Lastigquote:Op zondag 1 december 2019 15:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Dank!quote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef scrupuleus het volgende:
Prima tt
Uitstekende ts
Kitscherige op
Ik koop mijn kerstboom op valentijnsdag, eet oliebollen in april, chooclade-letters in mei, steek in augustus mijn eerste vuurwerk af en ga in mijn bermuda-shirt bbqen op kerstavond.quote:
Jouw feesten en partijen zijn vast heel gezelligquote:Op zondag 1 december 2019 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik koop mijn kerstboom op valentijnsdag, eet oliebollen in april, chooclade-letters in mei, steek in augustus mijn eerste vuurwerk af en ga in mijn bermuda-shirt bbqen op kerstavond.
Fuck sociale conventies
quote:Op zondag 1 december 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Saoedi-Arabië zet als G20-voorzitter in op vrouwenrechten en klimaatbescherming
whut...
Echt hehquote:Op zondag 1 december 2019 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dit had een de Speld-artikel kunnen zijn
Comfy.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kakkerlakken eten.
quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kakkerlakken eten.
Voor je het weet eet ie je op.quote:Op zondag 1 december 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om zo'n beestje in huis te hebben
Gekko's zijn cute.quote:Op zondag 1 december 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om zo'n beestje in huis te hebben
quote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kwelling voor die beesten om ze zo te houden.
Fijnquote:Op zondag 1 december 2019 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
In positief nieuws, mijn ontstoken oog is bijna over
Je loopt iets te hard van stapelquote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon tegen.
En als ik bij je in kom wonen moeten ze allemaal weg.
Allemaal hypothetisch uiteraard.quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je loopt iets te hard van stapel
Zou zijn naam Huub zijn?quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je loopt iets te hard van stapel
Of Adquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allemaal hypothetisch uiteraard.
Fijn dat je even op de rem trapt voor het geval.
Ja je moet soms even gas terugnemenquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allemaal hypothetisch uiteraard.
Fijn dat je even op de rem trapt voor het geval.
Fijn ik denk dat dit de relatie tussen mij en ama ten goede komt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet soms even gas terugnemen
Ik ben die dag helaas verhinderdquote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn ik denk dat dit de relatie tussen mij en ama ten goede komt.
Wil je mijn getuige zijn?
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben die dag helaas verhinderd
Hopelijk niet zulke oneliners tijdens jullie huwelijksnachtquote:Op zondag 1 december 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
Ja een dode Etto is ook weer zoiets.
Zal wel niet veel zinnigs uitkomen dan.quote:Op zondag 1 december 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk niet zulke oneliners tijdens jullie huwelijksnacht
Ik ben erg gelukkig met mijn zondag.quote:
Dat is goed om te lezenquote:Op zondag 1 december 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg gelukkig met mijn zondag.![]()
Geen reet gedaan overigens.
Nou ja, wel gesport natuurlijk.
En jouw zondag? Heb je nog kunnen klussen gisteren en is alles gelukt?
Herken sarcasmequote:Op zondag 1 december 2019 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Goed gedaan GGMM, weer gesport!
Wat moet jij je fantastisch voelen!
Dat kun je wel zeggen maatquote:Op zondag 1 december 2019 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Goed gedaan GGMM, weer gesport!
Wat moet jij je fantastisch voelen!
Momenteel cardio, beetje lopen jatogquote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is goed om te lezen
Wat doe je voor sport?
Jazeker, maar niet alles is gelukt. Dus nu keuzes maken hoe verder te gaan.
Mijn zondag is verder relaxed.
Ik ook maar jouw reactie was zwaar sarcastischquote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die gast dat echt doet.
Ik heb Sinterklaas gevierd vanmiddag joh.quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
Verder ben ik natuurlijk zeer tevreden over mijn topic.
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Alleen jammer dat @:jr-style-93 nog niet gereageerd heeft.
Was het leuk?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Sinterklaas gevierd vanmiddag joh.
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Sinterklaas gevierd vanmiddag joh.
Ja niet gek ook.quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar die koters waren druk joh
Een trui, een decemberkalender, 'Het nieuwe Ajax' van Menno Pot, een marsepein donut en gezonde koffiepoeder (lol)quote:
Soms denk ik ja, soms denk ikquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 1 december 2019 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook maar jouw reactie was zwaar sarcastisch
Gewoon oom worden, maat.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms denk ik ja, soms denk ik
nou ja, zoals ik nu denk
Ach, die ene keer per jaarquote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel te veel ook allemaal
Maar wel leuk hoor.
Goeie cadeaus wel. Kleding is ook altijd goedquote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trui, een decemberkalender, 'Het nieuwe Ajax' van Menno Pot, een marsepein donut en gezonde koffiepoeder (lol)
Mijn neefje is eind deze maand ook jarig, krijgt hij dus weer veel zooi.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, die ene keer per jaar
Wel de lusten niet de lastenquote:
Maar het is niet veel marsepein.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie cadeaus wel. Kleding is ook altijd goed
Zoveel marsepein though
Elk hapje marsepein is er 1 teveelquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet veel marsepein.
Ga hem nu even opeten trouwens.
Smerigdikke vetklepquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet veel marsepein.
Ga hem nu even opeten trouwens.
Ja dat heb ik ook met mijn nichtje . Gaat nergens meer over.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is eind deze maand ook jarig, krijgt hij dus weer veel zooi.
Thanks.quote:
Zolang het maar educatief voordelig speelgoed is.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met mijn nichtje . Gaat nergens meer over.
Zeg jijquote:
:s doe ffe normaalquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef I het volgende:
Zo, dat was mijn bijdrage weer voor vandaag.
De groeten.
pak em JRquote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg jijVul even het lijstje in wil je:
Hoeveel mini-loempias
Frikandellen
Kipnuggets
Chocolade-kruidnoten
Chips met hummus
Zit je al op dit weekend?
Mwah niet altijdquote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Zolang het maar educatief voordelig speelgoed is.
JR?quote:
geen idee, doet Belgie mee?quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tevreden met de loting voor het EK?
oh hahahaha oepsquote:
ja omg ik snap niet waarom ik jullie verwarquote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent wel erg complimenteus richting Fok-it
Dronken van verliefdheid, ik vergeef het jequote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh hahahaha oeps
[..]
ja omg ik snap niet waarom ik jullie verwar
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken van verliefdheid, ik vergeef het je
Wat schattigquote:
finland, rusland en denemarken.quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
finland, rusland en denemarken.
Mooi, België wordt dus kampioen.
Ja want je wordt kampioen in de poule.quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
finland, rusland en denemarken.
Mooi, België wordt dus kampioen.
Dat worden zulke mooie winsten van België dat UEFA zal zeggen: weten jullie wat, laat de rest maar zitten, hier is de trofee.quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want je wordt kampioen in de poule.
Heb je de poule van Nederland wel eens gezien?quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat worden zulke mooie winsten van België dat UEFA zal zeggen: weten jullie wat, laat de rest maar zitten, hier is de trofee.
Noord-Macedonië... lastig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je de poule van Nederland wel eens gezien?
Ga nou niet te vroeg juichenquote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je de poule van Nederland wel eens gezien?
Muah die poule kom je wel door.quote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nou niet te vroeg juichen
Waarom niet? Zelfs als je laatste eindigt kan je nog door tegenwoordig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nou niet te vroeg juichen
Ettooooooooooooooquote:
Wel waarquote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken van verliefdheid, ik vergeef het je
Mooi he, verliefdheidquote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ettoooooooooooooo
Hoe is het
[..]
Wel waar
quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die poule kom je wel door.
Is alleen een puntje dat je de #3 uit Poule F meteen kan tegenkomen daarna.
Ja beste nummers 3 aidsquote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Zelfs als je laatste eindigt kan je nog door tegenwoordig.
En die pechvogel moet zich ook nog plaatsen voor die play-offsquote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Die hele ophef over die groep des doods slaat ook nergens op3 toplanden die alle-3 toch doorgaan en een pechvogel die er helaas bij zit
Ik zat al naar een simulator te kijken op internet, maar ze kunnen in knock out dus ook tegen de nummer 3 van D of E komenquote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die pechvogel moet zich ook nog plaatsen voor die play-offs![]()
Die zullen dus meteen minder blij zijn als ze het halen, drie keer anale rape.
Snap er geen reet van verder.quote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat al naar een simulator te kijken op internet, maar ze kunnen in knock out dus ook tegen de nummer 3 van D of E komenWaar hangt dat allemaal van af joh
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2020#Knockout_phasequote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat al naar een simulator te kijken op internet, maar ze kunnen in knock out dus ook tegen de nummer 3 van D of E komenWaar hangt dat allemaal van af joh
Zolang je F ontloopt heb je na de groepsfase een redelijke makkelijke weg naar de halve finales in ieder geval zie ikquote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap er geen reet van verder.
durf het bijna niet te vragen...quote:
En die ontloopt je door 1e of 2e te worden of?quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je F ontloopt heb je na de groepsfase een redelijke makkelijke weg naar de halve finales in ieder geval zie ik
Als je 2e wordt moet je meteen tegen Italië op Wembley.quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En die ontloopt je door 1e of 2e te worden of?
Door 1ste te worden moet je of tegen de nummer 3 van poule D, E of F. Dus als dat D of E wordt is wel prima. Dan krijg je waarschijnlijk Tsjechie of Zweden in 8ste finales en Denemarken of Zwitserland in kwart.quote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En die ontloopt je door 1e of 2e te worden of?
liever niet dus.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 2e wordt moet je meteen tegen Italië op Wembley.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door 1ste te worden moet je of tegen de nummer 3 van poule D, E of F. Dus als dat D of E wordt is wel prima. Dan krijg je waarschijnlijk Tsjechie of Zweden in 8ste finales en Denemarken of Zwitserland in kwart.
En Belgie is screwed want die mogen meteen tegen Italie, Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk of Portugal.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Belgie is screwed want die mogen meteen tegen Italie, Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk of Portugal.
1/8e finale ook om 18:00uquote:Op zondag 1 december 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Wel fijne tijden voor Nederland. 2x 9 uur 1x 6 uur
Ja, zeker. Op 14 juni kom ik ook terug van vakantie in de middag. Was even bang dat ik tijdens die wedstrijd in het vliegtuig zou zitten maar door die 21.00 ben ik wel safe.quote:Op zondag 1 december 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Wel fijne tijden voor Nederland. 2x 9 uur 1x 6 uur
Heyquote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
durf het bijna niet te vragen...
... staat 'ie nou al?
Vijandquote:
Grapje grapjequote:
Heb je Feyenoord nog gekeken?quote:
Ja en het is zoals ik had verwacht, eerste helft prima maar bijna niet kunnen scoren en de tweede helft een drama.quote:
Gaat een toppertje worden hoor deze maandquote:
Nog echt ookquote:
Benieuwd of Van Bommel er dan nog zit.quote:Op zondag 1 december 2019 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat een toppertje worden hoor deze maand
Nou, ik hoop van welquote:Op zondag 1 december 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of Van Bommel er dan nog zit.
Wel typisch zo'n wedstrijd die ze als ultimatum stellen. Als ze die verliezen vliegt hij eruitquote:
Als ze hem er al niet uitgooien na puntverlies bij Emmen, waarom dan wel bij puntverlies bij Feyenoord?quote:Op zondag 1 december 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel typisch zo'n wedstrijd die ze als ultimatum stellen. Als ze die verliezen vliegt hij eruit
quote:Op zondag 1 december 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel typisch zo'n wedstrijd die ze als ultimatum stellen. Als ze die verliezen vliegt hij eruit
Ditquote:Op zondag 1 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze hem er al niet uitgooien na puntverlies bij Emmen, waarom dan wel bij puntverlies bij Feyenoord?
True, maar toch zie je dat weleens toch, dat ze wachten op een topwedstrijdquote:Op zondag 1 december 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze hem er al niet uitgooien na puntverlies bij Emmen, waarom dan wel bij puntverlies bij Feyenoord?
Jaap had Feyenoord al voor Ajax uit moeten verlaten jaquote:Op zondag 1 december 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar toch zie je dat weleens toch, dat ze wachten op een topwedstrijd
Nou ja, tobwedstrijd in dit geval
Muah die ervaring heb ik niet zo, eerder ontslagen als het lange tijd niet loopt tegen matige ploegen (zie Arsenal en Tottenham ook).quote:Op zondag 1 december 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar toch zie je dat weleens toch, dat ze wachten op een topwedstrijd
Nou ja, tobwedstrijd in dit geval
Ik zag de naam van Cocu voorbij komen voor volgend jaarquote:Op zondag 1 december 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jaap had Feyenoord al voor Ajax uit moeten verlaten ja
Is wel een kamioenstrainer hoor!1!!1!!!!quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag de naam van Cocu voorbij komen voor volgend jaar
quote:Op zondag 1 december 2019 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is wel een kamioenstrainer hoor!1!!1!!!!
De sport is allang verloren, lieverd.quote:Op zondag 1 december 2019 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Echt als die Cocu komt is de sport verloren
Dat blijft goedquote:
Klopt, maar Cocu laat het toch weer verder dalen, ook een gavequote:Op zondag 1 december 2019 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De sport is allang verloren, lieverd.
Is dat Ten Hag?? Die ziet er anders uitquote:
Nog geen baardje.quote:Op zondag 1 december 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat Ten Hag?? Die ziet er anders uit
Dat is nooit anders geweest voor mijn gevoel.quote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aanstekelijk deuntje wel dat.
Wat een onsympathiek elftal had PSV ook in die tijd zeg.
Daarna Go Ahead laten promoveren, spoedcursusje bij Bayern II, Utrecht tot vaste nummer 4 maken onder zijn leiding, Ajax terugbrengen naar de top.quote:Op zondag 1 december 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen baardje.
Het vak mogen leren van Fredsj Rutten
Hoe Toivonen Gudelj ooit rood aansmeerde zal ik op zijn doodsdag niet vergetenquote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aanstekelijk deuntje wel dat.
Wat een onsympathiek elftal had PSV ook in die tijd zeg.
Dat was wel echt het toppunt met Strootman, Van Bommel, Toivonen, Lens, Mertens, Pietersquote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest voor mijn gevoel.
Je zou bijna denken dat een geleidelijke opbouw van je carrière best handig is.quote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarna Go Ahead laten promoveren, spoedcursusje bij Bayern II, Utrecht tot vaste nummer 4 maken onder zijn leiding, Ajax terugbrengen naar de top.
Ten Hagged.
Elftal vol engnekkenquote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel echt het toppunt met Strootman, Van Bommel, Toivonen, Lens, Mertens, Pieters
Hier trap ik niet in.quote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gio komt zo ook terug als toptrainer na een stage bij Pep, Stijn.
Deurtje inslaanquote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel echt het toppunt met Strootman, Van Bommel, Toivonen, Lens, Mertens, Pieters
Dat was Eredivisie met 'kwaliteit' gekoppeld aan vermaak. Heerlijke tijden.quote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke meltdowns in die tijd.
Die Strootman kon ook altijd zo agressief worden ja lolquote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke meltdowns in die tijd.
Muah bij Ajax zaten we wekelijks naar Derk Boerrigter te kijken.quote:Op zondag 1 december 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was Eredivisie met 'kwaliteit' gekoppeld aan vermaak. Heerlijke tijden.
2011/12 was een toptoptoptopseizoen. Daar konden op een dag Feyenoord 2-0 winnen van PSV, Twente met 6-2 bij Utrecht en Heerenveen met 6-2 van AZ.quote:Op maandag 2 december 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah bij Ajax zaten we wekelijks naar Derk Boerrigter te kijken.
Maar dat seizoen waar er nog zes ploegen dichtbij elkaar stonden was wel goed, en dat Ajax toen door een 0-5 overwinning bij Heerenveen het beslissende gaatje sloeg.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Strootman kon ook altijd zo agressief worden ja lol
quote:Op maandag 2 december 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een willekeurige foto voor je.
Ook tegen Heerenveen later nog toch toen met zoveel blunders?quote:Op maandag 2 december 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wedstrijd waarna ik Vermeer nooit meer serieus kon nemen als keeper.
Nu nog even een geschikte vervanger vinden voor Onana...quote:Op maandag 2 december 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wedstrijd waarna ik Vermeer nooit meer serieus kon nemen als keeper.
Ja wel vaker, al die afstandsschoten waarbij hij toe stond te kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook tegen Heerenveen later nog toch toen met zoveel blunders?
Predrag Rajkovic de FM-god maar oppikken.quote:Op maandag 2 december 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog even een geschikte vervanger vinden voor Onana...
Zeg het ze!quote:Op maandag 2 december 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Predrag Rajkovic de FM-god maar oppikken.
Wat vind jij van deze naar incest neigende zaken? https://twitter.com/justinajax_/status/1201268585978613761quote:Op maandag 2 december 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wel vaker, al die afstandsschoten waarbij hij toe stond te kijken.
Incest is wincest Stijnquote:Op maandag 2 december 2019 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze naar incest neigende zaken? https://twitter.com/justinajax_/status/1201268585978613761
In sommige kringen is het blijkbaar normaal om familieleden op de mond te zoenen.quote:Op maandag 2 december 2019 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze naar incest neigende zaken? https://twitter.com/justinajax_/status/1201268585978613761
Waar gaat hij heen dan? Elke topclub redelijk voorzien tochquote:Op maandag 2 december 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij circuleerde al in de geruchtenmolen.
Maar Onana vervangen wordt wel een dingetje ja.
Heel veel beter ga je ze niet krijgen momenteelquote:Op maandag 2 december 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij circuleerde al in de geruchtenmolen.
Maar Onana vervangen wordt wel een dingetje ja.
Tottenham of PSG dan denk ik.quote:Op maandag 2 december 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat hij heen dan? Elke topclub redelijk voorzien toch
Gewoon naar een middenmotor die ergens om speeltquote:Op maandag 2 december 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat hij heen dan? Elke topclub redelijk voorzien toch
Mwah, denk niet dat hij genoegen neemt met een Everton-achtige ploegquote:Op maandag 2 december 2019 00:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon naar een middenmotor die ergens om speelt
De Hells Angels?quote:Op maandag 2 december 2019 00:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon naar een middenmotor die ergens om speelt
Keeper van zijn kaliber mag daar allang blij mee zijn. Het is dat in de Eredivisie maar weinig teams zijn die een bal goed op doel kunnen schieten. Onana zou heel snel door de mand vallen in een betere competitiequote:Op maandag 2 december 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat hij genoegen neemt met een Everton-achtige ploeg
Nog nooit gekeken.quote:Op maandag 2 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht, ik kijk dat Hendriks en Genee eens een keer. Man man. In 10 minuten al 2 keer Hans Duijts moeten aanhoren
quote:Op maandag 2 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken.
Lijkt me een verschrikking.
Voorlopig is het nog niet veel neequote:
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2019 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft toch ook hele matige kijkcijfers?
Net als Eredivisie live. We kunnen het maar beter gewoon afschaffenquote:Op maandag 2 december 2019 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft toch ook hele matige kijkcijfers?
Lostgoden. Dat was de serie van de jaren 00quote:
En nu Young Sheldonquote:
Series waarvan de schrijvers niet weten wat het einddoel isquote:Op maandag 2 december 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lostgoden. Dat was de serie van de jaren 00
Ja dat is echt enorme bagger.quote:Op maandag 2 december 2019 00:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is echt bizar saai op de chick na
Toch klik je hem hopelijk eens aan als je een keer geen inspiratie hebt voor iets nieuwsquote:Op maandag 2 december 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series waarvan de schrijvers niet weten wat het einddoel is
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 december 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch klik je hem hopelijk eens aan als je een keer geen inspiratie hebt voor iets nieuws
Zijn genoeg mensen die het einde niet ruk vonden hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ik ga geen serie kijken met 400 afleveringen waarvan ik weet dat het einde totaal ruk is.
Ja die mensen zijn er ook bij GoT.quote:Op maandag 2 december 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die het einde niet ruk vonden hoor.
Ja oke oke ik hoor het alquote:Op maandag 2 december 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn er ook bij GoT.
Sta je daar als enige te zingenquote:
dat ook.quote:
A ik zie het 12-17quote:Op maandag 2 december 2019 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook.
gelukkig staan ze nu wel voor.
Ben je ook eens wakkerquote:
Elke nacht tot de vroege uurtjes doorbrengen in het DomsteTopicSindsmensenheugenis doet dat met een mensquote:
Jaajaaquote:
Jigggy dagboek topics?quote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke nacht tot de vroege uurtjes doorbrengen in het DomsteTopicSindsmensenheugenis doet dat met een mens
Nee DTS staat in hoofdletters he. Niet JDTquote:
Oh ja het is december. En heb je de memorabele prijs in ontvangst kunnen nemen?quote:Op maandag 2 december 2019 14:07 schreef skysherrif het volgende:
In dts hoef ik gelukkig nooit meer te komen
Jaja voor eeuwig in de boeken als autistquote:Op maandag 2 december 2019 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja het is december. En heb je de memorabele prijs in ontvangst kunnen nemen?
Wil je nog mensen bedanken?quote:Op maandag 2 december 2019 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaja voor eeuwig in de boeken als autist
Ik ook niet. Stomme wisselstoringquote:
Ah eindelijk de erkenning waar je al zo lang naar verlangdequote:Op maandag 2 december 2019 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaja voor eeuwig in de boeken als autist
Heb er al 15 op jaar ofzoquote:Op maandag 2 december 2019 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Big Mac voor een eurootje vandaag dikke biggen
Ik heb nog nooit een Big Mac op in mijn leven#confessionsquote:
ik 1 zo ver ik weetquote:Op maandag 2 december 2019 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Big Mac op in mijn leven#confessions
Lijkt me niks aan ookquote:
ik vond het vooral erg onpraktisch met die extra schijf brood er tussen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan ook
Donderdag 2McKroket voor 2 euro. Daar gaan wr wel even gebruik van maken#Smerigdik
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 2 december 2019 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Big Mac voor een eurootje vandaag dikke biggen
#viesdik #teambraddie #eenmensmoetgoedeten #dieetquote:
Ik moest vanaf Woerden met de bus. Die was laat dus heb 35 minuten staan wachten. Toen drie kwartier in de bus. Ben bijna twee uur langer onderweg.quote:
Ja.quote:
Waarom zou de lokale Turk big mac verkopenquote:Op maandag 2 december 2019 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 euro wel goede deal though.
Jammer dat de lokale Turk nooit die aanbiedingen heeft.
Dat is wel heel langquote:Op maandag 2 december 2019 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest vanaf Woerden met de bus. Die was laat dus heb 35 minuten staan wachten. Toen drie kwartier in de bus. Ben bijna twee uur langer onderweg.
[..]
Ja.
Ik had ook kunnen wachten tot de trein weer ging rijden. Dan stond ik er nu nog. Maar had beter via Amsterdam kunnen gaan maar ja dat wordt niet als optie gegeven. Nu wordt gewoon gezegd de stoptrein rijdt wel. En als je er dan in zit ja deze gaat niet verder dan Woerdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |