quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;
* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft. Mislukt
* Dat Bottas zijn baard houdt Gelukt
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt. Het laatste is gelukt
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk. Gelukt!
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas) Beide gelukt
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet Mislukt maar super gedaan van Norrris
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent. Gelukt
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed. Deels gelukt
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is. Genoeg
Omdat deze aan het laatste topic van Abu Dhabi gekoppeld is.quote:Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe komt het dat ik dit topic automagisch volg?
Ongeveer hetzelfde maar ferrari en kloten met strategie is een gegeven. Dara hoef je toch niet eens over na te denkenquote:Op maandag 2 december 2019 07:01 schreef JayHovah het volgende:
Nu we (helaas) de laatste race van het seizoen hebben gehad kunnen we terugkijken op afgelopen seizoen.
Wat staat jou het meeste bij? Wat had je wel verwacht en welke coureur of moment stond je het meeste bij?
Voor mij:
Verwacht:
- Dominantie Mercedes
- Kubica stijf achteraan
- Renault weer drama
Niet verwacht:
- Norris erg goed!
- Honda motor hield zich relatief erg sterk
- Twee poles voor Max
- Ferrari strategie gekluns
- Dat Weltschmerz iedereen weet te irriteren met zijn oogkleppen politiek
Verders:
- Mooie races in Duitsland en Brazilië
- Onverwacht overlijden Charlie Whiting en Niki Lauda
- Driversswap bij Red Bull en Toro Rosso
Dat hoort eerder bij de verwachting en het is opvallend als het niet gebeurd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde maar ferrari en kloten met strategie is een gegeven. Dara hoef je toch niet eens over na te denken
Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:
Ik zag hierboven ergens staan dat Leclerc Vettel het snot voor z'n ogen heeft gereden, dan heb ik niet zo goed opgelet denk ik, de snelheid heeft hij maar over een raceafstand is dat nog wat
vond ik wel meevallen en als hij echt voorin mee wil doen zal hij z'n bandenmanagement moeten verbeteren, op dat gebied kan hij zeker nog wel wat leren van Vettelquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.
Bedoel je Vettel? M.i. de meest terechte straf van het seizoen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:28 schreef Dauthi het volgende:
Een ander heikel punt vind ik de vreemde manier waarop de Stewards straffen.
In bepaalde gevallen wordt er buiten proporties gestraft, zoals in Canada.
Ze hadden hem de plaats moeten laten opgeven, hadden we tenminste nog een race gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bedoel je Vettel? M.i. de meest terechte straf van het seizoen.
Uh dat zeg ik juist?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoort eerder bij de verwachting en het is opvallend als het niet gebeurd.
Nah niet echt 2 races was ferrari bezig met ze omwisselen maar als ze dan achter elkaar reden konden ze elkaar niet voorbij, en was de achterste steeds sneller door de DRS/tow. Maar weglopen van elkaar deden ze niet en Leclerc schreef meer auto's (op domme manieren) af. Onder andere in Duitsland(?) door met zijn softs dezelfde lijn te kiezen over die dragstrip, als hij met de inters/full wets( weet t ff niet meer) deed. Dat was oliedom, het ging steeds NET goed op de regenbanden, dan kan je toch op je vingers narekenen dat dat niet gaat met slicks.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.
Naarmate we het einde naderen van het huidige turbo-hybrid tijdperk zie je dat de teams naar elkaar toe kruipen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Honda sterker dan verwacht, maar de RB15 juist weer minder sterk dan verwacht.
Dat kwam door de extra boost benzine , dat was om Max van zijn plek te verstoten vandaar het gesjoemel met de benzinequote:Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.
Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Red Bull gaf aan dat dit een tussenjaar was en laten we hopen dat dit waar blijkt. Lekkere ongezonde hoop kweken deze winter !!
Nee ! Dat sta ik niet toe !quote:Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.
Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.
2021 wordt een ander verhaal.
RBR heeft veel last gehad begin dit jaar van de nieuwe voorvleugel.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.
Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.
2021 wordt een ander verhaal.
Ja, echt he?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:47 schreef Donderkonijn het volgende:
En Vettel is al een jankerd, Leclerc is pas ECHT erg. Jezus he toen Vettel won door die brakke pitstop van Leclerc. Dat gebeurt, hij heeft er de hele race EN erna nog over zitten janken. Daar is Vettel toch echt een stuk kalmer onder.
Hoe bedoel je relatief gezien minder sterk uit het seizoen gekomen?quote:Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.
Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.
2021 wordt een ander verhaal.
Geen dronken Kimi dit jaarquote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Morgen is dat FIA price giving gala waar max ontboden wordt! En geen zin in heeft.
Verschoor is er iig al klaar voor!
[ afbeelding ]
Waarom zijn zijn benen drie meter lang?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Morgen is dat FIA price giving gala waar Max ontboden wordt! En geen zin in heeft.
Verschoor is er iig al klaar voor!
[ afbeelding ]
Dat doet een goed pak.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zijn zijn benen drie meter lang?
Lol... 'live at' en dan alles opgenomen/geëdit.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:16 schreef Sinister-D- het volgende:
En voor diegene die het wil volgen, morgen avond live
Je snapt nu pas waarom Max en Kimi daar niet naar toe willen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:52 schreef shiz het volgende:
Maar zitten mensen/rijders hier nu op te wachten op zo'n cringefest?
Is toch niet van deze tijd zoals ze dat doen. Gaat er chaotisch aantoe ook nog.
En die miep noemde Todt 'Jean-Paul'.
Is maar goed dat Max bij RedBull zit... hopelijk zit 'ie ook aan de RedBull, want hoe je dat anders uithoudt.
Ben er eigs wel klaar mee. *zapt weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |