abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2019 @ 00:06:06 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190224990
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Maaskantje.
Die van "op de trein ermee!" dus.
  maandag 2 december 2019 @ 00:06:27 #52
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190224996
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:48 schreef crystal_meth het volgende:
De foto in de OP is blijkbaar van de 2013 editie. Daar hoorde ook een wagen bij die leek op de transportwagons naar de concentratiekampen...
Ludiek zeg.
Antifa
  maandag 2 december 2019 @ 00:08:38 #53
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190225015
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik ben Belg, pipo. Jij wilt een verbod op het tonen van het belachelijk maken van extreem-rechts of zo? Ik post de foto's die in afkeurende artikels op andere websites getoond werden. Leer het verschil tussen informeren en veroordelen.
(en als ik forza zie staan heb ik geen google nodig. al was ik mis, dacht aan forza italia... :') )
Dan had een wat betere tekst beter geweest dan je one-liners. Dat was geen informeren maar ophitsen. Júist als Belg had je de informatie kunnen geven die anderen hier missen.
pi_190225025
Unesco dat politiek bedrijft :')
pi_190225064
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ludiek zeg.
Zelfbenoemde anti fascisten gaan soms ver in hun strijd tegen rechtse politiek.
Wat mij betreft kan dit best.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 2 december 2019 @ 01:10:54 #56
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_190225431
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan had een wat betere tekst beter geweest dan je one-liners. Dat was geen informeren maar ophitsen. Júist als Belg had je de informatie kunnen geven die anderen hier missen.
Mwa, een Belg met minimale interesse voor Vlaamse folklore. Dat zijn altijd figuren die zwaar dialect spreken, waar ik een hekel aan heb.
are we infinite or am I alone
pi_190225605
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 01:10 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, een Belg met minimale interesse voor Vlaamse folklore. Dat zijn altijd figuren die zwaar dialect spreken, waar ik een hekel aan heb.
''Racist''!
pi_190225673
Europa is lost.
  maandag 2 december 2019 @ 02:42:46 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190225723
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 02:21 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Europa is lost.
Dat de rivier de Rijn en de grens had moeten zijn van de EU en bepaalde landen in het oosten van lidmaatschap hadden moeten worden uitgesloten is een andere discussie denk ik? :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_190225756
Haha. Ga ergens anders trollen alstublieft.
  maandag 2 december 2019 @ 09:05:56 #61
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190227054
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Groot gelijk. Unesco is de zoveelste deugclub en kan de vinkentering krijgen.
Gewoon de eer aan jezelf houden en je middelvinger opsteken naar die club.
Precies. Voordat die ook een of andere neusring sturen om je te vertellen hoe racistisch je wel niet bent. :')
  maandag 2 december 2019 @ 09:09:18 #62
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190227106
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De Joden in Aalst zullen er reikhalzend naar uitkijken, vermoed ik. Niets zo leuk om te zien als mensen die hossen op vrolijke muziek, terwijl ze gekleed zijn als de types die je grootvader vermoord hebben.

Maar ja, alles om te voorkomen dat je als ‘deugmensch’ gezien wordt. Dat moeten ze maar begrijpen, hoor.
Anders sla je de plank even mis zeg.

Ironisch genoeg zijn destijds types als jij die blind in alle propaganda trappen het grootste probleem geweest.
And so is the past
  maandag 2 december 2019 @ 09:25:01 #63
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190227279
quote:

[..]

De Joden in Aalst zullen er reikhalzend naar uitkijken, vermoed ik. Niets zo leuk om te zien als mensen die hossen op vrolijke muziek, terwijl ze gekleed zijn als de types die je grootvader vermoord hebben.

Maar ja, alles om te voorkomen dat je als ‘deugmensch’ gezien wordt. Dat moeten ze maar begrijpen, hoor.
Dit.
pi_190227356
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:25 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Dit.
Jij vind dat linkse groepen te ver gaan in hun satire op rechtse politieke partijen?
pi_190227536
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2019 09:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Anders sla je de plank even mis zeg.

Ironisch genoeg zijn destijds types als jij die blind in alle propaganda trappen het grootste probleem geweest.
Raadselachtilg van je..
Welke "destijds' ? Welk jaar
Welke propaganda en van wie?
Welk grootste probleem ?
pi_190227542
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies. Voordat die ook een of andere neusring sturen om je te vertellen hoe racistisch je wel niet bent. :')
Neusring ?
Je bedoelt toch niet een donker iemand ?
Dat zou dan racistisch zijn van je...
pi_190227716
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik stel voor dat we schijten ook maar gaan verbieden. Al die bruine zooi uit de anus van de mens is zwaar racistisch.
recht uit de Aalsten aars..

witte cultuur heeft geen hulp nodig om zichzelf om zeep te helpen, blijkt maar weer..
  maandag 2 december 2019 @ 11:07:55 #68
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190228492
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Neusring ?
Je bedoelt toch niet een donker iemand ?
Dat zou dan racistisch zijn van je...
Ik heb het over die gezant van de VN, die toevallig donker is. Maar ik zou hetzelfde zeggen over een hoogblonde Arier met Sound of Music kapsel en een spasme in de rechterarm die steeds omhoog schiet. Bemoei je met je eigen land.

https://www.elsevierweekb(...)-zwarte-piet-713512/
pi_190228665
quote:

[..]

Jij bent niet echt iemand van de mentale stabiliteit, he?
pi_190228672
Grappig, laatst had ik het er al over met een paar vrienden dat het waarschijnlijk niet lang meer zou duren dat er gezeik zou komen over carnaval. Voila, nog sneller dan ik had gedacht. _O-
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_190230571
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Raadselachtilg van je..
Welke "destijds' ? Welk jaar
Welke propaganda en van wie?
Welk grootste probleem ?
Het grootste probleem is dat mensen die niks van de gebruiken of context weten alleen een SS'er zien, terwijl de mensen die zo verkleed waren het tegenovergestelde zijn. Een beetje zoals groepen met selectieve feiten werden zwart gemaakt voor de oorlog.
  maandag 2 december 2019 @ 13:29:43 #72
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190231017
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij vind dat linkse groepen te ver gaan in hun satire op rechtse politieke partijen?
Links rechts denken :')
  maandag 2 december 2019 @ 22:09:14 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190240563
Triest :') Blijf lekker in Amsterdam joh....

quote:
Nederlandse actrice met joodse partner weigert aan tafel te zitten met burgemeester van Aalst

De Nederlandse actrices Halina Reijn en Carice Van Houten waren deze avond niet te zien in ‘De Afspraak’ op Canvas. Beiden zijn in het land ter promotie van een film, maar Heijn weigerde aan tafel te zitten in het programma omdat Aalsters burgemeester Christoph D’Haese ook aanschoof.

“Geen Halina Reijn en Carice Van Houten zoals eerder aangekondigd. Reijn is gehuwd met een joodse man en wil niet aan tafel zitten met de burgemeester van Aalst”, tweette presentatrice Phara de Aguirre. Reijn zou normaal met Van Houten haar regiedebuut ‘Instinct’ komen voorstellen in ‘De Afspraak’. Van Houten speelt de hoofdrol in die film.

Maar blijkbaar was de aanwezigheid van Aalsters burgemeester Christoph D’Haese (N-VA) dus een probleem voor Reijn omdat ze een joodse partner heeft. Reijn heeft sinds drie jaar een relatie met voetbalanalist Daniël de Ridder. Gisteren vertelde hij in een interview met de Nederlandse krant NRC over zijn joodse afkomst en racisme.

“Antisemiet”
Heijn zou D’haese een “antisemiet” genoemd hebben, aldus de Aguirre aan het begin van de uitzending. D’haese vond dat een “bijzondere kwalijke kwalificatie”. De Aalsterse burgemeester had het ook over “een confrontatie van twee verschillende werelden”.

D’Haese liet gisteren weten het beroemde carnavalsfeest in zijn stad zelf te schrappen als Unesco-werelderfgoed. “Aalstenaars hebben het gehad met de verwijten. Wij zijn geen antisemieten of racisten”, herhaalde de burgemeester van Aalst in ‘De Afspraak’ nog eens.

Het Aalsterse carnaval kwam tijdens de vorige editie in opspraak omwille van een praalwagen van de carnavalsgroep de Vismooil’n waarop Joodse karikaturen afgebeeld stonden. Er kwam al snel kritiek van verschillende Joodse organisaties, die een klacht indienden bij gelijkekansencentrum Unia en de VN vroegen om Aalst Carnaval te schrappen van de Unesco-werelderfgoedlijst.

https://www.hln.be/nieuws(...)-van-aalst~a77f464b/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190240663
quote:
Heijn zou D’haese een “antisemiet” genoemd hebben
Het gore lef :r
pi_190240938
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit topic is wel het bewijs hoe serieus we de buitenlandse jankers over bijvoorbeeld zwarte Piet moeten nemen. Zonder een beetje context ben je zomaar de anti fascisten voor fascist aan het uitmaken.
De gemiddelde anti fascist houdt er anders flink wat fascistische ideeën op na, dus die grens is niet zo vanzelfsprekend als je zou denken.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')