Ik wil wel je friendcode hoorquote:Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's typisch zo'n drankje dat ik nooit zal snappen.
Stuur 'm vanavond wel even door.quote:Op maandag 2 december 2019 14:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil wel je friendcode hoorZien hoeveel Standing Twists jij doet per uur.
Gore kinine ja.quote:Op maandag 2 december 2019 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's typisch zo'n drankje dat ik nooit zal snappen.
Er is mentaal iets mis met mensen die bitter lemon drinken.quote:Op maandag 2 december 2019 14:12 schreef UitStraling het volgende:
Bitter Lemon bevat kinine, het ingrediënt dat voor de bittere smaak zorgt. Er zijn veel geneeskundige werkingen toe te schrijven aan kinine, waaronder de behandeling van malaria. Maar het libido keldert aanzienlijk door dat ingrediënt. Een gin-tonic om in de mood te komen? Goed excuus, maar je bent eraan voor de slappe moeite.
Ik vermoed zelfs dat Bitter Lemon is uitgevonden door Adolf Eichmann.quote:Op maandag 2 december 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is mentaal iets mis met mensen die bitter lemon drinken.
Ja, maar nu heb ik iedereen gehad.quote:
Lekker toch?quote:
Ik mag geen leeftijdsgrapjes meer maken van Joop.quote:Op maandag 2 december 2019 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Voelen jullie je ook niet naar je leeftijd?
's ochtends voel ik me 80, eind van de ochtend 12, tegen de avond 20.....quote:Op maandag 2 december 2019 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Voelen jullie je ook niet naar je leeftijd?
quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
's ochtends voel ik me 80, eind van de ochtend 12, tegen de avond 20.....
gemiddeld zit ik wel oké denk ik....
Oh dan voel ik mij 94quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Mja bedoel meer mentaal... Zeg maar je persoonlijkheid en hoe je in het leven staat.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het liefst zou je de hele dag achter de vensterbank zitten en naar buiten gluren?
Mweh, aardig neutraal eigenlijk. Het grootste ding aan ouder worden, is het bewust zijn van hoe snel de tijd gaat.quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Mja bedoel meer mentaal... Zeg maar je persoonlijkheid en hoe je in het leven staat.
20quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik mentaal veel jonger ben dan mijn leeftijdsgenoten. Minder volwassen eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, aardig neutraal eigenlijk. Het grootste ding aan ouder worden, is het bewust zijn van hoe snel de tijd gaat.
Ik drink momenteel bitterlemon, moet ik nu een afspraak bij een psych maken?quote:Op maandag 2 december 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is mentaal iets mis met mensen die bitter lemon drinken.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink momenteel bitterlemon, moet ik nu een afspraak bij een psych maken?
Oh wacht, tonic. Zit in bijna hetzelfde soort blikje van royal clubquote:
Niet persee daarvoor....quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mja misschien toch verstandig om het een en ander te laten checken.quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op wat voor manier?quote:Op maandag 2 december 2019 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik mentaal veel jonger ben dan mijn leeftijdsgenoten. Minder volwassen eigenlijk.
Als er geen gin bij zit: maken die afspraak.quote:Op maandag 2 december 2019 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wacht, tonic. Zit in bijna hetzelfde soort blikje van royal club
Zeg maar dag tegen je piemel.quote:Op maandag 2 december 2019 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat ook naast elkaar tochquote:Op maandag 2 december 2019 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wacht, tonic. Zit in bijna hetzelfde soort blikje van royal club
Voor pedofilie, extreem sadisme en Limburger zijn loop ik al bij een zielenknijperquote:
Krijg je status van fucks geven?quote:
Gin tonic vind ik dan weer heel matig.quote:Op maandag 2 december 2019 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er geen gin bij zit: maken die afspraak.
Ligt eraan of je die geeft aan een zwerver of een top modelquote:
Geen idee, ik doe vrij weinig "omdat het zo hoort" en ik heb kennissen compleet zien transformeren/conformeren.quote:
Het is hoe dan ook niet te zuipen, maar de gin maakt het daarna tenminste nog lollig.quote:Op maandag 2 december 2019 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gin tonic vind ik dan weer heel matig.
Doet toch vrij weinig met een mens?quote:Op maandag 2 december 2019 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet te zuipen, maar de gin maakt het daarna tenminste nog lollig.
Muis drinkt het soms met bacardi razz, maar dat is dan weer een tyfus zoete bedoelingquote:Op maandag 2 december 2019 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet te zuipen, maar de gin maakt het daarna tenminste nog lollig.
Ja dat ik misschien teveel chill ofzo? Ik weet het niet maar om mij heen huisje boompje beestje, verantwoordelijkheden. Beetje lastig uit te leggen eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2019 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik bedoel, ik herken het wel deels, maar daar zit ook een groot deel van geen fucks geven bij.
Pleuren je tanden eruitquote:Op maandag 2 december 2019 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis drinkt het soms met bacardi razz, maar dat is dan weer een tyfus zoete bedoeling
Ik ben geīntrigeerd, maar ik doe geen dingen met framboos.quote:Op maandag 2 december 2019 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis drinkt het soms met bacardi razz, maar dat is dan weer een tyfus zoete bedoeling
"omdat het zo hoort" is ook maar door iemand verzonnen, dus je kan net zo goed nieuwe dingen doen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe vrij weinig "omdat het zo hoort" en ik heb kennissen compleet zien transformeren/conformeren.
Dat zijn andere fucks.quote:Op maandag 2 december 2019 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan of je die geeft aan een zwerver of een top model
Ik zie dat niet perse als minder volwassen, gewoon andere keuzes.quote:Op maandag 2 december 2019 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ik misschien teveel chill ofzo? Ik weet het niet maar om mij heen huisje boompje beestje, verantwoordelijkheden. Beetje lastig uit te leggen eigenlijk
Ja maar toch doen heel veel mensen dingen omdat het zo hoort.quote:Op maandag 2 december 2019 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
"omdat het zo hoort" is ook maar door iemand verzonnen, dus je kan net zo goed nieuwe dingen doen.
Kalf.quote:
Mensenquote:Op maandag 2 december 2019 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar toch doen heel veel mensen dingen omdat het zo hoort.
Ja, derp, da's exact wat ik ermee bedoel te zeggen. Alleen zie ik de patronen wel heel vaak terugkomen bij anderen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
"omdat het zo hoort" is ook maar door iemand verzonnen, dus je kan net zo goed nieuwe dingen doen.
Ook bv als veertig jarige ofzo ?quote:Op maandag 2 december 2019 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie dat niet perse als minder volwassen, gewoon andere keuzes.
Niet mee eens. Maargoed, ik doe dan ook bijzonder weinig dingen omdat het hoort.quote:Op maandag 2 december 2019 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En degene die het anders aanpakt is automagisch de rare.
Ik hecht zelf niet zoveel waarde aan "volwassen". De paar verantwoordelijkheden die ik heb, volbreng ik zonder al te veel problemen en ik probeer te voorkomen dat mensen last van me hebben (iets met buren te vriend houden). Dat dat niet het plaatje is wat normaal zou zijn voor m'n leeftijd (als dertigerplusser moet je toch wel eens aan koters beginnen bijvoorbeeld), vind ik niet heel erg relevant.quote:Op maandag 2 december 2019 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook bv als veertig jarige ofzo ?![]()
Soms kijk ik ook naar mensen om mij heen van mijn leeftijd en het is allemaal zo volwassen en saai.
Maar goed dit is weer zon brainfart
En je bent nooit als de afwijkende geīdentificeerd?quote:Op maandag 2 december 2019 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maargoed, ik doe dan ook bijzonder weinig dingen omdat het hoort.
Ja het zal voor hen niet zo saai zijn denk ikquote:Op maandag 2 december 2019 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hecht zelf niet zoveel waarde aan "volwassen". De paar verantwoordelijkheden die ik heb, volbreng ik zonder al te veel problemen en ik probeer te voorkomen dat mensen last van me hebben (iets met buren te vriend houden). Dat dat niet het plaatje is wat normaal zou zijn voor m'n leeftijd (als dertigerplusser moet je toch wel eens aan koters beginnen bijvoorbeeld), vind ik niet heel erg relevant.![]()
De keerzijde is dat wat jij als saai ervaart, helemaal niet saai hoeft te zijn voor een ander.
Al heb ik wel het idee dat een hoop gewoon op een bepaald levenspad blijven hangen omdat comfortabel en bekend.
Dat was ik ook toen ze het voor het eerst bestelde, maar dat was bij de eerste slok ook weer meteen voorbijquote:Op maandag 2 december 2019 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geīntrigeerd, maar ik doe geen dingen met framboos.
Oeh, bruine baco. Tijd niet meer gehad.quote:Op maandag 2 december 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie drinkt er ook weleens een bacootje?
Ja zoiets. Daar heb ik nog wel eens een fles van soldaat gemaakt toen ik 18 was en al aangeschoten.quote:Op maandag 2 december 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfde met de breezer vroeger.
quote:Op maandag 2 december 2019 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het zal voor hen niet zo saai zijn denk ikMisschien is het mijn angst voor verantwoordelijkheden
![]()
Maar ik kan zo in mijn omgeving niet snel iemand bedenken die net zo nonchalant is op dit gebied als mijzelf
Je moet ook niets pp facebook serieus nemen, maak je je eigen leven alleen maar kutter meequote:Op maandag 2 december 2019 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ken wel iemand die wel al ergens in de 40 is. HIj heeft een super chill leven. Werkt parttime en doet veel leuke dingen. gaat ook super veel op reis en vaak zie je op zijn facebook toch van die afgunstige reacties zoals ' oh ga je alweer?' ' Sommige mensen hebben altijd maar vakantie' etc.
De afgunst druipt er echt van af
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2019 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik mentaal veel jonger ben dan mijn leeftijdsgenoten. Minder volwassen eigenlijk.
Ik heb er 5 op dit weekend.....quote:Op maandag 2 december 2019 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja zoiets. Daar heb ik nog wel eens een fles van soldaat gemaakt toen ik 18 was en al aangeschoten.
Was toen een fles overgebleven van het huisfeestje van toen ik er kwam wonen en stond er een jaar later nog en toen hebben we die opgezopen omdat weg gooien ook zonde was.
Dat je er nog zoveel kon vinden!quote:Op maandag 2 december 2019 15:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er 5 op dit weekend.....
Heb een winkel gevonden waar ik nu eens per zoveel tijd het hele schap meeneem.quote:Op maandag 2 december 2019 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er nog zoveel kon vinden!
Nice.quote:Op maandag 2 december 2019 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja zoiets. Daar heb ik nog wel eens een fles van soldaat gemaakt toen ik 18 was en al aangeschoten.
Was toen een fles overgebleven van het huisfeestje van toen ik er kwam wonen en stond er een jaar later nog en toen hebben we die opgezopen omdat weg gooien ook zonde was.
Me2. Wel.de normale.quote:Op maandag 2 december 2019 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, bruine baco. Tijd niet meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |