Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
Peter Sagan lijkt op een transgender die ik ken bedenk ik me nu ineens![]()
Serieus!
Miauw, ik heb jou ooit die foto nog gestuurd geloof ik
Knappe gast geworden na transitie
Billen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat andere plaatje.. is dat rug of voorkant??
Ik zie geen piemel, dus rug?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat andere plaatje.. is dat rug of voorkant??
Zijn dat die met die voorbinddildo oefeningen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En de goeie kont krijg je van hip thrusters jonge.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn dat die met die voorbinddildo oefeningen?
Met gewicht op je schaambotgedeelte (ik noem het even netjesquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En dit vertel je nu pasquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep. Eventueel met resistance band om de bovenbenen om te checken of je je benen goed houdt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Met gewicht op je schaambotgedeelte (ik noem het even netjes) voor extra weerstand?
Ah!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Eventueel met resistance band om de bovenbenen om te checken of je je benen goed houdt.
Fietserkonten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit vertel je nu pas![]()
![]()
Ben ik me al 2 jaar in het zweet aan het fietsen om een fatsoenlijke reet te krijgen![]()
Wacht, wat impliceer je hier nu mee?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Wel handig, die oefening, ik heb geen extra materialen nodig....Hangt al gewicht genoeg.
Joop wel gelukkig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef Molo het volgende:
Hebben fietsers goeie billen??? Nee toch
Sprinters konten zijn dan wel weer beter want loaded squatsquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fietserkonten.
Wel goeie benen, dat wel.
Zou 'ie stiekem extra ijzer hebben hangen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat impliceer je hier nu mee?
Een mega prins Albertquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou 'ie stiekem extra ijzer hebben hangen?
Skieers squatten ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Ik let wel vaak op mannenbillen maar nooit op de bijbehorende sport gelet eigenlijk
Tot nu dus
Flatasses?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso, duursporterskonten.(Als dat het enige is wat ze doen dus).
Vechtsporters in de net niet zwaarste klasse hebben vaak ook goeie lijven. Alleen wel een zak over het gebutste hoofd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Ik let wel vaak op mannenbillen maar nooit op de bijbehorende sport gelet eigenlijk
Tot nu dus
Ik googlede op plaatjes en vond dit???quote:
En het bloemkooloor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vechtsporters in de net niet zwaarste klasse hebben vaak ook goeie lijven. Alleen wel een zak over het gebutste hoofd.
Maar squats traint benen, niet kont.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Skieers squatten ook de hele tijd.
En ducktape over de mond want meest snuggere personen zijn het meestal ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vechtsporters in de net niet zwaarste klasse hebben vaak ook goeie lijven. Alleen wel een zak over het gebutste hoofd.
WTFquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik googlede op plaatjes en vond dit???
[ afbeelding ]
True!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Skieers squatten ook de hele tijd.
Hmm. Aparte PA wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Owh. maar squats doe je toch voor billen ook?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar squats traint benen, niet kont.
Voornamelijk benenquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar squats traint benen, niet kont.
Bahquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ducktape over de mond want meest snuggere personen zijn het meestal ook niet
Ja echtquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wel wat carry over, maar ook weer niet enorm veel hoor.quote:
Wowiequote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Preciesquote:
Goeie mix van kracht en snelheid.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Die mevrouw van gisteren was ook een vechtsporter ja. MMA. Goed lijf wel.
En nu actrice toch?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Die mevrouw van gisteren was ook een vechtsporter ja. MMA. Goed lijf wel.
Niet enorm veel, maar wel ietsquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wel wat carry over, maar ook weer niet enorm veel hoor.
Meh, daar heeft Joop nog steeds moeite mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
Intellect boeit niet tijdens batsen. Tenzij zo dom dat hij je BH al te moeilijk vindt ofzo, lijkt mij
Hoe dan, zo lastig is dat toch nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, daar heeft Joop nog steeds moeite mee.
Wie? Ronda?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook 1 serie en 3 films of zo. meer niet.
Joopquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, daar heeft Joop nog steeds moeite mee.
Serieus hoor, sommige van die bh's hebben niet 1 niet 2 niet 3 maar wel 4 of 5 haakjes achterop.....quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
Intellect boeit niet tijdens batsen. Tenzij zo dom dat hij je BH al te moeilijk vindt ofzo, lijkt mij
Moeten die sportjongens ook maar net zin hebben om hun piel in je te steken, zo wekt het een beetje in het leven toch?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Rugbyers kunnen wel lekker zijn trouwens, als ze niet alllll te idioot gedaan hebben
Die tandeloze bloemkoolorenhoofden zijn minder aantrekkelijk zeg maar
Geen idee, zelf red ik het met één hand.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe dan, zo lastig is dat toch niet
5??? Jezusquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Serieus hoor, sommige van die bh's hebben niet 1 niet 2 niet 3 maar wel 4 of 5 haakjes achterop.....
Hoe bedoel je, zijn er dan ook mannen die oprecht géén zin hebben daarin als ze mij zien?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten die sportjongens ook maar net zin hebben om hun piel in je te steken, zo wekt het een beetje in het leven toch?
Zit prima hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
5??? Jezus![]()
Weleens vier gezien maar vijf geloof ik niet. Dat zit toch ook niet fijn meer?
Ik ook nu ik minder vet benquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, zelf red ik het met één hand.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, zijn er dan ook mannen die oprecht géén zin hebben daarin als ze mij zien?
Wat is deze!!!!
Oh! Volgende keer even op lettenquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit prima hoor.
* IJsdraakje heeft met 5 haakjes
Ziet er inderdaad goed uit.quote:
Ik krijg de meeste ook met een hand openquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, zelf red ik het met één hand.
Have fun!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En zo te zien ga ik 'r nu bewonderen. Mandaloriantijd!
Het is wel lastiger als ze krapper zitten dan het laatste haakje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg de meeste ook met een hand open
Die van jezelf?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg de meeste ook met een hand open
Uhmmmmm, kan best denk ik......quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel lastiger als ze krapper zitten dan het laatste haakje.
Ik krijg ritsen of broeken bij anderen al niet open, ik zou een slechte vent zijn denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmmm, kan best denk ik......
Beetje onhandigheid kan ook wel sexy zijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg ritsen of broeken bij anderen al niet open, ik zou een slechte vent zijn denk ik![]()
Veel te onhandig ook gewoon
Ik ben meer onhandig van type 'oeps, de auto tegen een paal' of een blauw oog meppen ipv lichtknopje aandoenquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje onhandigheid kan ook wel sexy zijn![]()
Al heeft muis ooit een vrij dure broek gemolt (hugo boss) omdat ze dacht dat het een broek met knopen was terwijl er een rits in zat. Rats, hele rits naar de knoppen getrokken
Handig! Komt altijd van pas wel ergens in je levenquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:42 schreef G-Pier het volgende:
Oh trouwens: ik heb sinds enkele weken mijn rijbewijs.
Ik begin me toch langzaam af te vragen of deze regio het wel helemaal is en of ik toch niet beter terug naar de provincie kan verhuizen en kan gaan forenzen richting de Uniquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben meer onhandig van type 'oeps, de auto tegen een paal' of een blauw oog meppen ipv lichtknopje aandoen![]()
En Muis![]()
Proficiat man!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:42 schreef G-Pier het volgende:
Oh trouwens: ik heb sinds enkele weken mijn rijbewijs.
Stabiel niks geks is toch ook primaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:45 schreef G-Pier het volgende:
Ja, het gaat wel oké. Niks bijzonders maar ook niks geweldigs. In januari ga ik 3 weken op vakantie naar Vietnam om mijn familie te zien tijdens Chinees Nieuwjaar.
Door mijn verhaal nu of losstaande gedachtequote:Op zaterdag 30 november 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin me toch langzaam af te vragen of deze regio het wel helemaal is en of ik toch niet beter terug naar de provincie kan verhuizen en kan gaan forenzen richting de Uni![]()
En dat rits verhaal komt nog uit de periode dat we aan het daten waren![]()
Nice! Mooie plannen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:45 schreef G-Pier het volgende:
Ja, het gaat wel oké. Niks bijzonders maar ook niks geweldigs. In januari ga ik 3 weken op vakantie naar Vietnam om mijn familie te zien tijdens Chinees Nieuwjaar.
Ik ben best wel gehecht geraakt aan het paaltje dat onze schuur/voordeur beschermd tegen auto's en zulks. Ik weet niet of het wel kan verwerken mocht er ooit iemand dat paaltje scheef rijden met een wagenquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Door mijn verhaal nu of losstaande gedachte![]()
![]()
Hahahaha, denk dat dat maar goed ook is, dan kun je alles nog hebben want verliefd en seks en mooie ogen en katzwijm etc etc![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Mooie plannen!
Blijf je de hele 3 weken bij familie of wil je ook nog wat van het land gaan zien?
Ik probeer ieder/om het jaar te gaan, zolang het kan doe ik het. Zelf blijf ik gewoon bij mijn familie maar we gaan heus wel ergens naartoe. We shall seeeeeeequote:Op zaterdag 30 november 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Stabiel niks geks is toch ook prima
Voor nu iig
En wow, dat zijn mooie vooruitzichten zeg!
Gelijk heb je. Zolang je de mogelijkheid hebt om erheen te gaan blijven doen! Zowel voor familie/roots als voor het land zelf!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:51 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer ieder/om het jaar te gaan, zolang het kan doe ik het. Zelf blijf ik gewoon bij mijn familie maar we gaan heus wel ergens naartoe. We shall seeeeeee
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben best wel gehecht geraakt aan het paaltje dat onze schuur/voordeur beschermd tegen auto's en zulks. Ik weet niet of het wel kan verwerken mocht er ooit iemand dat paaltje scheef rijden met een wagen![]()
En ja dat dus en die broek was ook alweer meer dan een jaar oud op dat moment dus aan vervanging toe![]()
Toffe plannen iig zeg, en fijn om familie weer te zienquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:51 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer ieder/om het jaar te gaan, zolang het kan doe ik het. Zelf blijf ik gewoon bij mijn familie maar we gaan heus wel ergens naartoe. We shall seeeeeee
Heb jij een film gekeken?????quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Zo film voorbij, ook niet echt moe meer nu
Heb wel Netflix maar gebruiken het nauwelijks. Nu weer eens een keer samen een filmpje gekeken. Escape Room. Spannend welquote:
Oh die ken ik niet. Maar gok dat de plot over een escape room gingquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wel Netflix maar gebruiken het nauwelijks. Nu weer eens een keer samen een filmpje gekeken. Escape Room. Spannend wel
Wat voor broodjes eet jij graag?quote:
Ben ook geen filmkijker. Ook al delen we het met m'n zwager dan nog gebruiken we het te weinig. Zoonlief kijkt laatste tijd wat meer, die ontdekte laatste seizoen Pokémonquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Maar gok dat de plot over een escape room ging
Leuk hoor, jou echt nog nooit over een film gehoord
Flotterissues?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend een nieuwe stortbak wc kopen, deze heeft z'n beste tijd gehad
Lekkage dus er stroomde een heel klein straaltje de pot in. Waardoor ie iedere minuut ging bijvullenquote:
Irritantquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekkage dus er stroomde een heel klein straaltje de pot in. Waardoor ie iedere minuut ging bijvullen
Ik wil een Hornbach in de buurt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Irritant![]()
Ga je naar de Hornbach ofzo?
Probeer eerst Gamma en Praxis, daarna is Hornbach een idee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Irritant![]()
Ga je naar de Hornbach ofzo?
Gamma toch ook daar net voor de snelweg bij leidschendam?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Hier 2 redelijk in de buurt, Wateringen en Rijswijk
Klopt daar ga ik ook altijd heen, die is groter dan die in Zoetermeerquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gamma toch ook daar net voor de snelweg bij leidschendam?
Zit dat daar niet?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil een Hornbach in de buurt.
Rijswijk is daar bij Ypenburg toch?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Hier 2 redelijk in de buurt, Wateringen en Rijswijk
Nope. Zaandam is het dichtstbij geloof ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit dat daar niet?![]()
Ideale bouwmarkt ja
Bummer!quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Zaandam is het dichtstbij geloof ik.
Gristenenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben wel de grootste Karwei in de buurt. Die nooit op zondag open zal zijn.
Mega boobsquote:
Ja het zit dus in Ypenburg inderdaad, Den Haag dus. Gemeentegrenzen lopen daar wat verwarrend, sportpark Brasserskade paar honderd meter verderop is weer Delftquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Rijswijk is daar bij Ypenburg toch?
Ik vind dat ze vaak betere kwaliteit spullen hebben, meer keuze en beter personeel. Zeker als je niet een complete set nodig hebt maar alleen reservoir
Ja door al die annexatie onzin is er geen touw meer aan vast te knopenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het zit dus in Ypenburg inderdaad, Den Haag dus. Gemeentegrenzen lopen daar wat verwarrend, sportpark Brasserskade paar honderd meter verderop is weer Delft
Die zit hier weer iets minder, Berkel en Rodenrijs is dichtste bijquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben wel de grootste Karwei in de buurt. Die nooit op zondag open zal zijn.
Net als Leidschenveen, dat zou een wijk van Leidschendam worden oorspronkelijkquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja door al die annexatie onzin is er geen touw meer aan vast te knopen
Grote hangmemmen met een klein oppepbeurtje door de chirurg dus?quote:Op zondag 1 december 2019 00:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet van die uitwendige feestwinkel dingen.
Ga eens ergens anders hoesten joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jammer, inleveren die handelquote:Op zondag 1 december 2019 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net als Leidschenveen, dat zou een wijk van Leidschendam worden oorspronkelijk
Klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 1 december 2019 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Grote hangmemmen met een klein oppepbeurtje door de chirurg dus?
Gelijk gingen diverse gemeentes fuseren uit angst geannexeerd te worden door Den Haag . Leidschendam en Voorburg, Pijnacker en Nootdorpquote:
Oh.,quote:Op zondag 1 december 2019 00:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet van die uitwendige feestwinkel dingen.
Kijk, is vast een KPD topic over gok ik?quote:
Den Haagquote:Op zondag 1 december 2019 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelijk gingen diverse gemeentes fuseren uit angst geannexeerd te worden door Den Haag . Leidschendam en Voorburg, Pijnacker en Nootdorp
Yepquote:Op zondag 1 december 2019 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelijk gingen diverse gemeentes fuseren uit angst geannexeerd te worden door Den Haag . Leidschendam en Voorburg, Pijnacker en Nootdorp
Het is trouwens onrustig vanavond in Duindorpquote:Op zondag 1 december 2019 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, is vast een KPD topic over gok ik?
Miauwquote:Op zondag 1 december 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag dat @:-miauw- weer online was.
Sorry was niet persoonlijk bedoeld, ik vind je echt een schat van een meid maar daarmee krijg je m bij mij gewoon niet omhoog.quote:
*doet ze weer af*quote:Op zondag 1 december 2019 00:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Sorry was niet persoonlijk bedoeld, ik vind je echt een schat van een meid maar daarmee krijg je m bij mij gewoon niet omhoog.
Hey maatquote:Op zondag 1 december 2019 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het piraten ooglapje met skull en crossbones vond ik dan wel weer een leuke touch.
Why? Pauperzooi daar trouwensquote:Op zondag 1 december 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is trouwens onrustig vanavond in Duindorp
Benthuizen wat tegen Zoetermeer aanligt heeft zich aangesloten bij Alphen aan den Rijn, 15km verderop, Zoetermeer is een gehate gemeentequote:Op zondag 1 december 2019 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Ik zat er destijds vrij dicht op met familie in dat politieke stuk. Was wel fascinerend om mee te maken
De manier waarop dat toen ging was echt wel bizarquote:
Waarom mag ik nooit deelnemen aan jullie hijggesprekken?quote:Op zondag 1 december 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Koen al via discord gesproken
Hahahaquote:Op zondag 1 december 2019 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benthuizen wat tegen Zoetermeer aanligt heeft zich aangesloten bij Alphen aan den Rijn, 15km verderop, Zoetermeer is een gehate gemeente
Weet ik hetquote:Op zondag 1 december 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom mag ik nooit deelnemen aan jullie hijggesprekken?
Ik hijg nooitquote:Op zondag 1 december 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Rijswijk en Nootdorp vooral dacht ikquote:Op zondag 1 december 2019 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Waar zou Ypenburg oorspronkelijk bij gaan horen?
Ik vond dat lichtelijk apartquote:Op zondag 1 december 2019 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
De manier waarop dat toen ging was echt wel bizar![]()
Expres in Ypenburg straten namen geven die al bestonden in Den Haag enzo, als tegenactie
Too many dicks on the dance floorquote:Op zondag 1 december 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Was om te zieken, bestuurlijke middelvingersquote:Op zondag 1 december 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond dat lichtelijk apart
Stadshart is vergeleken met winkelcentra in de buurt nog redelijk te doen, was vorig jaar een keer in de Boogaard Rijswijk, hele verlaten spookdelenquote:Op zondag 1 december 2019 00:11 schreef Molo het volgende:
H
[..]
Hahaha
Nou, moet zeggen dat stadshart wel weer treurig maakte vandaag. Volk, sfeer, hoe het eruit ziet. Meh
Koos heeft wel twee paar mooie schoenen gekocht daar![]()
Stond m goed. Dus uiteindelijk prrrrrima
Ja zoiets jaquote:Op zondag 1 december 2019 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Was om te zieken, bestuurlijke middelvingers
In die discords? Daar zitten toch puur wat fokmannen johquote:
Ja dat moeten ze gewoon opdoeken, kansloze bendequote:Op zondag 1 december 2019 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadshart is vergeleken met winkelcentra in de buurt nog redelijk te doen, was vorig jaar een keer in de Boogaard Rijswijk, hele verlaten spookdelen
Valt wel meequote:Op zondag 1 december 2019 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
In die discords? Daar zitten toch puur wat fokmannen joh
Haagsiequote:Op zondag 1 december 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Koen al via discord gesproken
Spanning en sensatie daar johquote:Op zondag 1 december 2019 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
In die discords? Daar zitten toch puur wat fokmannen joh
Ah!quote:
Vast!quote:
Koen, je stortbakproblemen heb ik ook weleens gehad. Soms is de vlotter gewoon verkalkt. Het mechanisme inspuiten met wc-eend en een nachtje laten weken, zou kunnen helpenquote:
Ja kom even gezelligheid opsnuivenquote:Op zondag 1 december 2019 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt nog laat binnenvallen
Er is eerder ook al iets afgebroken dat nu geplakt zit, ding is gewoon opquote:Op zondag 1 december 2019 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen, je stortbakproblemen heb ik ook weleens gehad. Soms is de vlotter gewoon verkalkt. Het mechanisme inspuiten met wc-eend en een nachtje laten weken, zou kunnen helpen
Volgens is iedereen nu vertrokken. Molo tukken, Koen zit een nieuwe stortbak uit te zoeken op hornbach.nlquote:Op zondag 1 december 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kom even gezelligheid opsnuiven
Mwah. Maar GTST is er niks bijquote:Op zondag 1 december 2019 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, moet ik weer terugkomen? Is er nu meer te zien dan mannenpiemels?
O ja, dan is het wel einde verhaal ja. Twintig jaar is een oud beestje.quote:Op zondag 1 december 2019 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is eerder ook al iets afgebroken dat nu geplakt zit, ding is gewoon op
Truste Meauleauxquote:Op zondag 1 december 2019 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast!
Ik ga eens slapen, ook heel spannend
quote:Op zondag 1 december 2019 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens is iedereen nu vertrokken. Molo tukken, Koen zit een nieuwe stortbak uit te zoeken op hornbach.nl
Irritante reclames. Vooral die op de radio. Hoor je eerst een smakkende vent. En daarna: “Meer biefstuk dankzij Hornbach.”quote:
Ik was er niet bij afgelopen zaterdag, vierde m'n verjaardagquote:Op zondag 1 december 2019 00:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets over een meet laatst. Klonk wel gezellig.
TaMieke zei er iets over. Dat het gezellig was en zo.quote:Op zondag 1 december 2019 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij afgelopen zaterdag, vierde m'n verjaardag
Het was in Apeldoornquote:Op zondag 1 december 2019 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TaMieke zei er iets over. Dat het gezellig was en zo.
Ja die slaat ook echt helemaal nergens opquote:Op zondag 1 december 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritante reclames. Vooral die op de radio. Hoor je eerst een smakkende vent. En daarna: “Meer biefstuk dankzij Hornbach.”
Oh daarom zei ik het neit:Dquote:Op zondag 1 december 2019 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel gezellig zijn.
Ik heb ooit nog een artikel geschreven toen er een Hornbach in Alblasserdam kwam. Lokale middenstand was woestquote:Op zondag 1 december 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die slaat ook echt helemaal nergens op
quote:Op zondag 1 december 2019 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een artikel geschreven toen er een Hornbach in Alblasserdam kwam. Lokale middenstand was woest
Slaap lekker VRIND.quote:Op zondag 1 december 2019 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even serietje afkijken en dan ook tukken. Slaap lekker straks
Discord is een chat systeem voornamelijk gebruikt door gamers. Tekst en voice chat optiesquote:
Ahaquote:Op zondag 1 december 2019 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Discord is een chat systeem voornamelijk gebruikt door gamers. Tekst en voice chat opties
Maar ik hou ook niet van bellen dus mij zie je niet in dat voicequote:
Mij dus ook nietquote:Op zondag 1 december 2019 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik hou ook niet van bellen dus mij zie je niet in dat voice
Beetje hetzelfde alleen dan einde van een griepje.quote:Op zondag 1 december 2019 08:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter. Beginnend griepje geloof ik. En daar?
Gister Sint gevierd bijna hele dag. Middag met de kids en avond met familie , cadeau met gedicht enzo. Was wel geinig. Vandaag toch echt even wat dingen voor werk doen. En jij?quote:Op zondag 1 december 2019 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde alleen dan einde van een griepje.
Wel beetje leuk weekend gehad?
Succes vandaag!quote:Op zondag 1 december 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister Sint gevierd bijna hele dag. Middag met de kids en avond met familie , cadeau met gedicht enzo. Was wel geinig. Vandaag toch echt even wat dingen voor werk doen. En jij?
quote:Op zondag 1 december 2019 08:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes vandaag!
Ik heb laatste paar dagen voornamelijk ziek thuis gezeten zwelgen in zelfmedelijden en nog wat dingen voor school gedaan.
Overleefd is een groot woord, maar ik leef nog steedsquote:Op zondag 1 december 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar je hebt het godzijdank overleefd!!
Genot was die serie.quote:Op zondag 1 december 2019 09:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overleefd is een groot woord, maar ik leef nog steeds![]()
Grquote:
Ehm neequote:Op zondag 1 december 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op fok mag je niet vragen hoe je betaalde software gratis kan downloaden toch?
Ohquote:Op zondag 1 december 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik las het een beetje verkeerd haha
quote:Op zondag 1 december 2019 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhOke.
Dacht het al maar nog ff checken.
HQquote:
beetje oververmoeid erg drukke tijd gehad (en deels nog voor me)quote:
Oei pas een beetje op jezelf ouwequote:Op zondag 1 december 2019 10:28 schreef crv het volgende:
[..]
beetje oververmoeid erg drukke tijd gehad (en deels nog voor me)
gister bijna heel de dag geslapen
Vijf dagen gewacht vooralquote:Op zondag 1 december 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor gedaan?
Goed opgelostquote:Op zondag 1 december 2019 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf dagen gewacht vooralStrepfen werkte redelijk. Af en toe een dropje. En vele koppen gemberthee met honing.
Ja kweetnie. Ene moment wel, dan weer niet. Beetje kwakkelend.quote:Op zondag 1 december 2019 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, zo’n verkoudheid moet gewoon slijten. Heb jij er ook last van?
Zo gaat het bij mij ook meestal.quote:Op zondag 1 december 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kweetnie. Ene moment wel, dan weer niet. Beetje kwakkelend.
Ja maar dat heb ik liever dan dat op en af griepjequote:Op zondag 1 december 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook meestal.Laatste keer dat ik echt griep had is heel wat jaartjes geleden. Maar toen lag ik echt een week plat.
Mannengriepquote:Op zondag 1 december 2019 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Echt een zware griep daar ga je echt wel van huilen hoor
Irritant jaquote:Op zondag 1 december 2019 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik liever dan dat op en af griepje
Vrouwen stellen zich ook niet zo erg aan, schijnt.quote:Op zondag 1 december 2019 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog nooit zon griep gehad geloof ik
Nou ja heb het geloof ik echt nooit gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen stellen zich ook niet zo erg aan, schijnt.
Een echte griep is geen pretjequote:Op zondag 1 december 2019 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Echt een zware griep daar ga je echt wel van huilen hoor
Dan ben je vooral moe toch?quote:Op zondag 1 december 2019 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb het geloof ik echt nooit gehad.Kijk mij niet herinneren dat ik ooit zo ziek ben geweest dat ik niet meer uit mijn bed kon.
Wel pfeiffer gehad en daar ben ik wel lang zoet mee geweest maar das niet hetzelfde als een griep.
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je vooral moe toch?
Lijkt me ook niks.quote:Op zondag 1 december 2019 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaFucking gesloopt. Naar de wc lopen was al een opgave
Hoe dan? Kan me buiten de extreme moeheid er niet zoveel van voorstellen.quote:Op zondag 1 december 2019 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Half jaar was ik uitgeschakeld :p Nu nog steeds last van.
NIeuwe.quote:Op zondag 1 december 2019 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Kan me buiten de extreme moeheid er niet zoveel van voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |