Mensen die tegen Max zijn snappen de sport niet laten we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef vosss het volgende:
En alwéér de action of de year voor Max.
Of je nu voor of tegen bent, Max is wel een aanwinst voor de sport.
Leclerc en Norris overigens ook
F1 is leuker geworden door Max.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:33 schreef IxCalypso het volgende:
Sinds Max er is is de F1 opgeleefd, eerder kon een Alonso dat, maar op een andere manier.
Met een wat minder superieure Mercedes kan het volgende seizoen wel eens heel vermakelijk gaan worden met Hamilton / Verstappen / Leclerc en Vettel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef vosss het volgende:
En alwéér de action of de year voor Max.
Of je nu voor of tegen bent, Max is wel een aanwinst voor de sport.
Leclerc en Norris overigens ook
Dit soort shit is juist waarom Kimi zo geweldig isquote:
Bedoel je deze bazenactiequote:Op woensdag 11 december 2019 19:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit soort shit is juist waarom Kimi zo geweldig is. Net als geen fuck geven en op z'n boot gaan zitten. Bazen actie.
De kans dat dat gebeurt is niet zo groot.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een wat minder superieure Mercedes kan het volgende seizoen wel eens heel vermakelijk gaan worden met Hamilton / Verstappen / Leclerc en Vettel.
het zat nu toch aan het einde redelijk dicht bij elkaar dus tenzij zij echt iets vinden zal het begin volgend seizoen ook zo zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 11:25 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
De kans dat dat gebeurt is niet zo groot.
Lekker weer een jaartje M1 kijken (Mercedes 1).
Mwa, hoogte banen, illegale Ferrari.. We zullen zien volgend jaar.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zat nu toch aan het einde redelijk dicht bij elkaar dus tenzij zij echt iets vinden zal het begin volgend seizoen ook zo zijn
Kikiquote:
Owja, en wat Max zegt, is natuurlijk per definitie de waarheid.quote:Op zondag 15 december 2019 21:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Nu we toch nabeschouwen, nog even 'for the record' en voor alle betweters hier, Max geeft mij gelijk; Lewis en hij raken elkaar niet in Mexico. Like I said.
En er gewoon nog steeds tegenin gaan.quote:Op zondag 15 december 2019 21:20 schreef tja77 het volgende:
Owja, en wat Max zegt, is natuurlijk per definitie de waarheid.
De beelden vlak na z’n uitspraak spraken boekdelen. De wielen leken elkaar toch echt te raken.
Nog steeds?quote:Op zondag 15 december 2019 21:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En er gewoon nog steeds tegenin gaan.
Maar dat doe je nu wel. Zelfs nadat Max het zelf zegt, toch zeggen dat je het niet gelooft.quote:Op zondag 15 december 2019 21:29 schreef tja77 het volgende:
Nog steeds?
Ik heb me er nog nooit over uitgelaten.
Oké man, wat jij wil.quote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar dat doe je nu wel. Zelfs nadat Max het zelf zegt, toch zeggen dat je het niet gelooft.
Anyway, laat maar zitten. Ik had het bij het rechte eind toendertijd. Zie ik het schijnbaar toch beter.
Inderdaad.quote:
Maar mooi dat jij daar geen last van hebt.quote:Op zondag 15 december 2019 21:36 schreef tja77 het volgende:
En erop door blijven gaan om zo toch maar het laatste woord te hebben.
Nog maar 3 keer.quote:Op zondag 15 december 2019 21:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar mooi dat jij daar geen last van hebt.
Had ik al gezegd dat ik gelijk had?
Fijne avond!quote:Op zondag 15 december 2019 21:41 schreef tja77 het volgende:
Nog maar 3 keer.
Ik hoop voor jou dat Max er niet op terugkomt en zegt dat hij en Hamilton elkaar wel raakten, want dat zou natuurlijk verschrikkelijk voor je zijn.
4 Keerquote:Op zondag 15 december 2019 21:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Fijne avond!![]()
Ik heb gelijk.
quote:Op zondag 15 december 2019 21:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar mooi dat jij daar geen last van hebt.
Had ik al gezegd dat ik gelijk had?
Doe nou niet, kan die gozer straks niet slapen vanwege een kutgevoel dat hij toch niet gelijk had.quote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vanaf 0:42 de analyse.
Hamilton zegt dat ze elkaar raken.
Volgens mij komt dat omdat Max het op het moment voor het contact heeft.quote:Op zondag 15 december 2019 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ze raken elkaar 100%
Was ook wel een awkward momentje bij die nabeschouwing tussen badmuts en Max.
Max zei dat er geen contact was en op dat moment kwam de slomo waarin het contact duidelijk te zien is (inclusief rondvliegende onderdelen)
Toen gingen ze maar snel naar het volgende beeld.
Sowieso pas bij het ingaan van bocht 2 in ieder geval.quote:Op zondag 15 december 2019 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat Max het op het moment voor het contact heeft.
Daar waar ze beide de controle verliezen, in de bocht naar rechts. Daar is geen contact.
Het contact is pas later, als Hamilton de bocht niet kan houden en ze beide over het gras moeten. Dat is dus an sich pas na het incident.
Ik editte net mijn post. Ik geloof dat Kamphues zei dat hij dacht Verstappen en Hamilton beide door contact de bocht helemaal verkeerd namen. En daar zei Verstappen op dat er geen contact was.quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso pas bij het ingaan van bocht 2 in ieder geval.![]()
Ach, fucking boeiend.
Dit, dus.quote:Op zondag 15 december 2019 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
Later, als Hamilton de bocht niet kan houden en ze beide op het gras komen, dan is er pas contact. Dat is dus an sich pas na het incident.
Bottas 5de? Wat heeft die gepresteerd dan?quote:Op maandag 16 december 2019 15:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De tien beste Formule 1-coureurs van 2019 (gekozen door de coureurs zelf)
1. Lewis Hamilton Mercedes
2. Max Verstappen Red Bull
3. Charles Leclerc Ferrari
4. Carlos Sainz McLaren
5. Valtteri Bottas Mercedes
6. Daniel Ricciardo Renault
7. Lando Norris McLaren
8. Sebastian Vettel Ferrari
9. George Russell Williams
10. Pierre Gasly Toro Rosso
Vettel.
Uhmm, ik geloof dat hij 2de in het kampioenschap is geworden.quote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bottas 5de? Wat heeft die gepresteerd dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |