Lastigquote:Op zondag 1 december 2019 15:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Dank!quote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef scrupuleus het volgende:
Prima tt
Uitstekende ts
Kitscherige op
Ik koop mijn kerstboom op valentijnsdag, eet oliebollen in april, chooclade-letters in mei, steek in augustus mijn eerste vuurwerk af en ga in mijn bermuda-shirt bbqen op kerstavond.quote:
Jouw feesten en partijen zijn vast heel gezelligquote:Op zondag 1 december 2019 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik koop mijn kerstboom op valentijnsdag, eet oliebollen in april, chooclade-letters in mei, steek in augustus mijn eerste vuurwerk af en ga in mijn bermuda-shirt bbqen op kerstavond.
Fuck sociale conventies
quote:Op zondag 1 december 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Saoedi-Arabië zet als G20-voorzitter in op vrouwenrechten en klimaatbescherming
whut...
Echt hehquote:Op zondag 1 december 2019 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dit had een de Speld-artikel kunnen zijn
Comfy.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kakkerlakken eten.
quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kakkerlakken eten.
Voor je het weet eet ie je op.quote:Op zondag 1 december 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om zo'n beestje in huis te hebben
Gekko's zijn cute.quote:Op zondag 1 december 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om zo'n beestje in huis te hebben
quote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kwelling voor die beesten om ze zo te houden.
Fijnquote:Op zondag 1 december 2019 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
In positief nieuws, mijn ontstoken oog is bijna over
Je loopt iets te hard van stapelquote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon tegen.
En als ik bij je in kom wonen moeten ze allemaal weg.
Allemaal hypothetisch uiteraard.quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je loopt iets te hard van stapel
Zou zijn naam Huub zijn?quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je loopt iets te hard van stapel
Of Adquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allemaal hypothetisch uiteraard.
Fijn dat je even op de rem trapt voor het geval.
Ja je moet soms even gas terugnemenquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allemaal hypothetisch uiteraard.
Fijn dat je even op de rem trapt voor het geval.
Fijn ik denk dat dit de relatie tussen mij en ama ten goede komt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet soms even gas terugnemen
Ik ben die dag helaas verhinderdquote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn ik denk dat dit de relatie tussen mij en ama ten goede komt.
Wil je mijn getuige zijn?
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben die dag helaas verhinderd
Hopelijk niet zulke oneliners tijdens jullie huwelijksnachtquote:Op zondag 1 december 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
Ja een dode Etto is ook weer zoiets.
Zal wel niet veel zinnigs uitkomen dan.quote:Op zondag 1 december 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk niet zulke oneliners tijdens jullie huwelijksnacht
Ik ben erg gelukkig met mijn zondag.quote:
Dat is goed om te lezenquote:Op zondag 1 december 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg gelukkig met mijn zondag.![]()
Geen reet gedaan overigens.
Nou ja, wel gesport natuurlijk.
En jouw zondag? Heb je nog kunnen klussen gisteren en is alles gelukt?
Herken sarcasmequote:Op zondag 1 december 2019 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Goed gedaan GGMM, weer gesport!
Wat moet jij je fantastisch voelen!
Dat kun je wel zeggen maatquote:Op zondag 1 december 2019 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
Goed gedaan GGMM, weer gesport!
Wat moet jij je fantastisch voelen!
Momenteel cardio, beetje lopen jatogquote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is goed om te lezen
Wat doe je voor sport?
Jazeker, maar niet alles is gelukt. Dus nu keuzes maken hoe verder te gaan.
Mijn zondag is verder relaxed.
Ik ook maar jouw reactie was zwaar sarcastischquote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die gast dat echt doet.
Ik heb Sinterklaas gevierd vanmiddag joh.quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
Verder ben ik natuurlijk zeer tevreden over mijn topic.
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Alleen jammer dat @:jr-style-93 nog niet gereageerd heeft.
Was het leuk?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Sinterklaas gevierd vanmiddag joh.
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Sinterklaas gevierd vanmiddag joh.
Ja niet gek ook.quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar die koters waren druk joh
Een trui, een decemberkalender, 'Het nieuwe Ajax' van Menno Pot, een marsepein donut en gezonde koffiepoeder (lol)quote:
Soms denk ik ja, soms denk ikquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 1 december 2019 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook maar jouw reactie was zwaar sarcastisch
Gewoon oom worden, maat.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms denk ik ja, soms denk ik
nou ja, zoals ik nu denk
Ach, die ene keer per jaarquote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel te veel ook allemaal
Maar wel leuk hoor.
Goeie cadeaus wel. Kleding is ook altijd goedquote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trui, een decemberkalender, 'Het nieuwe Ajax' van Menno Pot, een marsepein donut en gezonde koffiepoeder (lol)
Mijn neefje is eind deze maand ook jarig, krijgt hij dus weer veel zooi.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, die ene keer per jaar
Wel de lusten niet de lastenquote:
Maar het is niet veel marsepein.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie cadeaus wel. Kleding is ook altijd goed
Zoveel marsepein though
Elk hapje marsepein is er 1 teveelquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet veel marsepein.
Ga hem nu even opeten trouwens.
Smerigdikke vetklepquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet veel marsepein.
Ga hem nu even opeten trouwens.
Ja dat heb ik ook met mijn nichtje . Gaat nergens meer over.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is eind deze maand ook jarig, krijgt hij dus weer veel zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |