eigenlijk. Het grootste ding aan ouder worden, is het bewust zijn van hoe snel de tijd gaat.quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Mja bedoel meer mentaal... Zeg maar je persoonlijkheid en hoe je in het leven staat.
20quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik mentaal veel jonger ben dan mijn leeftijdsgenoten. Minder volwassen eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, aardig neutraal eigenlijk. Het grootste ding aan ouder worden, is het bewust zijn van hoe snel de tijd gaat.
Ik drink momenteel bitterlemon, moet ik nu een afspraak bij een psych maken?quote:Op maandag 2 december 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is mentaal iets mis met mensen die bitter lemon drinken.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink momenteel bitterlemon, moet ik nu een afspraak bij een psych maken?
Oh wacht, tonic. Zit in bijna hetzelfde soort blikje van royal clubquote:
Niet persee daarvoor....quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mja misschien toch verstandig om het een en ander te laten checken.quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |