Mothzor opende niet, dus deed ik het maarquote:
Goed gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mothzor opende niet, dus deed ik het maar
Ik wed 1 handje nootjes en twee slokken bier van niet.quote:
Bedankt @CrashOquote:
Pessimist.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wed 1 handje nootjes en twee slokken bier van niet.
Ben op een verjaardag.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:21 schreef vosss het volgende:
@:nogeenoudebekende het huishouden kan je ook ná de kwalificatie doen!!!
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben op een verjaardag..
Wel tv aan natuurlijk.
Weet ik hoorquote:
Misschien blijkt het morgen, voor hun, de beste tactiekquote:
Tactiek om binnen halve minuut van de leider te eindigenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien blijkt het morgen, voor hun, de beste tactiek
En zelfs op deze band komen ze niet aan de tijd van Hamilton..quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je niet de snelste bent kan je beter out of sync gaan
Ben er weer ingeluisd door de Ziggy. RBR zou nu sneller zijn dan Ferrari en ongeveer gelijk staan met Mercedes. En Max zou hier weleens pole kunnen gaan rijden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:32 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton gewoon 0.6 seconde sneller op dezelfde band. Auw.
bij een knappe jonge vent met six pack dus wel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:36 schreef vosss het volgende:
@:nogeenoudebekende heb je de jarige al 3 zoenen gegeven van mij? Of is het een lelijke vent van middelbare leeftijd met een dikke pens? In dat geval laat maar
Red Bull gewoon waar ze weer normaal staan. Derde team.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben er weer ingeluisd door de Ziggy. RBR zou nu sneller zijn dan Ferrari en ongeveer gelijk staan met Mercedes. En Max zou hier weleens pole kunnen gaan rijden.
Man met griep?quote:
Ferrari wel op een zachtere bandquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Red Bull gewoon waar ze weer normaal staan. Derde team.
Voor Ferrari jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik schat dat het 3e startrij gaat worden...
Ok, af en toe 2de team. Ze zijn dit jaar dus niks opgeschoten dan qua kwali. Dit circuit is de daadwerkelijke krachtmeting waar ze nu staan anno einde seizoen 2019.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ferrari wel op een zachtere band
Katerquote:
Dat valt ook allemaal wel meequote:Op zaterdag 30 november 2019 14:41 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes putting Ferrari and Red Bull into the F1.5 league, they’re untouchable.
Las ik ergens. Zo is het.
Ok. Dat zou ook wel raar zijn als je als F1 coureur een kater hebt in je werkweekend.quote:
Aanstelleritus. Zielig doen of je zwaar ziek bent als je een verkoudheidje hebt.quote:
Nope. Absoluut geen katerquote:
Zo hoor ik hem hier vaak wel, net als zomergriep. Dus hier onder anderen absoluut welquote:
Zoiets als een vrouw die ongesteld is?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aanstelleritus. Zielig doen of je zwaar ziek bent als je een verkoudheidje hebt.
Vooralsnog valt dat nogal mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:41 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes putting Ferrari and Red Bull into the F1.5 league, they’re untouchable.
Las ik ergens. Zo is het.
Sow, oorlog.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoiets als een vrouw die ongesteld is?
Dat is gewoon niet wat het betekent, sorry.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo hoor ik hem hier vaak wel, net als zomergriep. Dus hier onder anderen absoluut wel
Supertokkie?quote:
Ok, dan gebruiken jij en anderen het zo niet, primaquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet wat het betekent, sorry.
Ik zet mijn geld op tante Truus op je kringverjaardagquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Even kijken wie de beste party/mode11 heeft.
Jij laat je kennen zeg...quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee van Schatje.quote:
Shots firedquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet 1x per maand ziekquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij laat je kennen zeg...
Ik heb het woord noch de betekenis verzonnen hoor
Geen biertje met een S zoals St. Bernardus of Straffe Hendrik?quote:
Ongetwijfeld ook.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen biertje met een S zoals St. Bernardus of Straffe Hendrik?
Ach, verschilt natuurlijk ook per persoon. Ik ken er één die dagen half van de wereld is maar ook één die dan gewoon drie uur per dag blijft trainen.quote:
Gaat hem niet worden hoor. Gewoon 2de startrij na de straf van Bottas.quote:
dat zijn speciaalbieren, terwijl jij toch meer van de pils bent?quote:
WTCR heeft ook een Q3.quote:
Blijven hopen héquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden hoor. Gewoon 2de startrij na de straf van Bottas.
En nu waren ze weer aan het lachen. Zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Die gezichten van Horner en Newey. Zorgelijk.
Nouja laat ik het zo zeggen, het gaat niet zo zeer om de kwaliteit, maar meer om de kwantiteitquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zijn speciaalbieren, terwijl jij toch meer van de pils bent?
Dat zoberzo.quote:
Dat moet je bij Kanon niet proberenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen, het gaat niet zo zeer om de kwaliteit, maar meer om de kwantiteit
Dat weet ik. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat moet je bij Kanon niet proberen
Wat zei ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:53 schreef Mothzor het volgende:
Lewis pakt deze met ongeveer 0,3 voorsprong vermoed ik
Ik weet ook dat die hard binnenkomenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik spreek uit ervaring.!
Verschil met Bottas stelt ook niets voor als die de fout niet maakt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:54 schreef vosss het volgende:
Verschillen zijn klein achter lewis hoor. Dit is nog niet gedaan.
Klopt. Tussen Leclerc, Vettel en Max is het spannend. Lewis pole!quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:54 schreef vosss het volgende:
Verschillen zijn klein achter lewis hoor. Dit is nog niet gedaan.
Die start P20 dus niet boeiend.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verschil met Bottas stelt ook niets voor als die de fout niet maakt.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:58 schreef Justevo het volgende:
Kan me er wel mateloos aan ergeren dat de sectortijden van Verstappen zelden in beeld komen.
Dus P2quote:
Bedankt Ferrariquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:00 schreef vosss het volgende:
Leclerc niet. 1ste startrij confirmed.
Je vergeet nog weer even dat de RB mss de derde auto is maar Max de snelste coureur.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik schat dat het 3e startrij gaat worden...
In de startopstelling P2, maar in de uitslag van de kwalificatie P3.quote:
Ik begin hem steeds meer te waarderenquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:03 schreef F1gamer het volgende:
Fuck up van Vettel
Pay back time voor Brazil
Hahahaaquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, het was weer prachtig. Ik laat het gewauwel van Doornbos met Hamilton's pik zijn mond even aan mij voorbij gaan.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, het was weer prachtig. Ik laat het gewauwel van Doornbos met Hamilton's pik zijn mond even aan mij voorbij gaan.
Neuhquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Want je gaat mij echt niet zeggen dat Max gemiddeld 0,3 tiende sneller was dan Sainz en Ricciardo en 0.6 sneller dan Gasly/Albon en dat ie dan niet ook halve seconde sneller zou zijn dan een fucking BottasEN dus ook sneller dan Hamilton in meeste gevallen.
Mooi hoe mensen toch een coureur als Bottas zijn gaan overwaarderen met de jaren omdat ie een Mercedes onder z'n kont heeft.
Verstappen > Sainz/Ricciardo > Gasly/Albon > Bottas
Geleerd van Vettelquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max bestudeert de achterkant vd Merc langdurig
Iedereen weet toch dat bottas een cuck zonder racecraft en tevens lewis zijn bitch is?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
Want je gaat mij echt niet zeggen dat Max gemiddeld 0,3 tiende sneller was dan Sainz en Ricciardo en 0.6 sneller dan Gasly/Albon en dat ie dan niet ook halve seconde sneller zou zijn dan een fucking BottasEN dus ook sneller dan Hamilton in meeste gevallen.
Mooi hoe mensen toch een coureur als Bottas zijn gaan overwaarderen met de jaren omdat ie een Mercedes onder z'n kont heeft.
Verstappen > Sainz/Ricciardo > Gasly/Albon > Bottas
Bottas is misschien geen potentiële wereldkampioen, maar nog echt wel beter dan Gasly / Albon.quote:
Nee, want Bottas sukkelde ook altijd in halverwege de race toen hij bij WIlliams zat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas is misschien geen potentiële wereldkampioen, maar nog echt wel beter dan Gasly / Albon.
Weet ik. Die Ferrari van Schumacher was natuurlijk bij vlagen ook de beste van het veld, maar in mijn herinnering toch lang niet zo dominant als die Mercs geweest zijn. Dus die 88 poles, en zijn titels, zijn nogal gekleurd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Beste auto hè.. Mooi dat ze stoppen per 2021!
@Weltschmerz kan het piekfijn uitleggen waaromquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik. Die Ferrari van Schumacher was natuurlijk bij vlagen ook de beste van het veld, maar in mijn herinnering toch lang niet zo dominant als die Mercs geweest zijn. Dus die 88 poles, en zijn titels, zijn nogal gekleurd.
Nee. Gewoon nee. Bottas heeft zegmaar precies niks bijzonders laten zien voordat hij bij Mercedes tekende. In de FP ook weer. Vol blokkerend tegen die Haas aan beuken en dan roepen: "he just turned in to me!"quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas is misschien geen potentiële wereldkampioen, maar nog echt wel beter dan Gasly / Albon.
Verstappen was niet echt sneller dan Ricciardo en de 0.3 met Sainz is ook zwaar overdreven. Gasly en Albon lijkt een Alonsootje, lastig ding waar de andere coureur niet mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
En omdat hij dezelfde auto als Hamilton heeft. De mensen die vooraf voorspelden dat de grote Hamilton invalkracht Bottas wel even zou vernietigen gaan dan vervolgens Bottas de hemel in prijzen wanneer dat niet lukt. Hetzelfde scenario had je met Rosberg, die ook kansloos tegenover Hamilton zou zijn, en daarvoor Button, die Hamilton ook versloeg.quote:Mooi hoe mensen toch een coureur als Bottas zijn gaan overwaarderen met de jaren omdat ie een Mercedes onder z'n kont heeft.
Hij verslaat zijn teamgenoot ook maar in iets 62% van de gevallen, en dat met teamgenoten als Kovalainen, Button en invalkracht Bottas.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarvan 60 in het Mercedes tijdperk (2014-2019)?
1 ding staat als een huis; Rosberg was beter dan Bottas.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen was niet echt sneller dan Ricciardo en de 0.3 met Sainz is ook zwaar overdreven. Gasly en Albon lijkt een Alonsootje, lastig ding waar de andere coureur niet mee om kan gaan.
[..]
En omdat hij dezelfde auto als Hamilton heeft. De mensen die vooraf voorspelden dat de grote Hamilton invalkracht Bottas wel even zou vernietigen gaan dan vervolgens Bottas de hemel in prijzen wanneer dat niet lukt. Hetzelfde scenario had je met Rosberg, die ook kansloos tegenover Hamilton zou zijn, en daarvoor Button, die Hamilton ook versloeg.
Hamilton maar eens herwaarderen? Nee, want hij is Brits en zijn auto is Duits en de Britten hebben het goddelijke recht op de beste van zijn generatie of zelfs de beste ooit.
Vettel, Leclerc en Russell kan tegenvallen. Ricciardo naast Hamilton wil ik ook nog wel zien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
1 ding staat als een huis; Rosberg was beter dan Bottas.
Ik zou Vettel of Max of Leclerc of Sainz of Norris of Russell wel eens willen zien in dat stoeltje naast Lewis.
En dan vervolgens Lewis gedegradeerd zien worden tot de bitch van eerder genoemden.
Zover laat Lewis het niet komen. Dan is ie al gestopt met F1quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou Vettel of Max of Leclerc of Sainz of Norris of Russell wel eens willen zien in dat stoeltje naast Lewis.
En dan vervolgens Lewis gedegradeerd zien worden tot de bitch van eerder genoemden.
Het is dan ook niet dat Bottas zo uitzonderlijk is, maar vooral dat Gasly en Albon dat ook niet zijn. Beiden worden redelijk gedeclasseerd door Verstappen. Ze komen niet eens een beetje in de buurt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Bottas heeft zegmaar precies niks bijzonders laten zien voordat hij bij Mercedes tekende. In de FP ook weer. Vol blokkerend tegen die Haas aan beuken en dan roepen: "he just turned in to me!"
Echt, die vent snapt het hele concept "racen" totaal en compleet NIET.
Maar door zijn debuutjaar waarin hij gelijkwaardig was aan Alonso kreeg hij de nummer 1 positie bij McLaren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verslaat zijn teamgenoot ook maar in iets 62% van de gevallen, en dat met teamgenoten als Kovalainen, Button en invalkracht Bottas.
Rivaliteit en domme fouten kostten hem toen wel de titelquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar door zijn debuutjaar waarin hij gelijkwaardig was aan Alonso kreeg hij de nummer 1 positie bij McLaren.
Alonso schakelde ook zichzelf uit door te crashen in Japan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rivaliteit en domme fouten kostten hem toen wel de titel
@Zipportalquote:
quote:
Ziggo zou het voorbeeld van Allianzdirect moeten volgen.quote:
iddquote:
Altijd leuk, mensen die niet naar een schema kijken en dan de uiterst domme fout maken het te missenquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Om een één of andere reden zit ik dit topic te lezen net het idee dat het nog nabespreken van FP3 is. Tijdzones en avondraces
Ik was niet eens thuis, stap nu net binnenquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen die niet naar een schema kijken en dan de uiterst domme fout maken het te missen
Mensen die het graag willen zien hebben gewoon netjes een schema.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was niet eens thuis, stap nu net binnen
Dan ga ik ook niet kijken wat er allemaal gebeurt.
Bottas is een pannenkoek die af en toe best een aardige kwalificatie kan rijden, maar racen is inderdaad totaal niet aan hem besteed. Hij mist zoveel agressie en scherpte. Voor hij naar Mercedes gehaald werd was er ook echt niemand die dacht dat hij een potentiële wereldtopper is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Bottas heeft zegmaar precies niks bijzonders laten zien voordat hij bij Mercedes tekende. In de FP ook weer. Vol blokkerend tegen die Haas aan beuken en dan roepen: "he just turned in to me!"
Echt, die vent snapt het hele concept "racen" totaal en compleet NIET.
Afvoeren die talentloze gasten.quote:
Klopt, dat was ook indrukwekkend. Het is natuurlijk nog steeds wel een bovengemiddeld snelle coureur, maar ik zie toch wel een bepaald discrepantie tussen dat 1e jaar en het vervolg van zijn carriere. Hij viel tegen tov Kovalainen, hij viel tegen tov Button, hij viel tegen tov Rosberg en hij viel tegen tov Bottas.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar door zijn debuutjaar waarin hij gelijkwaardig was aan Alonso kreeg hij de nummer 1 positie bij McLaren.
Ik denk dat hij achter zou blijven tov de eerste drie, tenzij het team dan uit marketoverwegingen besluit Vettel een instabiele achterkant te geven. Maar 1 a 2 tienden achter lijkt me niet irreeel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook indrukwekkend. Het is natuurlijk nog steeds wel een bovengemiddeld snelle coureur, maar ik zie toch wel een bepaald discrepantie tussen dat 1e jaar en het vervolg van zijn carriere. Hij viel tegen tov Kovalainen, hij viel tegen tov Button, hij viel tegen tov Rosberg en hij viel tegen tov Bottas.
Een mogelijke verklaring was dat hij in zijn eerste jaar jong en wild was en veel risico nam maar in zo'n flow zat dat het niet opviel. Anderzijds blinkt Alonso natuurlijk ook vooral uit in een draak van een auto.
[..]
Ik denk dat hij achter zou blijven tov de eerste drie, tenzij het team dan uit marketoverwegingen besluit Vettel een instabiele achterkant te geven. Maar 1 a 2 tienden achter lijkt me niet irreeel.
Bottas heeft af en toe van die momenten dat hij onverslaanbaar is. Net zoals Webber dat ooit had. Alleen zijn die momenten erg schaars en afhankelijk van zijn gemoedstoestand. Wat dat betreft kan Hamilton dat hoge niveau veel langer volhouden en heeft daardoor al zijn teamgenoten over de jaren heen verslagen. Al heeft hij af en toe ook wat mindere momenten. Maar de afgelopen seizoenen minder dan bijvoorbeeld een Vettel, die het imho iets te vaak heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bottas is een pannenkoek die af en toe best een aardige kwalificatie kan rijden, maar racen is inderdaad totaal niet aan hem besteed. Hij mist zoveel agressie en scherpte. Voor hij naar Mercedes gehaald werd was er ook echt niemand die dacht dat hij een potentiële wereldtopper is.
Als Vettel het moeilijk heeft tegen de veel meer getalenteerde Leclerc roepen velen dat Vettel over the hill is, gek genoeg trekken weinigen conclusies uit het feit dat Hamilton het in de kwalificatie met regelmaat aflegt tegen Bottas.
(overigens denk ik dat Hamilton overall wat beter is dan Vettel, wat toch een beetje de prinses op de erwt is, maar er wordt wel ontzettend met twee maten gemeten).
Aparte keus wel inderdaad, al denk ik dat hij qua kwalificatie-pace het seizoen gewoon goed af wilde sluiten en niet met een bewuste uitschakeling in Q2.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom heeft Bottas zo hard gereden en heeft hij ervoor gekozen om op gebruikte mediums de race vanaf de laatste plaats te starten?
Hebben vrouwen dat nooit dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Man met een kriebel in de keel en met een lichte loopneus.
Omdat het kan. Ff spierballen flexen en laten zien dat je toch best hard kan gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom heeft Bottas zo hard gereden en heeft hij ervoor gekozen om op gebruikte mediums de race vanaf de laatste plaats te starten?
hij word weer aardig zoek gereden dit weekend, en zelfs nadat hij zijn teammaat genaaid heeft niet snellerquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:54 schreef Rob-Locks het volgende:
vettel had al lang met pensioen moeten gaan
nee, hij maakt gewoon beginnersfouten al 2 jaren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij word weer aardig zoek gereden dit weekend, en zelfs nadat hij zijn teammaat genaaid heeft niet sneller
Maar worden intussen wel onuitstaanbaar en kunnen niks meer hebben.quote:
Anderzijds heeft Hamilton het nog veel meer en veel harder laten liggen toen hij niet in de allerbeste auto zat. Hij had met die Mclaren wel een auto waarmee een topcoureur die goed presteert mee had kunnen doen om de titel. Maar hij haalde minder punten dan Button.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas heeft af en toe van die momenten dat hij onverslaanbaar is. Net zoals Webber dat ooit had. Alleen zijn die momenten erg schaars en afhankelijk van zijn gemoedstoestand. Wat dat betreft kan Hamilton dat hoge niveau veel langer volhouden en heeft daardoor al zijn teamgenoten over de jaren heen verslagen. Al heeft hij af en toe ook wat mindere momenten. Maar de afgelopen seizoenen minder dan bijvoorbeeld een Vettel, die het imho iets te vaak heeft laten liggen.
Daarom schat ik Hamilton net iets hoger in.
1 hele tiende langzamer dan Leclerc inderdaad!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij word weer aardig zoek gereden dit weekend, en zelfs nadat hij zijn teammaat genaaid heeft niet sneller
Die Grosjean imitatie. Prachtig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zie nu pas het item met Kvyatt..
Welnee, nog steeds één van de betere coureurs in de F1. Als Leclerc hem nou volledig om de oren reed had je een punt, maar dat is echt niet het geval.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:54 schreef Rob-Locks het volgende:
vettel had al lang met pensioen moeten gaan
Dat scheelt toch 4 tiende met de 3 tiende die hij er altijd boven zit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 hele tiende langzamer dan Leclerc inderdaad!
Leclerc is in mijn ogen wel sneller, maar ik denk dat Vettel gewoon boven Leclerc had gestaan in het WK als Vettel zich niet zo liet op naaien en zélf veel domme fouten achterwege had gelaten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welnee, nog steeds één van de betere coureurs in de F1. Als Leclerc hem nou volledig om de oren reed had je een punt, maar dat is echt niet het geval.
over een rondje is Leclerc wel sneller, een race afstand zit het dichter bij elkaar omdat Vettel beter met z'n banden omgaat in het algemeenquote:Op zondag 1 december 2019 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leclerc is in mijn ogen wel sneller, maar ik denk dat Vettel gewoon boven Leclerc had gestaan in het WK als Vettel zich niet zo liet op naaien en zélf veel domme fouten achterwege had gelaten.
op z'n rode bandjes, begreep ik het goed dat die een ronde of 7 meegaan?quote:Op zondag 1 december 2019 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc wil vandaag bij de start van de race alle risico's nemen om Max te passeren. In het ideale scenario neemt hij Hamilton mee en is Max lachende derde
Leclerc start ook op geelquote:Op zondag 1 december 2019 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
op z'n rode bandjes, begreep ik het goed dat die een ronde of 7 meegaan?
Dat risico met een mindere auto nemen, ofwel meer uit de auto halen dan er eigenlijk in zit, dat doet Max ook vaak.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anderzijds heeft Hamilton het nog veel meer en veel harder laten liggen toen hij niet in de allerbeste auto zat. Hij had met die Mclaren wel een auto waarmee een topcoureur die goed presteert mee had kunnen doen om de titel. Maar hij haalde minder punten dan Button.
Ik vind het moeilijk, want als Vettel er dan tenminste een WK-strijd van weet te maken maar de titel niet lukt, dan is het verwijt dat hij het laat liggen. Terwijl je met de mindere auto natuurlijk ook wat meer risico moet nemen. Ik vind de grote klasse van Schumacher bijvoorbeeld niet blijken uit zijn 7 titels, maar eerder uit die overige seizoenen die een suffe 1-2 voor McLaren of Williams waren geworden als hij er geen strijd van had gemaakt met een auto die voor ieder ander kansloos was. Zo goed is Vettel natuurlijk niet, maar met Raikkonen als beste coureur in een niet-Mercedes was er helemaal niks te beleven geweest de afgelopen seizoenen. Er een strijd van maken met een mindere auto of een slechtere uitgangspositie is ook wat waard, en dan moet je het randje opzoeken.Ook was elk foutje meteen enorm kostbaar, vaak door de Hamilton fanclub bij de stewards en wedstrijdleiding, maar ook gewoon door domme pech. .
En de achterste Ferrari heeft snellere bandenquote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
De Haasen starten naast elkaar, een recept voor vuurwerk.
Het seizoen in stijl met een knaller afsluitenquote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
De Haasen starten naast elkaar, een recept voor vuurwerk.
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
12:30-13:00 de drivers parade op de truck?
Hij elimineert Verstappen en finisht top 3.quote:Op zondag 1 december 2019 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
Onder welke omstandigheden kan Leclerc nog 3e worden?
Klinkt nog als een realistisch scenario ook.quote:Op zondag 1 december 2019 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij elimineert Verstappen en finisht top 3.
mwah, de Ferrari is wel een fragiele autoquote:Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klinkt nog als een realistisch scenario ook.
RBR best wel robuust toen Vettel achterop Max knaldequote:Op zondag 1 december 2019 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de Ferrari is wel een fragiele auto
Dan elimineert Verstappen Leclerk na afloop van de racequote:Op zondag 1 december 2019 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij elimineert Verstappen en finisht top 3.
round 2 van de bokswedstrijd in F1quote:Op zondag 1 december 2019 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan elimineert Verstappen Leclerk na afloop van de race
Hij kwam licht dreigend over gisteravond: “Yes, definitely," said the Ferrari driver when asked if he can win, "and I will take quite a bit of risk at the start. I need to take some risk; I need to finish in front of Max for the championship, and in the end I will give it all and we will see what happens."quote:Op zondag 1 december 2019 12:31 schreef DKUp het volgende:
Klinkt nog als een realistisch scenario ook.
Je weet natuurlijk pas wat erin zit als een coureur het eruit haalt. Dat geldt voor de auto zoals die op het asfalt staat, maar in mindere mate ook voor hoe die zich ontwikkelt, en zelfs voor het team.quote:Op zondag 1 december 2019 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat risico met een mindere auto nemen, ofwel meer uit de auto halen dan er eigenlijk in zit, dat doet Max ook vaak.
Heb je nog meer bewijs nodig dat Hamilton kampioen wordt dankzij de auto?quote:Op zondag 1 december 2019 13:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie hier wel veel mensen afgeven op Bottas z'n middelmatigheid. Volgens mij vergeten jullie even dat ie gewoon comfortabel tweede in het kampioenschap staat voor Max en de beide Ferrari's
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:29:36Ferrari and Leclerc could be in trouble here: “The fuel declaration of car number 16 was checked before the car left the pit-lane. There was a significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car.” 1/2 #F1 reageer retweet
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:30:01“As this is non in compliance with TD/12-19 I am referring this matter to the stewards for their consideration.” 2/2 #F1 #AbuDhabiGP reageer retweet
dus meer kilo's aan boord of niet dezelfde benzine?quote:Op zondag 1 december 2019 13:32 schreef Gehrman het volgende:
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:29:36Ferrari and Leclerc could be in trouble here: “The fuel declaration of car number 16 was checked before the car left the pit-lane. There was a significant difference between the declaration of the team and the amount of fuel inside the car.” 1/2 #F1 reageer retweet
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 01-12-2019 om 13:30:01“As this is non in compliance with TD/12-19 I am referring this matter to the stewards for their consideration.” 2/2 #F1 #AbuDhabiGP reageer retweet
quote:Op zondag 1 december 2019 13:32 schreef Gehrman het volgende:
Oh ohquote:Op zondag 1 december 2019 13:32 schreef Gehrman het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 13:38 schreef THEFXR het volgende:
wordt pas na de race onderzocht, tja het is Ferrari en de show moet doorgaan
DIT.....elk ander team had een straf gehadquote:Op zondag 1 december 2019 13:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als het Max was geweest hadden ze hem al preventief achteraan gezet
Laten we hopen dat er dan in elk geval een order wordt uitgebracht aan Albon om Leclerc eraf te rijden.quote:Op zondag 1 december 2019 13:42 schreef Zorro het volgende:
O dus Sjarrel mag eerst Max eraf rijden en dan achteraf "O ja, eigenlijk moest ie vijf plekken terug"
Ze gaan ver om hem niet op het gala te hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 13:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als het Max was geweest hadden ze hem al preventief achteraan gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |