JayHovah | maandag 2 december 2019 @ 07:01 |
Nu we (helaas) de laatste race van het seizoen hebben gehad kunnen we terugkijken op afgelopen seizoen. Wat staat jou het meeste bij? Wat had je wel verwacht en welke coureur of moment stond je het meeste bij? Voor mij: Verwacht: - Dominantie Mercedes - Kubica stijf achteraan - Renault weer drama Niet verwacht: - Norris erg goed! - Honda motor hield zich relatief erg sterk - Twee poles voor Max - Ferrari strategie gekluns - Dat Weltschmerz iedereen weet te irriteren met zijn oogkleppen politiek Verders: - Mooie races in Duitsland en Brazilië - Onverwacht overlijden Charlie Whiting en Niki Lauda - Driversswap bij Red Bull en Toro Rosso | |
ondeugend | maandag 2 december 2019 @ 11:25 |
Ik had mijn wensenlijstje voor 2019 even weer opgezocht. Toch wel een paar vervuld!
| |
Nattekat | maandag 2 december 2019 @ 11:49 |
Even koppelen Geregeld | |
THEFXR | maandag 2 december 2019 @ 11:51 |
wtf? nog een topic | |
Nattekat | maandag 2 december 2019 @ 12:05 |
Verwacht: - Red Bull doet gewoon vooraan mee - Top 3 blijft top 3, gat met de rest alleen kleiner - Vettel gaat het lastig krijgen met Leclerc - Kubica niet goed Niet verwacht: - Gasly slecht - Red Bull wissel - Red Bull zo sterk - McLaren best of the rest - Mercedes zo enorm dominant (vooral begin van seizoen) - Vele geweldige races (na Frankrijk al helemaal) | |
Yashaaaaa | maandag 2 december 2019 @ 19:52 |
Hoe komt het dat ik dit topic automagisch volg? | |
Nattekat | dinsdag 3 december 2019 @ 10:38 |
Omdat deze aan het laatste topic van Abu Dhabi gekoppeld is. Die is nu dicht, dus nu is dit een mooie plek om 2019 na te bespreken | |
Dauthi | dinsdag 3 december 2019 @ 11:25 |
Hoe had je Ferrari strategie gekluns niet verwacht? Het is de afgelopen 30 jaar de rode lijn van Ferrari, met als uitzondering de periode Schumacher. | |
Dauthi | dinsdag 3 december 2019 @ 11:28 |
Een ander heikel punt vind ik de vreemde manier waarop de Stewards straffen. In bepaalde gevallen wordt er buiten proporties gestraft, zoals in Canada. En voor andere vergrijpen waar je gediskwalificeerd zou moeten worden, worden met de mantel der liefde bedekt. Zoals Renault met hun driveraids, en Ferrari met de verkeerde brandstofopgave. En ik denk dat de mantel der liefde wordt gebruikt, omdat er nog geen concorde agreement is. En dus geen stok om mee te slaan. Ze zijn als de dood dat er teams mee stoppen. | |
Sabata | dinsdag 3 december 2019 @ 12:14 |
Verwacht: - overheersing mercedes nog niet opgeheven - tactisch geblunder bij Ferrari (géén Italiaan aan de leiding daar, ook geen Italiaanse zwitser) Onverwacht: - Implosie Gasly bij RBR - Implosie Haas - wederopstanding Mclaren - Albon's seizoen in beide Red Bull teams Leukste race: - Duitsland, heerlijk afscheid van Hockenheim, Brazilië kort er achter tweede. Saaiste race: - Frankrijk, ik kon m na een uitputtend weekend in de Eifel bij de Nurburgring 24hrs goed als snooze-tv opzetten Rookie of the year: - Albon's verhaal leest als een soort sportfilmscript, maar ik ga toch voor Norris. Wordt lachen als er Mercedespowah achterin de Mclaren ligt. | |
Tarado | dinsdag 3 december 2019 @ 12:37 |
al met al een aardig seizoen, blijft jammer dat Ferrari gefaald heeft om het Mercedes echt moeilijk te maken, Red Bull was er te laat bij maar aardig hersteld, McLaren leuk dat ze de stap omhoog hebben gemaakt. Coureurs van dit seizoen, Hamilton en Verstappen van de toppers en Sainz toch wel van de 2e divisie. Ik zag hierboven ergens staan dat Leclerc Vettel het snot voor z'n ogen heeft gereden, dan heb ik niet zo goed opgelet denk ik, de snelheid heeft hij maar over een raceafstand is dat nog wat anders. Grootste teleurstelling, Ferrari fuel flow meter issue en hoe dat is afgehandeld door de FIA. | |
Donderkonijn | dinsdag 3 december 2019 @ 13:07 |
Ongeveer hetzelfde maar ferrari en kloten met strategie is een gegeven. Dara hoef je toch niet eens over na te denken | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 3 december 2019 @ 13:34 |
Dat hoort eerder bij de verwachting en het is opvallend als het niet gebeurd. | |
ondeugend | dinsdag 3 december 2019 @ 13:46 |
Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden. Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid. [ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 03-12-2019 14:02:45 ] | |
Tarado | dinsdag 3 december 2019 @ 14:33 |
vond ik wel meevallen en als hij echt voorin mee wil doen zal hij z'n bandenmanagement moeten verbeteren, op dat gebied kan hij zeker nog wel wat leren van Vettel | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 3 december 2019 @ 15:42 |
Bedoel je Vettel? M.i. de meest terechte straf van het seizoen. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 3 december 2019 @ 15:44 |
Honda sterker dan verwacht, maar de RB15 juist weer minder sterk dan verwacht. | |
Dauthi | dinsdag 3 december 2019 @ 16:30 |
Ze hadden hem de plaats moeten laten opgeven, hadden we tenminste nog een race gehad. | |
Donderkonijn | dinsdag 3 december 2019 @ 17:41 |
Uh dat zeg ik juist? | |
Donderkonijn | dinsdag 3 december 2019 @ 17:47 |
Nah niet echt 2 races was ferrari bezig met ze omwisselen maar als ze dan achter elkaar reden konden ze elkaar niet voorbij, en was de achterste steeds sneller door de DRS/tow. Maar weglopen van elkaar deden ze niet en Leclerc schreef meer auto's (op domme manieren) af. Onder andere in Duitsland(?) door met zijn softs dezelfde lijn te kiezen over die dragstrip, als hij met de inters/full wets( weet t ff niet meer) deed. Dat was oliedom, het ging steeds NET goed op de regenbanden, dan kan je toch op je vingers narekenen dat dat niet gaat met slicks. En Vettel is al een jankerd, Leclerc is pas ECHT erg. Jezus he toen Vettel won door die brakke pitstop van Leclerc. Dat gebeurt, hij heeft er de hele race EN erna nog over zitten janken. Daar is Vettel toch echt een stuk kalmer onder. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 3 december 2019 @ 19:49 |
Naarmate we het einde naderen van het huidige turbo-hybrid tijdperk zie je dat de teams naar elkaar toe kruipen. Chassis en aero gerelateerde verrassingen zie je bijna niet meer en baanbrekende concepten zoals RB's High Rake principe zijn geadopteerd door de hele grid. Dus ik weet niet of je zozeer kan zeggen dat de RB15 minder sterk is dan verwacht, of dat de concurrentie goed heeft gekeken en een inhaalslag heeft gemaakt en dat onderscheiden steeds lastiger wordt. 2021 weer een leeg vel papier. [ Bericht 9% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-12-2019 21:56:13 ] | |
Tuttebella | dinsdag 3 december 2019 @ 21:45 |
Dat kwam door de extra boost benzine , dat was om Max van zijn plek te verstoten vandaar het gesjoemel met de benzine | |
Nebelwerfer | dinsdag 3 december 2019 @ 23:36 |
Voorafgaand aan het seizoen hoop je op meer strijd voorin het veld, maar eigenlijk waren er wat dat betreft niet echt verrassingen. Mercedes oerdegelijk, ik vond het wel verrassend dat ze red bull de baas qua earo aan het begin van het seizoen. Ferrari vind ik in die paar jaar dat ik de f1 volg van begins af aan al een onbetrouwbaar team. Naast het overduidelijke aanklooien ik de raceweekenden, vind ik ze ook minder sterk in het steady doorontwikkelen van de auto. Red Bull gaf aan dat dit een tussenjaar was en laten we hopen dat dit waar blijkt. Lekkere ongezonde hoop kweken deze winter !! Rest van het veld moet geluk hebben aan het begin van het seizoen met de ontwikkelde auto, echt verrassingen vind ik er zodoende niet tussenzitten. Met als uitzondering mclaren. Natuurlijk genoeg budget voor een goede auto en nu lijkt het kwartje te vallen. Qua toekomst blij met de aanstormende jeugd (een reden om blij te zijn dat mclaren verbeterd is) en hoop voor de nieuwe regels in 2021. Grootste echte nieuws was denk ik dit jaar zandvoort. Nu men zelfs hier op fok inziet dat de race er komt mogen we met zijn alle best uitkijken naar een race die met wat geluk zomaar episch kan worden niet? | |
twiFight | woensdag 4 december 2019 @ 09:35 |
Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven. Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen. 2021 wordt een ander verhaal. | |
daNpy | woensdag 4 december 2019 @ 09:54 |
De Honda hoefde alleen maar minder uit te vallen dan de Renault, en even snel te zijn. Beide targets wel gehaald denk ik zo, met Max op een mooie 3e plaats in het kampioenschap voor beide Ferrari's Mercedes is nog steeds oppermachtig en zit ook echt niet stil. Pas als de rest zo dicht in de buurt gaat komen dat het bedreiging oplevert, zetten ze een extra kraantje open. Waarom zouden ze dat eerder doen? De rest komt toch niet genoeg in de buurt om het WK te bedreigen. | |
Nebelwerfer | woensdag 4 december 2019 @ 10:07 |
Nee ! Dat sta ik niet toe ! Je hebt vast (en zeker) gelijk, maar ik ga gewoon even lekker een wintertje hoop hebben ! | |
Lionheaad | woensdag 4 december 2019 @ 10:55 |
RBR heeft veel last gehad begin dit jaar van de nieuwe voorvleugel. Dit was een veel ingrijpender verandering dan dat de FIA wil toegeven. Daarnaast heb je nog de bandenverandering. Die was duidelijk in het voordeel van Merc. Voor volgend jaar veranderd er op aero-vlak bijna niets. Banden veranderen wel, maar RBR weet nu ook met het dunnere loopvlak goed om te gaan. Dus met een beetje Newey-doorontwikkel-magie en wat Honda power extra zouden ze er moeten staan aan het begin van het seizoen. | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 4 december 2019 @ 13:14 |
Ja, echt he? | |
TagForce | woensdag 4 december 2019 @ 14:22 |
Hoe bedoel je relatief gezien minder sterk uit het seizoen gekomen? De laatste 3 races waren juist ijzersterk. Ook op de banen waar je het niet zo erg zou verwachten. Jammer dat Max de quali in Mexico verprutste, en daarom maar matig scoorde, maar dat was ook een zekere winst geweest. Dan had je gewoon 4 keer een podium gehad, waarvan 2 winst, een 2e en een 3e plek. Dat is gewoon sterk. De aero en mechanische grip problemen waren er in het begin van het seizoen, maar die waren ook vrij vlot alweer opgelost. Ondanks die problemen nog steeds strijden om een podium. Na het oplossen ervan was er natuurlijk eerst even Ferrari die iets gevonden leek te hebben, maar na de TDs bleek al heel snel dat het vooral Red Bull was die iets heeft gevonden, waardoor er niet eens meer een regenbui nodig is om Max in Brazilie te laten winnen. Nog even en ze winnen nog op Monza. Ik durf zelfs te beweren dat Red Bull met een voorsprong de wintertests in gaat komen. Je hebt geen idee wat de overwinningen dit seizoen voor Honda hebben gedaan. Die hebben aangegeven in ieder geval nog een jaar langer door te gaan, en die gaan echt alles uit de kast trekken om in 2020 een enorme voorsprong op motorisch gebied te veroveren. In 2021 hebben we namelijk een budget limiet, en daarmee wordt het voor de fabrikanten lastiger om rendabel de motor te ontwikkelen. Dus ja. Ik zie Red Bull volgend jaar gewoon on-par zijn met de Mercedes. | |
Nebelwerfer | woensdag 4 december 2019 @ 14:37 |
We mogen best verwachten dat Red Bull goed voor de dag komt en zich enigszins met Mercedes kan meten. Verwachten dat ze een team verslaan dat al jaren op een hoog niveau presteert en met voldoende budget om tijdens een seizoen nog een keer te schakelen is een ander ding. Verliezen van Ferrari zou wel erg tegenvallen. | |
THEFXR | woensdag 4 december 2019 @ 15:35 |
Doevelaer | donderdag 5 december 2019 @ 09:20 |
Verwacht: Kubica stijf onderaan Mercedes WDC en WCC Ferrari geklungel, helaas Onverwacht: De prestaties van Honda Toro Rosso tweemaal op het podium De 'terugkeer' van McLaren | |
Lokale_Notabele | donderdag 5 december 2019 @ 11:34 |
Hoogtepunten: - Het feit dat Pagani AMG V12 rijder Lewis Hamilton ons bewust wilde maken van klimaatverandering. - Dat Lewis Hamilton niet opgegeven heeft, ondanks de vele tegenslagen die op zijn pad zijn gekomen. #nevergiveup #blessed Dieptepunt: - De prestaties van Renault. Vroeger was ik als kind fan van Benetton dus ik heb nog een soft spot voor dit team. | |
ondeugend | donderdag 5 december 2019 @ 12:07 |
Morgen is dat FIA price giving gala waar Max ontboden wordt! En geen zin in heeft. Verschoor is er iig al klaar voor! [ Bericht 2% gewijzigd door ondeugend op 05-12-2019 12:14:07 ] | |
ESF1Gamer | donderdag 5 december 2019 @ 12:12 |
Geen dronken Kimi dit jaar | |
Nattekat | donderdag 5 december 2019 @ 13:48 |
| |
tjoptjop | donderdag 5 december 2019 @ 16:36 |
Begon er aan het begin van het seizoen een beetje een hard hoofd in te krijgen, al die Mercedes 1-2's, Ferrari en Red Bull die niet thuis gaven. Met als dieptepunt Frankrijk. Daarna werd het gelukkig een stuk beter en is het toch nog een aardig seizoen met enkele mooie races geworden. Jammer dat het kampioenschap geen moment spannend is geweest. Heb wel zin in 2020 | |
ESF1Gamer | donderdag 5 december 2019 @ 18:10 |
| |
Pino112 | donderdag 5 december 2019 @ 18:23 |
Waarom zijn zijn benen drie meter lang? | |
potjecreme | donderdag 5 december 2019 @ 18:28 |
Dat doet een goed pak. | |
Sinister-D- | donderdag 5 december 2019 @ 19:16 |
En voor diegene die het wil volgen, morgen avond live | |
shiz | vrijdag 6 december 2019 @ 18:31 |
Nieuwe AMRBR vid: | |
ChatGirl | vrijdag 6 december 2019 @ 19:09 |
shiz | vrijdag 6 december 2019 @ 22:20 |
Lol... 'live at' en dan alles opgenomen/geëdit. oh, nu is de band afgespeeld en 't wel live... net nu die gast zingt... moest dat nou | |
bokkepoot | vrijdag 6 december 2019 @ 22:32 |
Dat gezang is echt cringetopia, ongelooflijk wat een bagger zeg | |
shiz | vrijdag 6 december 2019 @ 22:35 |
godsamme nou... kan me voorstellen dat Kimi er meteen een paar achterovergeslagen heeft. xD | |
shiz | vrijdag 6 december 2019 @ 22:36 |
Recap trouwens: rookie: Albon, Verstappen: best move Lauda personality | |
shiz | vrijdag 6 december 2019 @ 22:52 |
Maar zitten mensen/rijders hier nu op te wachten op zo'n cringefest? Is toch niet van deze tijd zoals ze dat doen. Gaat er chaotisch aantoe ook nog. En die miep noemde Todt 'Jean-Paul'. Is maar goed dat Max bij RedBull zit... hopelijk zit 'ie ook aan de RedBull, want hoe je dat anders uithoudt. Ben er eigs wel klaar mee. *zapt weg | |
bokkepoot | vrijdag 6 december 2019 @ 23:10 |
Alonso fixatie altijd van de camera. En raar pakje van Hamilton... Wat een succesnummer weer | |
#ANONIEM | vrijdag 6 december 2019 @ 23:31 |
Je snapt nu pas waarom Max en Kimi daar niet naar toe willen? | |
#ANONIEM | vrijdag 6 december 2019 @ 23:31 |
Ik moet er niet aan denken, awards ugh | |
vosss | vrijdag 6 december 2019 @ 23:31 |
En alwéér de action of de year voor Max. Of je nu voor of tegen bent, Max is wel een aanwinst voor de sport. Leclerc en Norris overigens ook | |
#ANONIEM | vrijdag 6 december 2019 @ 23:32 |
Mensen die tegen Max zijn snappen de sport niet laten we maar zeggen | |
#ANONIEM | vrijdag 6 december 2019 @ 23:33 |
Sinds Max er is is de F1 opgeleefd, eerder kon een Alonso dat, maar op een andere manier. | |
shiz | zaterdag 7 december 2019 @ 00:00 |
Volgens mij zat niemand daar voor zijn/haar lol behalve een handjevol oude garde die vinden dat het erbij hoort. En ook prima... maar daar kun je toch iets leukers van maken. Anyhoezels... winterslaap... en de volgende keer als we terug zijn... gaan we reesun! | |
twiFight | zondag 8 december 2019 @ 05:40 |
F1 is leuker geworden door Max. Online discussies over F1 zijn niet leuker geworden door Max (indirect) . | |
HiDiHo | zondag 8 december 2019 @ 23:14 |
THEFXR | maandag 9 december 2019 @ 23:45 |
ChatGirl | woensdag 11 december 2019 @ 18:33 |
Monolith | woensdag 11 december 2019 @ 18:50 |
Met een wat minder superieure Mercedes kan het volgende seizoen wel eens heel vermakelijk gaan worden met Hamilton / Verstappen / Leclerc en Vettel. | |
Donderkonijn | woensdag 11 december 2019 @ 19:34 |
Dit soort shit is juist waarom Kimi zo geweldig is . Net als geen fuck geven en op z'n boot gaan zitten. Bazen actie. | |
ESF1Gamer | woensdag 11 december 2019 @ 20:37 |
Bedoel je deze bazenactie | |
JayHovah | woensdag 11 december 2019 @ 20:41 |
tjoptjop | woensdag 11 december 2019 @ 21:08 |
| |
THEFXR | woensdag 11 december 2019 @ 21:12 |
C.L.Werner | donderdag 12 december 2019 @ 11:25 |
De kans dat dat gebeurt is niet zo groot. Lekker weer een jaartje M1 kijken (Mercedes 1). | |
Tarado | donderdag 12 december 2019 @ 11:58 |
het zat nu toch aan het einde redelijk dicht bij elkaar dus tenzij zij echt iets vinden zal het begin volgend seizoen ook zo zijn | |
potjecreme | donderdag 12 december 2019 @ 12:21 |
Mwa, hoogte banen, illegale Ferrari.. We zullen zien volgend jaar. | |
Gezicht | donderdag 12 december 2019 @ 12:36 |
Suzanne | |
twiFight | vrijdag 13 december 2019 @ 20:41 |
Kiki Toch maar weer vrouwentennis gaan kijken. | |
Whiskers2009 | vrijdag 13 december 2019 @ 22:50 |
Eigenlijk past "Max the movie" ook wel hier Het is tenslotte een terugblik op seizoen 2019 | |
ChatGirl | zondag 15 december 2019 @ 19:04 |
nogeenoudebekende | zondag 15 december 2019 @ 19:07 |
Suzanne 'so far' Schulting. . | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 december 2019 @ 21:14 |
Nu we toch nabeschouwen, nog even 'for the record' en voor alle betweters hier, Max geeft mij gelijk; Lewis en hij raken elkaar niet in Mexico. Like I said. | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:20 |
Owja, en wat Max zegt, is natuurlijk per definitie de waarheid. De beelden vlak na z’n uitspraak spraken boekdelen. De wielen leken elkaar toch echt te raken. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 december 2019 @ 21:26 |
En er gewoon nog steeds tegenin gaan. | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:29 |
Nog steeds? Ik heb me er nog nooit over uitgelaten. Ik zag het dit weekend op tv, Max zei dat hij Hamilton niet raakte tegen Kampheus, ik zag de beelden en dacht wtf? Hij raakt hem toch gewoon? Zeg dat dan gewoon. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 december 2019 @ 21:32 |
Maar dat doe je nu wel. Zelfs nadat Max het zelf zegt, toch zeggen dat je het niet gelooft. Anyway, laat maar zitten. Ik had het bij het rechte eind toendertijd. Zie ik het schijnbaar toch beter. | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:33 |
Oké man, wat jij wil. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 december 2019 @ 21:34 |
Inderdaad. | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:36 |
En erop door blijven gaan om zo toch maar het laatste woord te hebben. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 december 2019 @ 21:38 |
Maar mooi dat jij daar geen last van hebt. Had ik al gezegd dat ik gelijk had? | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:41 |
Nog maar 3 keer. Ik hoop voor jou dat Max er niet op terugkomt en zegt dat hij en Hamilton elkaar wel raakten, want dat zou natuurlijk verschrikkelijk voor je zijn. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 december 2019 @ 21:43 |
Fijne avond! Ik heb gelijk. | |
tralalala | zondag 15 december 2019 @ 21:43 |
Ze raken elkaar 100% Was ook wel een awkward momentje bij die nabeschouwing tussen badmuts en Max. Max zei dat er geen contact was en op dat moment kwam de slomo waarin het contact duidelijk te zien is (inclusief rondvliegende onderdelen ) Toen gingen ze maar snel naar het volgende beeld. | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:44 |
4 Keer | |
potjecreme | zondag 15 december 2019 @ 21:44 |
Vanaf 0:42 de analyse. Hamilton zegt dat ze elkaar raken. | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 21:46 |
Doe nou niet, kan die gozer straks niet slapen vanwege een kutgevoel dat hij toch niet gelijk had. | |
opgebaarde | zondag 15 december 2019 @ 21:55 |
Volgens mij komt dat omdat Max het op het moment voor het contact heeft. Daar waar ze beide de controle verliezen, in de bocht naar rechts. Daar is geen contact. Ik kan me de vraag van Kamphues niet letterlijk voor de geest halen, maar ik geloof dat Kamphues vroeg naar de schuldvraag waarom ze beide de bocht verkeerd namen. Later, als Hamilton de bocht niet kan houden en ze beide op het gras komen, dan is er pas contact. Dat is dus an sich pas na het incident. | |
tralalala | zondag 15 december 2019 @ 21:57 |
Sowieso pas bij het ingaan van bocht 2 in ieder geval. Ach, fucking boeiend. | |
nogeenoudebekende | zondag 15 december 2019 @ 21:59 |
Nog 90 dagen... | |
opgebaarde | zondag 15 december 2019 @ 22:02 |
Ik editte net mijn post. Ik geloof dat Kamphues zei dat hij dacht Verstappen en Hamilton beide door contact de bocht helemaal verkeerd namen. En daar zei Verstappen op dat er geen contact was. Dus dat klopt, want dat was pas in de volgende bocht, op het gras. Wie kijkt het even terug? | |
potjecreme | zondag 15 december 2019 @ 22:10 |
Voor het gras is er even contact maar dat is niet de reden dat ze het gras in moeten. Ze houden de bocht gewoon niet. | |
Sinister-D- | zondag 15 december 2019 @ 22:56 |
Insert [godverdomme_wat_kinderachtig.gif] _! | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 16 december 2019 @ 15:07 |
Dit, dus. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 16 december 2019 @ 15:08 |
De tien beste Formule 1-coureurs van 2019 (gekozen door de coureurs zelf) 1. Lewis Hamilton Mercedes 2. Max Verstappen Red Bull 3. Charles Leclerc Ferrari 4. Carlos Sainz McLaren 5. Valtteri Bottas Mercedes 6. Daniel Ricciardo Renault 7. Lando Norris McLaren 8. Sebastian Vettel Ferrari 9. George Russell Williams 10. Pierre Gasly Toro Rosso Vettel. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 16 december 2019 @ 15:16 |
89.... | |
nogeenoudebekende | maandag 16 december 2019 @ 15:17 |
We komen er wel!!!111!!!11!! | |
Luctor.et.Emergo | maandag 16 december 2019 @ 15:17 |
Bottas 5de? Wat heeft die gepresteerd dan? | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 16 december 2019 @ 15:19 |
Uhmm, ik geloof dat hij 2de in het kampioenschap is geworden. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 16 december 2019 @ 15:20 |
Ja, met een superieure auto, dat was iedere andere coureur ook minimaal gelukt in die auto. Dat vind ik geen prestatie. | |
nogeenoudebekende | maandag 16 december 2019 @ 15:21 |
Paar poles, paar keer gewonnen. Meer dan de mannen die achter hem staan in ieder geval. | |
Captain_Jack_Sparrow | maandag 16 december 2019 @ 15:21 |
Ik ben het helemaal met je eens, maar zijn collega F1-coureurs vinden het blijkbaar toch wel een prestatie. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 16 december 2019 @ 15:25 |
Waarschijnlijk is de prestatie dat een middelmatige coureur het voor elkaar heeft gekregen om voor het topteam te rijden. | |
twiFight | maandag 16 december 2019 @ 18:05 |
Tsja, hij rijdt wel consistent, belandt in de punten, doet geen rare dingen op de baan. Het is makkelijk afgeven en ik ben zelf ook geen fan van hem, maar mercedes kan tientallen mensen in die auto zetten en ze kiezen voor bottas. Ik gok dat zijn collegas hem daar plaatsen omdat hij doet wat hij moet doen en geen rare fratsen uithaalt op de baan. | |
Gezicht | maandag 16 december 2019 @ 18:16 |
Bottas is gewoon de perfecte nummer 2 in een topteam als Mercedes. Gezien de verhoudingen tussen de auto's gaat dat de afgelopen jaren automatisch gepaard met een paar poles en overwinningen. Dan doe je het al gauw beter dan 15 andere mannen op de baan. | |
dop | maandag 16 december 2019 @ 18:30 |
De nummer1 een aantal keer verslagen. Zowel in de race als kwalificatie. | |
Weltschmerz | maandag 16 december 2019 @ 18:49 |
Terwijl het natuurlijk niet meer dan een invalkracht is, een coureur die zonder die bijzondere omstandigheid nooit in een topteam terecht was gekomen. Kun je nagaan hoezeer de prestaties aan de auto te danken zijn en niet aan een van beide coureurs. | |
sasquatsch | maandag 16 december 2019 @ 19:09 |
Zo superieur was de Mercedes dit seizoen niet. Ferrari heeft het helaas te vaak laten liggen dut seizoen, waar Mercedes van geprofiteerd heeft. | |
ondeugend | woensdag 18 december 2019 @ 23:34 |
| |
daNpy | donderdag 19 december 2019 @ 07:58 |
Denk jij dat Mercedes voluit gaat, als andere teams nog niet in de buurt zijn? Ik denk het niet. Die ontwikkelen ook gewoon verder, maar houden hun mond dicht. Zo lang ze winnen is er niks aan de hand. | |
daNpy | donderdag 19 december 2019 @ 07:59 |
Klein stukje gekeken, hahaha | |
ChatGirl | donderdag 19 december 2019 @ 16:45 |
| |
Peterselieman | donderdag 19 december 2019 @ 18:32 |
Sjek ook bijna direct in beeld | |
DKUp | donderdag 19 december 2019 @ 20:20 |
GENIETEN | |
ChatGirl | dinsdag 24 december 2019 @ 17:01 |
twiFight | dinsdag 24 december 2019 @ 20:27 |
Goedmakertje van Bottas. Op zich wel stijl dat ze dat doen. Veel charisma heeft hij niet maar zijn partner in crime compenseert wat. | |
Whiskers2009 | dinsdag 24 december 2019 @ 21:19 |
Leuk, maar ik mis een paar coureurs. Deed niet iedereen mee? | |
Peterselieman | dinsdag 24 december 2019 @ 21:30 |
Vettel niet omdat zijn vrouw net bevallen was en Hamilton en Bottas waren ook vrijgesteld ivm de scheiding van Bottas met Emilia | |
Sinister-D- | dinsdag 24 december 2019 @ 21:39 |
| |
Whiskers2009 | dinsdag 24 december 2019 @ 23:58 |
Vreemd. Cadeau kun je echt kopen vóór de bevalling. En wat een scheiding ermee te maken heeft ontgaat me. Net als waarom Hamilton niet mee zou hoeven doen omdat zijn teammaat in scheiding ligt. | |
twiFight | woensdag 25 december 2019 @ 05:38 |
Ze zouden ook samen meedoen aan media-events. Ik denk dat ze geklungel met het opsplitsen van planningen voorkomen hebben en gewoon het hele team vrijgesteld. | |
ChatGirl | woensdag 25 december 2019 @ 13:47 |
Hartelijk kerstmis van de rijders
| |
twiFight | donderdag 26 december 2019 @ 02:03 |
Net een talk show interview gezien met Lewis. Moet zeggen dat hij daar een stuk relaxter bij zat en dat hij dan prima te pruimen is. Jammer dat Mercedes de PR zo strak bij de teugels heeft. | |
#ANONIEM | vrijdag 27 december 2019 @ 22:55 |
Issie ook, maar mensen moet iets te klagen hebben over anderen. Hamilton, Max en Grosjean zijn daar schijnbaar goed voor. | |
#ANONIEM | vrijdag 27 december 2019 @ 22:56 |
Grosjean zou eens met Jos moeten praten, beetje hetzelfde. Allebei erg snel, maar de crashes achtervolgen hun. | |
daNpy | vrijdag 27 december 2019 @ 23:02 |
Ik vind Grosjean niet spectaculair snel, zet de auto (met Ferrari motor) niet op hogere plaatsen neer dan verwacht. Hij kan wel rijden hoor maar imo achtervolgen zijn crashes hem omdat het de resultaten zijn van domme keuzes/acties. Zoals spinnen en dan vol gas -maar onbestuurbaar- terug de baan op maaien na bocht 1, waar iedereen dus rijdt. | |
#ANONIEM | vrijdag 27 december 2019 @ 23:05 |
Oh dat ben ik wel met je eens hoor, hij crasht gewoon net iets te vaak maar snel issie (wassie zeker) wel. Wat ik bedoel is dat zoiets je dan zo blijft achtervolgen. En dat mensen dan een mening vormen door dit soort dingen en door dit soort dingen alleen, alsof mensen niet uit meerdere kanten bestaan. Jos Grindbak.. dat soort spul. Terwijl aan de echte talenten voorbij wordt gegaan soms (niet in alle gevallen). [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2019 23:06:51 ] | |
Whiskers2009 | vrijdag 27 december 2019 @ 23:51 |
Grosjean een talent? | |
Whiskers2009 | vrijdag 27 december 2019 @ 23:52 |
Nou ja, vergeleken met bijna iedereen die F1 niet haalt wel ja. En vergeleken met een stel paydrivers. | |
#ANONIEM | zaterdag 28 december 2019 @ 00:09 |
Vroeger wel ja | |
Whiskers2009 | zaterdag 28 december 2019 @ 00:21 |
Brokkenpiloot | |
#ANONIEM | zaterdag 28 december 2019 @ 00:28 |
Kom nou maar gewoon naar de top2000 | |
opgebaarde | zaterdag 28 december 2019 @ 00:47 |
Ja. Jij was toch weg vanwege Ferrari? | |
twiFight | zaterdag 28 december 2019 @ 21:45 |
In de Lotus heeft Grosjean toch wel wat mooie races laten zien. Maar hij lijkt mij typisch zo'n coureur waarbij als er iets niet lekker zit het gelijk ook helemaal bagger gaat. Je hebt ook coureurs die er nog wat uit weten te slepen op die momenten en die halen consequent punten binnen en dat merk je aan het einde van het jaar. |