Dat geklap vond je een hoogtepunt ja?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:19 schreef Belgosome het volgende:
Hoop dat Ijsland & Ierland zich nog kwalificeren. Hoogtepunt van EK 2016 waren toch hun supporters
Dat zegt wel veel over het EK danquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:19 schreef Belgosome het volgende:
Hoop dat Ijsland & Ierland zich nog kwalificeren. Hoogtepunt van EK 2016 waren toch hun supporters
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:19 schreef Belgosome het volgende:
Als je het vergelijkt met het WK 2018, waren er maar weinig entertainende wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel over het EK dan
Alsjeblieft niet met hun aidsvoetbal.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:19 schreef Belgosome het volgende:
Sluit deze maarquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:21 schreef Slobeend het volgende:
Nu zitten we in twee topics, bedankt Paul.
Frankrijk-Belgie was wel leukquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:21 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met het WK 2018, waren er maar weinig entertainende wedstrijden.
Nee Hansquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Belgen de russen als laatste wedstrijd
toch
Eerstequote:Op zaterdag 30 november 2019 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Belgen de russen als laatste wedstrijd
toch
Dat is een mooie.quote:
Want? Je wilt alleen oostbloklanden bij Oranje?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:42 schreef Oostblokkert het volgende:
please geen portugal please geen portugal please geen portugal
Maar we krijgen Oostenrijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:43 schreef TheArt het volgende:
Portugal natuurlijk op komst voor ons.
Wel een redelijk Red Bull-ploegje, toch?quote:
Sabitzer, Laimer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een redelijk Red Bull-ploegje, toch?
Nou snap ik hem!quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:32 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ween ween, Belgen hebben altijd mazzel, huil huil Calimero.
Was het al niet door Oekraïne uit pot 1quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
Een keertje niet de poule des doods (), ook wel fijn
En dan nog uitgeschakeld gaan worden.quote:
Meh waterdragersquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een redelijk Red Bull-ploegje, toch?
#POULEDESDOODSquote:
Wat. Gaan de nummers drie ook door?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:46 schreef T3hTommay het volgende:
JAAA Portugal bij Frankrijk en Duitsland genot
Al gaat de derde toch wel door
Kan, ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat. Gaan de nummers drie ook door?
4 van de 6 nummers 3quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De 4 beste dacht ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:48 schreef KingRoland het volgende:
waarom gaat nummer 3 door? wat een kut systeem
De beste nummer 3s.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat 6 poules dus ze moeten op 16 uitkomenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Lalalalalala geld.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Het is gewoon kut Maxquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Omdat 6 poules dus ze moeten op 16 uitkomen
Wtf?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:46 schreef T3hTommay het volgende:
JAAA Portugal bij Frankrijk en Duitsland genot
Al gaat de derde toch wel door
Beetje zoals bij het WK vrouwen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke
Dus die hele groepsfase stelt ook eigenlijk geen reet voor.
32quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
In een poule van 4 horen 2 door te gaan, en anders niks. 16 landen dus.
Hij zag et depri uitquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Die reactie van Löw![]()
![]()
en Deschamps lachen
Of 32.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
In een poule van 4 horen 2 door te gaan, en anders niks. 16 landen dus.
Kunnen we ook de kwalificatie gelijk overslaan.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was het niet handiger geweest als die play-offs al gespeeld zouden zijn voordat de loting zou plaatsvinden.
Roemenië komt toch bij NL?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
F1. IJsland/Roemenië/Bulgarije/Hongarije
F2. Portugal
F3. Frankrijk
F4. Duitsland
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was het niet handiger geweest als die play-offs al gespeeld zouden zijn voordat de loting zou plaatsvinden.
Echt hequote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kosovogodenquote:
Het Nederlands elftal speelt op het EK volgend jaar in een poule met Oekraïne en Oostenrijk. Als Roemenië zich via de play-offs plaatst wordt dat het vierde land in de poule C, bleek zaterdag bij de loting in Boekarest.quote:
Die winnen niet in Noorwegen vrees ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Servië bij Kroatië zou pikant zijn.
Ja kan, Roemenië of de winnaar van play-off groep Dquote:
Twee kansen voor Servie om zich te plaatsen dusquote:
JA DAN ZITTEN ZE DUS NIET ZEKER WETEN BIJ NEDERLAND OF WELquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal speelt op het EK volgend jaar in een poule met Oekraïne en Oostenrijk. Als Roemenië zich via de play-offs plaatst wordt dat het vierde land in de poule C, bleek zaterdag bij de loting in Boekarest.
Ik ben voor Noorwegen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die winnen niet in Noorwegen vrees ik
Wat een kutsysteemquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kan, Roemenië of de winnaar van play-off groep D
Maar als het de winnaar van play-off groep D wordt dan komt Roemenië dus in een andere poule
Als die mongolen gewoon gewacht hadden met de loting waren dit soort fratsen niet nodig geweest.
Weet ik veel. Volgens dat stukje tekst wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA DAN ZITTEN ZE DUS NIET ZEKER WETEN BIJ NEDERLAND OF WEL
OF WEL???
Ik ben in elk geval tegen Israel.quote:
Niemand is veilig voor de Odegaard-Haaland link-up.quote:
Tadic gaat de vikings slopenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die winnen niet in Noorwegen vrees ik
Genieten van Corinaquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:56 schreef Protoplanet het volgende:
Wat gaan ze nu nog drie kwartier doen dan
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
A1. Turkije
A2. Italië
A3. Wales
A4. Zwitserland
B1. Denemarken
B2. Finland
B3. België
B4. Rusland
C1. Nederland
C2. Oekraïne
C3. Oostenrijk
C4. Georgië / Wit-Rusland / Noord-Macedonië / Kosovo
D1. Engeland
D2. Kroatië
D3. Schotland / Israël / Noorwegen / Servië
D4. Tsjechië
E1. Spanje
E2. Zweden
E3. Polen
E4. Bosnië / Noord-Ierland / Slowakije / Ierland
F1. IJsland / Roemenië / Bulgarije / Hongarije
[b]F2. Portugal[/b]
F3. Frankrijk
F4. Duitsland
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
A1. Turkije
A2. Italië
A3. Wales
A4. Zwitserland
B1. Denemarken
B2. Finland
B3. België
B4. Rusland
C1. Nederland
C2. Oekraïne
C3. Oostenrijk
C4. Georgië / Wit-Rusland / Noord-Macedonië / Kosovo / Roemenië
D1. Engeland
D2. Kroatië
D3. Schotland / Israël / Noorwegen / Servië
D4. Tsjechië
E1. Spanje
E2. Zweden
E3. Polen
E4. Bosnië / Noord-Ierland / Slowakije / Ierland
F1. IJsland / Roemenië / Bulgarije / Hongarije / Georgië / Wit-Rusland / Noord-Macedonië / Kosovo
F2. Portugal
F3. Frankrijk
F4. Duitsland
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:58 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb bij VI weleens wat gehoord over Roemeense vrouwen.
Lullenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:56 schreef Protoplanet het volgende:
Wat gaan ze nu nog drie kwartier doen dan
Ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een lachwekkend makkelijke loting voor Oranje.Niet verwacht.
nou, nederland presteert nooit goed tegen middenlandjesquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een lachwekkend makkelijke loting voor Oranje.Niet verwacht.
Armoedige aidspoulequote:
Komt omdat die dat letterlijk ook is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:02 schreef fetX het volgende:
Deze loting is niet bevredigend. Voelt incompleet.
Krijg je zo die Turken daarquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste 16 in Amsterdam gaat tussen de runner-ups van A en B. Dat wordt een gehandicaptenpot.
BBC ook.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Op de Belg ook alvast voorbeschouwen op het EK.
kontjevanschulten.gifquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker dat ze er van die b-sporten tussendoor gooien
Voetbal moet toch wel de meest verneukte sport zijn qua commerciequote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat ze het WK zo ook gaan verneuken met 48 landen.
Wanneer niet dan? Enige voorbeeld dat ik me herinner was die gigantische aidskwalificatie voor het EK 2016, verder winnen we gewoon altijd van middenlandjes.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:00 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nou, nederland presteert nooit goed tegen middenlandjes
Het is zo irritant.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Voetbal moet toch wel de meest verneukte sport zijn qua commercie
Mark Chapman will be presenting with former Wales boss Mark Hughes, ex-England defender Micah Richards and French football journalist Julien Laurens.quote:
EK 32 en WK 64 landen en het probleem is opgelostquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo irritant.
EK 16 landen en WK 32 landen was het perfecte systeem. Nu krijg je ook ongelijke wedstrijden in de 1/8e finales waar de ene nr. 2 tegen een groepswinnaar moet en een ander gewoon tegen een andere nr. 2
Dan kan je de poulefase ook net zo goed overslaan want geen enkel topaffiche.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:09 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
EK 32 en WK 64 landen en het probleem is opgelost
Oh, dan ligt het niet aan mij.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mark Chapman will be presenting with former Wales boss Mark Hughes, ex-England defender Micah Richards and French football journalist Julien Laurens.
Scheer je weg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:09 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
EK 32 en WK 64 landen en het probleem is opgelost
Ja en nodig Australië ook maar gewoon uit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:11 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom niet alle eu landen meedoen
Geen topbezetting.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het niet aan mij.
Jub, gaat echt nergens over. Valt mee dat de CL nog geen 64 clubs hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo irritant.
EK 16 landen en WK 32 landen was het perfecte systeem. Nu krijg je ook ongelijke wedstrijden in de 1/8e finales waar de ene nr. 2 tegen een groepswinnaar moet en een ander gewoon tegen een andere nr. 2
Ze willen juist minder teams in de CL Hans.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jub, gaat echt nergens over. Valt mee dat de CL nog geen 64 clubs hebben.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jub, gaat echt nergens over. Valt mee dat de CL nog geen 64 clubs hebben.
?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , ben je blij dat die Koreaanse gewonnen heeft?
Of de idioterie van de beste nummers drie die doorgaan, terwijl de ene nummer 3 tegen Duitsland / Frankrijk / Portugal speelt en de andere tegen Nederland / Oostenrijk / Kosovo, of zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo irritant.
Ja, en ook over Boekarest, Timisoara en Cluj.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:17 schreef PSVCL het volgende:
Ze hadden de 3 wedstrijden moeten verdelen over Amsterdam,Rotterdam en Eindhoven.
NL heeft 1/3e kans om de nummer drie uit groep F tegen te komenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:16 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Of de idioterie van de beste nummers drie die doorgaan, terwijl de ene nummer 3 tegen Duitsland / Frankrijk / Portugal speelt en de andere tegen Nederland / Oostenrijk / Kosovo, of zo.
Ja laten we het nog ingewikkelder maken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:17 schreef PSVCL het volgende:
Ze hadden de 3 wedstrijden moeten verdelen over Amsterdam,Rotterdam en Eindhoven.
Mooi.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
NL heeft 1/3e kans om de nummer drie uit groep F tegen te komen
Arno toont zich van Teflon.quote:
Ja dat is echt een scheef systeem.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:16 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Of de idioterie van de beste nummers drie die doorgaan, terwijl de ene nummer 3 tegen Duitsland / Frankrijk / Portugal speelt en de andere tegen Nederland / Oostenrijk / Kosovo, of zo.
1/8ste finale in Sumqayıtquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, en ook over Boekarest, Timisoara en Cluj.
Volgens Kees Kwakgod heeft Oostenrijk een goede ploeg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van Arno, die waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd van deze landen heeft gezien.
Ik wacht wel op de duiding van Sam Planting en co over Oostenrijk, Oekraïne gaat lastig worden denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Kees Kwakgod heeft Oostenrijk een goede ploeg.
En volgens Ronald is Oekraïne niks.
TheArt-gedrag vertoon je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel een achtste finale met Portugal aankomen.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel een achtste finale met Portugal aankomen.
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
TheArt-gedrag vertoon je maar ergens anders.
Achja dat zien we tegen die tijd wel weer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de duiding van Sam Planting en co over Oostenrijk, Oekraïne gaat lastig worden denk ik.
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:24 schreef Halcon het volgende:
Groep F is wel 'n sterke poule.
Nederland loot gunstig, België ook.
Als we maar de polonaise in kunnen zetten met een wortel op ons hoofd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja dat zien we tegen die tijd wel weer.
Zullen sowieso wel rukpotjes worden.
Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:24 schreef Halcon het volgende:
Groep F is wel 'n sterke poule.
Nederland loot gunstig, België ook.
Dan kunnen we beter 2de worden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Nederland groepswinnaar wordt zit de kans er wel in dat wij de #3 uit poule F krijgen.
Dan krijgen we Italië.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter 2de worden?
Dan krijgen we waarschijnlijk Italië.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De onvermijdelijke nooit kritische Henri Schut en Hugo gaat dan zo nu en dan luis in de pels spelen, aangevuld met Raffie.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk weet de NOS de show dit keer een beetje fatsoenlijk aan te kleden en niet in die vermoeiende huiskamersetting, anders zap ik al snel weer naar Karl en zijn vrinden.
Neequote:Op zaterdag 30 november 2019 18:47 schreef PicoMMP het volgende:
Als wij eerste waren geworden in de kwalificatie, hadden wij dan met Frankrijk en Portugal gezeten?
Opzettelijk 3e worden, dan krijgen we Spanje of de winnaar van Frankrijk/Duitsland/Portugal.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zullen nu ook wel vaak in een studio in de ArenA zitten lijkt me.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk weet de NOS de show dit keer een beetje fatsoenlijk aan te kleden en niet in die vermoeiende huiskamersetting, anders zap ik al snel weer naar Karl en zijn vrinden.
Serieuze interviewer. Veel ja schudden, veel knikken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef showtimer het volgende:
Arno gaat van geïnterviewde naar interviewer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |