Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
Peter Sagan lijkt op een transgender die ik ken bedenk ik me nu ineens![]()
Serieus!
Miauw, ik heb jou ooit die foto nog gestuurd geloof ik
Knappe gast geworden na transitie
Billen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat andere plaatje.. is dat rug of voorkant??
Ik zie geen piemel, dus rug?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat andere plaatje.. is dat rug of voorkant??
Zijn dat die met die voorbinddildo oefeningen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En de goeie kont krijg je van hip thrusters jonge.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn dat die met die voorbinddildo oefeningen?
Met gewicht op je schaambotgedeelte (ik noem het even netjesquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En dit vertel je nu pasquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep. Eventueel met resistance band om de bovenbenen om te checken of je je benen goed houdt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Met gewicht op je schaambotgedeelte (ik noem het even netjes) voor extra weerstand?
Ah!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Eventueel met resistance band om de bovenbenen om te checken of je je benen goed houdt.
Fietserkonten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit vertel je nu pas![]()
![]()
Ben ik me al 2 jaar in het zweet aan het fietsen om een fatsoenlijke reet te krijgen![]()
Wacht, wat impliceer je hier nu mee?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Wel handig, die oefening, ik heb geen extra materialen nodig....Hangt al gewicht genoeg.
Joop wel gelukkig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef Molo het volgende:
Hebben fietsers goeie billen??? Nee toch
Sprinters konten zijn dan wel weer beter want loaded squatsquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fietserkonten.
Wel goeie benen, dat wel.
Zou 'ie stiekem extra ijzer hebben hangen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht, wat impliceer je hier nu mee?
Een mega prins Albertquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou 'ie stiekem extra ijzer hebben hangen?
Skieers squatten ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Ik let wel vaak op mannenbillen maar nooit op de bijbehorende sport gelet eigenlijk
Tot nu dus
Flatasses?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso, duursporterskonten.(Als dat het enige is wat ze doen dus).
Vechtsporters in de net niet zwaarste klasse hebben vaak ook goeie lijven. Alleen wel een zak over het gebutste hoofd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Ik let wel vaak op mannenbillen maar nooit op de bijbehorende sport gelet eigenlijk
Tot nu dus
Ik googlede op plaatjes en vond dit???quote:
En het bloemkooloor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vechtsporters in de net niet zwaarste klasse hebben vaak ook goeie lijven. Alleen wel een zak over het gebutste hoofd.
Maar squats traint benen, niet kont.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Skieers squatten ook de hele tijd.
En ducktape over de mond want meest snuggere personen zijn het meestal ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vechtsporters in de net niet zwaarste klasse hebben vaak ook goeie lijven. Alleen wel een zak over het gebutste hoofd.
WTFquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik googlede op plaatjes en vond dit???
[ afbeelding ]
True!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Skieers squatten ook de hele tijd.
Hmm. Aparte PA wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Owh. maar squats doe je toch voor billen ook?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar squats traint benen, niet kont.
Voornamelijk benenquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar squats traint benen, niet kont.
Bahquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is om naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ducktape over de mond want meest snuggere personen zijn het meestal ook niet
Ja echtquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |