Buitenechtelijke zoon van Van Bommel hoor ik in de wandelgangen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgende week gewoon weer Sadilek op LB hoor jongens.
Mwoah gewoon een bizar matige selectie. Denk dat dit gewoon het niveau is.quote:Op zondag 1 december 2019 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon bijna dezelfde minuut als tegen Heerenveen. Ons PSV heeft een groot probleem.
Gakpo voor Bergwijn.quote:Op zondag 1 december 2019 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat voor gouden ingrepen zou Bommel nog gaan doen?
Catic erin ofzo.quote:Op zondag 1 december 2019 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat voor gouden ingrepen zou Bommel nog gaan doen?
Zat er wel aardig dichtbij meerdere malen. Van Bommels ongelijk wordt bewezen hem telkens op de bank te houden. Jammer dat die bal van Emmen net naast ging voor de 2-1.quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Na de eerste 3 wedstrijden ook niets meer van gezien
Hi ha ho.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Shreyas het volgende: [..] Mark van Bommel is een jongetje van de club, die wordt niet zo snel ontslagen hoor. Maar vandaag winnen ze gewoon, thuis van Fortuna sowieso en bij Feyenoord ook, want we hebben vandaag gezien dat die club in het eigen stadion er ook maar weinig van kan. Mark blijft gelukkig nog wel een tijdje bij PSV dus
![]()
We hebben op basis van de eerste helft idd wel een punt verdiend.quote:
Dat is ook weer zo ja. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bekijk 't positief. We staan nog 2 punten voor op Willem II
Ja ja, ik had al toegegeven dat ik er naast zat met mijn voorspelling. Maar zeg nou eerlijk, jij had stiekem ook verwacht dat PSV wel van Emmen zou winnen.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 21:57:27PSV staat inmiddels 13 punten achter op Ajax en 7 op AZ. Zelfs plek twee is uit zicht. De ploeg ligt uit Europa en verloor na een prijsloos seizoen ook nog de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Het is voor de supporters een periode om van te gruwelen. reageer retweet
Dit is 100% Mark aan te rekenen met zijn Sadilek week in week uit op linksback.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 21:55:34Onder meer de dure fout van Michal Sadílek kost PSV uiteindelijk twee punten, zoals hij ook bij Willem II al een fout maakte. PSV heeft op de linksback-positie een mega-probleem en het passeren van Lato en Boscagli (hoewel er zeker redenen voor leken) is zeer bepalend geweest. reageer retweet
Ik ging er vanuit dat het wel weer een keertje goed af zou lopen ook. Toch weer te optimistisch geweest.quote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ja, ik had al toegegeven dat ik er naast zat met mijn voorspelling. Maar zeg nou eerlijk, jij had stiekem ook verwacht dat PSV wel van Emmen zou winnen.
Maar we zitten nog in de bekerquote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 21:57:27PSV staat inmiddels 13 punten achter op Ajax en 7 op AZ. Zelfs plek twee is uit zicht. De ploeg ligt uit Europa en verloor na een prijsloos seizoen ook nog de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Het is voor de supporters een periode om van te gruwelen. reageer retweet
Totdat we Roda uit loten. Of ligt Roda al uit de beker?quote:
"Je moet nu juist geen gekke dingen doen en de rust bewaren en blijven doen wat je al deed."quote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef trein2000 het volgende:
Is vandaag dan de dag? Is Emmen het Waterloo van Mark?
“Schouder aan schouder!”quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Je moet nu juist geen gekke dingen doen en de rust bewaren en blijven doen wat je al deed."
Ik zou GVVV niet meteen uitvlakken. Als er óóit een kans was om door een amateurploeg gewipt te worden is het wel dit seizoen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Totdat we Roda uit loten. Of ligt Roda al uit de beker?
Ploeg blijkt toch prima te verstoren.quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Je moet nu juist geen gekke dingen doen en de rust bewaren en blijven doen wat je al deed."
De vraag is of de spelers nog achter hem staan. Ik begin het idee te krijgen dat dat niet meer het geval is. Als de directie dat ook denkt wordt het lastig, maar zoals ik al eerder aangaf, Mark van Bommel is wel een jongen van de club.quote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef trein2000 het volgende:
Is vandaag dan de dag? Is Emmen het Waterloo van Mark?
Stel je eens voor dat jullie Lato gekocht haddenquote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is 100% Mark aan te rekenen met zijn Sadilek week in week uit op linksback.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 21:55:34Onder meer de dure fout van Michal Sadílek kost PSV uiteindelijk twee punten, zoals hij ook bij Willem II al een fout maakte. PSV heeft op de linksback-positie een mega-probleem en het passeren van Lato en Boscagli (hoewel er zeker redenen voor leken) is zeer bepalend geweest. reageer retweet
Dat denk ik al 8 wedstrijden..quote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben geen voorstander van het snel ontslaan van trainers. Maar 1 keer gewonnen in de laatste 8 wedstrijden waarbij het spel ook nog eens slecht was...
Ik zie ook totaal geen verbetering of perspectief.
Denk dat dit de laatste wedstrijd van Bommel was.
Zullen best een boel spelers niet superblij zijn met Mark. De vraag is of dat genoeg is voor een echte opstand, want dat is wat er nodig is.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is of de spelers nog achter hem staan. Ik begin het idee te krijgen dat dat niet meer het geval is. Als de directie dat ook denkt wordt het lastig, maar zoals ik al eerder aangaf, Mark van Bommel is wel een jongen van de club.
Met geld van de Gemeente Eindhoven?quote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef TehRocks het volgende:
Nu ben ik er ook wel echt klaar mee. Ontsla Mark, geef een nieuwe trainer even de ruimte om aan te kutten en ga dan eens goed shoppen in de winter.
Dat is inderdaad knap. Hadden we het vorige week tegen ADO maar niet zo debiel weg moeten geven.quote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja. @:Lenny_Leonard
Doe eens beter je bestquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met geld van de Gemeente Eindhoven?
Kun je beter tegen de spelers van PSV zeggenquote:
Feyenoord was PSV ook al zogenaamd voorbij, in alle opzichten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Generationalpha het volgende:
Financieel gezien wordt de lange termijn nu ook ineens interessant en problematisch. AZ heeft betere jeugd en kan nog voor tientallen miljoenen verkopen. (Plus de gigantische reserves die ze nog achter de hand hebben.)
AZ doet het nu erg leuk, maar vraag me toch sterk af of ze dit op lange termijn door kunnen zetten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Feyenoord was PSV ook al zogenaamd voorbij, in alle opzichten.
De begroting van PSV is 2,5 keer zo groot als die van AZ. Incidenteel zal AZ eens boven PSV eindigen, maar normaal gesproken zal PSV de meeste seizoenen gewoon ruim boven AZ eindigen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ doet het nu erg leuk, maar vraag me toch sterk af of ze dit op lange termijn door kunnen zetten.
De relatie en historie tussen Van Bommel en PSV is natuurlijk wel iets anders dan die tussen die vage Rus en Vitessequote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch wel mooi dat de trainer bij Vitesse na 5 nederlagen opstapt, maar van Bommel na alle wanvertoningen stoïcijns blijft zitten.
Juist een clubman zou uit liefde voor zijn club moeten opstappen; sterker nog aantal wedstrijden geleden al.quote:Op zondag 1 december 2019 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De relatie en historie tussen Van Bommel en PSV is natuurlijk wel iets anders dan die tussen die vage Rus en Vitesse
Daarom is het wellicht beter een trainer van buiten aan te stellen. Het blijken in de praktijk toch vrijwel altijd passanten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De relatie en historie tussen Van Bommel en PSV is natuurlijk wel iets anders dan die tussen die vage Rus en Vitesse
Eigenaar van Vitesse is ok Rus. Dus dat Sloetski weg gaat is ook absoluut niet wat hij wil.quote:Op zondag 1 december 2019 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De club Vitesse is meer dan alleen de eigenaar. Sloetski heeft nooit bij Vitesse gespeeld laat staan dat hij als speler prijzen heeft gewonnen met Vitesse. Over vijf jaar weet bijna niemand bij Vitesse meer wie Sloetski was.quote:Op zondag 1 december 2019 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenaar van Vitesse is ok Rus. Dus dat Sloetski weg gaat is ook absoluut niet wat hij wil.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:53 schreef Blackman het volgende:
Ongelooflijk hoe lang Van Bommel mag blijven zitten. Zelfs bij een pakweg Utrecht zou je eruit gaan met zo’n serie..
Wie zijn de mogelijke opvolgers?
Ik denk aan Preud Homme.
of Jaap Stamquote:Op zondag 1 december 2019 22:53 schreef Blackman het volgende:
Ongelooflijk hoe lang Van Bommel mag blijven zitten. Zelfs bij een pakweg Utrecht zou je eruit gaan met zo’n serie..
Ik denk aan Preud Homme.
Is Adi Hütter al vrij?quote:Op zondag 1 december 2019 22:53 schreef Blackman het volgende:
Ik denk aan Preud Homme.
Racist!quote:
Hulde voor je voorspellingquote:Op zondag 1 december 2019 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dan ook een groot onderdeel van het probleem bij PSV. Mocht het nog mis gaan vandaag dan kan van Bommel weer met droge ogen gaan zitten beweren dat er niks aan de hand was en dat we alleen de boel wat eerder hadden moeten afmaken.
OkayChampquote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
PogSmile??? Ik dacht dat het een mythe was...
Feijenoord heeft al gespeeld vandaag, ze staan nu 4 punten achter PSV. Ze staan dus niet straks boven PSV.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 22:58:35Acht van de negen laatste wedstrijden heeft PSV niet gewonnen. ''De Europese wedstrijden moet je los zien", vindt Van Bommel. ,,In de thuiswedstrijd tegen Linz hebben we het laten liggen. Daar speel je een fantastische wedstrijd, maar kom je tot 0-0", vindt Van Bommel. reageer retweet
Die gaat niet vanzelf. Die moet een zetje krijgen. Ik hoop dat PSV het een beetje tactvol oplost.quote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 22:58:35Acht van de negen laatste wedstrijden heeft PSV niet gewonnen. ''De Europese wedstrijden moet je los zien", vindt Van Bommel. ,,In de thuiswedstrijd tegen Linz hebben we het laten liggen. Daar speel je een fantastische wedstrijd, maar kom je tot 0-0", vindt Van Bommel. reageer retweet
Rik wordt echt kritisch, vorige week ook al trouwens:quote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 23:20:09Van Bommel vindt dat PSV een extreem jong elftal heeft en geeft dat ook aan bij de persconferentie. De basis van vandaag was echter ruim 24 jaar oud en Ihattaren trok dat gemiddelde ruim een half jaar naar beneden. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 22:52:09De mantel der liefde van Van Bommel voelt intern ongetwijfeld als een warme bontjas bij PSV. Het is knap hoe rustig hij blijft. Toch is het de vraag of door die mantel extern geen jas wordt uitgedaan, als je je vasthoudt aan twee behoorlijke helften tegen Heerenveen en Emmen. reageer retweet
Rik is te lang te lief geweest, eigenlijk zoals iedereen betrokken bij PSVquote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rik wordt echt kritisch, vorige week ook al trouwens:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 23:20:09Van Bommel vindt dat PSV een extreem jong elftal heeft en geeft dat ook aan bij de persconferentie. De basis van vandaag was echter ruim 24 jaar oud en Ihattaren trok dat gemiddelde ruim een half jaar naar beneden. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 22:52:09De mantel der liefde van Van Bommel voelt intern ongetwijfeld als een warme bontjas bij PSV. Het is knap hoe rustig hij blijft. Toch is het de vraag of door die mantel extern geen jas wordt uitgedaan, als je je vasthoudt aan twee behoorlijke helften tegen Heerenveen en Emmen. reageer retweet
quote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rik wordt echt kritisch, vorige week ook al trouwens:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 23:20:09Van Bommel vindt dat PSV een extreem jong elftal heeft en geeft dat ook aan bij de persconferentie. De basis van vandaag was echter ruim 24 jaar oud en Ihattaren trok dat gemiddelde ruim een half jaar naar beneden. reageer retweet
Dat zei Kenneth Perez na de wedstrijd precies over Van Bommel.quote:Op zondag 1 december 2019 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rik is te lang te lief geweest, eigenlijk zoals iedereen betrokken bij PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |